Menu
Register
Write a review File a complaint
JustAnswer Customer Service Phone, Email, Contacts

JustAnswer
reviews and complaints

JustAnswer's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.justanswer.com
www.justanswer.com

Learn how the rating is calculated

3.4 25 Reviews 1474 Complaints
Claimed
JustAnswer has claimed their business profile
Write a review File a complaint

JustAnswer reviews 1499

ComplaintsBoard
C
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer Where to begin!

Where to begin! In Sept 2017 my youngest estranged daughter was i an auto accident and broke her back becoming paralyzed. AT the time I lived in CA and she was in DE. I flew multiple times to visit her while she was in coma. I tried to figure out a way to bring her back to CA to take care of her. IT was a nightmare. Long story short, we all ended up moving to PA . She gifted me the money that she got from AFLAC insurance to assist me the down payment and moving essentially my whole family here so we could be here to support her and make sure she had a place to live and be taken care of. Unfortunately, things did not go the way they would in a perfect world. She had Workmans comp come in and do a lot of work to make the home ADA Compliant for her which was fine. She also got a settlement and paid for some upgrades to the home that would assist her due to her handicap. NOw, she has decided that she doesn't want to live with us anymore because she is getting better and more dependant. But she knows it will be difficult (not impossible) for us to make it without everyone paying their way the way we had originally agreed. She has the mother in laws quarters. So she thinks that if she moves out and I cant afford the house that I will have to sell it and give her all the money back that she spent on the home which would leave me with no down payment on a smaller home and I, my husband, my mentally handicapped brother, and my elderly mother would end up homeless or in some apartment somewhere with my whole life and dreams down the drain because I came out here to help her through her roughest time. Just Answer hooked me up with a PA Real Estate attorney who quickly explained how the law works and put my mind at ease. I dont have to worry about being homeless anymore. This property is in my name and it belongs to me. Anything that was added onto my property is now part of my property that belongs to me. period. Thank you Just Answer! P.S. I pray my daughter comes to her senses and takes advantage of the upgrades she puts in for herself, but if she doesn't I will still have a home and I will still pay my mortgage everything month and move forward. :-)

Read full review of JustAnswer
Hide full review
ComplaintsBoard
V
2:08 pm EDT
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer replied to this review.

JustAnswer Don't trust this site.

The website leads you to believe you pay $5.00 to get an answer to a question when in reality they charge you $60.00 and automatically sign you up as a monthly customer with a a recurring monthly fee. I found it out in less than an hour and canceled my membership but was informed that they still won't refund the one-month membership fee. Very disgraceful.

Recommendation: Be very careful. This site tries to cheat with you.

Read full review of JustAnswer
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
12:29 am EDT
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer replied to this review.

JustAnswer Deceptive hidden consent

I originally contacted just answer reguarding a power of attorney form. I was told it would be $5.00 per question. I was not informed in a clear easy to decifer mannor reguarding ongoing fees of $46.00. Over the next 9 months I recall only 1 more question asked. However a monthly fee of $46.00 has been taken out of my bank account for the last 9 months these charges are not authorized and I want a refund. Upon speaking to customer care I was told there is a no refund policy. At which point I asked to speak to a supervisor. I was told someone would return my call. No one has done so.

Read full review of JustAnswer
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
8:42 pm EST
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more

JustAnswer used my card elsewhere

No only did they charge me $1 they immediately charged me $46 I can not get my money back unless I pay again.

Problem was never resolved. I want my money back NOW

Friday November 3rd

Claimed loss: $46

Desired outcome: reimbursed

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
K
11:40 pm EDT

JustAnswer Manipulative and frustrating

I asked a question about an automotive part, I was told there would be a 1$ charge. The mechanic I spoke to was helpful and prompt, however, I was charged $34 for a membership that I was told nothing about and did not consent to be charged for. Customer Care chat was unhelpful, kept repeating the benefits of the membership and ignoring my requests for a refund and then disconnecting the chat. After multiple attempts to remedy the issue over chat, I called the phone number for customer care and follow the automated system prompts which eventually issued my refund. In searching after the fact, it seems that any negative reviews on most review sites have been deleted.

Recommendation: Do not use this company

Read full review of JustAnswer
Hide full review

JustAnswer complaints 1474

ComplaintsBoard
J
12:13 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer They over charged me. $55.00. I agreed to pay $39.95 but they stuck me for $55.00 more!

I said i would pay $39.95 to talk to someone, I talked to a lady, and she did not help me fix my problem. Charges were put on my debit card, and it was hacked, I found out later, from supervisor from my bank. Stopped card but charges still on my online account. I have to go to bank to fix this problem, but I don't drive so I have to wait till Saturday!

Claimed loss: $55.00

Desired outcome: Stop the charge.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:51 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unauthorized credit charge

5.00 TO TEXT I DID NOT TALK ON PHONE...

Over charged #39.00

They did not have a membership agreement as I was transferred.

I DID NOT AGREE OR AFERM.

It was a question about oil for gods sake... I am sure there are

other complaints about this deception.

Thanx, John B. Popovich

P.S. I am a terminal cancer patient without hospitailzation

insurance. 39 bucks means a lot to me...

Claimed loss: $39.00 for service not provided or agreed uponMazda mechanic text only. $5.00 But they all so charged me$39.00 for a phone call that I DID NOT AGREE TO.And never got...

Desired outcome: Refund... credit my charge card $39.00The above service was never rendered.November 27th 7:39 P.M est

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
Y
12:19 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Electric Technician

I texted this website to have advice regarding a failure I had with my fridge. They ask for a $2, which I agreed but then they asked for an additional $53 that I refused.

A couple of days after I see what my visa was charged with the $53 and I was just impossible to get customer service on the line to complaint about it. One month after I got a call from my bank asking if I just authorized this company to charge for a second time $53. My bank immediately blocked my card.

This company is a scam and they keep charging to your visa card. They are very unprofessional and thanks to my bank I was able to stop them to keep charging my credit card over and over.

I would like to get reimbursed from them the monies I did not approved.($53) as the second time it was my bank that was able to take care of it.

I would recommend anyone wanting to used them to be very careful.

Claimed loss: The lost I incurred was for $53

Desired outcome: I would appreciate a response back from the company to apologies and refund me back for the unauthorized monies they took, $53

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
9:58 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Just Answer therapy

I had a question for the website. For a therapist I approved a $5 charge, and when they tried to do a $50 call I refuse and said I was not I would not pay.

He still charged me for it. Now my bank is overdraft and I'm going to be overcharged again. I have no idea why this website is still charging me even though I refused. This website is a scam and they don't even help you.

I can't even talk to customer service because it's asking me for more money I don't have to begin with.

Desired outcome: I want my money back.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
9:12 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer A charge of $66.00 US

My name is Lana Blouin, I would like to lodge a complaint about being charged $66.00 US.. I am canadian the exchange rate is 40 percent.. I wasn't advised that I would charged that much money for a few questions.. I was on Sony website trying to order an adapter, I assumed I was talking to them.. This was a complete surprise to me.. When asking you for some information being charged that kind of money is very fraudlent.. Please consider removing this charge for me, I feel I was blind side... Thanking in advance

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
5:46 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

TechFixer Order No. [protected]-970 On 18th Sept 23 I contacted one of your advisors through your Chat link concerning a problem with our washing machine, there was option to talk over the phone for £16 which I declined. The suggested reset worked once then not again for which I agreed to pay £1, maybe foolishly by card. Four days later whilst on holiday I...

Read full review of JustAnswer
ComplaintsBoard
M
2:26 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Charges on my Credit card

Last month my credit card was charged for an amount of $46.00 through Paypal for AVG Anti virus on 22nd September 2023 i made a complaint despite of my complaint i had already paid the amount claimed . On 22nd October 2023 I have been charged once again with the same amount of $46.00 I didn't perform any transaction on October 2023 So please I am requesting for refund of the amount $46.Excusing for any inconvenience caused

Rgds

A.Poonith

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
Y
11:46 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Yesterday morning the 14th of November 2023, I contacted JustAnswer to ask a question from a computer specialist to resolve an issue that I had with my husband's google account where Google had closed it down. It took up to hour before I was connected to someone. Shivarna was unable to assist even though he tried so after about an hour we agreed that it wa...

Read full review of JustAnswer
ComplaintsBoard
T
3:30 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Back in Oct 9, I made a call. The website said I could pay and not be a member. I did not want to be a member but pay for the call from the vet. Needless to say the misleading information resulted in a $2 and a $42 and a $39.70 charge that day. I however did not notice this. I than was charged Nov 9 last night for a $42 membership that I had no idea about...

Read full review of JustAnswer
ComplaintsBoard
M
4:52 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer I was charged 55 dollars membership, after following a link that offered a 5 dollars trial

I click on link offering a trial of 5 dollars for 7 days, i clicked put my credit card on it. and then by my surprise i was charged 55 dollars, i went to the justanswer chat immediately and called and ask for refund and was declined. it explained was misleading, and not intended as i just wanted the trial. Refund was declined all the times, tried 4 times with different persons

i want my 55 dollars refund

thanks

Claimed loss: 55.00

Desired outcome: Refund my 55 dollars

Read full review of JustAnswer
Update by MiguelM
Nov 09, 2023 7:51 am EST

Hello

I sent you the information and email address and the explanation again,

Hopefully you can solve this issue promptly

Thanks

Hide full review
ComplaintsBoard
C
2:37 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Legal Advice

I was not only overcharged by this business for a fee on their website, which was also an incredibly deceptive and awful marketing scheme. Their online chat says that you pay a $1 fee plus a $55 membership fee, which is still under $60. When you pay on their regular online page for legal advice, it is $5 plus a $45 membership fee. Somehow I was charged a $60 membership fee PLUS the $5, which is not stated anywhere. In addition, the answer to my question was generic, not helpful, and quite literally reiterated what I was told by my apartment complex regarding how to handle the situation that I was dealing with. The website says specifically that you are entitled to a refund if you are not satisfied with the answer from the lawyer, and yet I am still not being offered a refund. Their website is deceptive and they are not following through with the exact information that they note on their website.

Claimed loss: $65

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
4:04 am EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I ended up membership that started on September 13th on October 13th I had paused the membership and said that I would contact them at the end of the month to start my membership again on October 31st I paid for my membership I asked of it a question and then on November 6th when I tried to ask another question they tried to trade charge me another $30...

Read full review of JustAnswer
ComplaintsBoard
J
5:58 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Charged Membership without Authorization and Not GIven a Refund

I used the chatbot to initiate a conversation and was told when I clicked on the link it would cost to connect with a lawyer. I entered my credit card information and received notification I was charged for a full membership.

As soon as I lawyer connected into the chat I mentioned I was just charged unexpectedly and they let me know I could resolve with customer service. I contacted customer service during the conversation via another chat and was informed a refund was not possible as I had agreed to the membership. I then tried to reach their customer support via email and was told that I could not receive a refund because I had already talked to the lawyer.

I would please like a refund for the membership I did not consent to, and to then pay the agreed upon .

Claimed loss: $86

Desired outcome: Refunded the membership amount

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
10:36 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Charge to Bank Account

We have resolved this by dealing directly with one another. Thanks for your help, though.

>We have resolved this by dealing directly with one another. Thanks for your help, though.<

I never heard of JustAnswer before and now I find this charge to my debit card:

Pending as of Nov 2 2023:

POS Debit - Visa Check Card 0853 - JUSTANSWER [protected] CAUS POS -$40.00

What is it?

Claimed loss: $40.00

Desired outcome: We have resolved this by dealing directly with one another. Thanks for your help, though.

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
1:26 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Everyone refused a refund .

I was absolutely scammed out of $46 . I put my payment information in and my name to be charged $5 to ask one question no where in any of that did I see a terms and conditions that said they were signing me up for a membership , and believe me I inspected all aspects of everything I type and read on the site . When contacting customer service I was service with automated responses and refusals to refund me even though I realized just after I asked a question they had charged me and canceled out the membership they had signed me up for . I would like a full refund for the $46 I was charged . This is so disappointing as I’ve used this site before with no issues .

Claimed loss: $46

Desired outcome: $46

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
4:04 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Unauthorized charge on visa debit card# [protected]

Twice in the month of September and October, you have wrongfully surcharged my Visa Debit card # [protected] the amount of $110 US without my consent ie. two separate transactions of USD 55.00.

I would be grateful if you cancel these two transactions and refund my money.

Claimed loss: USD110.00

Desired outcome: REFUND PLEASE

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Update by JosuaSM
Nov 01, 2023 4:40 am EDT

Just Answer deducted USD55.00 in Sept 2023 and Oct 2023 without my consent, what a scam! My immediate solution was to instruct my bank to cancel/block my card in rage, when I was told that they were not able to help me and suggested for me to cancel my non-existing subscription with this damned service. NEVER AGAIN! and I will condemn such online suckers at every opportunity!

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
B
10:52 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

My 87 year old father thought he was getting help with a company that he had a medical (fall down) device with. After asking a number of questions he was asked to fill out a form with all his financial and personal information. When I walked in and asked what he was doing he didn't really know and wasn't getting the answer to the question he had...

Read full review of JustAnswer
ComplaintsBoard
C
1:36 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer scam

I was trying to get a refund from Macfee and i thought I was on there site. during the chat I informed the girl that I was looking for a refund from Macfee and she said no problem, she asked for my credit card info, which I gave her and then she said I'll connect you woth a computer tech, I said that's not what I want. Then I realized that I was on the wrong site. When I gave her my credit card info I thought it was for my refund. I disconnected and later i noticed that I had been charged $68.00 and now I want my money back please.

Charles Dunsmore

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
10:31 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Just answer membership scam

10-26-23

I used just answer once for at TV problem. Which answered my question about a month ago. Today, I was charged another $55.00 on my credit card!

I contacted your people and found out I was enrolled in a membership with them, which I canceled right away and requested a refund, which I was told it is not refundable! Now I'm pissed! I did not knowingly sign up for a membership. I see you have tons of complaints about this on the internet.

It's a bad/sneaky way to do business! Shame on you!

I want a refund and no further billings from you right away to the same credit card that I used with you.

I will never recommend or use your company ever again!

If this is not resolved promptly, I will contact my lawyer about it.

Ray Bolte

Rapid Electronics

518 West Northern Ave.

Pueblo, CO 81004

[protected]

[protected]@aol.com

Desired outcome: A refund for $55.00 to my credit card with no further billings, promptly!

Read full review of JustAnswer
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
7:53 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
JustAnswer has left an official reply on this complaint.

JustAnswer Refund the $86.00 to my ctfs acc. Thanks.

I'm looking for legal advice online. Here is the page that may have a answer yes? Oh. Two dollars from my credit card... mmm Ok. What's Two buck, eh? Whoa, a notification said $2 then another for $86. Wait. Can I ask a law question first? Wait. Do I even want to now?

I've changed my mind. This was as dumb as any dumb idea I've had for $2!

Please refund the overmount. Keep the two bucks for my dumb curiosity.

No. I do not want a legal answer. I'll simply ask the lawyer I do have for more of their time.

Desired outcome: Perhaps future customers may praise a website like this that seems less like to have a shady spectrum at the financial window. Just fix the entry of that window. please.

Read full review of JustAnswer
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review

About JustAnswer

JustAnswer is an online platform founded in 2003 by Andy Kurtzig, designed to connect users with verified professionals across various fields. The platform offers a diverse range of experts, from law and medicine to home improvement and electronics, ensuring users receive accurate and reliable advice. Experts undergo a rigorous vetting process to maintain high service standards, and the platform operates globally with 24/7 availability. Users can choose between a subscription-based model for unlimited access or a pay-per-question option. JustAnswer values user feedback through a rating system, helping maintain quality and allowing new users to identify reliable experts. The company acquired Pearl.com in 2012, expanding its range of services and expert network. JustAnswer is also involved in philanthropic initiatives, such as disaster relief efforts. The platform's innovative approach has earned it various awards and recognition, being featured in prominent publications like The Wall Street Journal, The New York Times, and Forbes.
How to file a complaint about JustAnswer?

1. Log in or create an account: Ensure you are logged in to your ComplaintsBoard.com account. If you do not have an account, please register by providing the necessary details to create one.

2. Navigating to the complaint form: Once logged in, locate and click on the 'File a Complaint' button, which you can find at the top right corner of the website.

3. Writing the title: In the 'Complaint Title' field, concisely summarize the main issue you have encountered with JustAnswer. Make it specific and clear, such as "Unresolved billing issue with JustAnswer" or "Poor customer service at JustAnswer".

4. Detailing the experience: In the complaint description, provide a detailed account of your experience with JustAnswer. Mention key areas such as the quality of the service provided, the responsiveness of customer support, accuracy of billing, and any misleading information you may have encountered. Include specifics about any transactions you had with the company, such as dates, amounts, and services in question. Clearly describe the nature of the issue, including any steps you took to resolve it and how JustAnswer responded. Explain how this issue has personally impacted you, whether it's through financial loss, time wasted, or stress incurred.

5. Attaching supporting documents: Attach any relevant documents that support your complaint, such as email correspondence, screenshots, receipts, or chat logs. Be cautious not to include sensitive personal information that could compromise your privacy or security.

6. Filling optional fields: Use the 'Claimed Loss' field to state any financial losses you have incurred due to the issue with JustAnswer. In the 'Desired Outcome' field, specify what resolution you are seeking, whether it's a refund, service correction, or an apology.

7. Review before submission: Carefully review your complaint for clarity, accuracy, and completeness. Ensure that all the information provided is correct and that your description clearly conveys the issue and your desired resolution.

8. Submission process: After reviewing your complaint, click the 'Submit' button to file your complaint about JustAnswer on ComplaintsBoard.com.

9. Post-Submission Actions: After submitting your complaint, regularly check your account on ComplaintsBoard.com for any responses or updates. Engage with any replies or resolutions offered by JustAnswer or other users to address your complaint.

Frequently asked questions (FAQ) about JustAnswer customer service
Expand Collapse all
Is JustAnswer a legitimate platform for seeking expert advice online?

Yes, JustAnswer is a legitimate platform that connects users with experts in various fields, such as legal, medical, automotive, and more.

Are the experts on JustAnswer qualified and experienced in their respective fields?

JustAnswer claims to have qualified and experienced experts available to answer users' questions and provide advice.

How quickly can I expect a response from an expert on JustAnswer?

Response times on JustAnswer may vary, but users can generally expect a response within a few minutes to a few hours, depending on the complexity of the question and the expert's availability.

Can I trust the advice provided by JustAnswer experts?

While JustAnswer aims to connect users with knowledgeable professionals, it's essential to verify the advice received with other reputable sources or consult a local professional if necessary.

Is my personal information secure on JustAnswer?

JustAnswer uses encryption and secure servers to protect users' personal information. However, it's essential to use strong passwords and secure internet connections when accessing any online service.

How does JustAnswer handle customer support and inquiries?

JustAnswer offers customer support through email, live chat, and phone. User experiences with their support team may vary, so it's essential to read customer reviews to gauge overall satisfaction.

Can I find user reviews for JustAnswer online?

Yes, you can find user reviews for JustAnswer on various websites and forums. Be sure to read multiple reviews to get a comprehensive understanding of other users' experiences.

Are there any hidden fees or charges when using JustAnswer?

JustAnswer offers a subscription-based service, with fees depending on the selected plan. Be sure to review the terms and conditions before signing up.

Does JustAnswer offer any promotions or discounts for their services?

JustAnswer may offer promotions or discounts periodically. Check their website or sign up for their newsletter to stay informed about any special offers.

Can I trust the expert ratings and reviews on JustAnswer?

While JustAnswer aims to provide accurate expert ratings and reviews, it's essential to verify this information with other reputable sources and read multiple reviews before making a decision.

How do I know if the expert I'm interacting with is qualified to answer my question?

JustAnswer provides information on each expert's qualifications and experience. However, it's essential to verify this information with other reputable sources if necessary.

Can I ask follow-up questions to the expert on JustAnswer?

Yes, you can ask follow-up questions to the expert on JustAnswer, usually within the scope of the original question.

Are the payment methods provided by JustAnswer secure and reliable?

JustAnswer uses secure payment processing methods to protect users' personal and financial information. However, it's essential to use strong passwords and secure internet connections when accessing any online service.

Can I cancel my JustAnswer subscription at any time?

Yes, you can cancel your JustAnswer subscription at any time. Be sure to review their cancellation policy for specific details.

Can I use JustAnswer to obtain a formal diagnosis or prescription?

JustAnswer is not a substitute for in-person professional consultations. The platform is meant for informational purposes and should not be relied upon for formal diagnoses or prescriptions.

Does JustAnswer have a mobile app for easier access?

Yes, JustAnswer has a mobile app available for both iOS and Android devices, allowing users to access the platform and communicate with experts more conveniently.

How are experts on JustAnswer compensated for their services?

JustAnswer compensates experts based on the number of questions they answer and the satisfaction ratings they receive from users.

Can I request a specific expert on JustAnswer?

Yes, you can request a specific expert on JustAnswer by searching for their name or by browsing through the list of experts in the desired field. However, keep in mind that the availability of a specific expert may vary.

How does JustAnswer ensure the quality of its experts?

JustAnswer claims to have a rigorous vetting process to verify the qualifications and experience of its experts. They also use a rating system to monitor the quality of advice provided by experts and user satisfaction.

Is JustAnswer available for users outside the United States?

Yes, JustAnswer is available for users outside the United States. The platform offers access to experts from various countries and covers a wide range of topics, making it a useful resource for users worldwide.

Overview of JustAnswer complaint handling

JustAnswer reviews first appeared on Complaints Board on Nov 26, 2008. The latest review I subscribed to the lawyer answers service three days ago, which costs $60 per month was posted on Mar 13, 2024. The latest complaint I subscribed to the lawyer answers service three days ago, which costs $60 per month was resolved on Mar 13, 2024. JustAnswer has an average consumer rating of 3 stars from 1499 reviews. JustAnswer has resolved 872 complaints.
Ratings on other sites
Trustpilot
Trustpilot
4.4
53953 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. JustAnswer contacts

  2. JustAnswer phone numbers
    800-942-4543
    800-942-4543
    Click up if you have successfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number 11 11 users reported that they have successfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number Click down if you have unsuccessfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number 11 11 users reported that they have UNsuccessfully reached JustAnswer by calling 800-942-4543 phone number
    Support
  3. JustAnswer emails
  4. JustAnswer address
    P.O. Box 29045, San Francisco, California, 94129, United States
  5. JustAnswer social media
JustAnswer Category
JustAnswer is related to the Websites category.

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.