BAERSkin Hoodie review: Waiting over a month, 2 unknown charges, and customer service is non responsive
I ordered a tactical hoodie (order # 3YAXK9PJ) and a rain jacket (order # 29F8TQHZ) on October 28th. Website shows that a tracking number still has not been assigned. Also my card statement shows that BAERskin charged my card $69.97 twice without my authorization. I checked the invoice for the hoodie and the rain jacket and did not see the $69.97 charges. Support non responsive.
Claimed loss: $139.94 ($69.97 x 2)
Desired outcome: Refund of $134.94. The immediate shipment of the Tactical Hoodie and rain jacket. Alternatively. a full refund of $439.74.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified BAERSkin Hoodie representatives only. If you are affiliated with BAERSkin Hoodie, please claim your business to access these details.
Sorry for the delay and confusion with your orders.
We recently responded to your email to assist you further with these concerns, including the duplicate charges.
Please check your inbox so we can get this resolved as quickly as possible.
Best,
Stephanie
I did not request cancelation of my two Orders. I requtested immediate shipment. But cancellation was how ihow BAERskin elected to resolve this matter. Iam also advised that a full refund has been processed. That's that after waiting since Oct 28. This company sucks!
We are very sorry for the frustration this has caused. In the "Desired Outcome" section of your post, you mentioned that you wanted the immediate shipment of the tactical hoodie and rain jacket, or, "alternatively a full refund". Since we were not able to provide an immediate shipment, we chose to cancel and refund your orders in line with the option you listed.
We understand how disappointing this experience has been, and we apologize for the long wait and inconvenience.
Best,
Stephanie
This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.
0 comments