Having problems with SunTrust Banks?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

SunTrust Banks reviews first appeared on Complaints Board on May 30, 2007. The latest review Overdraft Fees was posted on Apr 7, 2021. The latest complaint freeze my account by suntrust was resolved on Jan 29, 2018. SunTrust Banks has an average consumer rating of 2 stars from 301 reviews. SunTrust Banks has resolved 65 complaints.

SunTrust Banks Customer Service Contacts

+1 800 786 8787 (Lost or Stolen Card)
+1 800 382 3232 (Online Banking, PC Banking, Bill Pay & Mobile Banking)
+1 800 447 8994 (Report Checking Account Fraud)
+1 800 443 1032 (Loss Mitigation, Bankruptcy Filings, Real-Estate Owned & Short Sale Inquiries)
+1 877 596 5407 (Credit Bureau Disputes)
1 Park Pl NE
Atlanta, Florida
United States - 30303-2904

SunTrust Banks Complaints & Reviews

Suntrust BanksRefinancing nightmare

I have been a SunTrust (Truist) mortgage client for almost 7 years and was looking to refinance my loan to get a lower rate. I thought my years of perfect on time payments and 804 credit score would make this process easy, I was wrong. They changed documentation requirements several times, onetime because of Covid? When I finally got fed up and started looking around it turns out that I was able to get much better terms. Once I notified SunTrust that I was using another lender they issued a "statement of credit denial. When I called and e-mailed them about this they would not respond prompting this complaint. I believe this statement of credit denial will permanently impact my credit and was issued in retaliation.

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    Dec 05, 2020

    Suntrust Banks — I want to know who is hacking my suntrust bank account

    I am a new customer there and I sign my bank account there and the man there print my information out and...

    Suntrust BanksFees to get my money out of my own account.

    I have been a very loyal customer for decades, moved my parents substantial accounts to Suntrust and have been treated well until now.
    I broke my fibula, went to rehab, and now have OT, PT, and round the clock care in my home while I recuperate. I sent my aide to get cash for my neighbors that are taking care of my pool, lawn etc, etc. She explained that the money was for me, didn't have her checking acct. at your bank and instead of calling me at home to verify, they charged me $7 to get my money out of my account on Nov. 9th.
    I think that charging me to get money out of my account is wrong!!!
    I think this matter should be rectified to my satisfaction.
    After all these years of being loyal to you should account for some consideration. If you feel I'm wrong, I'm not opposed to taking my business elsewhere. You may reach me at [protected] or [protected]@gmail.com.

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      Nov 08, 2020

      Suntrust Banks — Account owing without notification

      I have opened an account online due to the virus and having a newborn at home. I opened the account, waited...

      Suntrust BanksAccount froze without notice

      Hi, my name is Latoya Brown account ending in 2695. I bank at Orange Park, Fl location. I have not been able to access my account since last Friday, without notice. Today October 26 @ 3:29p est. I called my local branch and was transferred to call center. The banking agent was very vague in detail, and could not provide full details to why my account is under review. All of my transactions were made on my behalf, I'm am pregnant so my banking activity has increased. I would like a full explanation to why my account is under review. And I would like to know when my money will be released. My rent is due in 4 days. Please expedite review, so that I can pay my bills and rent in a timely manner. Thank you

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        We are here to help

        • 16 years' experience in successful complaint resolution
        • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
        • Honest and unbiased reviews
        • Last but not least, all our services are absolutely free
        Oct 24, 2020

        Sun Trust Bank LLC — Unauthorized hold and freeze on funds

        While closing accounts here and moving to other banks, this company illegally holds and steals funds - They...

        Oct 24, 2020

        Suntrust Banks — Closure of accounts and disposition, return of funds

        Dear Sirs, I have for over the last 7 weeks, simply tried to close out 3 banks accounts at SunTrust CO -...

        Oct 20, 2020

        Suntrust Banks — Gross negligence

        Either through Gross Negligence or co-conspiracy you have allowed someone other than my self to open a saving...

        Suntrust BanksPromotion, customer service, charge for a check

        I opened an account with Suntrust on July 3 with a special promotion for $200 back after 2 months for direct deposits in checking. I did that for 3 months, still have not received $200. I have called bank manager, regional manager and promotional manager to no avail. Then to make matters worse Oct. 1, I took a substantial $$ from the savings and they charged me $8 to make a check to me, would not give me cash. This is ridiculous, your help is most appreciated.

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          Sep 21, 2020

          Suntrust Banks — Debit card

          I just wasted 45 minutes of my time on the phone with your people trying to resolve my problem. My debit card...

          Sep 21, 2020

          Suntrust Banks — Services

          I use my debit card a lot to shop online on sites that say they are secure. I called Saturday because I...

          Sep 15, 2020

          SunTrust Bank (Pines) — Banking services

          My name is Anthony Sands II, and my address is 331 NW 158th Ave, Pembroke Pines, Florida. I can be reached by...

          Suntrust BankFraud department

          i have a fruad complaint pending i need it to be over my check goes straight to the bank i have bills that need to get paid from my account check day is coming soon and i need access to my account it is very important i need this done a.s.a.p. frd2020062325 and frd202079545 email me at [protected]@yahoo.com email me as soon as possible and let me know my account is open

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            Aug 14, 2020

            Suntrust Banks — Lost my retirement savings

            $500, 000 gone. They won't tell me where it went or why they can't find it. I keep getting the run...

            Jul 16, 2020

            Suntrust Banks — Account closure - and seizure of company funds

            NATURE OF PROBLEM: The problem is between Truist/Suntrust Bank and Solar Force Corporatiom Subject: Closure...

            Jun 29, 2020

            Suntrust Banks — Mortgage loan

            I Applied for a Mortgage every thing seem to be going well the Loan officer Harvey Smith told me i wa...

            Suntrust BanksAccount closures

            I just opened my accts and set up with my work direct deposit and just received the card today in the mail I called and activated the card then try to get online I start receiving errors that there's no account I then call to find out that the account I just opened and just got my card was closed just now you should not ever open an account and have that individual setup direct pay from their work and then just close the account that's the most idiotical way to run a bank I have ever experienced I will not ever give SunTrust I good review to my clients or co employee's thus just wanted to tell you I will never nor will I ever be affiliated with such a back yard unreliable joke of a company that does such things to their bee clients my reveiws will be a big fat 'F' for SunTrust Bank always from here forward. Now excuse me while I have to contact work and void your account information from my payroll...

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              May 28, 2020

              Suntrust Banks — Backing account

              I work 12 hour shifts form 7am to 7pm the banks are closed when I get off work. I was stuck in a bad position...

              Apr 27, 2020

              Suntrust Banks — There is a charge on my account that I did not authorize

              There is a charge on my account that I did not authorize and have spent over a week trying to dispute. I have...

              Suntrust BanksAutomobile loan account

              Customer service rep walked me thru huge mistake of doubling my payment. After 5 customer service reps, I was told they could not stop the payment. Then 3 days later, mgr said yes they could have. During covid 19 who has money to double up a car payment. I was told by different associates, several different stories but all the same as far as it was their associates fault for walking me thru something wrong and then saying they could or did fix it and didnt. How upsetting during this time, that you took out double my car payment. Customer service was apologetic that's all. Very disappointed and done with SunTrust. We have excellent credit, hate they will lose us as customers.

              Add your opinion

                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                IN THE NEWS

                Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
                If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
                One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
                A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
                ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
                You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
                Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.