Menu
JustAnswer company logo
JustAnswer
reviews & complaints

JustAnswer
reviews & complaints

Learn how the rating is calculated

1009 complaints
486 resolved 523 unresolved
File a complaint Table of contents
Claimed
This account has been claimed by JustAnswer customer service / representatives through our verification process.
Click here to get notifications about new complaints of JustAnswer. We promise not to send you any unrelated messages
Share
ADVERTISIMENT
G
2:14 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Automotive answer

Asked a question to verify my understanding of an automotive issue, assuming it would cost me the $2 as indicated in their pop-up window. Once they got my credit card info, I was charged another $49 for a membership. Nowhere did I see that coming! When I complained to "customer service", I was told it would have been stated on screen I entered my credit info. If it was, it would have been off in a corner in very fine print! They suck you in with a low price $2, and then hit you for another $49! (Then If you don't cancel they clobber you with another $49 membership fee every month.) Forget any chance of getting a refund. Just avoid them like the plague!
Regarding the answer I got: First guy said "check all your fuses"... didn't even narrow it down. Second guy confirmed my understanding and my intention before asking my question, which was, "tow it to a dealer". Wow, brilliant advice.

Desired outcome: Membership fee refund

Read full review of JustAnswer
Hide full review
B
9:30 am

JustAnswer - Unauthorized charges

On or about 11/15/21 I was referred to JustAnswer by Ebay for information on a vendor return policy. I provided my credit card information and agreed to pay $1 for the information. I did NOT agree to anything else. I most certainly did not agree to a monthly subscription. Why would I want a monthly subscription to answer a simple question about a return policy. I have recently learned that I have been charged $60 per month for the last 3 months by JustAnswer. This is clearly Fraud and a result of deceptive practice.

Desired outcome: Refund of $180 and no further charges on my credit card.

Read full review of JustAnswer
Hide full review
G
6:41 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Repeated unauthorised transactions

I clicked on a link to have a question answered. It was a trial offer. I cancelled it 10 minutes later as the service was not what I required. I followed the procedure as set down in the website.

In checking my transactions for my tax return I have discovered 7 unauthorised transactions (file enclosed) . These transactions are fraudulent. The money needs to be returned and the website process for cancellation needs to be fool proof. In researching this company these complaints have been sent since 2010. This is a huge industry. Consumer protection is required here.

Desired outcome: Return of all unauthorised moneys

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Hide full review
ADVERTISIMENT
K
10:08 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Lawyer

I was told that I would get offered a service, which implied something exchanged. All I got was shock that a, highly rated website would abuse my money and time. They asked for 5 bucks and I unsubscribed, then charged a single disabled mother of 46 dolllars. It's immoral, and I want justice, and I will continue until compensation is returned. That way others looking for advice aren't mislead! They lied and stole!

Desired outcome: 46 dollars

Read full review of JustAnswer
Hide full review
K
4:32 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Lawyer

I am a disabled single mother, and I counted on this company to not take advantage of me 7 months ago. I didn't expect to be given bad advice, then ask a refund to be charged 46. This business told me 7 months ago they would refund it. Yet I have yet to receive it. I will continue to post so others don't get STOLEN from. It is a Terrible site, with no moral compass. I fight for the people in the future, and wont stand for this!

Desired outcome: 46 dollars back

Read full review of JustAnswer
Hide full review

JustAnswer - Unwanted subscription

My credit card was charged $28 for each month of Oct., Nov., Dec and Jan. I never wanted the "service" in the first place and only now noticed it. I called and got the subscription cancelled but did not get the needed reimbursement of $112. I did not get a reason why justanswer did not give back the money that was fraudulently charged to my credit card. Please get this resolved quickly.

Desired outcome: Reimbursement of $112 to my credit card

Read full review of JustAnswer
Hide full review
Y
2:41 am

JustAnswer - monthly usd60 for membership that I didnot get notified.

Dear sir/Madam,
thank you for checking my problem from Justanswer
since 2021.1.15-2022.1.13
my register email: [email protected]

Descriptions: I paid the first usd5 for an inquiry but never sign monthly membership.

it gets 12*60usd for 12 months from my credit card.

solution: I need you to refund me for that money. very appreciated

thank you

Desired outcome: refund usd720 yearly.

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Hide full review
S
6:17 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - It charged me $46 when it said only $1, then also charged a dollar.

Hello, my boyfriend and I used this the other night. We were charged the $1 at first like told and then got charged $46.00. We did not want this and would like it all canceled and our money back. It is very frustrating to have been promised one thing and then lose more money. We did not grant access to that and it was abused. I am getting all $46 back, it is only fair. Please fix this.

Desired outcome: Money back, cancel any automatic payments

Read full review of JustAnswer
Hide full review
C
8:45 am

JustAnswer - Membership fee

I looked at this website for information on a vehicle issue. Was charged $1 for information. They say I was told they would send reminders about cancelling if I didn't want to join as a member. Never received e-mails or notifications regarding a membership fee. They have been charging a rarely used bank account to withdraw $34 per month for three months and now have put that account into a negative balance. They will not refund $102.

Desired outcome: Refund of $102.

Read full review of JustAnswer
Hide full review
ADVERTISIMENT
M
8:40 pm

JustAnswer - Money taken from my bank acct and I don't even have a profile

I don't have a profile on your so-called site. My Bank is Vera bank in Killeen, Texas and I want that $60.00 back in my acct, within 7 business days for I did NOT AUTHORIZE THIS!
Sincerely,
John Shannon Jacob
Rockdale Texas 76567
If I do not receive said money your site will be put on BLAST throughout the internet.
[email protected] My bank and banks all over my town will know you all took money from someone that doesn't even have a profile with you I use of 2 email addresses and know the passwords I would use to login and NOPE emails won't work nor passwords so I know something is NOT RIGHT here!

Desired outcome: Want my money back!

Read full review of JustAnswer
Hide full review

JustAnswer - Unauthorised charged from debit card

‘Just answer' charged £50 from my debit card via PayPal for their subscription which I didn't sign up.I didn't create any account with them .I wanted get some legal advice .when I searched online I found this site.you can get answer for one question just for £5 one off payment .I paid this money though my PayPal account and I got an short answer which I already knew.it didn't help me at all .after all received the answer via email and the text.I didn't receive any email from they about their subscription or anything at all.
When I checked my account today I notice they charged £50 from my account with out my consent.I didn't create account with them or didn't sign up for any subscription plan .I didn't receive any email from them about this .even after they charged money I didn't receive anything .they completely misled me and took my money without my authorisation.this is a fraudulent act and I want my full money back

Desired outcome: I need my full refund

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Hide full review
T
11:32 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer - Online customer information provider

Looking for answers regarding issues with a gaming console I was charged $68.00 though I did not talk to anyone associated with the online service JustAnwser. The online link to the company was terminated before any communication was made. Research shows this company commits this type of fraudulent transaction often. The company JustAnswer should be held accountable for their illegal activities.

Desired outcome: Refund of $68.00 charge to credit card.

Read full review of JustAnswer
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
Z
3:22 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer - Refund and Useless Help

They said they were going to charge me $1, but charged me $50.
I was not satisfied with the ‘help' I received. It was a copy and paste from another website that I read earlier on. The doctor also said they would talk to me until I'm satisfied, but they stopped responding.

I want my $50 back now. I also sent an email to your ‘customer service'.

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
A
3:06 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer - The company

This company deliberately misleads people seeking help about their fee's, making you think you are joining for $1 by hiding the monthly charge in teeny tiny print. On the 18th, I was charged a $1 fee and a surprise membership fee of $28. On the 21st I was charged $34, which I authorized, and they also took the liberty of charging my account an additional $2 for no reason. It may only be $2, but it's my $2. I will never use them again!

Desired outcome: a refund of the $28 fee and the additional $2 that they say they didn't charge me.

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
ADVERTISIMENT
S
12:23 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer - Help getting Facebook account back

You have charged My Regions account without my content and this is FRAUDMENT Charge if this matter is not taking care of today I am going to press cgarges againt you today! I am tired of you going into my account and falsely making charges. I want a refund today and without you asking or telling me I let you have this account number1 Take care of your false charges or I will file charges on you today! Do not charge the $9.99 chrges either I did not open up this account with you! PAM Also you charged my Paducah Bank Account $9.99 for services I did not get take care of this also or you willbe in trouble with me and my bank as these charges are fraud! The charges on Regions are $47.00

Desired outcome: TODAY

Read full review of JustAnswer
Update by shortskirt_ky
Dec 30, 2021 12:25 pm

Cancel this I do not want a thing from you in any shape or form! You will be held to charges because of your cheating scams and ways!

Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
C
3:25 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer - Unauthorized credit charged, and unethical Behavior

On 11/22/21 I used this company for legal information. A representative from the company contacted me and told me that I would be charged $1.00 to test my account and an additional $46.00 to be contacted by some from their legal service. I asked specifically if this would be a one-time charge and the rep said yes. this company took 2 more charges from credit card amounting to $93.00 when I explained this to the company rep about the extra charges, she said sorry they did cancel my account. but made no attempt to refund me my money. I asked for a direct number to the company and the rep gave me an erroneous number of 6503862899 she stated her name was Keren I have my credit card statement as proof

Desired outcome: I would like to get a full refund

Read full review of JustAnswer
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
T
9:50 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Membership- Walter (Terry) Newgreen

On Oct 3, 2021, I was transitioning to a new computer and was having an issue with connecting to dual screens. I saw an ad for a $1 question on JustAnswer. I followed up again for a $6 question on the same day. Unfortunately, the advise did not correct the problem. The service providers were very attentive and professional. However, on following up on a recent bank statement, I saw where I was enrolled in a monthly program for $46.00. I must have missed the "small print" and was not aware of the membership. Today, I called and talked with a Margie about this mix-up and was told that it was clearly indicated on the website. I do not recall any indication of this following the ad that I received. She also said that JustAnswer sent me an email notifying me of the cancellation period- which I did not receive. Your records indicate that I have not used your service since that one day- Oct 3.

Desired outcome: Refund the past three months of service ($46/each) that I did not sign up for.

Read full review of JustAnswer
Update by Terry Newgreen
Dec 29, 2021 9:51 am

Misleading representation that leads to an unwanted membership.

Hide full review
K
5:27 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer - Justanswer.com

They tricked me into a membership by saying the fee to talk to someone was $1 but then they automatically signed me up for a membership and charged me $46 immediately on top of the $1. The pages that I went through to talk to a doctor on did not clearly state that I was signing up for a membership and it did NOT clearly state i was going to be charged $46 immediately. It was purposefully misleading. When I contacted chat for a refund they refused and said i agreed to it. But when a webpage is purposefully misleading it is not a fully informed consent. Last thing I needed when fearing I might have cancer while having no health insurance was a scam company charging me $46 i don't have.

Desired outcome: Refund

Read full review of JustAnswer
1 comment
T
Dec 29, 2021 7:24 am
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

just looked at the site for my self to see how it's presented [i seen sites where you need to go through 50 links just to get the pricing. just answer it only took 1 link]. i found right away under the customer section and in faq they state that asking a question is $1 but there are other fees that will be applied for services. these fees [according to the site] will be posted when you put in your CC info on signup.

It could be placed in a different location to be seen better but i see the price listed. maybe you had a glitch or something that prevented you from getting the page to fully load?

Hide full review
A
3:30 pm

JustAnswer - Service just answer techhelp

Bonjour,
j'ai utilisé votre service en ne sachant pas que je serais facturé à chaque mois
un montant de 66.00$ un versement en octobre le 10 et le dernier paiement passé et facturé sur ma carte date du 09 novembre 2021 et ça passe depuis octobre
donc 2 versements que j'aimerais me faire rembourser et surtout me désabonner de ce service non essentiel pour moi

merci Arlette

Desired outcome: remboursement et annulation de ce service justanswer

Read full review of JustAnswer
Hide full review
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

My 'not very tech savvy partner' stumbled across JustAsk while looking for some information on her car. She unwittingly entered her credit card details, asked her question and then promply forgot about the site. 5 months later I notice a charge of £30 on her statment. After some investigation I find out JustAsk have been billing her every month for 5...

Read full review of JustAnswer

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free
ADVERTISIMENT

JustAnswer contacts

Phone number

+1 800 942 4543
ADVERTISIMENT

JustAnswer representative

JustAnswer.com Support
ADVERTISIMENT