Having problems with Cell C?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

Customer Service

135 (Customer Service)
147 (Quick Info Line)
+27 841 555 555 (Technical Support)
+27 84 135 (Customer Service)
+27 84 145 (Contracts & Upgrades)
+27 841 234 (Glocell)
+27 841 944 000 (Cell C Business)
+27 841 4329 (Text Only)
The Waterfall Campus, Cnr Maxwell Drive, Pretoria Main Road
Buccleuch
South Africa
Mon7:00 AM - 11:00 PM
Tue7:00 AM - 11:00 PM
Wed7:00 AM - 11:00 PM
Thu7:00 AM - 11:00 PM
Fri7:00 AM - 11:00 PM
SatClosed
SunClosed

Complaints & Reviews

Services at cell c zevenwacht mall

Good day I was very insulted by a staff member at zevenwacht mall cell c shop. Myself and my husband needed new phones so we went to that shop. Before we even entered we were stopped at door then the guy asked me what we wanted to do at store. I informed him that we wanted to look at the phones. He told me that their phones are in locked up and that all their phones starts from R5000 and up. He also told me that's its unnecessary cost to buy a phone during this time. I looked at him and asked him does he think I can't afford to buy a phone their. I felt insulted and very angry and decided to go to another store. I then went to mtn in same mall got good assistance and bought 2 Huawei Y9 cash and spent over 7000 in that store. It's so sad that I didn't look like someone tht can afford to buy a phone although I'm a registered nurse and my husband engineer. So stop judging ppl on their looks and I will never go to a cell c shop again as well as my family members

  • Cell C's response · Aug 04, 2020

    Hi Chantal Piedt

    Thank you for contacting Cell C.

    We apologize for the unpleasant experience that you had. Certainly not what we aspire to.

    We do hope that you will consider us in the near future.

    ^MP

Account put crb for no reason

Please I need this sorted out I do have this code on my beneficiary for Cell C I cannot load any airtime on my phone. 1st they cancelled my contract which they said they will not. Was fully paid. I did buy airtime last month no problem. I phone them to ask why Cannot tell me and put the phone down in my ear. I do need better service to get to the point of it. All my other beneficiaries work perfect. I bank at Capitec Bank cannot be them.

  • Cell C's response · Aug 02, 2020

    Good day Mr/Ms Swanepoel

    Thank you for writing to us.

    We have received your review regarding your Cell C contract line.

    Please send us your query to [email protected] and include the Cell C number in question + your contact number and we will assist.

    ^NZ

Upgrade dept - terrible service and abuse of my cp rights

Monday, 27 July 2020 I requested a fall back from cell c with regards to upgrading my contract. Tebogo called back and advised that the special I wanted was over but he could still help me with the device. We were going through the process and the call cut. I tried calling back but was advised that he was busy on another call and would call me back. Today, 30 July 2020, I am still waiting for Tebogo to call back. I called cell c and was pushed from dept to dept only to speak to Kgomotso who advised that my order has already been processed!!! Now that would be ecstatic news if 1) Tebogo had gone through the terms and conditions of sale with me, the buyer, 2) I accepted these non existent terms and conditions and 3) I was advised when I woukd receive my device. Kgomotso in all is wisdom decided he would rather transfer me to another department to cancel my order and then we can start the process again! When I asked to speak to his manager, his response was that he cannot do that as he is working from home. All he can do is tranfer me to cancellations. When I insisted I wanted to speak to his supervisor, he said he will email her to call me back as he cannot provide me with her name or contact details. Lets see how long 'she', whoever she is, takes to contact me back and waste more of my time and infringe on my consumer rights!!!

  • Cell C's response · Jul 30, 2020

    Good day

    Thank you for bringing this matter into our attention.

    That is definitely not the type of service we aspire to provide. We will have that investigated and rectified. Apologies for the inconvenience.

    Kindly send us your Cell C/ID number to [email protected]

    ^NT

[protected] contract

Good evening

I'm so angry I hope and pray I don't swear. I've had a contract with you since 2015 with no problems. It all began in 2018 when your cellc sim with the abovementioned number kept on with a "not registered network" error message. I've tried contacting your technical department, went to your store, spoke to consultants but no help was done but you kept on deducting. I paid off the phone I had from an upgrade in march 2020 but you have kept on deducting after i've paid for the data and airtime I never received with that useless sim. Do you realize what cellc has been doing is more or less the same as stealing from me? To make matters worse on the 23 july 2020 you deducted r228 twice which is r456 and again this morning r114 was deducted. You tell me where am I [censored]ing the money you have been stealing from me ever since and I think you actually have to refund me for the data and airtime I paid for the past two years but didn't get because of your time wasting sim swops and endless stories other than fixing what I pay for.
Go to your technical department and check when was the last time [protected] was actually active and bring a detailed report why you keep on deducting my money!!!
I expect to hear from you before the end of business day 27 july 2020 unless you want us to go the legal route, you can't just deduct r570 from my account more especially when I don't even owe you anything instead it's vice versa!!! Sort it out immediately
While at it process the contract cancelation procedure!!!
Regards
Sipho

  • Cell C's response · Jul 27, 2020

    Good day Sipho

    Thank you for writing to us.

    We have received your complaint regarding the billing of your Cell C account. Kindly forward us your query to [email protected] with your contact number and we will be in touch to assist.

    ^NZ

Sim swap horror

Please assist

I have been trying to do a Sim swap via the call centre, the option has been blocked as i failed 4 times. I did not take the emergency recharge as an option as it's not me going it to buy airtime and loading

Nevertheless, I tested positive for corona and I cannot go into the store to process a SIm swap, nor can I wait 30 Days, I live alone, there nobody I can send out to do the Sim swap nor can I go out . In the condition I am in, i need to be able to make contact with family, my doc ect

I need assistance with this, and honestly 30 days, i cant wait so long, what if i die here or i need assistance. how do i connect with family. i need supplies to be dropped off at my door as i stay alone.

please assist and yes i understand they following procedures but they need to chang especially in this pandemic

Please contact me on : leslya.[protected]@gmail.com

Regards

  • Cell C's response · Jul 27, 2020

    Good day Ms. Leeuw

    Thank you for writing to us regarding the SIM swap.

    Kindly purchase a new Cell C SIM card that is not RICA registered and send us the below details to [email protected] so we can assist with a SIM swap:

    - RICA serial number (found at the back of the new SIM card)
    - Cell C number you need assistance with swapping
    - Alternative contact number

    You will be required to pass the Security check in order to have the SIM swap processed.

    Speedy recovery.

    ^NZ

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free

Keep on debiting after contract has expired months ago

My Cell C contract expired in October 2019 after the 2 year period has ended. I didn't want to renew the contract as I took it out for my son, but in the meantime he has found work and could take out his own contract. My account number is [protected]. My son phoned them asked to cancel the debit order, however Cell C simply keeps on debiting my account fraudulently, with different amounts. The last time they debited it was 22 July when the amount was debited twice! Cancel this debit order now!

  • Cell C's response · Jul 26, 2020

    Good day Adie van Rensburg

    Thank you for contacting Cell C.

    Please forward us the query, as well as your Cell C number and contact information to [email protected]

    ^MP

Legal department

I have tried to get hold of the legal department for a week now to get my paid up letter that i settled a year ago. All they give me is reference numbers and telephone numbers that does not work. I am tired of this ridiculous service from cell c. Remove my name from itc immediately. Also send my paid up letter to [protected]@gmail.Com. I need this done as a matter of urgency, i have 2 reference numbers that i can find [protected] and [protected].

  • Cell C's response · Jul 23, 2020

    Hi Rylandb

    Thank you for contacting Cell C.

    We regret to hear about your dissatisfaction in our service.

    We kindly request that you email us your reference numbers and contact information to [email protected]

    Once you've done so, our team will contact you to provide assistance.

    ^MP

2 active contracts

Hi, my name Phathu, i had 3 contracts with Cellc, 1 is full paid on the 1st of this month, now im remaining with 2 Active Contracts, I've been a good customer, never missed a debit order, payments always on time. I'm in the process of deciding which other device to take now that my other contract is ready for upgrade,

Here's my disappointment, I'm on suspension at work for 7 days and I'll be having troubles paying my bills this month end, called Cellc to at least help out and not debit me this month, whatever charge they can start again the next month billing me, but they refuse and told me its too late, i should've told them last month.
Its really disappointing that they'd rather see their customers credit score suffers than working together and keep both of us happy.

Call center agents taking money twice

I called the call center about 3 times in the past 3 months, looking for a detail statement, they say they mail it to me, but nothing.
Normally data is enough for 1 month, now 10 gig is not, and i want to see what the usage is.

ALSO, double debit order with the same amount.

Call center agent is useless. still dont know why i was debited twice, and no statement.
Also asked for Afrikaans, and still put through to the English one

NOT ON

Finance and credit management

I've been calling for 3 weeks to get my account updated and my credit report updated and no one has helped. I've been trying io get a loan and the need my credit report updated and they refuse to help me. They did not allocate my payment to my contract and my credit status on experian shows up in arrears. I have been trying to call customer service and I don't get through and when I did get through they just gave me a reference number and did not get back to me. I need a paid up letter allocating my amount so I can finally get that loan I so urgently need. 3 weeks is too long!!!

  • Cell C's response · Jul 23, 2020

    Hi Chadel Naidoo

    Thank you for contacting Cell C.

    We apologize for the unpleasant experience that you have had.

    We kindly ask that you email us your information and contact details to [email protected]

    ^MP

  • Cell C's response · Jul 23, 2020

    Hi Chadel Naidoo

    Thank you for contacting Cell C.

    We apologize for the unpleasant experience that you have had.

    We kindly ask that you email us your information and contact details to [email protected]

    ^MP

Non delivery of an upgraded devices

[protected] tumelo
Upgraded my device on the 20 may and was told that it will be delivered within 7 days. Up to today I have not received anything. When I first inquired I was told that the was no stock. The agent who assisted me with the upgrade was not honest. She told me that it will be delivered within 7 days. Why did she not say that there was no stock? I waited until I inquired again last week when I was told that they have started with the deliveries and I will receive a call. Up to today I have not received anything. What pisses me off is that they don't give us an update. It is us client who have to call and inquire. I have since requested that the the upgrade be cancelled because it is clear that they are not willing to assist me. All they care about is making sales. Today marks full 47 days and I have not received the device. I will also be cancelling all my contract with cellc.

  • Cell C's response · Jul 08, 2020

    Good day TumeloOre

    Please accept our sincere apologies for the unpleasant service experienced.

    We understand your frustrations and we will look into the matter. Kindly send us your contact details via email at [email protected]

    ^SM

  • Tu
    tumeloramathoka Jul 09, 2020
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    You dont have to look in to my matter. Its either you cancel my contracts and give me settlement value that i have to pay or deliver my device e within 2 days. I have waited for 48 days and you still tell me about looking in to my matter. Your customer services also failed to assist me. Instead they sent me from pillar to post and fed me lies.

    0 Votes
  • @cellc_support Jul 09, 2020
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @tumeloramathoka Hi Tumelo

    Our team tried to contact you these numbers 0746199844, to no avail. Please provide us with an alternative contact number.

    ^SM

    0 Votes
  • @cellc_support Jul 09, 2020
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @@cellc_support Hi Tumelo

    Kindly note that your device is out for delivery with RAM. Here is you Waybill number: CELLC12441022.

    ^SM

    0 Votes
  • Tu
    tumeloramathoka Jul 09, 2020
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    @@cellc_support Thanks.
    I recieved it today but there was no powerbank. When the upgrade was s made on the 20th of May, the deal included free powerbank. I am disappointed.

    0 Votes

Customer service / cancellation not carried out

My contract is on my husband's name. We decided not to upgrade as there were no upgrade options that were to our satisfaction. As the primary contact person, my husband received notification on the 2nd of June from the retentions department via email that the cancellation was going to be implemented on the 30th of June 2020, and that all benefits will be lost from that day forward with the cancellation. We made provision for an alternative month to month contract also on Cell C from the 22nd of June (and paid the overlap as a safety measurement so that I would have coverage in time) on the new monthly contract.
On the 30th of June I emailed a Cell C direct consultant who promised to assist me to port my number and did not receive a response, I followed up on the 1st of July 2020 and did not receive a response, again.
On the 2nd of July (which would have been 30 days, instead of a calendar month, to give Cell C the benefit of the doubt), I emailed the same direct sales consultation, another consultant who assisted with the cancellation and the cancellation contact person and copied my husband in the email to inquire why the cancellation was not carried out and for them to supply feedback as soon as possible and they were all three directly involved with the cancellation process and received no response from any of them. Today I decided to contact them telephonically, I phoned the customer care number and because I have authority on my husband's contract (except to request the actual cancellation) I explained what the problem was, went through a security check and was told that I would be transferred to the cancellation department after a ten minute conversation only to be cut. I phoned in again, only for the same thing to happen to me, again, again after a ten minute conversation. I then tried to phone cancellations direct, and the phone just rang, for more than ten minutes, then I tried the contract number, however there is no cancellation option, just again customer service, which ended up twice in a cut-off conversation so I was not going to take that route again. Lastly I phoned cancellations one more time, and no answer.
I then emailed the three contact people again to say that I am going to report Cell C to every complaints boards, in the hope that they would then act to supply a response and cancel the contract, so here I am, waiting for a response.

  • Cell C's response · Jul 06, 2020

    Hi Erika

    We have already replied to your comment on HelloPeter. Please note that we are investigating the matter and will contact you.

    ^MM

Unauthorized debits

I cancelled my contract which was coming to an end on 30 April 2020 with cell c. It was a lot of struggle to finally get hold of cancellation department as lock down had recently started and each time I called, customer care would tell me that they had sent an email to cancellation department to get in touch with me as they are working from home. Finally after many attempts of following their process, I got hold of cancellation department who then assured me that my contract is canceled. After this process, my last debit order date was supposed to be on 15 May 2020 with the amount of R241.00.

On 15 June 2020 Cell c debited my account with the amount of R504.08 unauthorized, I then reversed this amount which cost me R40 for charges as at this point I don't have a contract with them. They went again to debit R504.08 on 25 June 2020. Then I called them on the same day and was told that my account is active. At this point I an confused because cell c told me my account is canceled then they come back again and tell me it's active and they will not cancel it as I am owing them (the money is not cleared), what??? I asked the agent to please get the phone recording of my conversation and reverse my money. At this point it seems like it is so impossible to do that, he tells me that he has escalated my query to the relevant department and he gave me a long reference number (only to later find out that number is not even reference) and tell me another reference number will be SMS'd to my alternative number I gave me.

On 26 June 2020 I received a call from cell c only to request my ID number and when I asked the lady about the status of my query she told me that she is going to investigate and will come back to me, just that.

Now yesterday, 02 July 2020 when I followed up customer service told me that on29 June my contract was cancelled effective from 25 July 2020, what?? So what happens until then? Are you gonna continue to take my money forcefully? They way she was so rude with no remorse to my situation, she then said call cancellation department as they sent you an sms that you must call them for further details. At this stage I am more confused, what sms? She said an sms was sent to you data number that was forever on the router and that is canceled, how would I see that? she said, well that is your responsibility to insert the sim card to the mobile cell phone device to check sms's, call cancellation because I will not even transfer you, yoh!

I again called cancellation who confirmed what Customer service lady said. They will debit my account again on the 15 July irrespective of the fact that the contract was canceled as per their terms and conditions of the cancellation clause. They told me the call record is still not been sourced, they apologies for the inconvenience. At the moment they cannot do anything for me, I must again call then after receiving statement to query the invoice, this call took an hour to just get this outcome.

This is the worst form of abuse I have ever seen in the entire 38 years of my life. I am financially inconvenienced, calling them drains me emotionally, like I am forced to continuously go back to the abuser. They do not take any responsibility for this mess, clearly someone did not do their job properly and I am being punished for that. I just want my money please.

  • Cell C's response · Jul 03, 2020

    Good day Kgomotso

    Please accept our sincere apologies for the unpleasant service experienced.

    As per our response on Hello Peter, our Social Media Team will contact you and assist.

    ^SM

  • Updated by Kgomotso Thamae · Jul 08, 2020

    Good day,

    I still haven't received feedback regarding this query.
    When will this be resolved please

[Resolved] Contract with account number: [protected]

Date Of Incident : Aug 2019
Client Name : Ms Lungile Mnyandu

In July 2019 I took out a contract with Cell C at the Galleria Branch, with the two agreement numbers : [protected] & [protected].
Account Number : [protected].

I was called by an agent from My Assist in August 2019, who had introduced me to the product she was selling. I informed her that I would need time to speak to my partner who is the payer of this contract before taking any decision. She then proceeded and eventually closing the sale, which after listening to the recording which was provided to us by Moses Mofokeng, it is clear that the sale was a forceful and unlawful one, as the agent doesn't request for the banking details to be debited for these services.

My partner then went to the Galleria branch to speak to the dealer who had sold the contracts to us and never got the help.
He was then left with one option of contacting Cell C's customer care centre and report that the services which were activated on one of the numbers.

He was refered to contact MyAssist directly and never got any lucky from multiple attempts. He then called Cell C again where he was informed that Cell C has no powers of deactivating this service.

The next move was to request for MyAssist's email address in order to cancel the service and unfortunately that email was never responded to.
Monthly debit orders continued going off including this fee, which lead to my partner in taking a decision to revise these payments, since even Cell C and the Quality Assurance personnel couldn't assist in this case and his intention was to cancel this service.

Cell C then took a decision to cancel the agreement/contract and handed over the account to the debt collectors (Blakes and Associates) and was never contacted regarding the contract being cancelled or request for information pertaining to the non payments.

We were extremely shocked when my partner called earlier on the year with regards to the account and was informed that the account had been handed over with a balance of +- R 9 100.
My partner then requested for contact details of the relevant division that handles these cases within Cell C, he was transferred to that division where he spoke to a gentleman who adviced him that nothing can be done but to pay the third party (Blakes and Associates).

Arrangements have been made with the debt collectors. My partner then took the matter to twitter where he was assisted by a gentleman, by the name of Moses Mofokeng, who was really helpful at start. Moses then gathered as much info required in handling such a case. He unfortunately felt that this case was beyond his capacity and would escalate the matter to his supervisor and that was the end of the story between us and Moses.

We have been sending whatsapp messages as this has been the mode of communication between the two of us, to basically request Moses to copy us as he did when he sent a request of a call recording to MyAssist and unfortantely we never heard from him again.

We are pleading with this office to please review the decision taken in this case, as we still find ourselves paying for the full contract (devices and benefits (data and minutes) but not enjoying those benefits, which would sound as clear theft.

I have not provided names as I don't recall the names of the agents who I dealt with, I hope with the contract number, all call records, should still be saved under archieves.

I have given my partner the rights to deal with this matter.

So should you not get hold of me, please contact him on [protected].

Many thanks.

Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]
Contract with account number: [protected]

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Cell C's response · Jun 20, 2020

    Good Day Ms. Mnyandu

    Thank you for contacting Cell C.

    We have received your query regarding your Cell C Account.

    Kindly forward the query to [email protected] so we can assist. All numbers and Cell C Account the number have been protected, therefore we are not able to view them including the alternative contact numbers.

    ^NZ

[Resolved] Contract

There has been a fraudulent account opened on my name with glocell for a long time now. This company does not...

[Resolved] Upgrades not received

Good day, I upgraded 2 of contracts with you on the 19th of may 2020, today is the 11th june 2020 and still not recieved my new phones. I have been calling cell c about them with no success and on the 7th call I was told that my info has been sent through to management and they would call me back... Today was my tenth call and was again transferred to another department where my call gets cut off...

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Cell C's response · Jun 11, 2020

    Hi Lyndal

    Thank you for contacting Cell C.

    Kindly email [email protected] this complaint including your ID number and contact, we'll follow up on this and assist.

    ^PN

[Resolved] Contract

Good afternoon,

I trust this email finds you well,

I claimed for a new device in early February and the payment was made the end of February, uptil now I still never received my device I've been told in March that the device would be delivered in 7-14 business days after calling almost everyday into the Head office I've been placed on hold everytime I called in there was also a few consultants that put me on hold and then they put the phone down in my face I am truly and utterly upset and discussted in the service I have received I mean I paid the access fee months ago but still no feedback.

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Cell C's response · Jun 04, 2020

    Good Day Anastacia

    Thank you for making contact with Cell C regarding your insurance claim.

    Please send an email with your Cell C + contact number and the above query. Our email address is [email protected]

    We will be able to assist once we receive your email.

    ^NS

Blacklisted

Dear Cell C.

I had a contract with you which I canceled and paid it off. Currently, I received a message that I owe cell R99. We have been handed over on the account that was fully paid. We even went to the store to close the account and everything was confirmed.

May you please give me an update as to what that amount is for.

[Resolved] Data deletion

I am Shahieda Khan. I am contracted to a 10 + 10 = 20gig day and data. I have two contracts. One is my cellphone: [protected] of which I get 2gig/month. The other is my WiFi on [protected] on which I receive my 20gig data. It started with me depleting my data a few days short to the end of the month of which I though it is possible as I rendered service to someone else. Then I noticed that I am starting to deplete every month thereafter a few days short but my night time data was ok of which forced me to check and send my emails at midnight. Upgrades were done automatically on the midnight hours.
My eighty year old mother notified me of her data depleting of which never happened in the past. This made me take a closer look at my data depletions. This was two months ago. Last month when my data depleted within two weeks, I ten decided that I must switch off all my background data and turned off my automatic upgrade in order for me to be notified. I downloaded the Cellc App and to my surprise I could not register as I was notified that my [protected] does not belong to Cellc. Only Cellc customers is allowed to register. I then decided to send an email to [protected]@cellc.co.za but my emailed failed to go through. I called 135 and the lady told me that she cannot see where my data has gone because of the fact that I turned off all background data. She also made mention to me that I am supposed to first register my [protected] and then thereafter I can register my [protected] on their Cellc App. This did not make sense to me because when I opened the App my 1994 number appeared on their listing but claimed that it does not belong to Cellc. A friend came along a day later and I asked for a hotspot to check out their App again. How ironic this is that all of a sudden my [protected], registration was accepted.
I actually lodged my complaint to Cellc support on the Twitter account before sending them an email just before my data depleted. On the 20 May 2020 all of my data has depleted. I am not playing or download games or movies.
I never in the past depleted 20gig data in a month and two years ago, I spent more time on the internet than what I am doing since then. My internet was on almost 24/7 due to charging time it had to be switched off. I since changed my pattern by switching off my data in order to get my work done. I have come to notice that there is a great deal of data being depleted when data is switched off. This could not be explained or at least I have not been able to get into my Twitter account to read their explanation. I have asked them to sort it out or else I will be taking this matter to the Ombudsman. The 80 yrs old, Mrs M. Crowe, her number [protected], she is on pay as you go.
I am not able to access any content from my [protected] at this point in time.
My email address hiedacrowe.[protected]@gmail.com.
If I could have your email address I can forward the undelivered email aimed at Cellc support.
Thank you kindly

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Cell C's response · May 25, 2020

    Good Day Ms. Khan

    Thank you for reaching out to us.

    We have received your query regarding the depletion of your data.

    Please send your query to [email protected] with the Cell C + an alternative number we can reach you on. Your details are protected on this platform so we are not able to retrieve any of the numbers stated on your query.

    ^NZ

[Resolved] Direct

[protected] I have been paying 2 links [protected] due upgrade on 23 /2020 : [protected] in my own name own bank account due upgrade August and [protected] due uprade 7/7 all through my personal capitec saving account every month with out fail there have always been sufficient funds so want tablet deal applied through cell c direct 1st told approved went through who conversation accept terms condition about can legal upgrade termination date activation blah. Then get call application is fraudulent need to send all my docs lattes pays lip, bank statement proof of res and ID send id get told 3 times it is black and white then get told take photo fron back send again with all other ID PSIRA is work ID and other oginization ID all in clouding my ID number employee number psira Registration number.

Send proof of bank car they send a Link to check on status which bombs out speak to call centre no one interested in helping further treated like and idiot. I can send a year and more proof that I am paying cell cee everu month through the same capitec bank account. No one bother to het back to me worthless idiot that is just taking up time TN a companies call centre. Theo Craven [protected]

RESOLVED

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

  • Cell C's response · May 22, 2020

    Dear Ms. Craven

    Thank you for contacting us regarding your Cell C Application.

    We have escalated your query from HelloPeter. Our team will be in touch to assist.

    ^NZ