The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

[Resolved] Badoo Trading / profile blocked

1 South Africa Review updated:
Contact information:

I have recently created profile on badoo around 29-30 Feb 2018, was using profile as per norm has 4 normal pictures, no private pictures. Spoke to less than 60 people and all we didnt have any problems with. I had problem with Activating Badoo premium with my mobile option as it never completed but kept saying please wait attached screen shots as well..

Badoo support kept responding with answers that didn't help, so i kept responding and explained im still not getting any help.

To my surprise i get mail saying there was violation of terms and conditions which i did nothing other than ask for help to be able to activate badoo premium.

is this how service is done by Badoo if you keep asking for help they just block you and move on with life. .. there isn't any customer support at all.

I always liked badoo but im disappointed with their lazy response and no help action. Can you please open my account as i have done nothing you can view my messages, profile pics and let me know what violation have i violated and by doing what this is insane for real..

Please help me asap..

Thank you.

Badoo Trading
Badoo Trading
Badoo Trading
Badoo Trading
Badoo Trading
Badoo Trading
Badoo Trading

  • Resolution statement

    Customer care service did everything in their power to resolve this complaint. All attempts to contact the complainant have failed. Therefore, this complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and it's services are concerned.

  • Badoo Trading Customer Care's Response, Feb 14, 2018

    Hi there!

    We're very sorry to read this. We want to apologise on behalf of our Customer Support Team: we're very sorry we were not helpful and will do all we can to ensure this doesn't happen again.

    However, please note that our moderation decisions have nothing to do with our support correspondence. If your account was blocked, it may be due to a violation of our Guidelines as described here: www.badoo.com/guidelines. If you can’t find the reason why you’ve been blocked in our Guidelines, please get in touch with us via private message, Facebook or Twitter (look for Badoo Help!), and our customer service team will double-check this decision for you. However, please note that their decision will be final.

    We look forward to hearing from you!

Te
Feb 13, 2018
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Ce
      23rd of Feb, 2018
    0 Votes

    I have opened more than 7 badoo account in less than 2weeks..each one i open is being blocked and I'm told I violated badoo terms and condition which I haven't done..I keep contacting badoo and complaining and they don't do anything about it...the last one i opened was just blocked inmediately I paid money for subscribtions..yet my money was not given back...I'm not happy with this new development of badoo...I have just opened a new one...I hope this does not repeat itself again...

Post your comment