Previous complaint filed yesterday am/ 2nd night of horrible sleep
I filed a detailed complaint yesterday July 4, 2025 around 8:30am, and never got a response. Once again last night, next door baby crying, door constantly slamming shut until 3am. My first 3 days here, was a pleasant stay, but so far my last two nights here, have been absolutely miserable. Looks like a 3rd night in row of crying baby, and slamming doors next room over. I spent $300 for 3 nights of no sleep, then add black mold in the bathroom, weed hotel, and extremely rude front desk clerk……..
Claimed loss: TWO NIGHTS OF BEING MISERABLE
Desired outcome: Extend my stay until July 9, 2025, since my last 3 nights here have been absolutely miserable
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
La Quinta Inns and Suites by Wyndam Atlanta Perimeter Medical
1) I have major medical issues 2) I booked my stay at this property on June 30, 2025 through July 3, 2025, and extended my stay until July 6, 2025 3) On July 3, 2025 around 7pm, the front desk clerk, very rudely knocked on my door, suite 114, and stated I need to immediately come to the front desk to pay a 2nd deposit of $150, which I was confused, I paid...
Read full complaintShuttle service to airport. That was advertise on the internet in several places.
La Quinta Inn & Suites by Wyndham DFW Airport West-Bedford. Did shuttle me to the airport at 3:00 AM, but when I arrived back, called for shuttle when I returned a week later. Said they no longer provide that service. My reservations were set up in January. I made reservations here specifically for the Park Sleep and Fly services. They should of honored there services as advertised.
Read full complaintOffer for free night
While making a reservation for LaQuinta, I was forwarded to Barkley CC to receive that night free if I applied and was accepted for the card. I was to be sent back to that page to finish my reservation. I was accepted and never could return to the reservation page to get credit for my stay. I was upset about not receiving the offer. I even called Barkley and they couldn't/wouldn't do anything about it. Please help. Thank you.
Claimed loss: I should have had that night free.
Desired outcome: Reimbursement for my stay.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Service and poor management
March 29, 2025: After our experience at the La Quinta Inn & Suites by Wyndham New Orleans Airport (2610 Williams Blvd, Kenner, LA 70062), we would never recommend a La Quinta Inn to anyone, not even our worst enemy. When we arrived at 2:45 pm for check-in, we were told that the third-party representative where we reserved through, did not send payment, so...
Read full complaintRefund promised
I booked room for my son 1/10/2025 for 7 nights. Only stayed one night. The General manager called me said they were kicking my son out because he took too much breakfast. She said she would refund the room for $444.14. General Manager said her father in law is sheriff and she would call to have my son removed. I went and packed his stuff, he had already...
Read full complaint and 2 commentsLodging at LaQuinta Amarillo, TX
We are Platinum Wyndham members and try to stay at your properties on our travels. We recently stayed at La Quinta Inn/Amarillo Mid-city on 12/12/24 and had a bad experience. Conf. #88841EE054599. My husband took a bath the night we arrived, opened the drain and the next morning the bathroom, sink area and part of the bed area was flooded. We used most of the towels to mop up the water. I almost fell. When we told the lady at the Front Desk about it and asked for a refund or even a discount, she said, "Well, you stayed the night didn't you. You could have let us know and we would have moved you to another room." and then she chuckled and slid the Folio across for me to sign. She didn't even apologize. How could we have let her know about it, when we didn't even know about it till we woke up the next morning. Her smug and rude attitude was totally unprofessional and unacceptable. We would like a refund, a discount, a free night or at least1,000 points. Thank you, Brian & Nikina Whitaker
Desired outcome: A refund, discount, a free night or at least 1,000 points
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Horrible Management and Ownership
Management is so disrespectful and ghetto, the owner allows this to go and pretends that he will fix the situation, after standing up for myself I was bullied and then terminated, all while guests were present and the owner stood by and did nothing. This particular hotel has lost numerous employees because Gabby fires them or the quit due to how they are being treated. This is a major hotel chain, when I reach out to corporate, I was advised that all LaQuinta's are franchised, I was provided the contact information for this hotel, and have yet to receive a response. Something needs to be done about owners allowing upper management to bully anyone that goes against Gabby and stands up for themselves. It's never ok to put derogatory comments up about anyone, yet alone someone that has been terminated
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Hotel room in lufkin on south first street
Call in to reserv a room on 10 18 2o24 I was told room will be ready at 1 o clock on 10 19 2024 went to check in at 115 am room was not ready lady told me she had another room she will put me in we n went to the funeral and came back to the room one thing the window was broke and went in try to close the blinds the curtains was all tore went to office to complan and the guy at the desk came looked at it pulled the curtains together and staple them together I was not satisfief with this stay
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Return of property
Sent request to Sherri Scott.
Writing for your help in this matter. On September 17th we flew from Pittsburgh, PA to Panama City Beach for vacation. We booked the La Quinta hotel through 9/24 and then extended our reservation thru 9/25. On Thursday, 9/19 we went over to Mobile, Alabama for a food tour and from there decided to go over to New Orleans for a day or 2. However, I had some unplanned medical issues and was admitted to the hospital in New Orleans. Due to the lengthy drive back to Panama City and the expected hurricane we have decided not to drive back to Panama City Beach.
We asked to have the luggage and clothing from the hotel shipped to our home address in Pittsburgh; however, we are not getting any cooperation with the people at the hotel. Initially they said they would pack our belongings but would not take them to UPS. We hired a courier to pick up the package at the hotel and deliver it to UPS. We were told by the hotel to call at 8:15 am when the courier arrived and give verbal permission for them to accept the package. We called at 8:15am and gave verbal permission. We received a message from the courier later that indicated they were not able to get the package because the hotel would not give them the information they needed. With the medical issues I had to deal with over the last few days this has been a great source of anxiety not only to have to make calls and arrangements but to not have the cooperation needed to do so. Any help you can give me on this would be greatly appreciated.
Sincerely,
Keith A Hardin
Claimed loss: Clothing and luggage
Desired outcome: Have luggage sent to my PA. home address
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Accident Report
My family had a reservation for four nights at the LaQuinta located in Burleson, Texas on September 8-9, 2024.
Our stay was cut short because of an accident at the indoor pool the first night. We were swimming in the indoor pool on 9/8/24 around 8:45 pm and I slipped on the wet tile surrounding the pool breaking my arm. This accident resulted in a visit to the hospital and subsequent specialists.
The ceramic/porcelain tile is a poor choice and a hazard to use around a body of water.
Claimed loss: pain, suffering and medical expenses
Desired outcome: Reimbursement 100% of medical expenses.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Policy
March 13, 2024
My stay of 2 days came with a surprise. Turns out a $400 charge for lighting a candle in the room. I am a stage 4 cancer patient and ocassionally I get out. I was attending my nieces wedding in Las Vegas , I was to give her away.
I sometimes burn a scented candle in a rented room to masks unpleasant oders lingering from previous patrons being colon or perfume smells. I was surprised 1 month later with a $400 charge on my CC. After fighting with the bank and visa, the charge i contested was reinstated, backed up by La Quinta with an air sampling in the room for SMOKING ? hence my surprise being a cancer patient.
Now after speaking with the hotel it's all in the contract you sign , you cant even light a match in a room without setting off their SYSTEM , from which automatically sends you a bill or charges your CC after you leave.
Claimed loss: $400
Desired outcome: People stop booking rooms with La Quinta Inns and suites. I know its my last time.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
Room and management
Room was terrible when entering the smell of mold and mold spores all over bed and pillows and the A/ C was not cooling. We immediately left room to go back to service desk to let them know we were not going to stay and wanted our money refunded back to our credit card and leave. When asking manger to credit money back they said it would be 20- 30 minute...
Read full complaint and 1 commentcharges
I stayed in your hotel on 4/13 checked out on 4/14. I booked and paid through Expedia. When I checked my account this morning I have been charged for both rooms again, this time direct from your establishment. I immediately tried to call and was asked to hold for a moment, which I did. After several minutes I tried calling from an alternate phone number...
Read full complaintDon’t stay
Complain the first night as soon as arrive about live bugs, crawling in the room at the drive-in almost 10 hours that is the last thing you wanna do what’s up You have roaches crawling all over walls you cannot bring any of your belongings into you. I tried to talk to manager before I left. I have emailed manager two times asking her to contact me to no...
Read full complaintBilling - Cedar City, Utah location
Stayed in Cedar City,Utah 3/10/24. Conf # [protected]. Checked out 3/11/24. My account was charged double. One for $99.98 and separate charges for $49.98 and $50. Called and t/w Sarah. Said she would have Rex correct. Charges were reversed but then charged again on 3/12/24 and again on 3/13/24 for 99.98 each. Sent text message to Rex to correct. His respond...
Read full complaintUnpaid wages
My name is Jessica fordham a former employee at La Quinta inn of Macon ga 3944 river pl. The managers that fired me for no reason kept my last paychecks and had me banned from the property I did nothing wrong their names are Kenny and moe. I was fired Aug 10 2023 again for no reason...the next payday was Aug 11 2023 when i went to get my check they flat out...
Read full complaintThe service wouldn't take our visa card
The shower couldn't regulate, couldn't stay as we want, also the fan in the bathroom very crappy also the tub has an hole every time step my boyfriend cut bottom of his foot black junk coming out, the sink couldn't regulate too, the microwave malfunctioning, the television couldn't get the sound up at all, so we are not very happy about this hotel at all. We are not very happy about this hotel at all. ?
Claimed loss: Lost sleep, can't take a shower
Desired outcome: Money back or at least a discount
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
La Quinta Inn Philadelphia Airport Essington PA. 53 Industrial Way
Nov. 22, 23 2023 A $250 charge showed up on my Credit card I thought it was a deposit not returned days later called front desk --turns out they charged for Smoking in Room I do not smoke, my wife does not smoke and our 1 year old baby does not smoke The whole hall smelled like weed They said I have to talk to manager for 5 days in a row the manager does not return message they sain in from 9 - 3 everyday when I call he is out to lunch call back in an hour but they have no idea where he is I want the 250 dollar credit for the fraudulent charge or I will contact the highest authourities Bernard Jones [protected]@aol.com
Claimed loss: 250.00
Desired outcome: Credit back
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
My room
Well I booked a room online on the 5th of December 2023 and it didn’t have a fridge or microwave as stated in the purchase. So the next morning, I went to front desk to change rooms and he charged me 20$ for the upgrade which it wasn’t, he moved me next door and this unit had a broken fridge which leaked tons of water on floor and also has cockroaches as well, I’m scared to talk to the front desk guy because he is so rude and hostile. But I got ripped off and shouldn’t also be berated by the help
Claimed loss: 150$
Desired outcome: A night or 2 AT A DIFFERENT LOCATION FREE
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified La Quinta Inns & Suites representatives only. If you are affiliated with La Quinta Inns & Suites, please claim your business to access these details.
We have received your comment. Thank you!