Menu
Vacations To Go Customer Service Phone, Email, Contacts
Vacations To Go
complaints

Vacations To Go
complaints

Vacations To Go Complaints Summary

3 Resolved
19 Unresolved
Our verdict: With Vacations To Go's very poor resolution rate, careful consideration is needed. Research their service comprehensively, and read up on how they handle customer disputes. If you face issues, be prepared for potential challenges in obtaining resolutions and explore other service providers as backups.
File a complaint
Write a review
Verified
The authenticity of the customer service contact information for Vacations To Go has been meticulously verified by representatives from ComplaintsBoard using our proprietary verification system.
Click here to get notifications about new complaints of Vacations To Go. We promise not to send you any unrelated messages
Share
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews

Vacations To Go complaints 22

Sort by:

Newest Vacations To Go complaints

ComplaintsBoard
C
10:23 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Misleading Information from Vacations To Go Caused Disappointment and Frustration for My Grandson and Me

So, I decided to book a cruise with Vacations To Go for me and my grandson. They told me that all I needed to bring for my grandson was his birth certificate and a signed letter from his parent. But when we got to the ship, we were told that we couldn't board without a passport for my grandson. I was so disappointed! I had already lost vacation time and travel time, and my grandson was really looking forward to the cruise. It was a big letdown for both of us.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
F
10:18 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Disappointed with Vacations To Go's Customer Service: Price Hike After Booking

So, I gotta say, I booked three cruises with Vacations To Go back in February for December. It was all good, you know? But then, just two days ago, I called up my agent to get a price for a cruise in May. She gave me the price and I was like, "Cool, let's book it." But then she said she had to do something else and would call me back in 10 minutes. Well, 20 minutes later she finally called back and said the price had gone up by $140! Can you believe that? I was like, "No way, Jose."

Now, me and my family, we cruise a lot. And I gotta say, I'm not sure if I wanna book with Vacations To Go again after this. I mean, what kind of customer service is that? You give me a price and then jack it up 20 minutes later? That's just not cool, man. So, I don't know. Maybe I'll give them another chance, but I'm definitely gonna be more cautious next time. Thanks for listening.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
C
10:04 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Booking a Cruise with Vacations To Go: Why Dealing Directly with Cruise Lines is the Way to Go

So, I went ahead and booked a cruise with Vacations To Go (vacationstogo.com) and boy was I excited! I paid for my MSC cruise and eagerly awaited my departure date. However, two weeks later, I noticed that the price of my cabin had gone down by over $1,000. I was a bit miffed, to say the least. I mean, who wouldn't be? That's a lot of money!

So, I contacted VTG and requested an adjustment in price or a shipboard credit to make up for the difference. But, to my dismay, they told me that MSC would not allow the price change. I was pretty upset about this and decided to take matters into my own hands. I called MSC directly and asked them about the situation. To my surprise, they told me that the price adjustment was up to the booking agent and that if I had booked directly with MSC, they would have honored the current price.

Well, that was a real bummer. I mean, I had trusted VTG to handle my booking and now I felt like I had been let down. It's not like I had done anything wrong, right? I had simply booked my cruise through an intermediary, which I thought was a good idea at the time. But now, I was starting to think that maybe it wasn't such a great idea after all.

So, what's the bottom line here? Well, I think it's pretty clear. When booking a cruise, it's always best to deal directly with the cruise line. Agents like VTG are just useless intermediaries who can't really do anything to help you out. Sure, they might be able to offer you some advice or answer some questions, but when it comes down to it, they're not the ones who can make any real changes or adjustments to your booking.

In conclusion, I would say that my experience with VTG was less than satisfactory. I was disappointed that they couldn't help me out when I needed it most. But, I guess that's just the way things go sometimes. So, if you're thinking about booking a cruise, my advice would be to skip the middleman and go straight to the source. Trust me, you'll be glad you did!

Read full review of Vacations To Go
Hide full review

Is Vacations To Go legit?

Our verdict: Complaints Board's thorough examination reveals Vacations To Go as a legitimate entity with notable strengths. Despite a 13% resolution rate on customer complaints, which invites a closer look, Vacations To Go stands out for its commitment to quality and security. Clients considering Vacations To Go should delve into its customer service record to gauge compatibility with their expectations.

Vacations To Go earns 91% level of Trustworthiness

Perfect Trust Endorsement: Vacations To Go achives 91% ligitmacy per Complaints Board. Highly recommended, yet always stay vigilant.

We found clear and detailed contact information for Vacations To Go. The company provides a physical address, 3 phone numbers, and 2 emails, as well as 3 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

A long registered date for vacationstogo.com can be seen as a positive aspect for Vacations To Go as it indicates a commitment to maintaining the website and its domain name for a long period of time. It also suggests that the company is organized and has taken steps to secure its online presence.

The age of Vacations To Go's domain suggests that they have had sufficient time to establish a reputation as a reliable source of information and services. This can provide reassurance to potential customers seeking quality products or services.

Vacationstogo.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Our scan shows Vacations To Go website is free from malware and phishing activities, which are types of online threats that can include viruses, worms, Trojan horses, ransomware, and other malicious code, as social engineering tactics used to trick users into sharing their personal information.

Vacationstogo.com has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

According to our analysis, Vacations To Go appears to be offering travel services on their website. While many travel companies are legitimate, it's important to be cautious and do your research before booking a trip to ensure that you are getting a good deal and not falling victim to a scam.

We looked up Vacations To Go and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While Vacations To Go has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 13% of 22 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
  • We conducted a search on social media and found several negative reviews related to Vacations To Go. These reviews may indicate issues with the company's products, services, or customer support. It is important to thoroughly research the company and its offerings before making any purchases to avoid any potential risks.
ComplaintsBoard
I
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Disappointing Customer Service Experience with Vacations To Go and Cruise Counsellor Ben Curran

I had a pretty bad experience with Vacations To Go, specifically with my cruise counsellor, Ben Curran. I asked him to cancel my cruise months ago, but he still hasn't done it yet. This is causing me a lot of worry because I might have to pay more than the MSC cancellation policy says due to the date I cancelled it, which was 90 days prior to departure. And now, the departure is in a little more than one week!

During those 90 days, I wrote him emails again and again, but he didn't answer any of them. I have to say, I feel a little ignored. It's pretty annoying that I can't reach him and no one seems to feel in charge of my case. It's really expensive and the customer care is not good at all.

I hope that someone from Vacations To Go will read this review and take action to improve their customer service. It's important to have someone who is responsible for each case and to respond to customer inquiries in a timely manner. I would not recommend Vacations To Go to anyone based on my experience.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
V
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Disappointing Experience with Vacations To Go: Refund Promise Not Kept

I had a bit of a rough experience with Vacations To Go (vacationstogo.com) recently. I had booked a cruise, but unfortunately it was cancelled due to unforeseen circumstances. I was told that I would be receiving a refund for the money I had paid, which was a relief. However, when I called back two weeks later to check on the status of my refund, I was informed that my agent had been let go and my paperwork had not been processed. Instead of a refund, I was offered cruise credit.

I was frustrated and disappointed, especially since I had both a recorded phone call and an email confirming that I would be receiving a refund. I spoke with a new agent, Willie Hayes, but unfortunately he was not able to help me out. I felt like I was getting the runaround and that my concerns were not being taken seriously.

I want to warn others about my experience so that they don't make the same mistake I did. Even if Vacations To Go responds to this review with some "complete made up story," please don't believe them. I wish I had gone with a different company for my vacation planning.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
L
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Disappointing Experience with Vacations To Go: Failed Refund Request and Lack of Communication

I gotta say, I had a pretty rough experience with Vacations To Go (vacationstogo.com). I mean, I booked a cruise with them back in January 2020 for a September 6th departure date. But then, as we all know, the Coronavirus hit and my husband and I decided it was best to cancel our trip.

Now, I gotta give credit where credit is due - Matthew Scharff did send me an email about the refund for the cruise, which we did receive. But then he went and told me that he requested a refund from Generali travel insurance. So, I waited a month and called Generali to check on the status of the refund. And what do you know? They said they never received a request from him!

So, I sent Matthew not one, not two, but THREE emails asking him what was up with that. Did he really send the request or was he just blowing smoke? But did he ever respond to me? Nope. Not a peep.

And that's why I'm never using VTG again. I mean, if they can't even handle a simple travel insurance refund, how can I trust them with anything else? It's a shame, really, because I had heard good things about them before. But actions speak louder than words, and their actions have left a bad taste in my mouth.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
P
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Vacations To Go & Generali Global: A Disappointing Experience with Travel Insurance

I recently booked a Celebrity Cruise through Vacations to Go and I have to say, they were pretty helpful up until the point where they collected my money. They strongly suggested that we purchase "travel insurance" through Generali Global for some extra cash. I mean, nobody ever expects the unexpected, but it happened to us and we were unable to cruise. Unfortunately, Vacations To Go was ZERO help. They told us not to bother filing a claim because it would not be approved. And guess what? They were right. We bought insurance, but Generali [SCAM] promptly denied the claim with no details as to why? You can only contact Generali via email, so there is ZERO support or communication!

In summary, I would advise you to book directly with the cruise line and their own insurance. Vacations To Go was horrible and Generali was worse. I would NOT advise either! It's really frustrating when you spend your hard-earned money on something and then you don't get the support you need when things go wrong. I hope this review helps someone else avoid the same mistake.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
O
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Avoid Vacations To Go: My Terrible Experience with this Company

Vacations To Go is not a good choice for booking your next vacation. I had a terrible experience with them. I spent over 5,000 dollars to book three cabins for my family's cruise. Unfortunately, I had to make some changes to my booking more than 15 days before the cruise, and that's when everything went wrong.

Vacations To Go took away my large ocean view room and crammed four people into a room with no windows. They also took over 1,400 dollars from me, which was a huge blow to my budget. I was promised that my complaint would be investigated, but the owner had the supervisor call me to say that I should have understood the changes. This was very frustrating and disappointing.

To make matters worse, they made me pay for my son twice because he moved from one room to another that was already paid for. This was a clear case of double-charging, and it was unacceptable. I felt like they didn't care about working-class people like me.

I'm not the only one who had a bad experience with Vacations To Go. I'm looking for others who had the same problem or any problems with this company. Together, we can focus on changing policies or looking more into this company. I'm traveling on May 21 and will be looking for others to help me in this fight.

In conclusion, I strongly advise against booking with Vacations To Go. They don't care about their customers, and they will take advantage of you if they can. Save yourself the trouble and book with a different company.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
B
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Disappointing Concierge Services and Refund Experience with Vacations to Go

We recently decided to book a European trip through the vacations to go website. We were excited to also book personalized concierge services to make our trip even more special. However, we were disappointed with the services provided by the third party that vacations to go uses for their concierge services. It was a real letdown and we won't be booking any more cruises through vacations to go.

Normally, we book 3-5 cruises a year through vacations to go, but this experience has left us feeling unsatisfied. Unfortunately, our trip was cancelled due to the Covid-19 pandemic. We have been having trouble getting our money back from the personalized services we booked through vacations to go. We have contacted them several times and each time they told us the check was in the mail. It has now been three months and we still haven't received any such refund. To make matters worse, we were told that $100.00 dollars per person would be deducted for an administrative fee.

We are extremely disappointed with the way vacations to go has handled this situation. We feel like we have been taken advantage of and will never book a trip through them again. Instead, we will be booking our cruises through cru con from now on. We hope that others will learn from our experience and avoid the same disappointment.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
E
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Terrible Experience with Vacations To Go: Unhelpful and Unprofessional

I recently had a terrible experience with Vacations To Go. My family and I were all set to go on a Carnival Cruise Line vacation, but just three days before we were supposed to board, the cruise was cancelled without any notice to us. We were devastated and didn't know what to do. We immediately contacted Vacations To Go for help, but they were completely unhelpful. They kept telling us that there was nothing they could do to help us find a comparable cruise on another line or get a refund. It was as if they didn't care about our situation at all.

To make matters worse, when we got on a three-way call between us, Vacations To Go, and Carnival to discuss the situation, our "travel agent" King Dorsey had the nerve to ask the Carnival representative if he would still get his commission even though our booking had been cancelled. I couldn't believe it! It was so unprofessional and disrespectful. It was clear that Vacations To Go only cared about making money and not about helping their customers.

Overall, I was extremely disappointed with Vacations To Go. They did absolutely nothing to advocate for us and our family during this difficult time. We will never book through them again and I would not recommend them to anyone. They are a completely useless company that doesn't care about their customers.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
D
2:25 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go 4Q4GMX

I purchased this 10 day cruise on Nov 16th out of Port in California; the Travel Agent reassured me that I would get a refund if cancellation required due to COVID 19 or Vaccination. On Nov 18th, as a Non US Citizen, I am not able to travel to the US with "proof of vaccination." I called the travel agent who reassured me that he has started the cancellation of this cruise. I followed up regularly with emails, phone calls and was reassured that they were following process and waiting on a "decision maker." It is now December 6th, no emails, no phone calls, no response. I am still getting alerts on excursions and how to set up my medallion. Obviously they have done nothing! I have tried calling Princess Cruises 6x - no call back; live chat in queue for 3 hours.

I guess it is easy enough for the Travel Agent to tell me anything to get me to spend my $ but when asked to take accountability - SILENCE!

I am an AVID cruiser and am a loyal Princess Cruise member; really sad how they treat their "loyal customers."

Desired outcome: Resolution; cancel the cruise that I am not able to attend and ask that they honor what I was told by Travel Agent - Full Refund

Read full review of Vacations To Go
Update by Disgusting Customer Service
Dec 06, 2022 12:20 pm EST

My husband and I are avid Cruisers. ON November 16th, I booked a 10 day Mexican Cruise leaving from San Pedro, CA. My travel agent with Vacations to Go assured me that a "full refund for cancellation with anything to do with COVID 19 or Proof of Vaccination. On November 18th, I found out that as a NON US Citizen, I am not able to travel into US without Proof of Vaccination. I reached out to my travel agent that I needed to cancel due to "Proof of Vaccination." He indicated that the has already submitted the cancellation requested. I followed up with emails, with phone calls and was reassured that they are just waiting on a response. It is now December 6th, no email, no phone calls, no response. Is this how they treat the loyal Princess Cruise Customers?

I have spent over 25 hours on hold, never getting call backs from Princess Cruises, no call back from Vacations to Go. No resolution!

Sad how accommodating they are when they want our Money $$$$ but suddenly disappear when we ask them to take accountability and need help.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
12:38 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Wrong information given when booking

When booking our cruise we tried to get as much Information as we could before choosing who to book with, We chose to go with America to go and also let them book our air, (first time I’ve let someone book my air I usually do that on my own) Not sure where to start so I will go randomly, they chose American Airlines told me if I joined their rewards that our first checked bag would be free, not true $30 a bag two ways equals $120. Sold us on the have it all on a cruise something we’ve never done before as I am not a big drinker, told us it was free Internet on the boat, not true no Internet, I celebrated my birthday on the cruise they told me about special dining that was also included in that I have it all, they failed to tell you that it’s almost impossible to get it booked in the one you want, that should’ve been done before hand, those are 3 issues that I can think of right now, that were never resolved, we had other issues that we were able to work out on the cruise, There were five in our group everybody had issues with vacations to go, I’d probably had the fewest,

Desired outcome: I would like to be refunded the money I was out, the baggage was $120, The have it all, well it was a total waste, I think at least half of that should be refunded,

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
B
1:03 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Refund runaround

Hello,
My family and I booked a cruise through Vacations to Go with Royal Caribbean for Aug 29.
Reservation Numbers: # 1332110, #1334375, #1336206
I was told by your employee Dthomas that I could cancel the vacation up to two weeks before the set sail date. At that time Covid was on the rise and the cruise line implemented covid testing for all guests several times throughout the cruise at the cost of the passenger, with a family of (7) this was very expensive. We were also receiving word that ports were closing due to Covid so my family and I had to cancel the cruise.
I requested a refund and was told by Dthomas that he checked but Royal Caribbean refused to a refund but would give cruise credit. I argued that and presented a flyer stating that we could cancel for full refund. I called again and DThomas no loner worked for Vacations to Go and I spoke with Jordon Brazil who stated she would look into the situation. She did get back to me and told me she was going to hand it off to her supervisor Jared Legoux. I waited 5/6 weeks and heard nothing from Jared. I called and he did get back to me apologizing stating he had somehow forgot about my situation but would look into it right away. I did receive another call from him in November stating that I would receive a full refund but it would take 30 to 45 days.
I notified him again Jan 20th and he apologized and stated the request for refund fell to the bottom of the pile and he would submit it now and it would take another 30 to 45 days.
I find this to be very dissatisfying and concerning. I phoned Royal Caribbean and they had very little to say but basically pointed back to Vacations to Go.
As I have told Jared, we are talking about a refund of over $9200.00, this is a lot of money for an average American.
I am asking for someone to call me and tell me that my refund will be paid out immediately. I have waited patiently however I am prepared to advise my lawyer to start proceedings. I have also been in touch with our local television station that does a "Buyer Beware Segment" and help people who have been treated unfairly. I would like to think all of this was an error and will be handled in a professional manner, I just want my money back.
Please have someone call me to let me know they heard my complaint and what they plan on doing.
Sincerely
Walter Barron
[protected]

Desired outcome: Full refund

Read full review of Vacations To Go and 2 comments
Hide full review
2 comments
Add a comment
S
S
swEEtbygs0@0
Eugene, US
Jan 17, 2023 8:51 pm EST

My wife and I booked a cruise ship on royal Caribbean wonders of the sea for seven nights in the Caribbean selling out of Florida. The date we should have been saling is on November 27 to December 4. We got a cruise ship and insurance policy from Vacations to go. We had a sickness and had to cancel the cruise. Vacations to go gave us the cost of the cruise back but not the taxes and tips which is part of the cost of that cruise. That amount is almost $500. We would like that $500.I have a letter from Vacations to go stating that Royal Caribbean should have paid that policy in full Where is our full insurance policy.

Thank you

Dennis and Connie Tapp

michael97405@aol.com

[protected].

V
V
Vacations To Go Customer Service
Houston, US
Jan 27, 2022 6:13 pm EST
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Thank you for sharing your experience with us, Mr. Barron. We're truly sorry that COVID has impacted your vacation plans. We know you were looking forward to your cruise and were disappointed to cancel.

We certainly understand your frustration over the delay in getting your refund and wish there was more we could do to expedite this process. However, we do not have your funds as your credit card was charged by the cruise line and only the cruise line can refund the charge. Vacations To Go has no control over the processing of refunds.

When Royal Caribbean implemented their new testing requirements, they offered the option to reschedule your cruise or receive a full refund. Unfortunately, when your travel counselor called Royal Caribbean to inform them of your decision to cancel, they cancelled your cruise under the Cruise With Confidence policy, which initiated Future Cruise Credits rather than a refund. Your travel counselor, D.W. Thomas, was mistakenly informed that a refund was not an option at the time.

I see that you started speaking to one of our managers in early December, and when he was made aware of the issue, he contacted Royal Caribbean to see if your Future Cruise Credits could be voided, and a refund be issued. They agreed to make this change and informed him that it would take 30-45 business days for the refund to appear.

When you emailed our manager again this week, he followed up with Royal Caribbean and found that while they did authorize your refund in December, they never initiated the process. Our manager has now verified with them that the refund has in fact been initiated, and we are being told that it should arrive within 30 days.

We apologize again that our requests to Royal Caribbean were initially processed incorrectly, and we can certainly understand why your patience is running low. Please know that we have asked Royal Caribbean to expedite your refund request, but even this takes time and your refund will not be immediate. The manager you've been speaking to will personally follow up with you. We truly appreciate your continued patience and understanding.

ComplaintsBoard
V
3:36 pm EST
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I have been trying to cancel our trip since March 2020, when the pandemic hit. When I made the reservations I took out the extra insurance so we could cancel at anytime. Stetson Arriola was extremely rude and was told I could not cancel my just because I was afraid of flying!! He also stated that I WOULD NOT get a full refund and I specifically told me when...

View 0 more photos
Read full review of Vacations To Go and 1 comment
ComplaintsBoard
R
3:46 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go false advertising

My husband and I are avid cruisers . We have used Vacations To Go a few times and they were ok . Last month they posted on their site a cruise at a great price . I called them and booked it, they gave me a confirmation number and told me I was all set to go . I went ahead and booked my air for the cruise . A few hours later they called me and told me it was an error and they could not meet that price . It was now more than double the posted price. Clearly FALSE ADVERTISING . They would do nothing for us . I emailed the CEO, Alan Fox, who is always busy sending out friendly emails . He never replied and instead referrer me to an employee who was totally useless . Again I emailed Alan Fox, but to no avail . He never answered . His employee called me again and offered me cruises at a higher price than I could get any where else . VERY DISAPPOINTING !...very poor customer service ! So beware and careful when using Vacations To Go .

Read full review of Vacations To Go and 2 comments
Update by Rona1818
Mar 28, 2018 8:10 pm EDT

My reservation is already gone . Alan Fox was fully aware of the misprint of the prices and the false booking I was given . He did NOTHING . HE DID NOT EVEN PERSONALLY ANSWER MY EMAILS, AFTER I SENT HIM 3 emails . He referred me to customer service that was useless and just apologized for the errors . HORRIBLE customer service . They just lie and do not care.

Hide full review
2 comments
Add a comment
V
V
Vacations To Go Customer Service
Houston, US
Mar 29, 2018 9:23 am EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Thank you for your reply. If you change your mind and you decide that you'd like me to investigate this further, please let me know.

V
V
Vacations To Go Customer Service
Houston, US
Mar 28, 2018 10:49 am EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Thank you for writing. I’m very sorry to hear that you have experienced some problems with your cruise pricing. I'm very interested in helping you however, I’m afraid I don’t have enough information to locate your reservation in our system. Please feel free to reply with your booking number and your agent's name and I'll be happy to investigate this further. Thank you and I look forward to hearing from you.

ComplaintsBoard
A
4:33 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Vacations To Go Dishonesty and fabrication

We have booked a cruise for new year through vacation to go and the agent lied to me when quoted the prize and then blamed on the exchange rate of currencies. They never investigated the matter as said they would . I requested to listen to my telephone conversation with agent at the time of booking, they said it was private and confidential how can it be private when it was my conversation with the agent . Because they know what was said they refused. They are very dishonest and tell lies and more lies. Refused to refund my money. I saved for a year to take my autistic daughter on holiday and they robbed me through the lies and tell me to complain to the owner Alan Fox ceo of the company Megan Peters told me that they would not refund my money vice president has also listen to my conversation and feel it was error on my side..I would never book through them. they are shady and dishonest. Megan Peters and the vice president and Shay are liars

Read full review of Vacations To Go and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
V
V
Vacations To Go Customer Service
Houston, US
Oct 19, 2016 1:34 pm EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Hi, this is Kimberly Aven, Sr. Director of Customer Communication for Vacations To Go. Please accept my sincere apologies for any issues you have experienced with your reservation. Your satisfaction is very important to us, and I am very disappointed to hear of the problems you have encountered while booking your reservation. We would like the opportunity to resolve any concerns you have regarding your trip cost. Please feel free to call our office at your convenience and ask to speak with our Director of Customer Service, Christine Parsons, who will answer any questions you may have.

ComplaintsBoard
M
9:20 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

My wife and I bought a 'membership' while on our honeymoon. The 1 hour turned into 3 hrs of increasingly hard sell and pressure to buy their 'one time' offer. We did. The next day, back at our hotel we began to research what we had purchased and found it was an empty bag. The cruises were provided by a 3rd party who didn't care if we were members of VTG or...

Read full review of Vacations To Go and 1 comment
ComplaintsBoard
P
9:13 am EDT

Vacations To Go Misrepresentation, possibly fraud

Paul Beaumont reviewed Vacations To Go — 1 star
June 27 at 7:44am •
Vacations To Go Complaint ~ BUYER BEWARE Advertisement on RiverCruise
Rhine Getaway
(Basel to Amsterdam)
8 days, departs December 22, 2015 with Viking River Cruises on the Viking Longship Hlin
Land/cruise price*: $3, 749 Call for air add-on.
FastDeal #T136927 Rating: Deluxe
Please call [protected]-4002 FREE or click here to request a call from an agent.
To view all departures dates for this itinerary, click here.
Book This River Cruise Now and Save!
2 for 1! Companion cruises and flies for free from select gateways on this departure when you book and pay in full by June 30, 2015.
Past passengers save an additional $100 to $200 per person off any Viking cruise. Offer applies to guests who have traveled with Viking within the past two years.
Offers subject to change or withdrawal, availability is limited. Some discounts are not combinable.

My Call to attempt to book the above River Cruise
Today (26th June 2015), I called regarding booking a River Cruise, From Basle to Amsterdam (T136927) that was advertised by RiverCruise. The advertised price was $3749US.
The offer included two for the price of one, plus air for the companion was included.
When I spoke to Randol (8375) He checked and said that this date was sold out at this price.
He said however that if I did the trip in the reverse direction, on the same date that it was available at $4898CDN. When questioned about the cost of the second flight, he gave me a cost of $6392.00CDN all taxes and fees included. I asked about the cost for the additional flight, and he told me that it was for two return flights.
He then stated that the price advertise did NOT include a free airfare for the companion.
This Sir in my opinion is at least misrepresentation if not fraudulent. I await your response before making this information of how you operate to all of my Face book friends, and local media.
A very disappointed and upset potential customer, as this was to be for both my wife's 75th Birthday and our Anniversary.
Paul S. Beaumont.

Here is the response from the CEO
Alan Fox
10:50 AM
To: [protected]@gmail.com
From: Alan Fox ([protected]@vacationstogo.com)
Paul, thanks for writing. Air is only included from select gateways, which is why we state that "companion cruises and flies for free from select gateways" on our site, but we will always be able to offer the lowest authorized rates on any cruise you choose. If you're still interested in this trip, please give us a call.
Best wishes! Sincerely,
Alan Fox
Chairman & CEO
Vacations To Go

My Response to Alan Fox
From: Paul Beaumont
3:04 PM
Paul Beaumont ([protected]@gmail.com)
To: Alan Fox ([protected]@vacationstogo.com)
Sent: June-26-15 3:04:03 PM
Mr. Fox,
I hear you, but that does not change the way I feel on how you do business.
I was NOT told that flying from Toronto was not a selected Gateway, neither was I told which ones were, as I am equally close to Detroit or Buffalo, should they be available.
Under the circumstances, I will not be interested in booking a trip from you or Viking now or in the future.
Sincerely,
Paul S. Beaumont.

Response from Alan Fox
From [protected]@vacationstogo.com
June-26-15 3:16:29 PM
To: [protected]@gmail.com
Paul, thanks for writing back. I've asked someone from our office will contact you as quickly as possible to discuss this with you.
Alan Fox
Chairman & CEO
Vacations To Go
[protected]@vacationstogo.com

My response to this email.
From: [protected]@gmail.com)
10:49 PM
To: [protected]@vacationstogo.com
Sent; June-26-15 10:49:24 PM
Mr.Fox
The person that you asked to call, did so this evening. He said that he was an account manager and wanted to work this out. He stated that there was available space on this cruise and that Toronto was also a gateway city, and that the trip would cost me about $10, 000 Cdn.
Things seem to have gone from bad to worse, the last price Randol quoted me was $6392.00 Cdn. Which was not acceptable.
I told your manager that this was not acceptable, and I intend to pass this latest information on, as it getting more like fraud than misrepresentation. Getting a person on the hook then doubling the quote then compounding it by the latest increased quote by your manager.
I think that, I would like to talk to the CEO of Viking by telephone before this goes any further.
I am looking forward to this call by Monday, before this goes any further.
Sincerely,
Paul S. Beaumont

LATEST
Today 27th June, I called Viking Cruise Corporate Office in California, and they told me that Vacations to Go are not a part of their Company, and that they are NOT responsible for what RiverCruises offers or acts.
I have forwarded this to them, and they are going to investigate.
Communication from Vacations To Go

Response from Vacations To Go
Cruise Vacations To Go
Paul, we're very sorry to hear how disappointed you are with us. We'll send you a private message right now to see if we can make things right.
June 27 at 11:45am

My next Communication to Vacations to Go

Paul Beaumont
I received a telephone call from a young lady later this afternoon. I do not understand how she could make it better, by basically telling me now that this original trip for 2 for the price of one, has gone from a deal of $3, 749US plus one air fare, to a cost now of $12, 984CDN for the two of us?" Is'nt anyone in Head Office paying any attention to what is happening, or is concerned regarding customer satisfaction.
June 27 at 4:52pm

My next communication to Vacations To Go
Paul Beaumont
After having slept on it, If you really wish to make this situation right, then honour the offer that I responded to. That is in US Funds the 2 for 1 trip with free companion airfare at $3749.00, plus the additional airfare at $597US quoted by Viking ($747CDN) for a tolal cost of $4346.00US.
Yesterday at 5:54am

Latest from Viking Corporate Office
Paul Beaumont Just received this email from Viking Cruise from Linnea Henderson, Senior, Director Reservations... Linnea Henderson (Linnea.[protected]@vikingcruises.com)
8:47 AM
To: [protected]@hotmail.com
Mr. Beaumont,
Thank you for taking the time to let us know about the experience you had with a the advertising received from Vacations to Go.
Viking has no affiliation or influence on any travel agency, including Vacations To Go. We are an independent cruise line and issues would be brought to that companies management team.
Again I am very sorry for this situation with a travel agency.
Regards,
Linnea
Linnea Henderson | Viking Cruises | Senior, Director Reservations | (direct) 888.663.8454 888.663.8454 FREE FREE x8311 | (reservations) 877.668.4546 877.668.4546 FREE FREE | linnea.[protected]@vikingcruises.com| vikingcruises.com

Viking River Cruises ® - Book a river cruise at 2 for 1 prices!
The world’s most award-winning river cruise line...vikingcruises.com Yesterday at 6:31am

My last response to the lack of responding to my solution of the problem they wanted to Fix!

Paul Beaumont
Well, today is the 30th June, and the so called deadline for booking the so called offer. I guess that Vacations To Go, really do not care about potential customers, or have a transparent approach about their business practices.

To Date: NO Further communication from Vacations To Go.

Read full review of Vacations To Go
Hide full review
ComplaintsBoard
G
7:47 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Vacations To Go No complaint

I came to this website to do research on another travel agency and decided to see if there were any complaints about Vacations to Go. I have used them for years and had excellent service. Whenever I book a cruise I go to the cruise line first and find their best deal. Then I check out VTG. On every cruise I've booked the price was much cheaper through VTG and in addition I have had stateroom upgrades. I couldn't ask for better service. When I read comments about this agency being a scam I have to believe it is a competitor trying to scare people away.

Read full review of Vacations To Go and 3 comments
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
3 comments
Add a comment
C
C
chloe1
Melbourne, AU
Oct 26, 2011 7:38 am EDT

Has anyone in australia used and travelled with vacations to go. We are about to book and want to know are they a real company.

F
F
Fan Critchfield
Zanesville, US
Jan 13, 2013 9:39 pm EST

I want to know how can you take a vacation when your not allowed your weekends off? after 20 some years, , , , iM MY SELF HAVE TO TAKE A LEAVE OF APCENTS TO BE ABLE TO LEAVE FOR A COUPLE OF WEEKS WITH IN A YEARS TIME/. im threw a temp service through this company for 2 years now, , , but been with this temp servce for 9 years, , , NOW if they hire me on I cant have a vacation? if it falls on a weekend I work> ? people has been at this company for over 30 years and still not allowed a vacation? woo do I speekto?

S
S
siestakeylass
perth, GB
Jun 04, 2012 6:43 am EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

We have been on 2 cruise booked with vacations to go. Com and we had no problems, we are looking to book another one and they are 250 pounds per person less than travel agent!

ComplaintsBoard
Y
6:23 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Vacations To Go MISGUIDED WHEN BOOKING

WE HAVE BOOKED CRUISE LINE VIA " VACATION TO GO " IN Line: Royal Caribbean Ship: Monarch of the Seas Destination: Bahamas TRAVELING WITH MY FAMILY AND MY 77 YRS OLD PARENTS
WE HAVE NO COMPLAIN AGAINST THE SHIP OR ROYAL CARIBBEAN ..BUT WHEN WE BOOKED THEY PROMISES EVERYTHING, ABOUT ROOMS AND LOCATION WHEEL CHAIRS FOR PARENTS,
AFTER 1 MONTH WHEN I PRINT PASSES WE FOUND OUR ROOMS ARE ONE ON DECK 2 AND ONE ON DECK 5, THEY SAY ITS LIKE THAT ONLY, HOW CAN WE STAY ON DIFFERENT FLOOR, NO WHEEL CHAIRS WILL BE PROVIDE, SO WHEN U BOOK IN FUTURE MAKE SURE U BOOK DIRECTLY OR TAKE EVERY PROMISES THEY MAKE IN WRITING. OR BOOK DIRECT WITH CRUISE COMPANY.
THANKS
YOGESH

Read full review of Vacations To Go and 1 comment
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
1 comment
Add a comment
N
N
NadiaJ
Port St. Lucie, US
Aug 05, 2011 2:30 am EDT

YOGESH,
Please book your vacation with me next time! I will be happy to help your parents and you will be next to each other. Vacation To Go doesn't provide service as real trained travel professionals do. There is no extra cost for you to book with me. Price is the same - service different.
Nadia
PS Contact me at auroracruises@gamil.com
My web site ^ http://OasisoftheSeasAllureoftheseas.com
I run this web site as my main focus but I sell all cruise products. Take care!

Overview of Vacations To Go customer experience

Vacations To Go, a popular online travel agency, has been receiving numerous complaints from customers. Many have reported issues with customer service, including unresponsive representatives and difficulty obtaining refunds. Others have expressed frustration with inaccurate information on the website, leading to unexpected fees and charges. Additionally, some customers have reported issues with the quality of accommodations and transportation provided by the company. Overall, Vacations To Go has a poor reputation among consumers and may not be the best choice for those seeking a stress-free vacation experience.
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service

Vacations To Go contacts

Phone numbers

+1 (713) 974-2121 +1 (713) 957-1705 More phone numbers

Website

www.vacationstogo.com

Most discussed Vacations To Go complaints

scam?
1
(opinions to this review)

Elevating the Voice of the Consumer

Empowering Real Complaints

At ComplaintsBoard, we understand the impact of genuine consumer grievances. Our platform is a dedicated space for authentic voices, where complaints, both positive and negative, are shared with honesty and transparency.

Dedicated to Validating Complaints

We are committed to ensuring the authenticity of every complaint. Our team uses rigorous verification methods to confirm that each complaint stems from a real customer experience, maintaining the integrity of our platform.

Encouraging Detailed Complaint Narratives

We value complaints accompanied by concrete evidence. Be it a photo, a detailed narrative, or additional documentation, such substantiation lends credibility to your complaint, aiding others in making informed decisions.

Balanced and Constructive Dialogue

ComplaintsBoard is more than a platform for airing grievances; it's a community where balanced dialogue is encouraged. We welcome complaints that not only point out issues but also recognize any positive interactions, promoting a fair and comprehensive perspective.

A Free and Impartial Platform for Complaints

Our unwavering commitment is to provide a free and unbiased platform for all complaints. Every complaint is given equal importance, ensuring your concerns are heard and respected, irrespective of their nature.