Complaints & Reviews

powersuite

Powersuite had been installed for 6 months. It never seemed to be and help or hindrance. Started having problems with my laptop. Task manager said superfetch and powersuite were dominating hard disk usage. After a couple weeks of this powersuite, although task manager said it was running, locked up, wouldn't display the interface or boot. I uninstalled it, tried to download a new installation from uniblue per the link they sent me, but my virus checker wouldn't let me. Uniblue tried to get me to bypass my virus checker. I said 'no thanks'. No problem with superfetch since I got rid of powersuite

unauthorized credit card charges

13 of April 2017 my card was credited for SEK 223.96 I have not ordered anything from CBA*Store Uniblue. I...

driverscanner

Completely regret I bought uniblue's driverscanner dec 8 2015, as it never worked. Always throwing errors my way. Uniblue's technical support was absolutely horrible. They sent me down many unsuccessful and time-consuming paths. All "support" (meaning the lack thereof) was done via email only, and they would never agree to speak via phone. I spent over 5-months emailing their tech support group back and forth. Eventually I finally gave up after a proposed solution crashed my laptop, costing me $60 to fix at the local pc repair shop. I then very reasonably asked for a full refund, given the fact that their product never worked. They refused the refund request. Warning, steer clear of uniblue and all their offerings. Of course, unless you have the money and the time to waste. I have neither. But I now understand why they put their hq in malta… as good a place as any to hide out… when you have such rogue products and services. (steaming in st. Louis)

uso de mi tarjeta de credito sin autorizacion

se débito de mi tarjeta de crédito Naranja-Visa u$s 29.95 sin mi autorización, yo no utilice este servicio y...

unauthorized charge to my bank account

On August 8, 2015, I was charged $29.95 for services from CBA*Store Uniblue. I cancelled their service over a year ago and should not have been charged again. I have seen complaints from others having the same issue with CBA*Store Uniblue. I have sent them an email requesting a refund and plan to also call them. I respectfully request a refund as soon as possible. In addition, there should be a stop to this practice from this company. Sincerely, Dennis Green [protected]@usa.com

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free

number of registry

Good morning,
I've paid for uniblue registrybooster as it is showed on the attachment below from my
Credicard fiat number [protected]

Lançamentos internacionais
Jose ascanio de andrade (5587)
Data movimentação valor em r$
07/01 cba*store uniblue 41, 77
Germany, federal re 14, 81 (u. S. Dollar)

Now I upgraded my windows to windows 7 and after this I can't install the program because the register number is required and I don't know what it is.
The information that I have is: (seu número de pedido: 28910751uniblue registry booster)

Please help me how can I do?
Thankyou, ascanio

unauthorized use of my credit card

I have not authorized anyone or cba*store uniblue to use my bank credit card of hsbc. I understand on 13th october 2014, usd 19.95 is deducted from my account by cba*store uniblue. I do not for what purpose deducted usd 19.95. Waiting for the replay before taking legal action against cba*store uniblue
Joy paul

  • Jo
    Joyce Atchison Nov 15, 2014

    I received my HSN bill which I had cancelled earlier this year and their was a $29.95 charged from your company, CBA*STORE UNIBLUE, on 10/31/2014. I would appreciate you crediting my account the $29.95 so it can be finally closed. Joyce Atchison with HSN acct. [email protected]

    0 Votes
  • Un
    UNTO RÄSÄNEN Dec 16, 2014
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    PERUUTAN KAIKKI TILAUKSET N.67548032.N.67547709.N.67547438. MAKSAKAA KAIKKI RAHAT TAKAISIN 179, 70 EU. EN KÄYTÄ PALVELUJANNE. EMAIL. [email protected] puh.0400-861690 Unto Räsänen TUUSULA

    0 Votes
  • Un
    UNTO RÄSÄNEN Dec 16, 2014
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    PERUUTAN KAIKKI TILAUKSE N.67548032.N.67547709.N67547438. MAKSAKAA KAIKKI RAHAT TAKAISIN 179, 70 eu. [email protected] puh.0400-861690 Unto Räsänen TUUSULA

    0 Votes
  • He
    Hemdeep Jan 13, 2016
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I have not authorized CBA*Store Uniblue to deduct any charges from my Citibank credit card. I am surprised to receive SMS from Citibank regarding spent of 29.95 USD through my Citibank credit card on 10th Jan. 2016 at CBA*Store Uniblue. Please check and inform me about the unauthorized deduction of amount from my credit card and return the same amount at the earliest to my credit card at the earliest.

    0 Votes
  • Ag
    Agustina Lopez Jun 22, 2016
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    I have not also an authorization to anyone or cba store uniblue to use my bank current account of tsb .you deducted 16 may 2016 amount again £ 19.95 .

    0 Votes
  • Co
    Cooper3529 Jun 23, 2016

    My grand mother Elsa Wallace has had two deductions of $29.95 on the same day from her Fidelity Bank (Bahamas) account on 23/03/2016. No authorization was given for these funds to be deducted away from her account. Legal action will be taken until the funds are returned from CBA*STORE UNIBLUE.
    Cooper Marques

    0 Votes
  • Bi
    Birgitte Jensen Jan 20, 2019
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    CBA*STORE UNIBLUE has taken money from my master card with out my without authorization. I have paid 175, 95 kroner . I want my money back now. Birgitte Jensen

    0 Votes

Resolved unable to contact any listed site or phone number included in my confirmation email

I purchased the Powersuite program online from Uniblue.com. I could not get it to completely load and it kept popping up with more programs to purchase and further problems. I really had no problem with my computer prior other than it seemed to be running a little slower. I ended up having to purchase a new tower 3 days later as mine was trash. Had an IS person look at it and he felt the program I tried to install may have actually had a virus that was built-in, so as to make people purchase more programs to try to fix the problem. I have tried unsucessfully to reach their customer service-on hold for hours, literally. Also none of the links in the confirmation email work. I also cannot print a "Submit a Ticket" page with their identification at the top and it keeps telling me that my sluppor4t portal session has expired. I have what I can get and have submitted it to the Wisconsin Better Business Bureau, our local State newspaper and our Lt. Governor. I will continue to campaign against this scam and I do expect a response to this complaint.

  • Jo
    johnmcneill Sep 28, 2010

    I have charges of .90, 1.20, 29.95, 39.95 all on 9/27/2010. if this is a monthly charge or a charge every time i use uniblue please take me off of your list, I was told that i would have a one time charge for this service, at the time of signing on which was 9/2/2010.

    0 Votes
  • Ir
    Iranpour Parsaie Mar 05, 2011

    They have collected €29, 69 from my American Express Card No.3750-098300-02000( I believe, for an Unused and unwanted Program's subscription fee) . I want that this amount being refund

    IRANPOUR PARSAIE (E-Mail : [email protected] )

    0 Votes
  • Ca
    catinamcd Mar 05, 2011

    why would you post your card number for everyone to see?

    0 Votes

Resolved refund

I have sent your company many emails to resolve this issue. I would like a refund for the software I purchased. I downloaded your software in attempts to clean up my computer. It did not work and I ended up un-installing the software and resetting the factory default settings. please refund my account. see details below.
Feb 13, 2014 10:44:12 ESTTransaction ID: 6N833331887281443Hello James Perro, You sent a payment of $29.95 USD to cleverbridge, Inc. ([protected]@cleverbridge.com) It may take a few moments for this transaction to appear in your account.

Merchantcleverbridge, Inc.[protected]@cleverbridge.com866-522-6855 x1Instructions to merchant#55871554DescriptionUnit priceQtyAmountUniblue Systems Ltd - #[protected]$29.95 USD1$29.95 USDSubtotal$29.95 USDTotal$29.95 USDPayment$29.95 USDCharge will appear on your credit card statement as "PAYPAL *CLEVERBRIDG"Payment sent to [protected]@cleverbridge.comInvoice ID: 55871554Issues with this transaction?You have 45 days from the date of the transaction to open a dispute in the Resolution Center.Questions? Go to the Help Center at: www.paypal.com/help.Get verified
- Pay from your bank account and you're 100% protected against
unauthorized payments sent from your PayPal account. Log in and click
the Get verified link below your name.Please
do not reply to this email. This mailbox is not monitored and you will
not receive a response. For assistance, log in to your PayPal account
and click Help in the top right corner of any PayPal page.You
can receive plain text emails instead of HTML emails. To change your
Notifications preferences, log in to your account, go to your Profile,
and click My settings.PayPal Email ID PP120

  • Updated by Uniblue Customer Support · Mar 24, 2014

    Hi James,

    Thank you for your purchase of our products, we are truly sorry to hear about this issue, we have escalated your query to our customer support team whom in return will be contacting you as soon as possible to resolve this query for you.

    You may please contact our support directly by submitting a ticket, you may do so by clicking on the link here below:
    http://www.uniblue.com/support/ticket/

    You may also join us on Livechat by clicking on the link here below:
    http://www.uniblue.com/support/livechat/

    Thank you,
    Uniblue

Resolved about unauthorized charge to my account

Cleverbridge AG,

about unauthorized charge to my account

Company information:
Wai Him, Cheng
China, Hong Kong

I' Have also occur this sitatution too. Cleverbridge Ag Charged my account after getting information, then without authorized, through my visa card. I have been "purchased" Uniblue Power boost for my computer in 2011. Cleverbridge AG or The company uniblue that purchased "unknowned" product that value USD29.95, Thay has no info me that why I purchased .Now I know Cleverbridge has a history of doing this after they find out you purchase from Uniblue. I complaints as this is sufficient to be penal crime that unauthorized charge by the purchased person. Second, I suspect that Cleverbridge AG or The company uniblue stolen or even violate secrecy Principle about the Credit card information privacy provision. I here to express my resentful and strong dissatisfaction for these two companies : Cleverbridge AG and The company uniblue.

Wai Him, Cheng
China, Hong Kong
[protected]@gmail.com

Resolved illegal payment

I have not authorised store uniblue payments from my visa-card, I've just discovered a payment to store...

Resolved 90 euro de visa???

store uniblue me prends 41, 59 euro et encore 48, 67 euro sans que je sache pourquoi??? je vous demande de me rembourser,

  • Uniblue Systems's response · Feb 09, 2012

    Chère Evelyn.172433,
    Merci beaucoup d'entrer en contact avec Uniblue.
    Avez vous déjà contacté notre équipe support?
    Nous avons besoins des détails de votre commande afin de vous retrouver dans notre base de données.
    Si vous souhaitez demander un remboursement, vous devez le faire en répondant ici:
    http://www.uniblue.com/fr/support/contactform/

    Meilleures salutations
    Keti, Uniblue

Resolved renouvellement automatique

Je n'ai jamais demandé mon renouvellement automatique d'un accessoire ordinateur x Je demande instamment le remboursement de la somme de 41, 59 perçu par votre service store uniblue le 20/01/2012 x j'attends votre réponse x Merci d'avance x ci-joint : mon email : lp.[protected]@yahoo.fr xxxx

  • Uniblue Systems's response · Sep 16, 2011

    Hi Duane,
    I am sorry about the inconvenience caused. I have sent you a private message requesting further information so as to locate your order details and solve this issue for you.

    Thank you.
    Keith, Customer Relations Team
    Uniblue

  • Uniblue Systems's response · Feb 06, 2012

    Cher Louis Paul SYLVESTRE,
    Merci beaucoup d'entrer en contact avec Uniblue.
    Veuillez noter que si comme votre abonnement s’est expiré votre carte de crédit a été rechargé puisque avant la commande a été mis sur renouvellement automatique. Quand une commande est fixée sur le renouvellement automatique, avant l'expiration de l'abonnement au produit, Uniblue utilise les informations de facturation sur le fichier pour renouveler le produit de souscription automatique pour une autre année. Avant que le charge du renouvellement est fait, Uniblue vous avise par email sur le prix actuel de souscription (y compris les taxes applicables), la date dans laquelle le renouvellement sera facturé, et pour vous donner la possibilité d'annuler le renouvellement automatique. Nous regrettons que vous ayez manqué nos notifications. Néanmoins, notre garantie satisfait ou remboursé dans le délai de 60 jours s’appliquent également aux renouvellements d'abonnement, donc vous pouvez demander un remboursement complet de votre renouvellement.
    Si vous souhaitez demander un remboursement du renouvellement, vous devez le faire en répondant ici:

    http://www.uniblue.com/support/chargedispute/

    Meilleures salutations

    Keti, Uniblue

  • Uniblue Systems's response · Feb 27, 2012

    Cher Louis Paul SYLVESTRE,
    Si vous souhaitez demander un remboursement du renouvellement, vous devez le faire en répondant ici:

    http://www.uniblue.com/support/chargedispute/

    Meilleures salutations

    Keti, Uniblue

  • Uniblue Systems's response · Mar 22, 2012

    Cher François Labossière,
    Merci beaucoup d'entrer en contact avec Uniblue.
    Veuillez noter que si comme votre abonnement s’est expiré votre carte
    de crédit a été rechargé puisque avant la commande a été mis sur renouvellement automatique.
    Quand une commande est fixée sur le renouvellement automatique, avant l'expiration de l'abonnement au produit,
    Uniblue utilise les informations de facturation sur le fichier pour renouveler le produit de souscription
    automatique pour une autre année. Avant que le charge du renouvellement est fait, Uniblue vous avise
    par email sur le prix actuel de souscription (y compris les taxes applicables), la date dans laquelle le
    renouvellement sera facturé, et pour vous donner la possibilité d'annuler le renouvellement automatique.
    Nous regrettons que vous ayez manqué nos notifications. Néanmoins, notre garantie satisfait ou remboursé dans le
    délai de 60 jours s’appliquent également aux renouvellements d'abonnement, donc vous pouvez demander un
    remboursement complet de votre renouvellement.
    Si vous souhaitez demander un remboursement du renouvellement, vous devez le faire en répondant ici:

    http://www.uniblue.com/support/chargedispute/
    Meilleures salutations
    Keti, Uniblue

  • Du
    Duane M Jul 11, 2011

    Bought, tried and was not happy with the results, uninstalled it and year later a charge shows up on my Visa. I have contacted them requesting a refund and I will contact Visa to fill a complaint with them, as well.

    0 Votes
  • Lo
    Louis SYLVESTRE Feb 25, 2012

    En réponse à votre email x je souhaite mon remboursement intégral de mon renouvellement non consenti x Merci à me répondre xxxx [email protected] xxx Liège le 25/02/2012

    0 Votes
  • Fr
    François Labossière Mar 21, 2012
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Je demande le remboursement intégral de mon renouvellement non consenti à Uniblue store.
    Je m'appelle François Labossière de Valleyfield, Québec. Mon adresse courriel est [email protected]
    Vous me rembourserez sur la même carte de crédit où vous vous êtes payé sans ma permission le 02/21/12.
    Espérant avoir de vos nouvelles bientôt.
    Merci...François Labossière

    0 Votes
  • Xd
    xdepondt Dec 08, 2013

    Messieurs,

    Je n'ai jamais demandé de renouvelllement ni d'abonnement à uniblue ???
    Je n'ai jamais demandé de service de votre part et vous demande instament de me rembourser de l'argent que vous m'avez débité, ou sinon je me verrai obligé de déposer plainte contre de tels abus
    merci de m'informer et de me rembourser d;un montant de 29, 95 euros sur mon compte que vous avez débité.

    Medidep sprl

    0 Votes

Resolved internet security

I purchased 1st sony laptop, vpceh1afx/b 11-26-2011 problems, exchanged for new one, 12-08-2011=install...

Resolved dragit pengar från mitt kort

Hej
Store Uniblue har varit inne och dragit pengar på mitt kreditkort som jag inte godkänner. Vet inte vad jag har betalat för. Har kontaktat min bank, och detta kommer att gås igenom.
Hur kan man göra så här??

  • Uniblue Systems's response · Sep 28, 2011

    Hi Ancies,
    I am sorry about the inconvenience. It sounds like your credit card was re-charged because your one year subscription for your product updates/upgrades had expired and your order was set on automatic renewal. Before the renewal charge is applied we notify our clients several times by email. I regret that you missed our notifications, however you need not worry our 60-day money back guarantee also applies to subscription renewals.
    I have sent you a private message requesting further information to locate your order details so that I can solve this for you as soon as possible.
    Thank you.
    Customer Relations Team
    Uniblue - http://www.uniblue.com/

  • Mu
    munir bedru Mar 27, 2013
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Hi!
    Butiken Uniblue har dragit pengar från mitt konto
      som jag vet inte varför jag betalat for.
    [email protected]

    0 Votes

Resolved unauthorized purchase

I was charge for software that I did not purchase through this company. I sent a complaint to the bank for...

Resolved unauthorised debit of my account

This company has taken money out of my account without my knowledge and I have no idea how it was possible for them to do this.

  • Uniblue Systems's response · Sep 15, 2011

    Hi pandora_1964,
    I am sorry about the inconvenience. Your credit card was re-charged because your one year subscription for your product had expired and your order was set on automatic renewal. Before the renewal charge was applied we had notified you about it several times by email. I regret that you missed our notifications, however you need not worry our 60-day money back guarantee also applies to subscription renewals.
    I have sent you a private message requesting further information to locate your order details so that I can solve this for you as soon as possible. Thank you.
    Keti, Customer Relations Team
    Uniblue

Resolved double charge and refund refusal

I purchased Uniblue's Registry Booster and was then encouraged to purchase their "full Power Suite" which I upgraded to. When I ran the full Power Suite one of the checks was for "SpeedUpMyComputer." When I started to run that portion of the check it asked me to provide my information and my credit card number. I was a little annoyed (how many "upgrades" is this going to take?") but I wanted the "Full Program" so I provided it. Then, when I returned to the Power Suite program I saw that t was included in that program. I wrote and askedthem to refund the double charge I had paid and am getting th run around and a refusal for a refund of the second charge.

The set up for their program is pretty ridiculous considering this is a computer software company. I have been overcharged $29.95 and they are non-responsive and non-customer service oriented. This is ridiculous because I submitted them both of my invoices and it's clear it was a mistake for me to purchase the same thing twice. Their set up for purchasing and then running this program is designed to confuse and create this issue!

Resolved registry booster fraud

I bought Registry Booster February 2011. It worked for a while until April 2011 update. After update empty...

scam

After practicably being forced into buying this piece of ### soft ware! first they offer a free scan of your system then you are told that your system has many errors and that to repair them you need to down load their soft ware but after you download their [censored]ware they then tell you it will cost you $59 and if you do not pay then you are stuck with this crap on your system so after paying the ransom for my system to be returned to me and have these many fake errors fixed and having my pc speed down insted of up like they claim ! then every time you turn on your system it seems to have found even more fake errors even if you have not used your system or even better is i tried installing a new version of windows and then reinstalled uniblue crapware and as soon as it was installed it told me that i had 43 errors ! i had not even used the new install of windows yet so it would be imposable to have even 1 error which proves that this crapware provides fake positives and who knows what else it does to your system ? but i do know this every time i turn on my computer i get a report that uniblue powersuite is tring to access the internet ? why would that be does it need to report your actions on your system to some where or some one ? so my only option was to uninstall this crapware but its not that simple to completely uninstall this pile of malware it took over two days to completely get rid of every last part of the program and i am still wondering if it has some of its malware hiding some ware in my system I can not believe that this company is certified by microsoft i can not believe that microsoft would even be associated with this company i guess that says a little about them to any way to sum the whole of this complaint is that i cant express enough to anyone thinking about using any thing with the name uniblue dont waste your money if you want waste 60 bucks go out for a good meal or get drunk ;-) or something but do not waste your time or money on some thing that claims to speed up my pc !!!

  • Jo
    johnfrye Jan 18, 2011

    BEWARE! This company is using a billing address outside of the US. This results in an International Transdaction Fee. While there is a US address on the site; the company bills with a foreign address. Their website doesn't indicate that their fee for services is processed outside the US.

    0 Votes
  • An
    Andrew12 Sep 23, 2013

    This program is just a big piece of sh*t. I've tried different versions of it during the last few years and it's always the same story after doing it: PROBLEMS, PROBLEMS AND MORE PROBLEMS. This time I had to repair Windows Media Player, the audio drivers and re-install a few programs that didn't work after Uniblue's "maintenance". I keep trying every version of it and this year is the last time I do it. If you want a good maintenance program use TuneUp Utilities. Been using it since 2009 and it's the best maintenance software you'll find. It solves the problems instead of producing them. To update your drivers use Driver Genius. LAST TIME I INSTALL THIS CRAP ON MY COMPUTER! I have nothing to do with TuneUp Utilities or Driver Genius and my only intention is to prevent people from this "maintenance" assassin program. Really sorry for those who paid for it if someone actually did.

    1 Votes
  • De
    derek schofield Nov 24, 2013
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    unable to load this. I have tried over a dozen times over the weekend' please refund to my credit card ending in 1298

    0 Votes