BAERSkin Hoodie review: Baerskin Hooodie and raincoat combo.
First correspondence was on the website itself. To date no acknowledgment or reply from company. The answering system is worthless and there no way to speak with a live representative. This seems like a well marketed\advertised scam. If in fact it is please don't use my brothers and sisters in the military as a part of it. Thank you.
Second email
I place an oder on Sunday 12/21/2025 with Apple Pay for 174.35. The Transaction ID: 0B709F13767E. The Charge took place before my address was added. This is the third email with no reply or acknowledgement. Please respond with the order being received or has shipped. A status would be greatly appreciated.
Thank you Kindly
Gary Rhodes
4828 Freeman Court
Columbus, Georgia. 31907
Third Email
Good morning.
This is the second email with no reply.
I’m just trying to get some sort of reply back. I place an oder on Sunday 12/21/2025 with Apple Pay for 174.35. The Transaction ID: 0B709F13767E. The Charge took place before my address was added. This is the third email with no reply or acknowledgement. Please respond with the order being received or has shipped. A status would be greatly appreciated.
Thank you Kindly
Gary Rhodes
4828 Freeman Court
Columbus, Georgia. 31907
Claimed loss: 174.35 DollarsTransaction ID: 0B709F13767E.
Desired outcome: 1) Acknowledge Email\Purchase2) Mail the Merchandise.3) Return funds.
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified BAERSkin Hoodie representatives only. If you are affiliated with BAERSkin Hoodie, please claim your business to access these details.
We sincerely apologize for the delayed response and any frustration this has caused. We see that one of my colleagues eventually replied to your email with an invoice for your order. According to our records, your Baerskin Hoodie and Rain Jacket combo has already been delivered.
If you have not received the package or there are any issues with it, please let us know so we can assist you further.
Thank you for your patience.
Best,
Stephanie
This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.
0 comments