SUBMIT A COMPLAINT

[Resolved] JustAnswerunauthorised payment

Review updated:

Dear Sir / Madame,

I am extremely unhappy that I have been charge by JustAnswer for the full fee (as well as the £5 trial fee) when I tried the service for 1 week, for £5, however I cancelled the service within the week as it would be cost effect for me to continue, however the £40 monthly charge has come out of my account (26th Oct) 4 days after I cancelled the subscription. Please can you arrange for a refund asap.

Many thanks,
Jodie Connolly

  • Resolution Statement

    Customer Service has done everything in their power to resolve the complaint. All attempts to contact the customer have failed. Therefore, the complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and its services are concerned.

  • JustAnswer Customer Care's Response · Oct 31, 2018

    Hello Jodie,

    Thank you for getting in touch with us about this. We apologize for any confusion or frustration. In looking at your account it doesn't appear that we have received any communication to our Customer Care team requesting a cancellation and it doesn't appear that you took any other action on your account either.

    We'll reach out to you to see where the gap in the communication might have occurred but I can assure you that the communication we've received as of today has been received and your refund has been processed.

    Please let us know if you need any further assistance.

    Regards,
    JustAnswer Customer Care

Jo
Oct 31, 2018
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Ti
      Sep 16, 2019

    NOT HAPPY - I asked a question, of which I received and answer. Was charged for the answer. Responded that I did not require any further assistance and since have been charged 2 amounts of $66.00. My bank has been unable to find information. I want my funds returned. I have had to cancel my card. I would like a reponse and a refund.

    0 Votes

Post your comment