BAERSkin Hoodie review: Baerskin Tactical
Their adds are all over youtube. Very high production values for what looks to be quality outdoor wear.
I ordered a rain jacket back in June. By September it still had not arrived. I made several calls to customer service (which were never returned). Emails to customer service were answered with "production delays", "popular item sold out quicker than we expected", "we understand your frustration", etc. etc. It feels like an AI Bot is responding to my emails. And still no jacket.
An internet search doesn't get you anywhere close to a phone number that you can call to talk to a human being.
Claimed loss: $99.95
Desired outcome: The product as promised or a refund.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified BAERSkin Hoodie representatives only. If you are affiliated with BAERSkin Hoodie, please claim your business to access these details.
We sincerely apologize for the experience you have had.
We completely understand your frustration with the delay and the difficulty in reaching us. Please note that we have recently sent you an email with the latest update regarding your rain jacket order. Kindly check your inbox and spam folder to ensure you receive it.
Rest assured our team is working on resolving these issues, and we are committed to improving both our communication and fulfillment processes.
Best,
Stephanie
Emails are not enough. I want to talk with someone. You have my phone number, so call me. I get email after email with excuse after excuse. Phone me!
I’m sorry for the frustration this has caused.
We see that you requested cancellation and refund via email, and we have already assisted you with this request.
If you need further assistance, you may reach out to us anytime through the same email and we will be glad to help.
Best,
Stephanie
After months of frustration with Baerskin, they did refund my money.
0 comments