Menu
Register
Write a review File a complaint
JustAnswer Customer Service Phone, Email, Contacts

JustAnswer
reviews and complaints

JustAnswer's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.justanswer.com
www.justanswer.com

Learn how the rating is calculated

3.4 25 Reviews 1474 Complaints
Claimed
JustAnswer has claimed their business profile
Write a review File a complaint

JustAnswer complaints 1474

ComplaintsBoard
A
11:21 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Charges

On April 15th I used their services and was told the question would be $5 then I was charged. I was immediately charged $15 then after they answered I woke up to an overnight charge of $46. I reached out they said they'd refund it and they didn't. I was charged again on 5/10. I called again and spoke to a Jeff Cavalleni and he sent me a cancellation email but then again on 5/22 and now again today 6/28 they tried to charge the $46 and my credit card denied it. I called and the horrible customer service agent said she would not refund a thing but sent me another email saying it was cancelled. They are the worst company and are scammers.

Desired outcome: REFUND!

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
O
5:13 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Legal

I signed up for legal response regarding real estate issue on May 26, 2023 for one time use. charged 60.00 immediately.

Charged another 60.00 on June 26, 2023. Called toll free number for refund and was told fee was nonrefundable because I signed up for membership. I complained vigorously to the CSR but was told they will not refund fee but would cancel account.

I want my 60.00 returned to my account NOW

ROLAND SMITH

[protected]@GMAIL.COM

[protected]

Desired outcome: WANT 60.00 REFUNDED TO MY ACCOUNT NOW

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
5:47 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer 55$ membership service

I was charged a reoccurring charge of 55$ as of today June 25th about 1 hour ago, I called instantly for a refund of the 55$ as it was just charged for a brand new month today. I only used it one time and ended up paying the company roughly 133 for another service that I used plus 5$ for the trial period and an additional 60$ dollars. I want a refund for the 55$ that was unused and literally just charged an hour ago, I have called numerous times, emailed, chatted in, they refuse to do anything about it. absolutely disgusting.

Desired outcome: a refund of the 55$

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
N
5:03 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Membership operation

I came to JustAnswer to seek help for a concern of my dog. The Ai said it would cost $5 to speak with a vet not disclosing it is a membership fee of $35. I put my billing information in spoke with a vet and got answer. Everything was fine until I saw my account was in negative because the charged me a membership that should have been discloused to me by the AI before directing me to the billing page, not at the very top of the page in an easy to miss spot! When contacting the customer service about this, they just said I should have read the top of the page and not go under the pretense of what the AI told me, then what is the point in having us speak with an AI!

Desired outcome: I just want a refund. The already have a lawsuit against about this issue and it's still occurring.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
1:22 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unauthorized charge. There was no indication on their website that the fees were $65.00.

I was unaware I was being charged $65.00 for the service. I was under the impression the charge was $5.00. I want a refund of $65.00 paid back to my Pay Pal account.

I spent 25 minutes waiting for a response to my question and was under the impression that the fee was $5.00. Otherwise, I would never have waited 25 minutes. This company is a total ripoff and should be investigated for their practices.

Desired outcome: Refund of $65.00

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
3:00 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Traffic law advice

On 21st June I contacted Just Answer with a question about a Parking Charge Notice I received. After the initial contact online, I was passed to Traffic Law 'expert' Ben Jones who asked me two questions for more information on my case. At this point I was happy to pay the £5 required to receive the answer to my question, however I was then told it would be easier to talk by phone and did I agree - I must stress that this implied the call would be at no extra charge so I agreed. I then became apparent that this call would cost me £43.68 and I requested that we do not talk on the phone but continue by text online. I received no further communication from the 'expert' Ben Jones although I sent several messages asking if the conversation was still ongoing.

I then checked my bank account and found that in total, £48.68 had been taken by Just Answer. I have had no further communication and now think Just Answer is a scam. I request that the £48.68 is returned to my bank account immediately as I have paid this money for no reason and have not had my initial question answered.

Desired outcome: Please refund £48.68.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
6:17 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Refund /overcharged/rude customer service agent

I WENT ON LINE AND HAD A DENTAL QUESTION. WAS SENT TO A PAGE THAT STATED $5.oo charge for 1st question on may 16th/ 23. Called up customer service on 5/17/23 when i saw charges for $46.00 .i was told i would get refund then was charged 46 dollars on 19th.They changed the dates. I emailed them 2x no response.called today and female was rude and hung up after saying is there anything else you want know .which i didn't get it and she hung up..so here is my complaint . I'm senior and on fixed income would never pay $46 for a answer that was just write them a letter.

Desired outcome: 41 dollars returned

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
6:05 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unauthorized credit card charge

When I gave them my credit card information to charge me five dollars for an answer, they sent me an email on Sat, May 20, 5:17 PM stating:

Membership details:

You were charged the one-time $5 join fee and the $60 membership fee (Order ID [protected]-540). Your membership will renew automatically and the membership fee will be charged each month until you cancel. You can cancel anytime via the membership panel in the “My Account page” to avoid future charges. No refunds unless required by law.

Desired outcome: Not expecting any outcome, only complaining to inform others.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
2:25 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer just answer.com

i went to this site on 6-10-23, to ask a question about my very ill dog and you signed me up for monthly payments. the total charged to my visa card so far is $1, $46, and $55. i want to be reimbursed for this amount and removed from membership immediately and refunded this amount to my visa card.

i never signed up for anything! please take care of this matter immediately! thank you, sue simmonds

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
3:02 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer £35 taken out of account

I contacted just answer was trying to find something. They said to prove my identity they needed to take £1 I agreed to this. Subsequently THEY'VE have taken ,£35 put of my account for what! I did not agreed to any subscriptions or anything. This is disgraceful I am a pensioner so I am left without food for 3 days.

Total scam !

PLEASE REFUNDABLE THIS MONEY IMMEDIATELY I WILL VE REPORTING THIS COMPANY

Desired outcome: Refund for £35

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
3:42 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unauthorised Charge

On the 8th of June I submitted one question to the Just Answer website and received a reply from Jim Lawyer. I was asked if I would allow payment of £5.00 GBP to pay for my question I agreed to the £5.00 GBP payment and authorised it using Apple Pay, this was then deducted from my account on the 12th of June.

Today I was horrified to see that my bank account displays a pending transaction of £50.00 GBP. Can you please have this cancelled. After doing some research online I can see that it seems to be common practise for Just Answer to sign you up to a subscription without your knowledge and take money out of your account. I would like the payment of £50.00 to be reversed and if a subscription has been set up have this cancelled too.

I look forward to hearing from you and receiving my money back.

Desired outcome: I would like my £50 refunded back to me and subscription cancelled.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
6:10 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Services provided on januari 13, 2023 were paid january 16, 2023

No services were provided afterwards. However every month since January 2023 were taken from my account as if I have a subscription. I never was asked whether I wanted a subscription so I never agreed to that. I want my subscription stopped en the amounts of 55 Euro as of February 2023 reimbursed. The work was all done by phone, no email exchange has taken place.

Order ID:

[protected]-920

Hi there,

Thank you for your order. We see you accepted an offer for a Secure Remote Assistance regarding your Microsoft Office question so we have charged your credit card ending in: 3342 for 39 €.

An Expert will be with you shortly. Here are some helpful tips to get the most out of your added service:

✓ Share the best phone number to reach you

✓ Look for a response from the Expert with their availability – you can also let them know you’re ready

✓ We’ll quickly find another Expert if yours is unavailable

✓ If for any reason you’re not happy, let the Expert know – they’ll continue to help until you’re satisfied.

Return to your conversation

Thank you,

The JustAnswer Team

Please confirm,

Aris Doelman

I received multiple emails afterwards till 30 january. In one email there is mentioned 'membership' which I did not react to till now because it was a one time support effort in my view.

Desired outcome: Please refund the amounts from February onward and remove my account as this is the first time I see that I have an account with you. I only got telephone support once and that worked out well

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
D
5:30 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Cancelling my membership that I didn't even know I did

Back on March 25, 2023 I had phoned to see if they could help me with my little pup. I knew I had to pay and I did pay them $44.00. I thought I was done. Well, on June 6th I had another $44.00 taken from my credit card which I didn't authorize. I can't seem to cancel this and all I want is to have my money returned. I live in Canada. Please help.

D. MacLachlan

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
C
3:08 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Oral b braun geniux x electrical toothbrush

JustAnswer

Can you solve my problem?

I sought advice regarding my Oral B Braun Geniux X electric toothbrush.

An "Appliance Technician" was on the chat call.

I genuinely believed that she would help me reset the device. However, the following happened:

Instead of assisting with the toothbrush, she asked questions about my health.

I have a life-threatening disease, Lupus. I am currently on medication, and all of my organs, except for my kidneys, have been severely affected. An autoimmune condition in my brain has caused central nervous dysfunction, leading to peripheral neuropathy.

Every day is a struggle, as my nerves are under attack. I have lost vision in my left eye, and my hands and feet are affected. Walking has become impossible, and I have been in and out of hospitals for the past two years.

All I needed was help with a toothbrush. It may seem insignificant, but it is important to me as I have lost all my teeth due to Lupus.

I explained the situation, hoping for assistance, but instead, she took advantage of it. How cruel. The problem here is that I was directed to a doctor for advice, yet there was no communication from the doctor's side.

I did not register on the JustAnswer website, so I do not have a password. To proceed, I had to make a payment. JustAnswer has my banking details saved, and I am unable to delete them. Will they refund my credit card? The amount was supposed to be R15, but R599 was deducted from my card. It is highly misleading. No doctor provided assistance, and there was no help with the toothbrush settings.

Nobody assisted me, and there was a lack of knowledge from JustAnswer.

I have not registered on JustAnswer. The chat operator registered on my behalf.

How soon will I receive a refund? Nobody has reached out to me, and the amount provided was incorrect. Should I contact my bank for security reasons? I have not received an OTM (one-time password).

JustAnswer still has access to my banking details. How can I delete them?

The reviews for JustAnswer are bad: https://www.hellopeter.com//reviews/

Is this company legitimate or a scam?

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
2:03 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unothorized charges!

I used their service to answer one question that was presented as a "7 dollars answer" (roughly since I am using a foreign coin).

They did not indicate anywhere but in terms of conditions (as if people read it) that I am signing for a membership that is 10 times more expansive! They charged me 80 dollars!

They did not agree to give me back my money although it is clear I did not intend to buy a membership and only asked this one question, and did not even sign in to their website to use "my membership".

Desired outcome: I lost 80 dollars that I could have used for an actual lawyer which I did not, since I can't afford it (ironic).

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
1:51 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer I was conned out of money by JustAnswer!!

I would like an immediate refund from JustAnswer! I was informed that I could have my legal question, the ONE question I wanted to ask, answered for R15 as soon as I fill out the payment form.

I NEVER wanted to join JustAnswer ! The moment I filled out the form they deducted R15 PLUS R781 from my account! I IMMEDIATELY canceled my "membership" with them, without ever asking my legal question.

What they took is my food money for the rest of this month! I NEVER agreed to paying R781. I was told that it was going to be R15 and that all I had to do was fill out the banking form!

Just Answer deceived me! I want a refund immediately!

Desired outcome: I want a full refund!!!

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
10:06 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Scam

I am reaching out today because I am extremely dissatisfied with the service you have provided. In the month of April I had utilized your medical advice as they were advertised to cost $2. Upon receiving some menial help from a supposedly qualified doctor, I was billed $66. Although grossly dissatisfied, I took the hit and neglected what was already a great fraud. I have not agreed to that amount, I did not register to an account on your website so do not have a membership, and certainly did not receive any terms and conditions through text/ mail or call any day, to confirm that I would pay such an amount. The only act that I posed was to provide my card information and phone number. Today, I was just billed another $66 and yet it has been roughly a month since I have used your services and I never reached out again to receive advice. Upon research on other customers' experiences on the internet, I realized that this fraud was made possible by the exploitation of desperate people looking for help online. Having realized you use intentional misrepresentation to lure customers such as myself, I am now writing to demand a full refund for the money that I was extorted by your business.

Desired outcome: Full refund of CA$130

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
11:57 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Monthly membership to just answer

On 28/05/23 I asked a question how to cancel My Heritage Subscription. I was asking this question on behalf of my 90-year-old brother, who cannot afford the Subscription. I was told I had to pay and clicked on the NIS 4 (Israeli Currency) link, which took me to a screen to insert my Credit Card Number, phone number and email address. I did not see any notification that I was signing up for a monthly membership. I submitted the form and the "Expert" sent me a list of phone numbers of My Heritage within a minute. I checked by Credit Card statement and was amazed to see that I had been debited NIS 178. I wrote to Customer Support explaining that there was a Billing Mistake. I received a letter telling me that I could cancel the monthly membership fee going forward, but I had to pay the for the current month. I am terribly upset about this experience and did not sleep at all last night. Just Answer is running a scam and I was tricked into paying for a monthly membership which I did not sign up for. On there form for the Credit Card Details a notification in bold red in 20-point letters should point out the monthly payment and the customer must approve in a checkbox that he approves. Your Company is absolutely disgusting. How can you build a strong Brand Image' operating like you do? Please refund my money that has been "taken" illegally.

Name: Avron Moss email" [protected]@gmail.com

Phone number: +[protected]

Desired outcome: Refund of NIS 174 (NIS 178 less NIS 4 for asking a question)

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
1:24 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Repair tv service online

It is today 05/28/2023 at atout 9:00pm.

I just discussed with a technician, he understood my issue and sent me to pay a fee before starting helping me with my TV issue. The fee suppose to be $1 and then when I entered my credit card the charge was $46! I declined and now my credit card was blocked by Bank of America and this is very annoying, It is very unprofessional. I tried 10 times to get back to them and they do not care, they just want to charge you a fee that was not the fee they promised at the start up: introductory fee $1 and $46 after if we accept to continue with a monthly fee. They apply the $46 right the way! You cannot talk or chat with them anymore unless they screw you for $46, I went to customer service/contact us to chat and explain my issue, the customer service after I typed my question said this: "this a pay per question chat, do you want to continue, yes or no, if you type yes they ask you again your credit card! If you type no, you get kicked out! IF THIS IS MOT A SCAMMING PLATFORM THEN TELL ME … WHAT IS IT? Be sure that you walk out immediately from those scammers who are claiming being a 5 stars website, it’s only a very weird con artiste type of platform.

Desired outcome: They need to return my money, and there is no phone number, only chatting that ask again money, it’s a real vicious cercle.

Read full review of JustAnswer
Update by Marjan Svetko
May 30, 2023 2:00 pm EDT

It's amazing how the snake bites its own tail in this discussion. It's absurd, how could I reach out to you when I clearly said to you that I have no way to reach you on your site since you do not release your customer service phone number when I reach someone on CS by chat, it asks me for more money. I spent about another 30 minutes going through your terms and conditions to find a CS phone number which I found only under the cancellation paragraph. This hidden number somewhere lost in multiple paragraphs is [protected], and I want everybody in this same situation to know about it because there is NO reason why you don't display this important number if it is for some dark reasons.

I called there and a lady said that the fee of $46 was never charged. I went into my banking account again and like last time, I am seeing $46 charged to my banking account under the term "processing". Either way, it will not show afterward or it will be charged anyways.

The final point of all this is that even if I am not charged at the end, or I am charged anyways, it shows that the first real impression, is that we are charged $46 in our account in a processing manner. It is very uncomfortable to feel and stay in an expectative feeling. We try to get an answer and there is no way to reach you with a displayed customer phone number unless we go through all those terms and conditions pages. It is counter-productive to do that way and I urge you to display this [protected] number right away in the front of your introductory $1 promotion like this people can reach immediately your customer service by dialing the billing department. I will call back this department if I see that you actually charged me the $46 despite the fact that the CS lady said that I was not charged and I will write my concern in this site again. Thx.

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
9:01 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Membership Fee

Joined 5/28 and cancelled that same day. When I signed up, it was said that it was a $5 posting fee and $46 once membership is renewed in a month. I got charged for both right away, when I asked customer service about this, they blamed me for not reading it right and that a free trial does not exist.

Not only is their signing up process misleading, their customer service absolutely doesn’t help whatsoever.

Definitely a scam.

Desired outcome: A refund

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review

JustAnswer reviews 0

Looks like JustAnswer has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

About JustAnswer

JustAnswer is an online platform founded in 2003 by Andy Kurtzig, designed to connect users with verified professionals across various fields. The platform offers a diverse range of experts, from law and medicine to home improvement and electronics, ensuring users receive accurate and reliable advice. Experts undergo a rigorous vetting process to maintain high service standards, and the platform operates globally with 24/7 availability. Users can choose between a subscription-based model for unlimited access or a pay-per-question option. JustAnswer values user feedback through a rating system, helping maintain quality and allowing new users to identify reliable experts. The company acquired Pearl.com in 2012, expanding its range of services and expert network. JustAnswer is also involved in philanthropic initiatives, such as disaster relief efforts. The platform's innovative approach has earned it various awards and recognition, being featured in prominent publications like The Wall Street Journal, The New York Times, and Forbes.
How to file a complaint about JustAnswer?

1. Log in or create an account: Ensure you are logged in to your ComplaintsBoard.com account. If you do not have an account, please register by providing the necessary details to create one.

2. Navigating to the complaint form: Once logged in, locate and click on the 'File a Complaint' button, which you can find at the top right corner of the website.

3. Writing the title: In the 'Complaint Title' field, concisely summarize the main issue you have encountered with JustAnswer. Make it specific and clear, such as "Unresolved billing issue with JustAnswer" or "Poor customer service at JustAnswer".

4. Detailing the experience: In the complaint description, provide a detailed account of your experience with JustAnswer. Mention key areas such as the quality of the service provided, the responsiveness of customer support, accuracy of billing, and any misleading information you may have encountered. Include specifics about any transactions you had with the company, such as dates, amounts, and services in question. Clearly describe the nature of the issue, including any steps you took to resolve it and how JustAnswer responded. Explain how this issue has personally impacted you, whether it's through financial loss, time wasted, or stress incurred.

5. Attaching supporting documents: Attach any relevant documents that support your complaint, such as email correspondence, screenshots, receipts, or chat logs. Be cautious not to include sensitive personal information that could compromise your privacy or security.

6. Filling optional fields: Use the 'Claimed Loss' field to state any financial losses you have incurred due to the issue with JustAnswer. In the 'Desired Outcome' field, specify what resolution you are seeking, whether it's a refund, service correction, or an apology.

7. Review before submission: Carefully review your complaint for clarity, accuracy, and completeness. Ensure that all the information provided is correct and that your description clearly conveys the issue and your desired resolution.

8. Submission process: After reviewing your complaint, click the 'Submit' button to file your complaint about JustAnswer on ComplaintsBoard.com.

9. Post-Submission Actions: After submitting your complaint, regularly check your account on ComplaintsBoard.com for any responses or updates. Engage with any replies or resolutions offered by JustAnswer or other users to address your complaint.

Frequently asked questions (FAQ) about JustAnswer customer service
Expand Collapse all
Is JustAnswer a legitimate platform for seeking expert advice online?

Yes, JustAnswer is a legitimate platform that connects users with experts in various fields, such as legal, medical, automotive, and more.

Are the experts on JustAnswer qualified and experienced in their respective fields?

JustAnswer claims to have qualified and experienced experts available to answer users' questions and provide advice.

How quickly can I expect a response from an expert on JustAnswer?

Response times on JustAnswer may vary, but users can generally expect a response within a few minutes to a few hours, depending on the complexity of the question and the expert's availability.

Can I trust the advice provided by JustAnswer experts?

While JustAnswer aims to connect users with knowledgeable professionals, it's essential to verify the advice received with other reputable sources or consult a local professional if necessary.

Is my personal information secure on JustAnswer?

JustAnswer uses encryption and secure servers to protect users' personal information. However, it's essential to use strong passwords and secure internet connections when accessing any online service.

How does JustAnswer handle customer support and inquiries?

JustAnswer offers customer support through email, live chat, and phone. User experiences with their support team may vary, so it's essential to read customer reviews to gauge overall satisfaction.

Can I find user reviews for JustAnswer online?

Yes, you can find user reviews for JustAnswer on various websites and forums. Be sure to read multiple reviews to get a comprehensive understanding of other users' experiences.

Are there any hidden fees or charges when using JustAnswer?

JustAnswer offers a subscription-based service, with fees depending on the selected plan. Be sure to review the terms and conditions before signing up.

Does JustAnswer offer any promotions or discounts for their services?

JustAnswer may offer promotions or discounts periodically. Check their website or sign up for their newsletter to stay informed about any special offers.

Can I trust the expert ratings and reviews on JustAnswer?

While JustAnswer aims to provide accurate expert ratings and reviews, it's essential to verify this information with other reputable sources and read multiple reviews before making a decision.

How do I know if the expert I'm interacting with is qualified to answer my question?

JustAnswer provides information on each expert's qualifications and experience. However, it's essential to verify this information with other reputable sources if necessary.

Can I ask follow-up questions to the expert on JustAnswer?

Yes, you can ask follow-up questions to the expert on JustAnswer, usually within the scope of the original question.

Are the payment methods provided by JustAnswer secure and reliable?

JustAnswer uses secure payment processing methods to protect users' personal and financial information. However, it's essential to use strong passwords and secure internet connections when accessing any online service.

Can I cancel my JustAnswer subscription at any time?

Yes, you can cancel your JustAnswer subscription at any time. Be sure to review their cancellation policy for specific details.

Can I use JustAnswer to obtain a formal diagnosis or prescription?

JustAnswer is not a substitute for in-person professional consultations. The platform is meant for informational purposes and should not be relied upon for formal diagnoses or prescriptions.

Does JustAnswer have a mobile app for easier access?

Yes, JustAnswer has a mobile app available for both iOS and Android devices, allowing users to access the platform and communicate with experts more conveniently.

How are experts on JustAnswer compensated for their services?

JustAnswer compensates experts based on the number of questions they answer and the satisfaction ratings they receive from users.

Can I request a specific expert on JustAnswer?

Yes, you can request a specific expert on JustAnswer by searching for their name or by browsing through the list of experts in the desired field. However, keep in mind that the availability of a specific expert may vary.

How does JustAnswer ensure the quality of its experts?

JustAnswer claims to have a rigorous vetting process to verify the qualifications and experience of its experts. They also use a rating system to monitor the quality of advice provided by experts and user satisfaction.

Is JustAnswer available for users outside the United States?

Yes, JustAnswer is available for users outside the United States. The platform offers access to experts from various countries and covers a wide range of topics, making it a useful resource for users worldwide.

Overview of JustAnswer complaint handling

JustAnswer reviews first appeared on Complaints Board on Nov 26, 2008. The latest review I subscribed to the lawyer answers service three days ago, which costs $60 per month was posted on Mar 13, 2024. The latest complaint I subscribed to the lawyer answers service three days ago, which costs $60 per month was resolved on Mar 13, 2024. JustAnswer has an average consumer rating of 3 stars from 1499 reviews. JustAnswer has resolved 872 complaints.
Ratings on other sites
Trustpilot
Trustpilot
4.4
53953 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. JustAnswer contacts

  2. JustAnswer phone numbers
    800-942-4543
    800-942-4543
    Click up if you have successfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number 11 11 users reported that they have successfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number Click down if you have unsuccessfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number 11 11 users reported that they have UNsuccessfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number
    Support
  3. JustAnswer emails
  4. JustAnswer address
    P.O. Box 29045, San Francisco, California, 94129, United States
  5. JustAnswer social media
JustAnswer Category
JustAnswer is ranked 13 among 33 companies in the Websites category

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.