Complaints & Reviews

Card charged, food never delivered

Placed an order through their website, I received many emails saying the order failed but my card was still...

The worst burger we have ever had

On Wednesday we went To Glassboro and got two beef burgers and fries. We got home and what a disaster! The...

Food / beverages / service

5/4/2020 5:25 pm order number=449416 check= 910009 I ordered two combo meals and one kid meal online, the...

Missing item

I was missing a item that was paid for and delivered to my house and when I talk to the manager of smash...

Service, Cleanliness, and Coronavirus prevention

This complaint was also made to your customer service service line. A message was left and todate no one ha...

West Caldwell Fast Food Restaurants

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free

Condition of location

I visited and ate at this location on 2/28. I am a former COO of a large full service rest. co. The store...

Service

Was there on 01/26/2020 at 12:38pm, sorry this is so late, but been dealing with a infant with cancer. Placed...

order made through grubhub

It's very unfortunate that Smashburger hires such people as a manager to represent your store. I had the...

cleanliness and service

I almost walked out as soon as I walked in. I am not normally a complainer. This is the first time I have...

store # 1268

You app doesn't work. Your survey doesn't work, your staff isn't trained. This location is across the street from Highlands Ranch high school. They were tons of kids going into the Noodles next-door so I stopped one of the gals and asked them why they weren't going to Smashburger. She said Noodles is really really good and besides even if there was a BOGO at Smashburger the app never works! You're losing a lot of business. Just say'en.

the behavior of the coworkers

I have never worked at a place with so much drama and issues with the females. This is very unprofessional. I...

product and service

I have always heard about smashburger and had my first experience from 2:20 to 2:45 Come on! I ordered a...

service

Visited the restaurant on August 9, 2019. My daughter work there and I said hello I ordered fries and went to...

smaller burgers

I have been a Smashburger fan from the first time I've eaten them some maybe ten years ago. I haven't been to one of your restaurants in about 2 years, and decided to go. I found myself longing for the savory flavor and size of the burger, only to be disappointed by the reduction in size and succulence of the burger I had remembered. The resemblance was evident, but the overall satisfaction was sorely lacking. What happened? The franchise I went to was clean and accommodating, and I didn't complain about the meal. I would like an answer as to why the quality and quantity of your products has diminished.

I went to pickup an order. I was doing doordash

I went inside and the managers and the cashier was body shaming me . They told me about my weight and how bad I looked in my dress. They were laughing at me and talking about me . It made me feel very disrespected . I came here a couple months ago as well, and they did the same thing as well. They told me I have no self respect because of my dress . The manager was a black women with box braids and the other female was I believe a white woman or a Spanish women. They were both disrespecting me.

customer service

Was excited to eat at Smashburger. Walked up to the counter' employee begins cleaning and walking away from...

horrible service

Horrible service at Totowa NJ location . I don't go there often but when I go my order is ALWAYS Missing something !!! Horrible! To add to that when I called the location To place my order I was told that I HAVE to order more that two items otherwise I have to either place the order on line or come to the location - REALLY ???? !!! Does that make sense???
No wonder there is never customers there when I go !! Horrible- they offered me a free meals cards I didn't even bother taking it because it would give them opportunities to messed up my orders again !!! My foot will never step at that location again 😡

management is rude and very dismissive about their errors

I having never been to Smashburger before and I was excited to try something new. I stopped in the 80 Dekalb Ave. location in Brooklyn.NY on May 09, 2019 since I was working in the area that day. Once inside my order was taken by Vanisha even though my receipt says Brandon. I asked for a Baja sandwich but with chicken instead of beef. It states on the menu on the wall that chicken is extra and I understand that but it was not told to me how much more. I guess I am suppose to be responsible and read instead of staff providing information as I order. I asked for the meal which was photographed in front of the register that advertised that fries and a drink would be an additional $4. I also asked for an additional regular smash fries. So let's do the math. $6.39 for the burger. $2 more for grilled chicken, $4 more for the meal instead of just the sandwich and $3.91 for an additional order of fries. $6.39 +$2+$4 + $3.91 = 16.30 plus some tax . This is what I expected based on the little info I received which was none in regards to the way my order would be added up. Instead, I was charged separately for everything and paid almost $20 . It wasn't the amount that ticked me off. It was the attitude I received when I questioned why I was being charged an additional $2.29 for the drink. I pointed to the photo that was being advertised only to find out when I asked that a drink does not come with a chicken sandwich meal. I asked to return the drink and I was told no because I touched the cup and they didn't want to throw it away. I asked another employee for management only to find out that i was talking to the manager the entire time. Vanisha is rude and sarcastic. When I asked about the way the order is different concerning what is considered a meal for a chicken sandwich order her reply was "that did not charge me anything, Smashburger did." I work with business owners and major company representatives all the time. I would never take such a tone. Nor would I work around food with my pants sagging of my bottom. How unprofessional is that?!! I have never heard of a meal package that out the window because you order chicken instead of beef. This is ridiculous and on top of that your management is rude. If I am due a refund of any kind please let me know. Otherwise, I don't need to patronize Smashburger if I will be penalized because I don't eat beef and want chicken instead.

management is rude and very dismissive about their errors

no refund

I placed An order for $32 and the store was closed but not listed anywhere online as closed for the day. This is my third attempt in getting this resolved and it's SO RUDE that no one has called me back within the "48 business hours" promised. I will Never be returning to a Smashburger or sister store. You guys took my money even though you were closed and 12 days later no refund still. I had to go to another store and buy another meal so I wasted over double the amount AND STILL NO REFUND

I am complaining about not receiving my check

It's been over 3 weeks since I've even heard from one of my employees and they haven't received any of there...

In The News

Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints
If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues
A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices
ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people
You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem