Menu
Register
Write a review File a complaint
1xBet Customer Service Phone, Email, Contacts

1xBet
Reviews and Complaints

1xBet's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
1xbet.com

Learn how the rating is calculated

4.5 23 Reviews 1261 Complaints
Claimed
1xBet has claimed their business profile
Write a review File a complaint

1xBet Complaints 1261

ComplaintsBoard
T
2:09 am EDT
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposited Amount Not received

As your concern i have contacted to public relations department through mail In June.

Player Id [protected] But i didnt get any reply. They told me to waot for few time but yet know i didnt received the deposited amount . Is it possible to you to solve this problem from your end. Amd one question what kind of service is this, if a customer who deposited the amount and not received it after one or two months ? is this kind of service enhance your reputation ? more than that your suggested empolyees demamded extra money for deposit & you guyz are not giving any solution . Cam yoy guys seriouslly investigate that issue so that i can received the amount as soon as possible .

Desired outcome: Want my deposited amount June month & that dont recived yet.

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Update by Tahmid Shahriar
Jul 04, 2023 4:17 am EDT

You guyz are suggesting me to contact 1xpartner but they didnt take any action till now. More than one month passed i didint received my deposit . what can i do now. Your customer service are worse guyz acustomer deposite hos own money & then mailing you & complaining you but you guyz didnt give any solution. although your fraud employees demanded extra money for faster deposit. If we dont gave the money we didnt received the money. are you guyz running a scam ? plz tqke necessary step as soon as possible

Update by Tahmid Shahriar
Jul 04, 2023 11:17 pm EDT

1x Official mailed me to fullfilled their quota requirment & suggestedva number to solve my problem. Dear concern, i would liked to acknowledeged you that i have already fullfilled their requirments & cashout 3000 by their given agent number as per their instructions Harun Or Rashid security department head whats app +[protected] he told me to to deposit 3000 taka & then they demanded brive /extra amount 1000 taka & i also bound to given that amount to their personal bkash account as though you are not takeing any step against them [protected]) .. after that Agent Name Hamid Transaction Dept. Finance

+[protected] (Bangladesh) told me that the deposited amount will be added within 11.00 PM 20/06/2023 but till now they didn't add the money to my account . And now public relation team told me that agent number is not yours. Do you think that humanity exist ? This is the reality of your employees they can do whatever they want. I am really so dissapointed that 1xbet offical cant take any action they even don't care about this complains. As though is it possible for you to take any serious step so that they will add my deposit . But if you can't do anything God will punished them & in the longrun a company can not exist with this type of employees. Therefore i humbly request & hope that you would be kind enough to take necessary action. I am also attaching the conversation screenshot & transaction screenshot.

Update by Tahmid Shahriar
Jul 05, 2023 3:58 am EDT

Now public relation department not to contact anyone without mail.Then why you guys (1xbet Officials) suggested this number & suggested to deposit? Are you not reponsible for this issue !? They are also using your official teligram channel. How could i know which number are not listed as your agent? and why you guys suggested this number from your offical website ? Screenshot attached plz look at it carefully. And tell me are you guys liable for this scam or not. I will not spare this scam if you guys are not taking any step against this i have to complaint in cyber crime department . And you guys are not taking this issue seriously. I think this was a serious scam & some employees of your company are also attached with it. Hope an reply .

Update by Tahmid Shahriar
Jul 04, 2023 4:07 am EDT

They didnt take necessaary steps yet . Is it possible to you guyz to help me about this matter

Update by Tahmid Shahriar
Jul 04, 2023 4:02 am EDT

They are not helping with fastest away almost one month passed.

Update by Tahmid Shahriar
Jul 04, 2023 3:51 am EDT

Did you guys even read the essage ? I have already contacted with them several times but till now didnt give my deposited amount. what kind of customer service is this ?! they didnt reply .. if a customer didnt received his deposited amount after 30 days is it relaibale . Plz take necessary action about this. or told us not to deposit or use your website. Facing worse situation from you guyz . Hope you understand & told them to deposit tha amount if possible.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
7:07 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Already cash out 1xbet agent number but still no add my 1xbet blance

Id: [protected]
Transaction ID: AFT1V8MJN3
Client Number: [protected]
Agent Number: [protected]
Date and time: 29/06/2023 and 13.38
Ammount: 1,000BDT
Waiting almost 72+ hours over but not yet deposit my 1x bet blance

Desired outcome: Already 72+ hours over kindly help to solve this problem!

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Update by Mahedi0065
Jul 03, 2023 9:39 am EDT

What information do you i still didn't get my deposit yet

View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
R
3:46 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit rejected

Payment account number ending 1732

Dated april 15 2022

A total of 3 thousand Naira

I deposited #3,000 Naira into my account using a friend mobile bank app. It was not reflected. It was not credited and reflected int my account though it says deposit successful as well as the bank already notifies that it was already deducted in his saving Here are some screenshot for the deposit.

Desired outcome: Please refund

Read full review of 1xBet
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
1:38 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet I complained that the person whose number you gave me is sitting with me

I complained, you gave me the number, this person made a cheat with me, I deposited 2800 taka, the money did not come, I gave all the information, when I complained, he gave me the number of someone, I talked to him, he gave me a link and said that I have 2800 taka pending. Then he said that if he re-deposits, he will give all the money. He blocked me

Desired outcome: Now im solve this poroblem and i back my old and new money add my game id

Read full review of 1xBet
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
W
5:26 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Complaint

Hello how are you, my complaint is that on 6, June 2022 I placed a ticket on penalties in the Turkish TFF.3 lig and I placed a ticket of under 9.5 penalties and it ended 5-4 penalties but they indicated lost instead of win on the bet slip and it's been a while coz I thought they will rectify it after some time but not yet it's just still just there on lost

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
9:06 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit not credited to 1XBet Account

I have deposited Rs10,000 to one of your agent(ipay number: [protected]) via ipay app for recharge my 1xbet account on today(27/06/2023) at 11:25

But when I'm trying to confirm the recharge confirmation from 1Xbet app, i was unable to do it because of the reason of "Payment identification number in use" as shown in screenshot, and my deposited money not yet received to my 1Xbet account.

Please find the attached image proofs for my deposit.

Appreciate if you could check and deposit amount of Rs10,000 to my 1xbet account

1XBet Account No: [protected]

Name: Lalith Kumara

My ipay number: [protected]

Read full review of 1xBet and 3 comments
View 0 more photos
Update by Lalith RD
Jul 11, 2023 11:13 pm EDT

Issue not solved. 1xBET frauds

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
3 comments
Add a comment
C
C
Chinthaka Deshapriya
, US
Jul 03, 2023 8:06 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Dear team,

I have Deposit Rs.2000.00 at 26/06/2023 & it reject by operator. I have inform to your customer support team several time but not respond to my mail.

I king request please resolve my problem as soon as possible.

Details as below

Account No - [protected]

TXN ID - [protected]

Date - 26-06-2023

Time - 3.11pm

Thanks & Regards

Chinthaka

View 0 more photos
C
C
Chinthaka Deshapriya
, US
Jul 01, 2023 8:50 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

l also face to this issue. Still not settle . Customer service center not respond my email

View 0 more photos
K
K
KasunK
, US
Jun 30, 2023 10:12 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Many Sri Lankan 1xbet users experienced same incident.

ComplaintsBoard
I
4:00 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Your employees not behaving properly, making use of abusive language against my family and threatening

Your Employees not behaving properly, making use of abusive language against my family and threatening and not resolved my problem as my money is not Deposit yet in my account or refunded back to my bank account.

The information about the problem is my money is not Deposit yet the ticket number is [protected] and the date of deposit is 24/06/2023.

The incident that your Employees using abusive language against my family and threatening to me is on 29/06/2023.

Desired outcome: Refunded back my money to my bank account and I want the apology from your side and the compensation of 30,000 thousand rupees from your side.

Read full review of 1xBet
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
12:50 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet 1xbet regular user

hello sir i am from bangladesh. My 1xbet player id ([protected] ) my id has security issue due to which i am not able to deposit and withdraw i am a regular,user

The deposit money did not come in my account after that a man said he will help me to bring the money after sharing the ID and password what is that man doing my ID for which the ID has been blocked but see how much money I am depositing in my account so far then you will understand I am not really a fraud

Desired outcome: Unblock my account [protected]

Read full review of 1xBet and 1 comment
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
1 comment
Add a comment
R
R
Rahman1002
, US
Jun 27, 2023 2:25 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Amr ekta deposit problem ache ektu help korun

28/05/2023 আমি 5000 টাকা ডিপোজিট করেছিলাম। কিন্তু আমার এই ওয়ালেট এ এখনো টাকা জমা হয়নি। নিচে সমস্ত তথ্য প্রদান করা হলো

1.player id: [protected]

2.Transaction id: AES3RY76LX

3.Client number:

4. Agent number : [protected]

5. Time and Date : 10:55am (28/05/2023)

6.Amount : 5000 taka

7.Bikash apps video proof

ComplaintsBoard
S
12:07 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit problem

My deposit taka Don't add my account From email not answer me plss help me my taka add my account plss help

Player id, [protected]

Transaction ID, 7205ZC1M

Client no, [protected]

Agent number, [protected]

Time, 01:20 Am

Date, 27/06/2023

Amount, 10000

Desired outcome: Player id, 497059763Transaction ID, 7205ZC1M Client no nogad , [protected] Agent number, [protected] Time, 01:20 AmDate, 27/06/2023Amount, 10000

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
9:49 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposited amount add to my account as soon as possible.

Bkash details-
Player Id - [protected]
Bkash Agent No - [protected]
time 02:13pm
Date: 19/06/23
Amount - 3000 tk
Deposited to Bkash Agent
I have also sent mail to public. [protected]@gmail.com all my deposit proof screenshots. They told me to wait as on 20/06/23 a little but till now didn't received my money till now.
Therefore, I humbly request & pray that plz add my Bkash deposited amount 3000 tk Heartful thanks for your cordial support.

Read full review of 1xBet and 1 comment
View 0 more photos
Update by Tahmid Shahriar
Jun 21, 2023 12:49 am EDT

1x Official mailed me to fullfilled their quota requirment , Dear concern, i would liked to acknowledeged you that i have already fullfilled their quota requirments as per their instructions Harun Or Rashid security department head whats app +[protected] he told me to to deposit 3000 taka & then they demanded brive /extra amount 1000 taka & i also bound to given that amount to their personal bkash account as though you are not takeing any step against them [protected]) .. after that Agent Name Hamid Transaction Dept. Finance

+[protected] (Bangladesh) told me that the deposited amount will be added within 11.00 PM 20/06/2023 but till now they didn't add the money to my account . Do you think that humanity exist ? This is the reality of your employees they can do whatever they want. I am really so dissapointed that 1xbet offical cant take any action they even don't care about this complains. As though is it possible for you to take any serious step so that they will add my deposit . But if you can't do anything God will punished them & in the longrun a company can not exist with this type of employees. Therefore i humbly request & hope that you would be kind enough to take necessary action. I am also attaching the conversation screenshot & transaction screenshot.

Update by Tahmid Shahriar
Jun 21, 2023 3:38 am EDT

1x Official mailed me to fullfilled their quota requirment , Dear concern, i would liked to acknowledeged you that i have already fullfilled their quota requirments as per their instructions Harun Or Rashid security department head whats app +[protected] he told me to to deposit 3000 taka & then they demanded brive /extra amount 1000 taka & i also bound to given that amount to their personal bkash account as though you are not takeing any step against them [protected]) .. after that Agent Name Hamid Transaction Dept. Finance

+[protected] (Bangladesh) told me that the deposited amount will be added within 11.00 PM 20/06/2023 but till now they didn't add the money to my account . Do you think that humanity exist ? This is the reality of your employees they can do whatever they want. I am really so dissapointed that 1xbet offical cant take any action they even don't care about this complains. As though is it possible for you to take any serious step so that they will add my deposit . But if you can't do anything God will punished them & in the longrun a company can not exist with this type of employees. Therefore i humbly request & hope that you would be kind enough to take necessary action. I am also attaching the conversation screenshot & transaction screenshot.

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
1 comment
Add a comment
I
I
Ik1990
, US
Jun 26, 2023 8:08 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

ভাই আপনি টাকা পেলে আমাকে ও বলিয়েন

ComplaintsBoard
C
12:00 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet My Account got Restricted

I am chandrashekar reddy and gaming id is:[protected] i am using 1xbet from one year and so starting few months i lost they never verfied my account after i am earning some profit they asked me documents and verfied sucessfully i tought i cant be verified again i can use regularly but these 1x [censored] restructed my deposits after earning 4 to 5 withdrawals they suddenly blocked they asked me to contact security department email they sais simply quoting .Betting is not available for you. The bookmaker reserves the right to refuse to accept a bet or deposit from any individual without giving a reason.

I never done anything wrong i dont known why they block its scam site they never let u win if u win they vil.block ur accpunt and 1x,melbet,22bet all are same company they r making fools they known we r playing with other apps as well our information is not secure..If one bookmaker blocks u rest of other apps like melbet,22bet all will block

Desired outcome: I want my account back i not done anythingwrong i just played with othet bookmakers whats ur problem

Read full review of 1xBet and 1 comment
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
1 comment
Add a comment
B
B
Benslam Omukumo Nomatokolo
, US
Dec 05, 2023 9:42 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

I'm Benehard Uugwanga my deposit via Visa card was rejected and I don't know why.

ComplaintsBoard
M
7:10 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet 1x bet scam review: 1x started marathon verification process with me. Lol

I was honest and 100% neat as user. Any single terms I didn't break. I deposited $2000 and made $12000. After that they are asking verification, well it wasn't an issue. I gave every documents to them. Now they're saying to send letter by same documents to them. It's 100% ridiculous. My next plan is collect all the agent's number from there website and will file complain by law.

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Update by MD Robiul Islam
Jun 26, 2023 7:52 am EDT

I replied them and waiting for them

Hide full review
ComplaintsBoard
I
1:52 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposite Payment rejected by operator and not received

Dear sir,

Its sad to say that, i made deposit request on date 22.06.23, after few minuite its rejected by operator without any reason,.notice. It was ok if operator back my payment, after rejected i seeking help 1xbet but still i cannot get any help from 1xbet, in the main time what i can do for back my payment, pleas help about this matter, and suggest me how and where i complain against this operator,

Thanks & regards

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Update by Ik1990
Jun 26, 2023 5:27 am EDT

dear sir,

My problem still not solve, and i was contact with your recommended 1xoffical person by whattsapp, after i contact he demand another 2 thousand for back total amount within 5-10 minutes. Then i fillup all Quite after this paerson not contact with me its over 21 hours. Now i just want to know i can hope to get my all amount or leave this..

N.b this person name was humayon rashid chip security office 1xbet bangladesh, this person was recommend by complaintsboard. Com its markd 1x official.

I attachd complaints board mail which remark this man

View 0 more photos
Resolved

How its possible without resolving its markd as resolving

Hide full review
ComplaintsBoard
A
11:34 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit problem and money not credited on game id

I deposit but rejected by operator I contract customer care for that problem but they still can't fix my problem. 4 time deposit not cradited 6000BDT not add my acount

Fast bikash 2000BDT. Bikash rapid 15000BDT digital wallet bikash 2000 BDT

Nadag rapid 5000 BDT not add my game id

My game iD [[protected]]

Desired outcome: I need money add my game ID

Read full review of 1xBet
Update by Ashrfee
Jun 27, 2023 2:33 pm EDT

1xbet contact me but no soliation this problem

Update by Ashrfee
Jun 27, 2023 4:10 am EDT

1xbet team contact me but no suliaton

View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
S
2:46 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Blocked my account after winning 10k usd

I made deposit of amount of $2000 via our native wallet (bkash, nagad). Right now my balance is $12000. Then 1x bet were asking me some documents like my id card, selfie with id with message of security team and provided. Now they are asking the screenshot of nagad, bkash payment as it's not possible, because here was a limit issue of mobile banking wallet. So i used many numbers for make payment with 1xbet. In bangladesh a person can cashout up to $200 each day from one mobile banking wallet, so i used 10 numbers for deposit. Now i don't have the access all that 10 numbers and i can't recall all of numbers also.

So, 1xbet sucked my money?

Desired outcome: I want to withdraw my funds only as i verified my information with 1xbet.

Read full review of 1xBet
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
2:31 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit issue and the customer support careless behavior

Greetings

This is santosh

I've done a deposit of 4400 on JUNE 20 -2023

Via NETBANKING option in 1xbet - initiate and paid my bank app

Amount has debited , but didn't reflected in my account . Which suppose to happen immediately

I followed up an email with a screenshot of the transaction by logging into the bank website as bank app wont allow to take the screenshot

After couple of hours due no proper update

I ve spoken with online call with an advisor, who suggested me to send a different screenshot with time and all other details, I said okay and done that too

Again nothing happened, followed with another advisor

He " DEMANDED " harshly of different document without give an explanation,

He was like " you send that then only we do "

I was shocked, still I want funds so I've taken a risk and sent the complete bank statement where he can clear picture of transaction..

No one responded to email ( as they usually do )

But now again when I called to online team

another advisor was suggesting someother documents & hung up the call

While I was them explaining the scenario..

They're just being careless and rude

Specifically when a transaction gets stuck /having an issue

It's a nightmare to get it fixed with these rude and disrespectful n disturbing behavior

Desired outcome: Expect the funds to be in my account soonAnd expect them genuine.

Read full review of 1xBet
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
3:57 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Approve my deposit / & take action about scam

Mr Hamid Technical dept. finance demanded extra money for approving my deposit & my previous deposited amount also not received .. 1xbet suggested a number to contact for deposit problem but he is also a fraud screenshot attached

Player Id - [protected]

Transaction ID- AFJ6IT5EIC

Client No - [protected]

Nagad Agent No - [protected]

time 02:13pm

Date: 19/06/23

Amount- 3000 tk

Deposited to Bkash Agent

Desired outcome: Deposited Amount Not Received

Read full review of 1xBet and 1 comment
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
1 comment
Add a comment
S
S
Sk2311
Dhaka, BD
Jun 22, 2023 7:22 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Approve my deposit / & take action about scam

deposited amount not received ..screenshot attached

Player Id - [protected]

Transaction ID- AFM7MKK59L

Client No - [protected]

Bikash Agent No - [protected]

time 04:13pm

Date: 22/06/23

Amount- 500 tk

Deposited to Bkash Agent

Desired outcome: Deposited Amount Not Received

View 0 more photos
ComplaintsBoard
T
3:33 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Scam / fraud

Recently I have received a mail from complaints board.com where they shared a number with me to contact about my deposit that I didn't received yet. According to your suggested number I believed it & contact with him he said to deposit another 3000 to add my previous amount currently. I have sent 3000 again but unfoertunately I think that was a scam group. They didnt add the money. I request you to take necessary step so that they get punnishment.

Desired outcome: I want my deposited amount How can complaints board shared a scam or fraud mobile number to solve problem.

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
O
1:23 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Deposit not credit to my 1xbet account

Date of my deposit: 18/6/2023

Time of deposit: 12.48pm

Transfer bank from UOB Singapore

Transferred to 1xbet UOB ACCOUNT.

I have deposited sgd $2500 from my UOB bank Account on 18th june into your 1xbet UOB Account [protected] . But my sgd $2500 has not been reflected in my 1xbet account [protected].

I have emailed them many times but a few has passed I have not receive any respond from them.

I have attached my payment proof for your reference

Read full review of 1xBet
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
1:00 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Replied
1xBet has left an official reply on this complaint.

1xBet Block in my money 2000$ + and now the account incorrect username or password!

I finally got a final refund to withdraw my money

ID Account : [protected]

Gmail : [protected]@gmail.com

Please read the topic completely. I did not withdraw my money, as it says in the message. I cannot now access my account every time the password appears wrong, knowing that I successfully reset a new password, but the account does not open either.

I got a response from Public Relations via the email they send here: public. [protected]@1xpartner.com The text of the message you got:

We've checked all the necessary information regarding your situation. Your account has been blocked after a thorough investigation by the Security Service because of the violation of the multiple accounts Terms & Conditions 2.26 and 2.27: 2. 26. Each registered customer may have only one account. Customers may register only one account per family, address, e-mail address, IP address, credit/debit card, e-wallet or electronic payment method. Persons otherwise associated with a customer will not be allowed to register on the website. 2. 27. No registered customer may be re-registered as a new customer (under a new name, with a new email address, etc.). We've also checked the information on your deposit request with the Security Service. According to the Terms and Conditions, you can withdraw the amount of your deposits, which you can do right now / which you already successfully did as of today: 2.30.1xBet Bookmaker Company has the right to cancel all winnings and refund the balance from your main and duplicate accounts. The Company has fulfilled the obligation to you and the decision on your situation is final and non-negotiable

I don't understand the text of the message well but it tells me that I must withdraw my money which I have deposited with

Knowing that after receiving this message, I cannot log into my account permanently

It always shows wrong password

I have reset the password more than 5 times

And every time it appears, the password has been changed

When I log into my account, the password appears incorrectly

I reset the password more than once, and every time the password appears wrong, and I sent it to the security department, and it also sent me Public Relations

Desired outcome: I need Back My Money

Read full review of 1xBet and 1 comment
View 0 more photos
Update by Radwa Mohamed1999
Jun 20, 2023 7:27 am EDT

I got an answer that I have to withdraw the deposit money, but I cannot access the account. Every time I re-create a new password and open the account, the password appears incorrectly, making sure that the new password was successfully completed, but the account does not open despite that to withdraw my money.

Please solve my problem and return the password to open the account and withdraw the deposit money as you told me

Incorrect username or password!

View 0 more photos
Update by Radwa Mohamed1999
Jun 19, 2023 6:07 am EDT

I send to public.relations@1xpartner.com and security-en@1xbet-team.com

There has been no answer for two days, and there is only ignoring after doing everything required

Hide full review
1 comment
Add a comment
M
M
Md Arif uddin
, US
Jul 28, 2023 5:40 am EDT

Give me your gmail id. My same problem

1xBet Reviews 0

Looks like 1xBet has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

About 1xBet

Screenshot 1xBet
1xBet is a global online betting platform that was established in 2007. It's known for offering a wide array of betting options across many different categories.

Sports Betting: 1xBet offers an extensive range of betting options on a wide array of sports. From popular sports like football, basketball, and tennis to less common ones such as esports, the platform has it all.

Casino Games: Apart from sports betting, 1xBet also offers an online casino with a variety of games like slots, table games, live casino games, and more.

Other Betting Options: The platform also offers a range of other betting options like lottery games, financials, and more.

Global Presence: 1xBet has a wide global presence and supports multiple languages and currencies.

Licensing: It's important to note that the legality and regulation of online betting platforms like 1xBet can vary by country. The platform has faced some controversy regarding its licensing and operations in certain countries.

Remember to always bet responsibly and ensure that any betting or gambling activities you engage in are legal and regulated in your country or region.
How to file a complaint about 1xBet?

1. Log in or create an account: Ensure you are logged in to your ComplaintsBoard.com account. If you do not have an account, you will need to create one by providing the necessary information and verifying your email address.

2. Navigating to the complaint form: Once logged in, locate the 'File a Complaint' button, which can be found at the top right corner of the website, and click on it to access the complaint form.

3. Writing the title: In the 'Complaint Title' field, concisely summarize the main issue you have encountered with 1xBet. Make it specific and clear, for example, "Delayed Withdrawal at 1xBet" or "1xBet Account Verification Problems".

4. Detailing the experience: In the complaint details section, provide a thorough description of your experience with 1xBet. Include key areas such as:

  • Account Access Issues: Describe any problems you've had accessing your 1xBet account, such as login difficulties or account suspension.
  • Transaction Problems: Detail any issues with deposits, withdrawals, or bet settlements, including dates, amounts, and any correspondence with the company.
  • Customer Service Interaction: Share your experiences with customer support, including response times and the quality of assistance received.
  • Technical Glitches: Mention any technical problems you've encountered on the 1xBet platform, such as app crashes or website errors.
  • Policy Concerns: Discuss any policies that you find unfair or problematic, such as terms of service or bonus conditions.
Remember to include any steps you have taken to resolve the issue with 1xBet and the company's response. Explain how the issue has personally affected you, such as financial loss or stress.

5. Attaching supporting documents: Attach any relevant documents that support your complaint, such as screenshots, emails, or chat logs. Do not include sensitive personal information like passwords or full credit card numbers.

6. Filling optional fields: Use the 'Claimed Loss' field to state any financial losses you have incurred due to the issue with 1xBet. In the 'Desired Outcome' field, specify what resolution you are seeking, whether it's a refund, account reinstatement, or another form of resolution.

7. Review before submission: Carefully review your complaint for clarity, accuracy, and completeness. Ensure that all the information provided is true to the best of your knowledge and that your desired outcome is realistically achievable.

8. Submission process: Once you are satisfied with your complaint, click the 'Submit' button to send your complaint to ComplaintsBoard.com for review and publication.

9. Post-Submission Actions: After submitting your complaint, regularly check your account on ComplaintsBoard.com for any responses or updates. You may receive feedback from other users or potentially from 1xBet representatives addressing your concerns.

Frequently asked questions (FAQ) about 1xBet customer service
Expand Collapse all
Can I trust 1xBet with my personal information?

Yes, 1xBet takes the security and privacy of its users seriously and employs advanced security measures to protect their personal information.

Is 1xBet a legitimate betting site?

Yes, 1xBet is a legitimate online betting site that is licensed and regulated by the Curacao Gaming Authority.

Is it legal to use 1xBet in my country?

The legality of using 1xBet varies depending on the country you are in. You should check your local laws and regulations to determine whether it is legal to use 1xBet in your jurisdiction.

How long has 1xBet been in operation?

1xBet was established in 2007 and has been in operation for over a decade, providing its services to users around the world.

What types of sports and events can I bet on with 1xBet?

1xBet offers a wide range of sports and events to bet on, including popular sports like football, basketball, tennis, and horse racing, as well as more niche sports and events.

What payment methods are accepted by 1xBet?

1xBet accepts a variety of payment methods, including credit and debit cards, e-wallets, bank transfers, and cryptocurrencies.

How does 1xBet ensure fair play?

1xBet uses advanced algorithms and software to ensure fair play and prevent any manipulation or fraud.

Are there any restrictions on withdrawals from 1xBet?

Withdrawal restrictions may apply depending on your chosen payment method and your country of residence. It is best to check with 1xBet's customer support team for more information.

What kind of bonuses and promotions does 1xBet offer?

1xBet offers a variety of bonuses and promotions, including welcome bonuses for new users, regular promotions for existing users, and special promotions for major sporting events.

Does 1xBet offer mobile betting options?

Yes, 1xBet has a mobile app and a mobile-optimized website that allows users to place bets on the go.

How responsive is 1xBet's customer support?

1xBet's customer support team is available 24/7 and can be reached via live chat, email, and phone. They are generally responsive and helpful.

Can I set limits on my betting with 1xBet?

Yes, 1xBet allows users to set limits on their betting to help them manage their gambling responsibly.

Is there a minimum deposit requirement for 1xBet?

Yes, there is a minimum deposit requirement for 1xBet, which varies depending on your chosen payment method.

Does 1xBet offer live streaming of sports events?

Yes, 1xBet offers live streaming of a variety of sports events, which is a popular feature among its users.

Are there any restrictions on the countries where 1xBet operates?

1xBet operates in many countries around the world, but there may be some restrictions in certain jurisdictions. It is best to check with 1xBet's customer support team for more information.

What is the process for verifying my account with 1xBet?

To verify your account with 1xBet, you will need to provide certain documents, such as a copy of your ID or passport, as well as proof of address.

How quickly does 1xBet process withdrawals?

Withdrawal processing times may vary depending on your chosen payment method and your country of residence. It is best to check with 1xBet's customer support team for more information.

Does 1xBet offer in-play betting?

Yes, 1xBet offers in-play betting, which allows users to place bets on sporting events while they are in progress.

Does 1xBet have a responsible gambling policy?

Yes, 1xBet has a responsible gambling policy and provides resources and tools to help users manage their gambling responsibly.

What is the maximum amount I can win with 1xBet?

The maximum amount you can win with 1xBet varies depending on the sport, event, and bet type. It is best to check the terms and conditions for each bet to determine the maximum potential payout.

Overview of 1xBet complaint handling

1xBet reviews first appeared on Complaints Board on Apr 29, 2017. The latest review My account is temporarily blocked was posted on Jun 19, 2024. The latest complaint Deposit Rejected And Amount Debited! was resolved on Jun 08, 2024. 1xBet has an average consumer rating of 5 stars from 1284 reviews. 1xBet has resolved 1064 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
2.5
4255 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. 1xBet Contacts

  2. 1xBet phone numbers
    +44 1273 256987
    +44 1273 256987
    Click up if you have successfully reached 1xBet by calling +44 1273 256987 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached 1xBet by calling +44 1273 256987 phone number Click down if you have unsuccessfully reached 1xBet by calling +44 1273 256987 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached 1xBet by calling +44 1273 256987 phone number
  3. 1xBet emails
  4. 1xBet social media
  5. Maria
    Checked and verified by Maria This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jun 21, 2024
1xBet Category
1xBet is ranked 11 among 86 companies in the Gambling category

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.