Menu
PDFFiller Customer Service Phone, Email, Contacts

PDFFiller
reviews and complaints

www.pdffiller.com
www.pdffiller.com

Learn how the rating is calculated

3.7 480 Reviews 476 Complaints
Claimed
PDFFiller has claimed their business profile
Share
Write a review File a complaint

PDFFiller complaints 476

ComplaintsBoard
V
11:02 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unauthorised charges

I have been chard by supportpdffiller on September 1st of 2023 for $163.49 at 8.07pm. I am furious as I did not authorise this and am suffering hardship as it is. This is my rent money and I need it back desperately or I will be homeless, please review this and contact me asap I am desperate here, I'm a single mum and can not afford this.

I don't want to put any confidential information here but can provide proof and email if requested

Desired outcome: Refund please urgently

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
O
3:14 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Purchase of pdf to word converter

I applied and paid for pdf to word converter for a month but they continue to deduct money from my account yet i only needed the service for one Month.

The deduction is made without asking whether i need the service further.

This is the second deduction when i expected only one time deduction.

Please help me to refund the payment and will make subscription when the need arises.

Thank you.

Orech Odongo Jimmy.

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
3:06 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Automatic renewal

PDF Filler have taken a payment out of my account of £76 on the 21st August. I noticed a previous payment taken out last year of £81 on the 30th August and cancelled my account as a way to stop the automatic renewal.

I originally purchased the software in 2019 and used it occasionally. I deleted my account in October 2020, but when I realised the payment in August last year I logged back in to find out how to delete or remove payment details. Email received in November 2022 stating account deleted.

So this is difficult to understand how and why this company have taken another payment yet again despite my actions to prevent this happening.

Kind regards,

Andy

Desired outcome: Refund of both payments from 2022 and 2023 totalling £157.

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
8:11 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller free trial

I signed up for a FREE trial to use the premium features on the PDFFILLER website, I had cancelled my subscription twice. I was still charged after a month, PDF Filler sent FOUR charges to my bank account.. Not only that, but I was charged MORE than the subscription fee. I was wrongfully charged money, and I was over charged at that. I have only used the service once and tried on two occasions to cancel. They are taking money from my bank account that they are not entitled too. This is theft.

Desired outcome: I would like a refund, and a response.

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
11:47 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Subscription fees deducted without consent

Subscription fees was deducted without consent and before free trail expires.Date of first trail started 2023/07/30 ends 2023/08/30.

Deducted money on 2023/08/29 outof my bank account.

Proof/Evidence

I have screenshots of start and end date(can not upload)

Proof that monies was deducted outof my bank account.

I did not gave permission to deduct any money from my bank account.

Desired outcome: I want my monies refunded PLEASE.Amount deducted was R2811.96(ZAR).I only choose free trail for 30 days

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
11:56 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Subscription charges

I've have just found a charge for $91.75NZD to Supportpdffiller.com

After checking my account, it's asking me to try a free trail period. How does that work if you have taken the money already?! I don't want any of this.

The timing of this is very bad as well. Was doing my weekly grocery shopping, only to find I couldn't pay for it cause of this charge. No prior warning, no confirmation of direct debiting my account.

Desired outcome: I'd like my money back please, and please remove my details from your database

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
3:54 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Supportpdffiller.com

This company charged me $155.52 on August 20,2023 without even notifying me or something. That is not right and it is called stealing the ending of my card is 5764. I would appreciate if I can get a refund back.

Here is what it said on my bank statement:

Withdrawal Debit Consumer / SUPPORTPDFFILLER.COM

[protected] MA Date 08/18/23

2 [protected] 4 5734 % % Card 20

#5764

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
10:06 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Charged for subscription when I didn´t sign up

Hello, I was charged $96 on August 6th for a year subscription that I never signed up for. I used pdffiller for one day and was immediately charged for a year. I already canceled but I would like a refund, and do not plan to use for a year. The subscription #9dw9vc, and receipt #BY21A5CB2.

Please let me know if you need more information, and would really appreciate a refund because I never signed up for this.

Desired outcome: Refund of $96

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
2:56 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller You have taken a subcription without my authorization - B-4P271315194549702

Transaction B-4P271315194549702 - I have just checked my Paypal account and see you have charged me 115.20 USD for a PDF filler service I have not authorised.

I do not live in the US and so would not find a use for the services you offer such as tax form filling.

Please cancel forthwith and refund me.

I attach the transaction proof.

I have reported the transaction to Paypal.

Kind regards,

Christina Redford

Desired outcome: I would like the transaction cancelling and a refund.

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
3:52 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Subscription

I had intended on using this website for my business, I ended up going with another website and canceled my subscription. I keep getting charges from it even though it states it doesn’t have any subscription on my account. I’d appreciate if someone would contact me about this because I can not make it stop and it’s taking my money without my consent.

Desired outcome: $20+

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:47 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unauthorized charge to checking account/ debit card

My wife and my were charged 96.00 by pdffiller.com without our knowledge or consent.

My wife mis-takenly ordered a product thinking it was free. She copied a single page document. Two days ago we auto debited/charged by you $96 with NO other explanation. My wife or I do not and did not intend to allow this purchase. Please refund immediately. My next course of action will be to refer this matter to the Michigan Attorney General's office, Thank you.

Tim Crain

Desired outcome: Refund $96. I'm a retired public safety officer on a fixed income.

Read full review of PDFFiller
Update by Tim Crain
Aug 15, 2023 8:45 pm EDT

Thank you. It was a single $96.00 charge to my wife's debit card ending in 4305. The date of this transaction was 8/4/2023.

Denise Renee Crain

Timothy James Crain

Hide full review
ComplaintsBoard
S
7:51 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Refund

August 6th, I was bill for a full year for a TRAIL PERIOD! I WANT A FULL REFUND!

Hello,

Thank you for subscribing to the pdfFiller Annual Basic plan. Your payment has been successfully processed.

Your subscription details are as follows:

Username: [protected]@gmail.com

Subscription ID: dt72rh

Plan Type: Annual Basic, billed at $104.88 (tax included)

Next Automatic Renewal: 04/24/2024

Billing Information on your statement will show a charge "‍PDFFILLER.com"

You can now enjoy premium pdfFiller features that will enable you to edit, fill, and sign documents, collaborate with others, request digital signatures, fax, and much more! You can also find documents you may need by searching our library of over 10M documents and fillable forms here. To change your payment information, cancel, or upgrade your subscription, visit My Account. You can review the cancellation and refund policy here or by speaking to our 24/7/365 support team. Don't forget Download the pdfFiller app to access and edit your documents on the go, anytime, anywhere, from any iOS device.

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
D
11:11 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller supportpdffiller.com

I hope this message finds you well. I am writing to bring to your attention an issue with a recent transaction that appears to be unauthorized.

On 24th July, I noticed a charge of USD 96.00 on my credit card/bank statement from your company. However, after carefully reviewing my purchase history and receipts, I can confirm that I did not make this purchase, and the transaction is not familiar to me.

I believe there might have been a mistake or some unauthorized activity on my account. Therefore, I kindly request a refund for the usd 96.00 charged to my credit card/bank account.

I have attached a copy of the relevant statement showing the transaction in question for your reference. Please investigate this matter promptly and provide me with the necessary refund. If there are any additional details you require from my end, please let me know, and I will be happy to assist.

I understand that mistakes can happen, and I hope this matter can be resolved amicably and promptly. I trust your commitment to excellent customer service and look forward to receiving a refund as soon as possible.

Thank you for your attention to this matter. I anticipate your prompt response and resolution.

Desired outcome: I want a refund.

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
4:03 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller pdffiller

I was searching for a form, how to get my wife's social security card. The link came up to pdffiller. I filled in the form on their website but couldn't get it to print. I then returned to my search and found the same form on the SSA website. I printed it from their website and hand filled it and mailed it directly to SSA.

I never used their service and cancelled the trial offer immediately, yet this morning I saw their charge for $96 on my account.

There are only 3 items in my pdffiller account. 2 from 2016 when I was building my house and the one I am disputing, the replacement social security card.

Desired outcome: I would like my $96 refunded to my account as it amounts to fraud on pdffiller's part.

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
3:38 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller PDF Filer Annual Charge

Hi,

Today on 23rd July, I was charged $144 for an annual subscription to PDF Filer, which I never intended to purchase. I initially used PDF Filer for a one-time service and did not authorize any recurring charges. However, I noticed the unexpected charge on my account, and I immediately canceled the subscription upon discovering it.

I kindly request that you investigate this matter and process a full refund for the unauthorized charge as soon as possible. I believe this is an unfortunate misunderstanding and trust that your company values customer satisfaction and fair business practices. was chargedd $144 for annual subscription which i never meant on buying. I was using PDF filer for one time only. I've cancelled my subscription so kindly refund my money

Desired outcome: Please refund

Read full review of PDFFiller and 1 comment
View 0 more photos
Update by Smahmed
Jul 24, 2023 11:08 am EDT

Email is already sent. Looking for prompt resolution of this issue. Thanks

Update by Smahmed
Jul 24, 2023 2:10 am EDT

Still waiting for response and resolution for this issue

Hide full review
1 comment
Add a comment
A
A
Astral Gray
, US
Jul 24, 2023 4:31 pm EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

The same thing happened to me here. I have emailed and will hopefully get a response as I have no money for the rest of the month now. This should be as clear as day given the times we live in. Please resolve both our refunds. My email is astralgrayuk@gmail.com

ComplaintsBoard
K
8:44 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unauthorized charge!

Subject: Billing Issue with PDF Filler Subscription - Urgent Resolution Required

Dear Support Team,

I am writing to address a concerning matter regarding my recent subscription to PDF Filler. I signed up for what I believed was a free trial using a coupon code from Honey, expecting to have access to the service for a limited period. However, I was astonished to discover that I have been charged $196 for a year-long subscription immediately upon signing up. This has caused significant financial strain, as I did not intend or desire to commit to a full year of PDF Filler usage.

My primary concern is that I urgently need this issue rectified. I only required the PDF Filler service for a brief period of one week, and the unexpected charge of $96 has left my account in a negative balance. As a normal admin staff, I cannot afford such a substantial expense for a single PDF service.

Upon reviewing the billing page, I can confirm that nowhere during the sign-up process was it disclosed that I was agreeing to a year-long subscription. This lack of transparency is a significant problem, and it has resulted in undue financial hardship for me.

To reach an amicable resolution, I kindly request the following:

I have attached a screenshot of the billing page during the sign-up process, which clearly shows the lack of disclosure regarding the year subscription.

Your attention to this matter is greatly appreciated, and I look forward to a swift resolution.

Sincerely,

KhangHa Dentons

Desired outcome: Immediate Refund: I request an immediate refund of the $96 charged for the year subscription, as it was not my intention to subscribe for such a prolonged period.

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
P
5:05 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unwanted annual service charge

I’ve been charged $144 for a yearly subscription that I don’t want.

I received an email 17/09/2023 stating “Thank you for your payment of $144 for a yearly subscription to pdfFiller services”

My Subscription ID: sub_1NJkqMFPKDixaf7dR6TSwimt

The money has been taken from my account so I assume I’ve given my bank details but have never heard of this company, have never used their service or indented to use their service.

How can I get a refund?

Read full review of PDFFiller and 2 comments
Update by PWads
Jul 20, 2023 7:33 pm EDT

Received an apologetic email reply and refunded promptly (-£0.53) but satisfied with the response

Hide full review
2 comments
Add a comment
T
T
Tito budots
Manila, PH
Feb 24, 2024 7:42 am EST
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Hi just asking if PDFfiller fully refunded the amount?

J
J
Joel Recio Hurtado
, ES
Jul 17, 2023 9:29 am EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

The same thing happened to me on Saturday, I spoke with support and they told me that they are going to refund my money, I am waiting for the refund. I am from Spain and I had never seen this company, let alone subscribe to it.

ComplaintsBoard
S
4:11 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Complaint

I tried pdf editor online for 1-3 days and then cancelled the trial. But they charged me 2 USD next day, and 2 USD one more time. I told them to stop charging they asked me to fill in a lot of information on my credit/debit card and I told them to stop the trial again. They didn't respond. And yesterday 7 July 2023 they charged 96 USD from my card without any notification for no reason. They are scammers 100% I checked reviews and there a lot of people who were scammed the same way as I was. This www.pdffiller.com just charge money without any notification and when they want.

Read full review of PDFFiller
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
10:56 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unauthorized charge

I was charged on my credit card without it being authorized. It was a $1.50. I need that to be refunded. I have never used that service. I went on website after the charge to make sure I have not did anything on there. And I have never seen the website before so you can imagine my surprise at the charge. I don't even know how they got my charge card information.

Desired outcome: Refund

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
B
2:49 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PDFFiller has left an official reply on this complaint.

PDFFiller Unauthorised debit card charges

I've been charged R2035,27 for a service from Support PDF filler I never even subscribed to. This happened on the 30th of JUNE 2023 12.23pm. There was no email from support pdf filler to show that I even have a subscription. If this happened as a crime I would like your assistance in tracking it (If the service was bought outside of South Africa). Thank you.

Desired outcome: Please refund

Read full review of PDFFiller
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review

About PDFFiller

PDFFiller is an online platform providing document management services. It allows users to edit, sign, and share PDF files. The service offers a variety of tools for form creation, cloud storage, and collaboration. PDFFiller caters to individuals and businesses needing to streamline their document workflow.

PDFFiller Customer Reviews Overview

PDFFiller is an online platform designed to streamline document management. It offers users the ability to edit, sign, and share PDF documents from any device. With a suite of tools, users can fill out forms, add text and images, and create legally binding signatures. The service also provides features for document storage, organization, and encryption for added security. PDFFiller aims to simplify the process of working with digital documents for individuals and businesses alike.
How to file a complaint about PDFFiller?

1. Log in or create an account: Ensure you are logged in to your ComplaintsBoard.com account. If you do not have an account, please register by providing the necessary information and verifying your email address.

2. Navigating to the complaint form: Once logged in, locate the 'File a Complaint' button situated at the top right corner of the website and click on it to access the complaint form.

3. Writing the title: In the 'Complaint Title' field, concisely summarize the main issue you have encountered with PDFFiller. Make it specific and clear, such as "Unauthorized Subscription Renewal by PDFFiller" or "Difficulty Cancelling PDFFiller Subscription".

4. Detailing the experience: Provide a detailed account of your experience with PDFFiller. Mention key areas such as account access issues, billing discrepancies, customer service interactions, technical problems with the service, or any other specific concerns. Include relevant dates and any transaction details. Clearly describe the nature of the issue, the steps you took to resolve it, including any communication with PDFFiller's customer support, and the response received, if any. Explain how this issue has personally affected you, such as financial loss or significant inconvenience.

5. Attaching supporting documents: Attach any relevant documents that support your complaint, such as email correspondence, screenshots, receipts, or billing statements. Be cautious not to include sensitive personal information like social security numbers, credit card details, or passwords.

6. Filling optional fields: Use the 'Claimed Loss' field to indicate any financial loss you have incurred due to the issue with PDFFiller. In the 'Desired Outcome' field, specify what resolution you are seeking, whether it's a refund, service cancellation, or another form of redress.

7. Review before submission: Carefully review your complaint for clarity, accuracy, and completeness. Ensure that all the information provided is correct and that your description of the issue is easy to understand.

8. Submission process: After reviewing your complaint, click the 'Submit' button to officially file your complaint on ComplaintsBoard.com.

9. Post-Submission Actions: After submitting your complaint, regularly check your account on ComplaintsBoard.com for any responses or updates. You may receive feedback from other users or even a resolution from PDFFiller through the platform.

Frequently asked questions (FAQ) about PDFFiller
Is PDFfiller a legitimate online service for editing and managing PDF documents?

Yes, PDFfiller is a legitimate online service that allows users to edit, sign, and manage PDF documents through their platform.

Are the features offered by PDFfiller reliable and easy to use?

Many users have reported that PDFfiller's features are reliable and user-friendly, but individual experiences may vary.

How secure is my personal information and document data when using PDFfiller?

PDFfiller uses encryption and secure servers to protect users' personal information and document data. However, it's essential to use strong passwords and secure internet connections when accessing any online service.

Does PDFfiller offer a free trial or free version of their service?

PDFfiller offers a free trial for new users, allowing them to try out the platform's features before deciding whether to purchase a subscription.

What is the cost of using PDFfiller, and are there different subscription plans available?

PDFfiller offers various subscription plans with different features and pricing. Visit their website to review the current plans and pricing.

Can I trust the customer reviews of PDFfiller?

It is important to read multiple customer reviews on various platforms to get a comprehensive understanding of users' experiences with PDFfiller.

What is PDFfiller's cancellation and refund policy?

PDFfiller allows users to cancel their subscriptions at any time but may not offer refunds for the remaining subscription period. Review their terms and conditions for specific details.

How does PDFfiller handle customer support and inquiries?

PDFfiller offers customer support through email, live chat, and phone. User experiences with their support team may vary, so it's essential to read customer reviews to gauge overall satisfaction.

Can I use PDFfiller to sign documents electronically and securely?

Yes, PDFfiller allows users to sign documents electronically using a secure and legally binding e-signature feature.

Is PDFfiller compatible with different devices and operating systems?

PDFfiller is compatible with various devices and operating systems, including Windows, macOS, iOS, and Android.

Can multiple users collaborate on a single document using PDFfiller?

PDFfiller offers collaboration features, allowing multiple users to work on a single document simultaneously, depending on the subscription plan.

How does PDFfiller compare to other PDF editing software and services?

PDFfiller offers a range of features similar to other PDF editing software and services, but it's essential to compare features, pricing, and user reviews to determine the best option for your needs.

Are there any hidden fees or charges when using PDFfiller?

PDFfiller's subscription plans are generally transparent, but be sure to review the terms and conditions before purchasing to understand any additional fees or charges that may apply.

Does PDFfiller integrate with other software or services?

PDFfiller integrates with various software and services, such as Google Drive, Dropbox, and Microsoft OneDrive, depending on the subscription plan.

Can I export edited documents from PDFfiller in different file formats?

PDFfiller allows users to export documents in various formats, including PDF, Word, Excel, and PowerPoint, depending on the subscription plan.

How long does PDFfiller store my documents and data?

PDFfiller stores documents and data for the duration of your subscription, and the storage period may vary depending on your subscription plan.

Can I use PDFfiller to create fillable PDF forms?

Yes, PDFfiller allows users to create fillable PDF forms that can be easily shared and filled out by others.

Does PDFfiller offer templates or pre-designed forms?

PDFfiller offers a library of templates and pre-designed forms for various industries and purposes, making it easier for users to find and customize the documents they need.

Can I trust the document conversion feature in PDFfiller to maintain the original formatting?

PDFfiller aims to maintain the original formatting when converting documents, but results may vary depending on the complexity of the document. It's essential to review the converted document for any formatting issues.

Are there any user reviews available for PDFfiller?

Yes, you can find user reviews on various websites and forums. Be sure to read multiple reviews to get a comprehensive understanding of other users' experiences with PDFfiller.

Overview of PDFFiller complaint handling

PDFFiller reviews first appeared on Complaints Board on May 5, 2015. The latest review Unauthorised charge was posted on Apr 17, 2024. The latest complaint Horrible scam was resolved on Mar 28, 2024. PDFFiller has an average consumer rating of 4 stars from 480 reviews. PDFFiller has resolved 319 complaints.
Ratings on other sites
Trustpilot
Trustpilot
4.5
13333 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. PDFFiller contacts

  2. PDFFiller phone numbers
    +1 (800) 831-2050
    +1 (800) 831-2050
    Click up if you have successfully reached PDFFiller by calling +1 (800) 831-2050 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached PDFFiller by calling +1 (800) 831-2050 phone number Click up if you have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (800) 831-2050 phone number 1 1 users reported that they have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (800) 831-2050 phone number
    Customer service
    +1 (855) 750-1663
    +1 (855) 750-1663
    Click up if you have successfully reached PDFFiller by calling +1 (855) 750-1663 phone number 1 1 users reported that they have successfully reached PDFFiller by calling +1 (855) 750-1663 phone number Click up if you have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (855) 750-1663 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (855) 750-1663 phone number
    100%
    Confidence score
    Accounting / Billing
    +1 (617) 963-0233
    +1 (617) 963-0233
    Click up if you have successfully reached PDFFiller by calling +1 (617) 963-0233 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached PDFFiller by calling +1 (617) 963-0233 phone number Click up if you have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (617) 963-0233 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached PDFFiller by calling +1 (617) 963-0233 phone number
    More phone numbers
  3. PDFFiller emails
  4. PDFFiller address
    17 Station Street, 3rd Floor, Brookline, Massachusetts, 02445, United States
  5. PDFFiller social media
PDFFiller Category
PDFFiller is related to the Web Services category.

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.