Menu
TracFone Wireless company logo
TracFone Wireless
reviews & complaints

TracFone Wireless
reviews & complaints

Learn how the rating is calculated

458 complaints
102 resolved 356 unresolved
File a complaint Table of contents
Claim listing
Is this your company? Claim it and get a lot of features. Read more
Click here to get notifications about new complaints of TracFone Wireless. We promise not to send you any unrelated messages
Share
ADVERTISIMENT
N
7:36 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - lack of competence and customer service

I used tracfone for about 10 years, although there were occasional issues. This year my 2nd tracfone was dying and I purchased a 3rd from Walmart. When I tried to have my long time number transferred from #2 to #3, no one at tracfone could do it. I spoke with people at length and was on hold with a woman for 1 1/2 hours. She then told me she would call me a couple of days later, Friday, 07-28-2017 at 11:45 AM Eastern. She didn't call. I was sitting by the phone waiting. Finaslly, I decided enough was enough, that I was through with this company, and left. My wife later told me that a man from tracfone called about 200PM. I ended up returning the new phone to Walmart and loosing service until 12-16-17 and over 2300 minutes. It cost me a lot of money to buy another real phone and get cell service. I haven't aggravated myself my requesting a refund from tracfone. I highly recommend that any new user skip this company and find real cell service with an actual customer service available.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
W
2:21 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I recently upgraded my trac phone. On August 18 I purchased a new cell phone. I have been a trac phone customer for 12 years, this is probably my 7th phone. Every other time I upgraded my phone I ended up with more minutes, texts, and data than when I started. So the first part of the compliant is not all minutes, text and data transferred. Secondly I wa...

Read full review of TracFone Wireless
U
2:35 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - cannot get phone unlocked

I have had a TracFone for several years but need to change to another carrier. My Motorola LG has a message to indicate that it has been locked. When I first called to get it unlocked, I was told the phone was too old. When I called again, I was told TracFone could only unlock it IF I continued service with them. They could not unlock it so that I could get a new SIM card and change carriers. I purchased this phone. If they can unlock it to remain in their service, they can unlock it for other reasons. This is a bunch of crap and I have spoken to several who have indicated they were "supervisors". I would NEVER use the TracFone service again under any circumstances!

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
ADVERTISIMENT
L
6:50 pm

TracFone Wireless - can't get service on my phone and they won't fix the problem

My daughter had a tracfone for a while and then for her birthday we got her a used iphone and transferred her account to it. Everything worked great and then I tried to activate her old phone using a new airtime card for my son. Somehow when I did this, it merged the 2 lines, messing both up. Over the course of several weeks and many long phone calls they were able to fix my daughter's line on her iphone but had to change her phone number in doing so. But they could still not get the phone for my son to work. They kept saying it just needed a different sim card so they would mail one out and we would wait a week to get it .Then I would call and try to activate it and it wouldn't work so they would mail out another sim card and I would wait another week and the same thing would happen. After a month I finally got someone who said they would mail me a new phone & I was on the phone with them for about 40 minutes and gave them my name and address (again because they don't keep a record of anything) and then my phone went out and dropped the call. So I finally was able to reach someone later that day and they transferred me to "corporate" (which they had done many times before) and after 2 minutes on the phone they put me on hold and never came back. I waited over 20 minutes before hanging up because I was desperate. So I called again today and of course they have no record that they were going to send a replacement phone and I have to go through the whole explanation as I do every time I call because they don't keep a record of the calls even though they gave me a ticket number and they tell me they have to transfer me to corporate but the hold time is half an hour so she will give me the direct line instead. So I call it and explain everything and they run through the same procedure and 20 minutes into the call I find out I am talking to another customer service rep and that corporate will have to help me. So they transfer me to corporate and they tell me they will check my account and put me on hold and never come back on the line. I waited over 20 minutes again before hanging up. So now I have not been able to use the phone I activated over a month ago. They will not replace the airtime card I used to activate it so that is a total loss but the worst part is that I have wasted over 7-8 hours on the phone with people who apparently had no intention of ever helping me. And there is nothing I can do about it. I cannot believe a company like this is allowed to stay in business.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
M
10:32 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I bought a 120 minute phone card from Family Dollar on 07/30/2017 at 16:47:29 09130 01 12224458987. The cashier did not give the receipt that had my pin number on it so I called Customer Service. I give customer service the bar code numbers on the back of the card to verify that I purchased the card at this store. The agent state that this was a Net Spend...

View 0 more photos
Read full review of TracFone Wireless
R
8:16 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - unethical behavior

Ever since i bought my tracfone its been nothing but problems. everytime i need to refill when the data gets low, they remove the remaining data i have left . its happened to me 3 times now & they refuse to credit my phone the lost data, customers service is no help @ all, they just want to take orders & process payments. they also refuse to give out any company info like name of the president of the company or an address to write a complaint

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
S
10:03 am

TracFone Wireless - rude behavior, took twelve people to resolve my issue

On Sunday, July 23, 2017 (approximately 4:30pm), my mother thought she lost her tracfone. She had recently purchased a new tracfone for my birthday so I called tracfone and asked to have her lost phone deactivated and transfer her phone number the new phone instead of me using it. When she returned home, she discovered that her phone was sitting on the kitchen counter and she never lost it. On this day, there was no issue with tracfone.

On Monday, July 24, 2017 at 6:00pm, I called tracfone back, had them transfer her phone number from my phone back to her phone and asked to have my phone activated. I also wanted to transfer my old Verizon phone number to my new phone. The man I spoke to at tracfone transferred my mom's number back to her phone and reactivated her phone, but in doing so, he transferred the 1350 minutes that came with my new phone to my mom's phone. I was not aware he transferred my minutes to her phone. So when he activated my phone, he gave me a new phone number. I reminded him that I needed my old number not a new number. He said he could not transfer my old number because he already activated my phone with a new number. Then he informed me that he transferred my minutes to my mom's phone and I could no longer get the minutes back. So I had an extra phone card with 60 minutes and gave him the number on the card. He added 60 minutes to my phone but said he could not transfer the original 1350 minutes back to my phone and he could not transfer my old number for an hour because it would take that long for the phone information to update. He gave me a ticket number to call back.

I called back in one hour and talked to another person at tracfone. I was on the phone with that person for about 30 minutes trying to explain exactly what happened and that I needed my old number transferred to the phone. They gave me another ticket number and told me I had to call back in 24 hours to have the number transferred.

On Tuesday, July 25, 2017, at 5:30pm, I called tracfone back to give the ticket number and talked another person. They said I needed my pin number from Verizon before they could transfer the old phone number. (Not one person the night before told me I needed that). So I hung up and called Verizon. Got my pin number, called tracfone back and talked to yet another person. That person said she could help me and proceeded to transfer the old number. However, with all my calls and frustration, I mistakenly gave her my mom’s tracfone number instead of my Verizon phone number. As soon as the transaction was complete, I realized my mistake and told the woman on the phone that was the wrong number! She said it was too late. I begged her to please reactivate my mom’s phone because it was the wrong number! She let out a big sigh as if she was mad and made the change. In transferring my mom’s number again to her phone, the woman took my 60 minutes again! So now, at this point, I have no more phone cards to add minutes and I am out 1410 minutes total! So she cannot activate my phone or transfer my number because I have no minutes. You have to have minutes on the phone to activate it. She said she could not transfer the minutes back even though she could see in her computer that in total, tracfone took: 1350 min on Monday and 60 min on Tuesday. I asked to speak to her manager and she said she is a supervisor. I said again: I would still like to speak to "your" manager. She said the manager was not available. I asked to speak to someone in the United States because obviously we were not communicating well. She would not speak to me anymore after that. I said: Hello? She didn’t speak. I could hear typing in the background. I said: Hellooooo? She didn’t speak. I said: Are you still there? She didn’t speak. I said: Are you serious right now?! She didn’t speak. I said: This is unbelievable! Are you not going to speak to me?! She didn’t speak. I stayed on the phone for 10 minutes without her speaking so I hung up. I called right back, the phone picked up and the person who answered hung up immediately. I called back and talked to another person, told him my name and phone number, he asked me to hold, and hung up on me. Then I called back and talked another person. I said: Ok, I am having a lot of problems trying to communicate what I need. Would you like to know the story? He said: No. I said: Um, ok, can I speak to someone in the United States? He said: No. I asked: Why not? He said: Because there is no one. I said: You have no one in the United States? He said: Miami Florida. I said: Ok, can you transfer me to them? He said: No. I asked: Why not? He said: Because they’re not there. I asked: Where are you? He said: Honduras Central America. So I proceeded to tell him that I needed my Verizon phone number transferred to my new tracfone phone and tracfone people took all my minutes so I need him to transfer my minutes back to my phone and activate my new tracfone phone. He said that he could not find my Verizon number in the computer or my Verizon account number and the serial number associated with my tracfone belonged to my mom’s phone. I explained that is not her serial number and gave him her serial number to her tracfone. He said he could not help me but gave me a ticket number and said to call back in 12 hours and the case would be reset and someone would help me.

On Wednesday, July 26, 2017, I spoke to someone at tracfone and they gave me the Corporate Escalation phone number to call because they could not understand what I needed or could not help me even after I gave them the ticket number. So I called Corporate Escalations, the person I spoke to was able to transfer my old Verizon number to the new phone but could not transfer the minutes back. They said to call back the next day to check on the status of the transfer.

On Thursday, July 27, 2017, I spoke with one guy at Corporate Escalation and he said I had to call Home Shopping Network, where my mom purchased the phone, to find the pin number for the original minutes before he could transfer the minutes back to my phone. I called back to tracfone without calling the Home Shopping Network, spoke with Maria, and she manually added 1410 minutes and transferred my number to the new tracfone. She gave me a case number and said someone would call me within 24-48 hours to confirm that my minutes were added. As of right now, my number is working and I now have minutes, but no one ever contacted to me again.

This experience has been the absolute worst experience I have ever encountered with customer service in my life. I will never recommend tracfone to another person and will continue to discourage anyone I speak to who is thinking of switching to tracfone to not use tracfone. Even though my issue was resolved, Corporate Escalations even made it difficult. I cannot believe the amount of unprofessionalism overall. My experience was beyond absurd and if I could think of another word to describe it, I would. I am appalled and still frustrated. I hope I never have an issue with this phone as I do not want to ever have to contact tracfone again. It took 5 days and at least 12 people to resolve my issue!

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
M
9:37 am

TracFone Wireless - they stole the 1200 free minutes the phone came with and it isn't even possible to contact online chat!

Purchased cell phone from hsn, it came with 1200 free minutes and triple minutes for life. Activated the phone on 7/31/17, 1200 minutes were there, next day, 8/1/17, minutes are gone! The phone has never been used! They just stole the minutes overnight! Trying to reach the chat line, they are receiving a high volume of calls, it isn't any wonder! There was never anything provided from either hsn or tracfone that advised that minutes expire, especially minutes that a consumer has had for less than one day! This is outrageous!

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
I
11:55 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - both product and what they call customer service!

I have had many problems with my phone but the worst is no customer service. They are rude, they lie and they never seem to get anything fixed. They love to tell you they're going to put you on told for a couple of minutes. Then an hour later they are checking to see if you're still there! Or you mysteriously get disconnected. And the problems go on and on. I have had my latest problem since they did an update (Or that is what I was told). And some how my voice mail was deleted! Three months later I still done have voice mail. I'm on the phone for hours, just today I was on hold from 1:00pm -6:00pm! I was told someone would call me back in an hour or so if they didn't then I should call back. And so I did! And waited on the phone for a senior manager from 9:00 - until midnight. No one ever got on the phone so now i've got to call back tomorrow. And start all over again. This sucks and so does there customer service!

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
ADVERTISIMENT
P
10:01 pm
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Hi my name is pavel polehna, I am calling regarding mine and my wife phone using tracfone service. We are using your services for few years without need for customer service (adding min online) and did not have any problems. When we needed help from customer service problems started and actually accumulated more. Unfortunately I can not avoid your customer...

Read full review of TracFone Wireless
A
4:14 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - ability to change credit card information

I first tried to change my credit card information in June of this year when I got my new card in the mail. It showed as being changed in the system but then I got a cancellation notice on approximately the 5th of July. I called the service center on either the 5th or 6th of this month where the representative asked me the same questions 3-4 times. The representative kept telling me that she needed the information. After the 4th time I requested to speak to a supervisor. The supervisor manually entered my new credit card information. I then got another notice on the 10th and when I called today the same thing happened. It is under ticket number 116 751 1816 because the representative states they are unable to make the corrections.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
L
7:41 pm

TracFone Wireless - customer service

A few years ago I ordered a tracfone with triple minutes, ported the number from my previous provider and the tracfone did not work. I was sent a new phone but in this process could no longer use my former number. Last week before I ordered a new phone I did an online chat with 2 different reps, told them what had happened last time. Asked them to check my zip code and also 2 others, and was assured that the phone I was interested in would work in those zip codes. I was told my minutes would roll to new phone. I asked both reps if I could buy a minimum plan, make sure the phone works and THEN port my tracfone number to the new phone. I was assured by both reps that I could do that, NO PROBLEM. I received the new phone, it did not work. Did another online chat, and was told" Service is never guaranteed." I purchased a phone at a local store, and it worked. Did an online chat to port the number and was told this was not an option. I told the rep that 2 other reps told me that it was. They offered to cancel the phone but I would forfeit any minutes used. By this time I was angry and frustrated. I said I would keep the phone, but wanted to speak to someone about the situation. I was given a number that was VM jail and could not speak to anyone. When I called to ask about my return, I was told to send it back at my expense. I asked if I would be reimbursed, the answer was no. I said " You sent me phone that does not work and I have to pay for the return?" She answered " Yes." Unbelievable. I think they tell you what they want to in order to get you as a customer and then they don't care.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
K
5:13 pm
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

During the first quarter of 2017, we lost cell phone minutes on 3 phones my family owns. We have used Tracfone for 4 years and this is the first time this has happened. Each phone lost about 1, 000 minutes (we bought the one year card with 1200 or 1300 tripled minutes for $100 each). That is close to $300 lost!!! Tracfone's customer service people were very...

Read full review of TracFone Wireless
C
3:00 pm

TracFone Wireless - airtime & grievances with customer support.

My husband & I both were using Tracfone for our service but he switched to Net10 as they offer 30 unlimited plans.
On his Tracfone prepaid plan he had over 3300 airtime minutes and over 900 text that were unused. He requested those minutes to be transferred over to my phone and was told it would be done,
"No problem", which in fact was nothing but problems.
I used the remaining airtime on my phone, in addition to airtime on his phone and also used time on his Aunt's phone in our attempt to transfer the unused Tracfone minutes and to activate the new Net10 Sim & 30 day plan. This endeavor took approximately two hours.
Now today I used online chat service to inquire about the transfer of unused airtime to my phone and was told it is not possible to transfer the unused balance and there is nothing that can be done about it. Totally opposite of what I had been told prior to his Net 10 set up.
Upon my request the chat associate gave me a contact number for refunds so again I borrowed a phone to call ld i had been given a wrong number, I was in contact with yet another affiliate of your company. Though I was told I had the wrong number, the associate there was quick to tell me again there was nothing that can be done. I then requested a contact number for corporate. At that point my call was disconnected.
I feel as though I have been blatantly lied to over the course of this ordeal.
Tracfone and Net 10 are affiliated according to the website and according to your associate...please tell me why all the lack of inability within the companies and frustration they place on the customers?
I have used several different providers in the past and of those, all were simple to work with and their tasks were seemingly effortless.
I am requesting the remaining balance to be transferred to my phone as I was told it would be or a refund equivalent to the unused amount issued via mail or an additional 30 day Net 10 plan added to my husband's phone.
You may reply to me via email at:
[email protected]

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
ADVERTISIMENT
A
2:05 pm
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Recently my tracfone, s Ringtone has been turned off. Don't know why . Is there any reason to do this in the business. if can not hear the ring how do I suppose to know who is calling and how do I call back to the any person. If don't call anybody then there no use of my minutes. No using minutes mean I don't have to buy the minute. This is how TracFone...

Read full review of TracFone Wireless
M
6:42 pm
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

On 5/30/2017 I went to Speedway to purchase an At&t phone card.I drove home and attempted to load the airtime to my phone.It said it is invalid.I live in the country so I couldn't go into town until a couple of days later to return the wrong minutes.The store manager Cara called you and you said I couldn't get a refund since it has been more than 24 hour...

View 0 more photos
Read full review of TracFone Wireless
D
6:03 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

TracFone Wireless - family plan - customer service

Hello
I have been with Tracfone since 2004. And Rarely did I have problems.
BUT lately, OMG the Customer Service has been Hmm How do put this Don't Know what they are doing!
Since March of 2017 I have been trying to get my Husband back on the Family Plan and for some reason Unable to I have been given the excuse of 3/22 Yes you are on the Family Plan, 3/27 Yes 9075 is on the Plan, 4/25 To many primary on the plan will delete them all and start over- Everyone is on know, 5/25 & 5/26 Yes it is one the Plan, 6/23 Unable to need new Credit Card Number - Hmm on that one So we will create a ticket, 6/27 still nothing 7/2 Rude Customer Service need to put in a ticket then hangs up on me

As you can see Still not able to get him on the family plan

Now it was very simple on the Internet to do everything I needed to do. But that has change also and personally I don't like it!

I am also attaching the Conversation with Facebook

MAY 26TH, 5:50PM
Hello
I have a very Huge Complaint against the People i talk with on the Phone
In the last several Months I have called and spoken with several techs, trying to get my husband on the Family plan with me and every time I am told YES he is add and/or He is On the Plan
3/22/17 spoke with Joshua -Put 702-885-9075 on the Plan - done
3/27/17 spoke with Amanda Yes he is on the Plan
4/25/17 Spoke with Ryan -702-885-9075 Yes it is on the Plan
5/25/17 Spoke with Edward Yes that Number is on the Family Plan
5/26/17 Spoke with Analeza She tells me no it never happen? code #22890 transfer me to Helen after 4 tries Yes he is on the plan(really missed up here, no one Knows)

Now I called again today Because the phone has Been disconnected again?
What is going on I have stated over and over that this needs to be fixed and When I spoke with Ryan (a Supervisor) indicated to me that it is all taken care of. I expect it to be!
But no - Tracfone keeps playing this game with me?
What is the deal

Please can someone with knowledge contact me, and get this corrected

I have been with Tracfone since 2004 and never had this much problem

Thank you
Mrs Summers
702-686-7483

Hi DeBorha. We are sorry for the trouble. Let me check your account. ^April

As I have checked, your phone that ends with 9075 is currently deactivated right now. That phone number must be enrolled with the Family Value Plan. Due to some errors, the plan was not added when the your account was refilled. We are really sorry for that.
Again what is wrong with it getting it together How many times do I have to call to get it right?

We need first to reactivate your phone. After doing so, we need to reenroll your account to the Family Value Plan.
I have done this over and over for the past couple of months is this a game you play for me to reactivate each time?
I am not a happy camper

We are really sorry for the inconvenience. Rest assured that you will not encountered the same problem again.

JUN 23RD, 5:11PM
Hello
Why do I Have so much problems with tracfone on a family plan
Hello
Still having issue with this
in which I do not understand

Hi DeBorha. We are sorry to hear that. Let me help you. ^April
What do you mean?
I tried several time to get my husband back on the Family Plan and have called and spoken with several people including managers with no revail?
Since March every month I call
ANd promised via tech it is done
NOT!
And I am tired of doing this every month

We do apologize for the trouble. Are you having issues with the phone number ending in 9075?
yes
I am on the phone again with tracfone and having the same issue
Now they are telling me they need another CCard Number? this does not make since!
Now the The person is telling me that it is my credit card (Now My bill just got paid last week with my credit card Hmmm makes me wonder WHat is wrong with the people at tracfone?
I need to talk with someone that know what they are doing!

We are sorry for the trouble. I do understand but they need to verify the credit card that you will be using that is why the customer care representative was asking about your credit card.
No he was telling me he needed another card number?

You may request to be transferred to a supervisor.
Now being transferred again x3 ?
This so frustrating!

You will be transferred to the department who can resolve this issue.
Nope they are now writing a ticket and some should call me in 24-48hrs? Now I am saying his phone should not be turn off! I have been trying to get this fixed since March.
Now this is really getting ridiculous
I wish I could call the Corp and really speak to the owner
On the phone for 79 min and still now resolution.

We do apologize. If you would like to talk to the Corporate Office, please inform the customer service representative that you are speaking right now for you to be transferred to the appropriate department.

TUE 8:38PM
ok this is really bothering me All of the tech can not help now in days
No ONE called and /or Text or email me in regards to the tickets that was developed on the 23 of June when I last spoke with April
Again I am on the phone and now one nows what to do?
WHY?
WHY?
Do I have to be put through this nightmare?
This is upsetting I have been with tracfone since 2004 and I feel I should look elsewhere
All for a simply little plan
WED 12:03AM

Hi, DeBorha. I am sorry for this issue. Let me help you. What is the ticket number? ^Jhonally
Hello Ticket #1165988866

Your ticket has been closed. I am sorry I cannot assist you with the enrollment process for any credit card transactions must be done through calling our customer service. Please contact one of our customer care representatives at 1-866-806-1840 with reference PIN 800484. Please be informed that the Reference PIN is only valid for two (2) weeks. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.
OK I will call again Still not happy with Tracfone
I don't know what has happen in this past year?
It is very disappointing to see so much unattended help with something that I was able to due via internet and now they have even changed the web sight that is not effective to customers
But I will see Tomm Morning and lets see how this goes
I wuld hate for the owners to really see how bad this has gotten
oops would
Or has tracfone fallen to the bottom of the totem pole? Hmm
WED 1:22AM

We would like to take this opportunity to apologize for any inconvenience you may have experienced with this issue / with our service. Feedback from our customers is very important to us. We assure you that we will research this issue to prevent it from happening in the future. Thank you for being patient. ^Jhonally
2:24PM
hello

Hi, DeBorha. How may I assist you? ^Katrina
hello
I tried again trying to get the number ending in 9075 on the family plan and still not able to even with representatives at 1-866-806-1840 with reference PIN 800484
We need something done!
Now again they are informing me that we need to create another ticket and that will take 24-48 hrs Hmm That is what we did last week and not no one called me
I cannot believe this

I am checking some information here in your account.
Now I was rudely spoken by a Annand
and she hung up on me!
Now I am really wanted to write Corp and tell them they need serious help in the Tech dept

We're sorry for that. Actually, you can only add a new member for the Family Value Plan three days before and three days after your refill.
Well this is new - And when will this be

Your next refill will be on 07/11/2017. We're sorry for the miscommunication. They actually tried to enroll the other account, but it didn't work because we can only enroll the account three days before your next refill.
Honestly I was told it was due to the Bank not receiving the charge WOW See how much the difference is

We are really sorry for all the wrong information you have received from us.

End of conversation

All I need is some help on getting my husband back on the Family Plan
Thank You
Mrs Summers
702-686-7483
[email protected]

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
C
10:27 am

TracFone Wireless - customer service

It started 6-2-17
THe port for charging was not working, I called and had to send in my old phone and they sent me a new phone (refurbished 2014 phone)..
The day I got the phone it did NOT work

Nearly 3 hours on the phone with (fake) mangers and I got NO connection nor my minutes restored from old phone.
Called back at least 3-4 times and still got fake managers.
Getting ID #'s meant NOTHING!
Even the ticket #'s did not show documentation of my calls.
A supervisor was actually (appearingly) a regular desk phone person.
NO help.
Each time I called I was on the phone for over an hour.
One told me compensation would be given and that I had 2000 minutes. (6/22/17.)
When I called back on 6/28
One ID # 545446 Isisha was very rude and had a bad attitude. ID 511007 Scacey (was suppose to be a senior manager standing right next to Issha) also refused to allow me to talk with a person in a higher position -- saying "there is NO one else who can explain the proceedure of me nor to give me the minutes owed me.
now they could only transferr 1, 824 minutes.
Reason being no one documentated what I had said from last few calls.
The 2 Tier people (which I think they were lieing about after they asked me to hold for 3') said that's all I could get.
I requested, how did they come to the conclusion?
I got NO answer.

NO compensation given
If I could afford a monthly plan I wonder would I get any better service.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
L
6:29 pm

TracFone Wireless - safelink wireless

SafeLink continues to advertise "Unlimited plans available." I joined the program in 2009. Over the last 7 years I have used a plan whereby have I received 250 minutes per month, with carryover of unused minutes. I just discovered that last year, without notice of any kind, SafeLink cancelled all plans, including mine. Our new plan limits us to 500 free minutes per month WITH NO CARRYOVER OF MINUTES.

This sucks. The bureaucrats think they are Godlike and us poor souls deserve only what they are willing to bequeath to us with no say and no contract on which to fall back. Thanks for promising us the moon, Bosses, and then deciding to provide us with a load of moldy green cheese. I wonder what they will decide to change next--after they finish kissing up to all the illegal immigrants.

My SafeLink service

Feature Phone
500 FREE monthly minutes & unlimited texts.
*Unused minutes will not carryover from month to month.

My Information

Lanny Herlan
Enrollment ID: 3173120
Email: [email protected]

Pfffft~!

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review
E
11:06 am

TracFone Wireless - tracfone

I had been several years with Tracfone and it worked OK. Now suddenly I got "No Service" whenever I wanted to make a call (NW DC). I called customer service and they were wonderful, it worked again, that particular day. The next day, the same story "No Service" even when it said Home, it just pretended to ring 3 times (I tried it on my house phone, the call did not go through), called customer service again, same friendly service and it worked again for one day. I had over 600 minutes, wanted to make calls at the pool, no luck at all. Tried to call my friend from the Giant, no luck. My three months service was running out and normally I would have renewed, but I had no service. The reminder that my service would stop was a joke. Of course I won't renew, I'm not stupid.

Read full review of TracFone Wireless
Hide full review

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free
ADVERTISIMENT

TracFone Wireless contacts

ADVERTISIMENT
ADVERTISIMENT