BAERSkin Hoodie review: Exchanges and refunds
Both issues are from the same order. P841R7TD which was placed Nov. 23, 2025. On the order was a Small Cargo Pant and 2XL Cargo Pant. The Small pant was returned via USPS Dec. 17th, tracking # 9534610596485351870126 which shows delivered to BAERSkin on Dec.22, 2025. Have yet to hear any correspondence from them adv they received item or refund of $79.95 plus tax. I also informed them I needed to exchange the 2XL for XL as 2XL was way to big and have yet to hear back. All I get when emailing or calling is the same A.I.response and never have been able to speak with a live person.
Claimed loss: loss of money
Desired outcome: Please give me a full refund
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified BAERSkin Hoodie representatives only. If you are affiliated with BAERSkin Hoodie, please claim your business to access these details.
We’re very sorry for the delay and confusion with your order.
We just sent an email to molinobell5030@gmail.com regarding the refund for your Small Cargo Pants and the status of the exchange for the 2XL Cargo Pants.
Please check your inbox for the details so we can get both issues resolved quickly.
Best,
Stephanie
Have not received a full refund yet. Did receive a credit of $10.49 but was also charged $69.46 and have not ordered anything!
Checked bank statement today and noticed a $10.49 credit but have also been charged $69.46. HAVE NOT ORDERED ANYTHING so why have I been charged this?
Today my bank statement shows no transactions that I mentioned yesterday! Just disappeared! This is confusing and frustrating to say the least.
We’re sorry for the confusion and frustration.
We’ve sent you an email regarding the refund for your other order.
As for the $69.46 charge, please feel free to email us a screenshot if you believe it’s from us so we can look into it.
Best,
Stephanie
This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.
0 comments