Menu
Register
Write a review File a complaint
PlayerAuctions Customer Service Phone, Email, Contacts

PlayerAuctions
reviews and complaints

PlayerAuctions's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.playerauctions.com
www.playerauctions.com

Learn how the rating is calculated

3.8 1 Review 395 Complaints
Claimed
PlayerAuctions has claimed their business profile
Write a review File a complaint

PlayerAuctions reviews 396

ComplaintsBoard
A
12:00 am EDT
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more

PlayerAuctions A Platform for Secure and Efficient Gaming Transactions

PlayerAuctions, LLC provides a secure player-to-player trading experience for buyers and sellers of online gaming products. With a ratings-and-reviews system, comprehensive dispute resolution, and industry-standard security measures, PlayerAuctions ensures a safe environment for transactions. Customers have praised the platform for its competitive pricing, efficient order processing, and reliable customer support. If you are looking to buy or sell gaming goods, PlayerAuctions offers a trustworthy marketplace to enhance your gaming experience.

Read full review of PlayerAuctions
Hide full review
  1. Pros
    1. Secure PlayerGuardian system
    2. Diverse game marketplace
    3. Competitive pricing options
    4. Reliable user feedback scores
    5. 24/7 customer support service
  1. Cons
    1. Risk of account bans
    2. Potential for scams and fraud
    3. Limited customer support
    4. No official game developer support

PlayerAuctions complaints 395

ComplaintsBoard
Z
1:34 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions account suspensed and hold money

I am a seller on playerauction and my account got suspended and my money got holded

i Don't know what is the reason of that and i hope if we can get a solution to my case , if there is any buyer has problem i am agree about refund him and be able to withdraw my money , this help me to pay studies and education funds please please help me i pay this from my products that i sell

my name on playerauctions:ziadTamer010

I hope my complaint make them help me

ticket id #1669920

thanks.

Claimed loss: 167

Desired outcome: i hope unsuspense my accounts

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified PlayerAuctions representatives only. If you are affiliated with PlayerAuctions, please claim your business to access these details.

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by ziadTamer010
Apr 19, 2024 2:16 pm EDT

Hi i am seller on playerauctions "ziadTamer010" they suspensed me and after i asked them for my money they told me you can't send your money for our policies how they can do that i have lost 200$ and have more orders 100% positive review and they needn't help me and am old seller on this platform i hope they help me not send me copy and past policies bc i need my money for important things and i told to them if any buyer have any problem i will help him or refund and they said policies and policies and policies,

please help me

ticket number id #1669933

thanks

Update by ziadTamer010
Apr 21, 2024 11:23 pm EDT

So I told to you unduspen my account and I will refund them and help the buyers this that I said

Update by ziadTamer010
Apr 19, 2024 2:57 am EDT

and how playerauctions suspensed my account permentaly for one problem and i have more sells product and have 100% positive rate please help me for that

Update by ziadTamer010
Apr 19, 2024 2:43 am EDT

what about my money that i have and playerauction hold it ?

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
V
11:50 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Hello, Ive emailed you guys 2 times in the last 8 hours but haven't heard anything back. I created my first ever playerauctions account and as soon as I finished and created the account it got suspended. It said it was because of my cloudflare account. Cloudflare ID: 86468b4a8ae9e127 Thank you for your time.

View 0 more photos
Read full review of PlayerAuctions
ComplaintsBoard
A
9:39 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I had up until recently placed numerous orders that went through without issue; I was then suddenly asked to verify my CC details and provide a photo of my passport for this process. This happened to me also on my old account, was fine and I had placed numerous orders using the same card but was then asked to verify each order thereafter. There was a...

Read full review of PlayerAuctions

Is PlayerAuctions legit?

Our conclusion: PlayerAuctions stands out for their exceptional legitimacy, according to ComplaintsBoard’s detailed analysis. This highlights PlayerAuctions's reputation as a trustworthy leader in their field. Customers can rely on PlayerAuctions's services, assured they're dealing with a highly reputable and fully legitimate company.

PlayerAuctions earns a trustworthiness rating of 100%

Highly recommended, but caution will not hurt.

PlayerAuctions has received positive review on our site. This is a good sign and indicates a safe and reliable experience for customers who choose to work with the company.

The age of PlayerAuctions's domain suggests that they have had sufficient time to establish a reputation as a reliable source of information and services. This can provide reassurance to potential customers seeking quality products or services.

Playerauctions.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Playerauctions.com has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

PlayerAuctions as a website that uses an external review system. While this can provide valuable feedback and insights, it's important to carefully evaluate the source of the reviews and take them with a grain of salt.

Several positive reviews for PlayerAuctions have been found on various review sites. While this may be a good sign, it is important to approach these reviews with caution and consider the possibility of fake or biased reviews.

We looked up PlayerAuctions and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

Playerauctions.com regularly updates its policies to reflect changes in laws, regulations. These policies are easy to find and understand, and they are written in plain language that is accessible to all customers. This helps customers understand what they are agreeing to and what to expect from PlayerAuctions.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • PlayerAuctions protects their ownership data, a common and legal practice. However, from our perspective, this lack of transparency can impede trust and accountability, which are essential for establishing a credible and respected business entity.
  • Complaints Board has received reports that the website may be a possible fraud. To protect yourself, consider using a different website. If you find that the website is indeed fraudulent, report them to us, to help protect other consumers.
  • PlayerAuctions offering cryptocurrency services, it is important to be aware of the potential risks involved. Cryptocurrency transactions can be anonymous and irreversible, making them a prime target for scammers and fraudsters.
ComplaintsBoard
Q
4:26 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Playerauctions hate Ukraine

I was a big seller on that site for years, but then near 3 years ago they changed policy and now they not allow users from Ukraine to sell or buy. Support says its because of some "government restrictions" but do not want to specify. I have a law degree and ability to find any legal information in any country, and appears they lied about it. Looks like Playerauctions just do not like Ukrainians in general, this is the only explanation everyone can conclude. Too bad, because this is not acceptable for any big company to threat any nation like that. Until Playerauctions do not change this policy i will publish this feedback everywhere, to let people aware of this gross injustice. Ticket was 391627

i have a screenshot saying i was banned due to my country.

username Quadro

proof - i.imgur. com/zcw1gCE.png

as i told, you restrict Ukraine without any good reason

because there is no regulations or laws in the country of PA registration (USA) that obliges PA to limit Ukraine. At the same time you allow users from russia to buy and sell at PA, so you support war criminals, terrorists, rapists and murderers indirectly by allow them to receive money from taxes of russian PA sellers. And at the same time you ignoring sanctions against russia. I am gathering more evidences now and already in contact of other Ukrainians, who want to resolve this as quickly as possible, so we decided to open a public group lawsuit in USA and already found a lawyer in our name, who already in process of investigation of all legislation violations made by Playerauctions

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified PlayerAuctions representatives only. If you are affiliated with PlayerAuctions, please claim your business to access these details.

Read full review of PlayerAuctions
Update by Quadro Tony
Dec 08, 2023 1:33 am EST

This complaint remains open until you provide proofs of government regulations you mentioned, that prevents you from providing services to Ukraine

Hide full review
ComplaintsBoard
Q
5:39 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Powerleveling

I was a big seller on that site for years, but then near 3 years ago they changed policy and now they not allow users from Ukraine to sell or buy. Support says its because of some "government restrictions" but do not want to specify. I have a law degree and ability to find any legal information in any country, and appears they lied about it. Looks like Playerauctions just do not like Ukrainians in general, this is the only explanation everyone can conclude. Too bad, because this is not acceptable for any big company to threat any nation like that. Until Playerauctions do not change this policy I will publish this feedback everywhere, to let people aware of this gross injustice. Ticket was 391627

Claimed loss: $5000 potential loss for all this years

Desired outcome: $5000+ for 3 years

Read full review of PlayerAuctions
Update by Quadro Tony
Nov 25, 2023 5:02 am EST

username Quadro

proof - https://i.imgur.com/zcw1gCE.png

as i told, you restrict Ukraine country without any good reason

because there is no any regulations or laws in the country of PA registration that obliges PA to limit Ukraine. At the same time you allow users from russia to buy and sell at PA, so you support war criminals, terrorists, rapists and murderers indirectly by allow them to receive money from taxes of russian PA sellers. And at the same time you ignoring sanctions against russia. I am gathering more evidences now and already in contact of other Ukrainians, who want to resolve this as quickly as possible, so we decided to open a public group lawsuit in USA and already found a lawyer in our name, who already in process of investigation of all legislation violations made by Playerauctions

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
2:29 am EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Account suspended randomly

Im a seller for 1.5 years and increased my sales in the past months. 2 days ago, 22.11.2023 morning i was listing my products and my account is suddenly suspended. I double checked your policies before and when i read it here again, there has been no mistake done by my side. Only explanation i had is that i tried custome order special request accounts for the first time that morning and your system/staff may be dont allow this type of product for the sellers.

I have been talking to staff which takes a lot of time for them to reply my messages even when i provide the necessary information to them. My ticket number is 1526617 and i had regular customer who buy from me in a given period, therefore this suspention not only damages my mental also damaged my store reputation.

I hope you understand the misunderstanding here and lift the suspension as soon as possible. I trust in PlayerAuctions team management.

Best Regards

Claimed loss: Money is not even a problem, my brand reputation is damaged each and every second you hold my store hostage without an explanation when i show special attention to not break any rules.

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by SellerLeagueOfLegends
Nov 24, 2023 2:30 pm EST

The missunderstanding is solved by the support.

Resolved

solved

Hide full review
ComplaintsBoard
Z
10:07 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Account suspended

Hello, i used playerauctions to sell Fortnite accounts from 1 month ago, and i sold many accounts with hight balance, today when i try to update my withdraw method i got suspended,

I never did any thing wrong, there isn't any disputes active,i never did any problem with the buyers, i didn't said any bad things, idk why i got suspended

i got suspended and there is 1500$ in pending sales i don't know how i will get it

Please unsuspend me to continue with selling

My username : @MOTO0

PLEASE HELP

Read full review of PlayerAuctions
Update by Ziad Tamer
Nov 20, 2023 6:48 am EST

Hello again. Richard

Thank you very much about your time to help me

And my account Unsuspend Now

But i Still Need help to cancel my withdraw request to update me Disbursement Method Without get suspend Again So i hope if you can Cancel it Order : #[protected]

And i am sorry for many requests in my case, thanks

Update by Ziad Tamer
Nov 19, 2023 8:08 pm EST

Ok, no problem, Richard

I know its not in your hand because i know it A specialized empooley in playerauctions support who solve suspended accounts cases

Thanks for your reply,

Update by Ziad Tamer
Nov 19, 2023 12:52 pm EST

That is very bad, i am waiting 8 days to solve my problem and still waiting, i appreciate your possiotion and there are many cases, but not to wait 8 days to slove my problem and still waiting, and 4 days without response, please let the support team to solve my problem because i tired

I agree for that solution for my case and waited 5 day to process it

Please, anyone finsish my case as soon as

Because i need to my money to pay my bills etc, thanks

Update by Ziad Tamer
Nov 17, 2023 6:59 pm EST

Hello Richard , am very very sorry about send you many replies in that Com

But i am waiting +40 hours and no Respone from playerauction support team , i still waiting to process the solution to Close That Case And reactivate my PlayerAuction Account

I Think I waited a long time with no problems, to solve My Case and still waiting

Please Let Anyone from Support To Reply my ticket soon, because i tried

Sincerely,

Ziad Tamer

Update by Ziad Tamer
Nov 16, 2023 10:18 am EST

Hello, Richard

I am waiting respone on my case right now

I agree about the solution that playerauctions agent sent me

Looking forwad to his respone

Update by Ziad Tamer
Nov 14, 2023 6:01 pm EST

Hello again , Richard

I Understand Your position about my account, and thanks about the disbursements

Player Auction Support team requested the reason of "Why my Account country not same my Current Location"

I sent them the reason of that and My Electricity Bill of my address ,

I Hope if i can continue selling on Player Auction Because it is very trusted platform , thanks

anyway I am waiting the decision

Sincerely,

Ziad Tamer

Update by Ziad Tamer
Nov 14, 2023 5:19 pm EST

Hello Richard,

I Sent reply from 2 days ago

And there isn't any respone from PlayerAuctions Support

I make the case from 5 days and still waiting to slove my problem,

Please i need to slove my problem fast because i need to withdraw my money to contunie selling

Update by Ziad Tamer
Nov 14, 2023 3:52 am EST

I already replied them with requested information, i hope if anyone check it fast because i am waiting 3 days to slove my problem

Update by Ziad Tamer
Nov 13, 2023 12:57 am EST

First agent requested Email only to reactivate my account, and i sent it

And now i sent all requested information From second Agent, i hope if you slove my problem fast because i waited 2 days, thanks for your time

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
6:16 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Account suspended

Hi,

I'm using PlayerAuctions platform to sale my OSRS account from 2020, I have made very much sale and share commission on every sale with PlayerAuctions, but few day ageo they suspended my account on freeze all all of my liabilities and forcely close all or my running job and made fine on me. I have send multiple email but they also do not respond my email's

Claimed loss: 50$

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by msitprof
Oct 31, 2023 6:22 am EDT

I send multiple email but get no response

Update by msitprof
Oct 30, 2023 4:05 am EDT

How I get my liability payment that currently freeze and restore my account, I need to review your decision.

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
8:20 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Hello, I made sale on oct 3 for my account call of duty which cost 500$ it was my personal account have it since day 1 in game never faced any problem in it and I maxed it to the last level and had plenty of stuff there so many things so the problem is he bought the account from me and stated this - (I changed all details on the account after double...

View 0 more photos
Read full review of PlayerAuctions
ComplaintsBoard
M
7:21 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Dispute with buyer

Hello Playerauction my username-mastarmedia i am seller my order id-[protected] i am waiting from 3 days buyer bought the account and changes everything and now buyer claiming but details didnt work now he asking refund i am stuck in dispute for 3 days i have already given him full login details and mail working and correct even sent proof on dispute my account is already taken by buyer please help me with dispute i am stuck on both side he even taken my account and on money dispute as well please have a look

Read full review of PlayerAuctions
Update by mastarmedia
Oct 04, 2023 10:06 pm EDT

On dispute there no more options to add a reply through well i already made a ticket in playerauctions and uploaded a video in there

Update by mastarmedia
Oct 02, 2023 11:07 pm EDT

I am seller contacted earlier to playerauctions username - mastarmedia order id-[protected]

Hi there on dispute case there is no option to upload video link so I shared the YouTube link of video here could you forward that to dispute agent or whoever working on it https://youtu.be/6UxhW4n1haQ?si=QWlOePMwwf-EcLyP please help me on dispute now

Update by mastarmedia
Oct 02, 2023 10:33 pm EDT

Hi there on dispute case there is no option to upload video link so I shared the YouTube link of video here could you forward that to dispute agent or whoever working on it https://youtu.be/6UxhW4n1haQ?si=QWlOePMwwf-EcLyP please help me on dispute now

Update by mastarmedia
Oct 02, 2023 8:15 am EDT

Anyone can help me 😭😭😭

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
W
11:36 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions I have sold an BGMI account on 22nd of this month

Hey myself Wakar Younis i am a new seller on your site I recently sells a BGMI account online via your site my username is waqarmalik50, i am facing an issue i sold my account on 22nd of this month everything was ok even buyer confirmed from her side and you sent a male that my money will be in my account within five days but I didn’t got any money till now nor the upadate of my order as sold or completed, it goes from pending to unavailable and now i am curious that if i am being scammed or what.

So please kindly check my account.

Desired outcome: I want my money and full update on that account because i also got the confirmation email from buyers side and playerauction website

Read full review of PlayerAuctions
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
4:54 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Playerauctions teams scammed me

I got scammed by buyer

I provided credentials to the playerauctions team and they asked me to assist the buyer to do ownership transfer

I helped the buyer and transferred my account ownership.

Later that buyer blocked me, I informed the playerauctions team and I got the reply that we have cancelled the order and refund the money to buyer

Playerauctions team never mailed the reason for cancelling the account and never asked me to revoke ownership before initiating the refund

I have lost my two accounts today( $1100USD) with the same buyer and I am attaching the emails of both account

I have attached buyer provided screenshot of payment

Desired outcome: I need my account back or i need to get compensate..

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by Saravanan Jothy
Sep 21, 2023 12:03 am EDT

Banning the user account will not resolve my issue

I need the user QUEENBUBU details to proceed with legal trail..

I have trying to reach your company for past three days but no response from them.please find the screenshot for the email attached

You guys are responsible to provide the information since you need to verify the user on registering in your website

View 0 more photos
Update by Saravanan Jothy
Sep 19, 2023 10:52 pm EDT

This user quuenbubu scammed me by forging your company email address, fake payment screenshot..

Since I communicated him first in you company provided channel I need his/her full details to file a case against that user..

Please find the attached fake order confirmation email and payment using your company information..

So you must help me to get his details to catch him and make him punished in form of justice..

View 0 more photos
Update by Saravanan Jothy
Sep 19, 2023 4:09 am EDT

I NEED THIS BUYER ALL DETAILS TO FILE A THEFT COMPLAINT

USERNAME:QUEENBUBU

This buyer is registered with your playerauctions website and contact me through your message system

If you failing to provide those details. It's clear that you don't follow the policy for buyer verification through registration

Update by Saravanan Jothy
Sep 19, 2023 12:04 am EDT

Hi,

I have the email confirmation of the order sold with my username provided by playerauction auction team.

How a scammer guys knows my username, the buyer Mesaged me in your playerauction instant messaging system , the buyer user id QUEENBUBU..

Can you explain why your website down for long time on Sunday without any prior schedule of maintenance notice to user

Seems there is the user data leakage has happened, i got scammed after you fixed the website issue.

So I suspect there is leakage of my data from your end..

View 0 more photos
Update by Saravanan Jothy
Sep 18, 2023 9:07 am EDT

Order ID:[protected],[protected]

I have been waited for one month for payment of my account to unlink all my personal account related to my gaming account

You assure that I will get my money on Monday but you said "we have refund the money to the buyer"

This is the clasical example of scam which you waited to remove all my access of my account and providing refund to them

I lost the payment and account as well

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
11:16 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

hello, I was trying to Register in Playerauction for over 2 weeks and I get the Same problem every time I type all my data and when I reach to the point where I put my phone number and then send the PIN Code it doesn't send I tried with all solutions that PL post on site doesn't work at and put different phone number and it's still the same I even...

View 0 more photos
Read full review of PlayerAuctions
ComplaintsBoard
L
5:56 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Refund money

on 28 August 2023, i purchase an account from their website

and then the first transaction is being cancel by them but money on my bank already deducted.

After that i send email to their customer service, and got a reply saying the money gona be back 1-5 days.

then on 31 August 2023, the money is in my bank account, but after 1 min

its being deducted again by their website(PlayerAuctions).

then i proceed sending email back with attachment proof. but they immedietly reply saying the money already being refund and close the case.

they DOES NOT CHECK THE ATTACHMENT I PROVIDE

Desired outcome: the money still not in there in the account and they say its already in the account

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
1:00 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I've been a user of PA since 2017. I've never had any issues accessing the website nor using it, and my account is in good standing. Over the past two or so weeks, I've been using the site daily with no issue. However, since yesterday, it seems that I cannot access the site at all. Cloudflare's WAF (Web Application Firewall) is blocking my access every...

View 0 more photos
Read full review of PlayerAuctions
ComplaintsBoard
T
9:47 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Refund without even let me Reply after it Gives me 80 hour to reply ?

Hello,

I made store on playerauction everything was going Great after I done 39 Sales with no issues at all even without single one negative feedback my Ratings are 100% Positive Feedback & 0.00% Negative feedback so the problem is a Buyer bought account from me which cost 42.99$ and he asked for Refund saying this ( I am willing to return the account I misread the information )and started Dispute no problem but later on when I was willing to give him Refund I got Surprised that he changed account Data to his own and I no longer have access to the account anymore I got even surprised more when playerauction closed the Dispute without even let me answer to what I have to say after it gave me 80 hour to Reply now Playerauction Refunded him and give him 42.99$ and the account as birthday present he have Both I can't believe it anymore I'm Going Crazy Please look it up and I'm sure of your Right Judgment.

Desired outcome: after he changed the Data and link it to his own I must stay 12 month to change the Data that's impossible so the only outcome is to give me my 42.99$ and block this user His [protected]% Scammer But give me my money Back it's my Right!!

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by TopGturbo
Aug 17, 2023 10:52 am EDT

here is proof for Dispute case closed without even let me Reply and mistake is from buyer not from me account came as Described not even with single mistake why Refund when you changed Data where is my Right?!

View 0 more photos
Resolved

ty

Hide full review
ComplaintsBoard
H
2:33 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions I get ban for 1 unsuccessful sell?

Ineed really help not putting the policy of playerauction I need to know why iam suspended because after talking with support answer is the same I need to say somthing something wrong here the only buyer that have problem with me I refunded him with 450 $ and I have penalties 45$?! Other money is mine understand the issues 885$ is mine 4 sales are right the 5th not completed and I didint take it what happen here please help for only one mistake I didint mean it all this happen for new seller didnt understand the money please 855$ is successful selling people have the accounts and leave good feedback and 5 stars how refund them with my money I cant understand the only thing I have is (one penalty 45$) and I need to pay it cut it from my855$ and send me all of my money please I didint need answer by copy and paste policy my issues something wrong in it for only on unsuccessful sell I get ban iam really sorry for everything but I need my money my rights my name hossamhapashy [protected]@gmail.com

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by hossamhapashy
Aug 10, 2023 7:41 pm EDT

Thank u very much this is meaning alot to me

❤️❤️❤️❤️❤️

Update by hossamhapashy
Aug 09, 2023 11:23 pm EDT

i need to thank you very much

i will make everything right

iam really sorry for everything

i reply on the email

thank you very much for giving me another chance

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
O
8:11 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions My account was flagged on Warframe and my Platinum (premium currency) was deleted

I purchased some premium currency for warframe on your site already, and i got no problem before, now my account was removed all platinum, and im in the negative now, forcing me to pay their premium currency for 89 euros, i ask about a refund or a partial refund since i cant afford this much premium currency and i cant play the game anymore, while my sellers told me it was 100% safe

Desired outcome: Partial refund

Read full review of PlayerAuctions
View 0 more photos
Update by Orakhus
Aug 03, 2023 8:12 am EDT

im from France not the US sorry for the mistakes

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
2:07 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions Wrong Decision over a dispute

I had my 2 order at Player auctions that went very well. On 24 July A buyer bought a account of mine. I always tried to help him with everything. Somehow he got angry on anything. Then he claimed a dispute over the site Playerauctions.com. I gave all proofs to them that he has the access to the account. Like he is all over the account. I can't access now and they still gave him a refund. The game name is Efootball 2023 Mobile. Player auctions owe me that account or give me that money. I have lost both the money and the account. I am attaching all proofs right here. Plus they have suspended my player auctions account out of nowhere.

At least give me one of the thing. This is so unfair.

Desired outcome: I want either the money or the account I gave it to him

Read full review of PlayerAuctions
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
11:59 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PlayerAuctions has left an official reply on this complaint.

PlayerAuctions User stole my call of duty accounts and place it on auction

User Naresh021 convinced me through instagram to give my email id and activision id and said later he would pay ...aftrr accessing to the account he did not pay me a single money rather he stole my account and scammed me ... my codm account...

Username - SudipSN75

UID- [protected]

Player id - D7MVB5

I can also now access through facebook in that account... please please please ban him don't give him to sell that account i feel helpless now i m very poor sir please ... atleast don't give him permission to sell that ... he stole my account and scammed me now he is selling it and set the price 185$...please help😭😭😭... i can also show you what he did with me in instagram ...please save my account and also save other users from grt scamming ... i again and again telling i can access in that account till now!

Read full review of PlayerAuctions and 1 comment
Update by Sudip581340
Jul 19, 2023 2:15 am EDT

Killy_Pilly is the username of the game call of duty mobile that he changed after stealing my game account ...now he is selling at PLAYERAUCTION... he is a theif he is a scammer ... Naresh021 must be banned!

Update by Sudip581340
Jul 18, 2023 12:57 am EDT

Naresh021 now changed my codm username from SudipSN75 to Kitty_Pitty... i have all information about that account ...how?... since i can access it

Update by Sudip581340
Jul 18, 2023 12:47 am EDT

We talked in insta ... he is a theif he stole my account ... please ban him if you not then he will sell that account to other user ... and the new user will have trouble since i can still access the account through facebook ... and I m sure he will complain here ... please help me and also other user he is a theif he steal accounts and sell here as a trusted seller...maybe here he is a trusted seller but in real or on other sites he is a fraud ... i also send a video as a proof that i m still having the access ... please sir i m requesting you!

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
1 comment
Add a comment
S
S
Sudip Nandi
, US
Aug 13, 2023 12:04 am EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

I know that the transaction was made outside and I m not blaming playerauctions for that...but one thing I must say you can't support a scammed...Naresh021 must be banned!... he sold that account and new buyer using it... since I have access to that account I m continously consuming that new buyers in game credits and I will do that continously... The new buyer will raise a complaint against it for sure just wait and watch!... Naresh021 is a scammed I must say and new buyer will raise a complaint against it I m sure !

About PlayerAuctions

Screenshot PlayerAuctions
PlayerAuctions is an online platform for buying and selling digital gaming assets. It facilitates the trade of in-game items, currency, and accounts across multiple games. The service also offers power leveling and gaming services. Transactions are secured through PlayerGuardian to protect both buyers and sellers.

Overview of PlayerAuctions complaint handling

PlayerAuctions reviews first appeared on Complaints Board on Sep 4, 2009. The latest review A Platform for Secure and Efficient Gaming Transactions was posted on May 15, 2024. The latest complaint account suspensed and hold money was resolved on Apr 19, 2024. PlayerAuctions has an average consumer rating of 4 stars from 396 reviews. PlayerAuctions has resolved 269 complaints.
Ratings on other sites
Trustpilot
Trustpilot
4.3
13692 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. PlayerAuctions contacts

  2. PlayerAuctions emails
  3. PlayerAuctions address
    11301 West Olympic Blvd Suite 337, Los Angeles, California, 90064, United States
  4. PlayerAuctions social media
PlayerAuctions Category
PlayerAuctions is related to the Gaming category.

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.