Menu
Register
Write a review File a complaint
Saks Fifth Avenue Customer Service Phone, Email, Contacts

Saks Fifth Avenue
reviews and complaints

Saks Fifth Avenue's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.saksfifthavenue.com
www.saksfifthavenue.com

Learn how the rating is calculated

1.1 2 Reviews 175 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

Saks Fifth Avenue complaints 175

ComplaintsBoard
D
11:04 am EDT

Saks Fifth Avenue Promo Code not applied

I had a promo code for 20% off my order which I had added to my cart and saw the discount applied. However, when i checked out it was somehow removed (I am unsure if it was something I did or a glitch in the system) but once I got my order confirmation I noticed I was charged the full amount. I immediately contacted customer service and the agent was very helpful and said that once the order shipped I could call back and the 20% discount would be applied. He said he documented everything in the notes. My order fully shipped and I just called customer service and the agent I spoke with said that there were no notes and that the discount didn't apply to any of my items (which is not accurate as I had seen the discount applied in my cart). He then hung up with when I tried to explain that the information he was providing was not correct. I can't even explain how disappointed I am in the level of customer service at what is a high end retailer.

Desired outcome: The 20% discount should be applied to my order. This is what the Customer Service agent had told me when I initially called.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
L
6:10 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Bronx and Banco Japera Halterneck Gown

SAKS RETURN: [protected] & CASE #: [protected]

I originally ordered the above dress approximately on 4/1 and returned it on 4/3/23 due to size and style. The dress had all of the tags but did not come with a sku which I did not notice on arrival. Approximately, 3 weeks later I get the dress back with a letter stating that the original tags were not on it. However, they were on it and have pictures of dress. So, I call Saks on approx. 4/22 and advise them of the situation and Becky stated that they will be sending Fed ex to pick up the package. And fed ex would come but would not take the package as they could not produce a shipping label. I went through Saks and Fed ex more than 10-15 times. And saks would state that they will schedule the pickup again and email tracking numbers. They also stated that I can go to Saks and return the dress which I did, and Saks Store did not return the dress and stated that I need to go through the fed ex process. I finally called Supervisor Marcello, Employee ID: [protected] and he states that they never had the intention to take this dress back and all of this time I was misled to believe that they were going to pick it up the package.

Desired outcome: I want to return the dress and get the credit as I have not done anything wrong here in this transaction. I can email all of the supporting documents/emails for your review.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
N
10:52 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Expedited shipping

I am not receiving items that were expedited in time for my wedding. Your representatives were helpful and trying to find out why the items weren't shipped, and then I went to a supervisor who was the absolute a pitta me of unprofessional, and unwilling to help the customer who is usually write her name was Tashi TOSHI and she informed me she was the only supervisor my case number is [protected]. Please advise and call me on this matter. I will be calling corporate.

Desired outcome: Toshi, the supervisor needs to be fired. Extremely disrespectful and not knowledgeable and not willing to do one thing to help the customer she should not be in any sort of managerial her supervisor role.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Update by NicholeV
Jun 06, 2023 10:52 pm EDT

*epitome *right

Hide full review
ComplaintsBoard
I
11:18 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Defective YSL bag. Bad customer service.

I received a YSL bag in the 23rd. On the day I received it I contacted SAKS because it was defective. I got offered a 20% off if I keep it. I agreed to keeping it. Every time I contact customer service for my refund I get a different answer. No one really knows why my refund is not being processed. Every time they ask me to wait longer! The last agent I spoke with was so ride he hang up on me! This has been ver frustrating. I want my money back!

Desired outcome: Get my refund.

Read full review of Saks Fifth Avenue and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
N
N
NicholeV
Warren, US
Jun 06, 2023 10:53 pm EDT
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

They are awful

ComplaintsBoard
J
9:02 am EDT

Saks Fifth Avenue Failure to accept return beyond thirty (30) days

On or about April 8, 2023, I purchased Gucci sneakers for my wife (order #[protected]) for a Mother's Day present. Unfortunately, she did not care for the gift. So I immediately called Customer Service the day after Mother's Day (on Monday, May 15, 2023) to effectuate a return. However, I was bluntly and rudely reminded of your thirty (30) day full refund policy. No courtesy was provided whatsoever.

So this was the first time I ordered on-line from Saks Fifth Avenue, and will likely be the last unless this situation is rectified.

Although I understand your refund policy, I believe that such a strict application is not consistent with good customer service.

We are stuck with an expensive product that cannot be worn.

Desired outcome: I would greatly appreciate either a return and full refund, or a return and store credit.Thanking you in advance for your consideration.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
M
4:16 pm EDT

Saks Fifth Avenue All about clean all-in-one micellar milk & make up remover clinque

I want to know where my order is.
I'm 82 years old and struggling to contact anyone.
My order number is [protected]
It was supposed to be delivered on 24th may.
I have tried tracking it but it says it could not be delivered because item damaged,
So what do I do now?
I only deal with straight forward emails and my cell phone.
I don't do text etc. Too much hassle.
Please help
I spent $32.08 for the makeup remover
Marian Whitehead

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
V
5:00 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Refund/customer service

I ordered a top online from Saks and received it on March 14. When I opened the box I saw a skirt instead of my top. So my order was messed up. I called Saks customer service right away and explained them everything. I asked if my top is still coming or lost somewhere. The rep. said that it is not coming and I wanted to re-order, but my top was sold out. I got so disappointed. Also I have noticed that the skirt was damaged and dirty and I took some pictures of it. So the rep. asked me to send it over to him. He asked if I want to schedule a pick up to my house on the same day of conversation. I agreed. So that's where my problems has started!

1. I waited all day for Fedex to pick up the item and of course no one stopped by. So I called Saks again and the new rep told me that the Fedex won't arrive today and I have to re-schedule my pick up. There was not an option for me anymore, because of my work. So asked for a shipping return label, so I can go to the Fedex by myself and ship it out. Also there was a sheet with information about the item and for return reason - incorrect item. So I shipped it out. Saks received it on 03/29/2023. I just was waiting for my refund.

2. To my surprise I received this item back to my house after one or two weeks. I opened the box and found the letter saying that its not returnable because the item is damaged. I was furious. FIRST OF ALL, I DID NOT ORDER THIS ITEM! SECOND, I DID NOT DEMAGE IT! So return department even didn't check the sheet with return reason. They shipped it back to me again to delay my refund. So contacted with Saks again. Now I was talking with a Supervisor. So he scheduled my pick up again. It was delivered to them on 04/14/2023. So I was waiting for my refund again.

3. It has been 3 weeks and no refund. I contacted customer service again on 05/16/2023. The rep. said that he is going to update info based on my issue, so they can give me my refund. He assured me that I will get my refund within 5 business days, and guess what - no refund. I called the customer service again on 05/23/2023. New rep. told me that previous guy made a mistake and she is going to correct it. She said that I will get my refund within 5 business days and will receive a confirmation e-mail within 48 hours. Guess what - no confirmation e-mail. Meaning - she didn't open the new case and I won't get refund back.

Overall, I've never had such a bad customer service in my life. I will never shop at Saks anymore!

Desired outcome: I want my refund ASAP!

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
A
9:54 am EDT

Saks Fifth Avenue Purse poorly made

Purchase purse from saks, carried once, leather on strap came apart. Called customer service, spoke to several people including supervisor’s and manager’s. Experience rudeness, talking over me and even hanging up. Tried to return item in a package, the item was sent back to ME. Saks confirmed it was their error, said they will arrange for a carrier. I would now just want a refund and not exchange.

Desired outcome: Still NO RESOLUTION and ever time I call, I get a different answer. NO ONE IS CONSISTENT IN THEIR ANSWER.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
H
12:58 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Service at off 5th Vaughan Mills Ontario Canada.

I purchased a pair of men’s loafers size 11.5 and a Michael Kors dress at approx 3pm May 23rd. On May 24th at 11:30 I tried to return the shoes (less than 24 hrs later) unworn, in box with receipt. I was told by the “ manager” Kelly that I was trying to return the wrong pair of shoes because my receipt stated size 8.5. I told her these were the only shoes purchased and there must have been a mistake but I wanted to return them and everything that came with the shoes was present - box and receipt. She kept repeating that the register wouldn’t have logged the wrong size and I was the one in the wrong and responsible for the problem. She kept implying I was lying instead of the obvious answer which was a register error. The box was the correct box too. I even suggested she look at the security footage from the day before so she could see I was telling the truth. I told her it’s 30 mins drive to the nearest OFF 5th and I just wanted a refund. She refused because she said the only way I could return was with the tag on. What tag? The shoes didn’t have a tag (many pairs don’t at that location). She said she couldn’t do anything offered no solution other than she’d get back to me after speaking to her security in a few days. She didn’t offer any solutions that made it easy for me., kept speaking over me and repeating herself was unapologetic and rude. So now I have shoes that don’t fit, money wasted and an hour of driving wasted. After 40 yrs being a customer of SAX I’m disgusted. She could have refunded me, taken my ID and number and called me if there was a problem once she took care of her end of things. Instead she made this my problem and accused a customer of lying. The price on the box was higher than my receipt but I was only asking for the receipt price. Not impressed. I called customer service and spoke to a rep who after me explaining I had a frustrating experience trying to return shoes to the Vaughn Mills store kept asking what the problem was with my online order. Brutal.

Desired outcome: Refund without me having to return to store

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
C
11:09 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Online order

I ordered a pair of rick Owens sneakers Order #: [protected], on 4/8/2023 from Saks Fifth Avenue upon receiving my order . When I opened my package I realize it was the wrong item placed in the correct box. A pair of Christian Louboutin sneakers. I immediately contacted Saks online and was told to return the item , the online representative sent me over a return label and the package was shipped out the very next day . A couple days later I received a email stating that my package was received and a refund will be issued in a couple of day . I have not received my refund after 2 weeks now , so I decided to contact Saks online once again , the representative told me that my item wasn’t sent back and he didn’t have any information. I sent him the returned email sent over by Saks and he had to start a new claim . I’ve been shopping with Saks for years and this is definitely a frustrating situation . Plus the quality control has diminish. I’m writing this complaint because I would like a refund . I’m not responsible for anymishap or of wrong item being shipped to me ..

Desired outcome: Refund

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
I
11:16 am EDT

Saks Fifth Avenue False ads

I found some Manola Blahnik shoe Lurum in green and yellow color which were on sale, I called and spoke to a CS agent who told me that my size which is 81/2 is not available now and I would be informed when it would become available, I got an email that my size is in, when I tried to order them they were asking for the regular price while they were on sale, this is extremely unethical and immoral to do that, I am a very sincere and good customer of Saks and do not appreciate this behavior, I even have the screen print of the shoes which very clearly the price $557.99 and the pictures of the shoes.
I would be grateful if you can look into this and do the morally right thing.
My name is Iffat Amsal and I may be reached at [protected]. Thanks
Regards

Desired outcome: The price should be honored, they were $535 per shoe

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
N
9:04 am EDT

Saks Fifth Avenue Return was refused

Ordered two dresses and decided to keep one and returned one. Saks refused the return saying the dress had been worn (1st time) and stains on it (second time). I only tried it on. The dress is in the condition it arrived and has tags on. I even had the original plastic bag it came with... I asked if they could take a picture of the mysterious stain and they also refused that...

Desired outcome: Refund

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
C
5:37 pm EDT

Saks Fifth Avenue Customer Service Return Escalation

I have had an item that I returned sent back to me twice. Each time the form included in the box indicated that the Lavos Check Sweater from order # [protected] was worn, damaged, or altered with no defects found. I never wore the sweater so the return reason makes no sense to me. I spoke to customer service and after holding for 45 minutes was told that the managers in the department don't take customer calls so there was no way to escalate. Upon my insistence, they gave me a number to a corporate office that no one answers. Today I chatted with a representative who told me there was nothing they could do and they ended the chat session.

Desired outcome: I'd like the return to be processed and a refund of $124.62 for the sweater

Read full review of Saks Fifth Avenue
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
O
7:38 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Regret refund

My order wasn’t received I called to costumer service to ask about my order, they opened the claim and then sent me email that they refused to give me my money back because they have proof, picture that carrier left my package, after looking for that picture it’s showing that it’s not my front door, it doesn’t show my apt number, and front door doesn’t match my door. Then I called to costumer service again explaining that it’s not my apt but they told me they closed the case and doesn’t want to investigate no more. How dare they can act like that to the loyal costumer?

My name Mikheil Svianadze

[protected]@gmail.com

Read full review of Saks Fifth Avenue
Update by olga
Mar 16, 2023 7:46 pm EDT

They refused to give me my refund. They said they have proof, picture that the carrier dropped my order. My front door in The picture totally different of my front door. And it’s not even shows my apt number, what kind of proof is that? I called to costumer service and they refused to reopen and investigate again. Terrible service. I am sending you pictures. One it’s my apt and other where the package was dropped

Hide full review
ComplaintsBoard
K
11:25 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Saks only partially refunded my order which was returned in full

I ordered 2 items online worth $2000. Receipt of the package was delayed as fedex 'lost' the package. When I escalated the case to fedex corporate they 'found' and delivered my order, opened, repacked, without packing slip and with 2 items combined in the single saks plastic bag. There was also a third item included, which I had never ordered.

I returned both items to saks yet saks claimed they received only one of the 2 items. That is not possible as both were in the same box, included in the same plastic bag. They obviously scanned the bag and not the items in the bag. I logged a case and was denied refund. I escalated the case and am still waiting for a response. I am now out $1000 and need guidance on how to recover my money. I have been a customer for 30 years and expect to be treated as such.

Desired outcome: I expect a full refund on my returned order. $1000 returned to my account.

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
A
3:21 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue $75 gift card sent to me expired and never replaced

For the 2022 Black Friday season, Saks had a spend $150, get $75 gift card. I made a qualifying purchase, but did not receive the gift. After several weeks, I contacted Saks customer service to inquire. They then sent me an expired digital card that could not be used. When I complained to customer service about this and asked for a new one, they said that they would replace it. They never did. I continued to email their customer service about this, but they ignored every email. What a shady company! Avoid purchasing from saks.com at all costs.

Desired outcome: They should apology and issue the gift card. Please contact [protected]@yahoo.com

Read full review of Saks Fifth Avenue
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
A
1:40 pm EST

Saks Fifth Avenue Missing product - no refund or replacement

Hello, my name is Asia Jones and I am extremely upset and unsatisfied with the lack of investigation, customer service and follow-up from Saks. On February 9th, I purchased an outfit for a Black History Month show I was attending in a few days. My order number is #[protected] I purchased an outfit for a black designer. When placing my order, the expected delivery date said February 15th. Because I knew I was traveling to Massachusetts on the 15th and didn’t want to miss my package being delivered to my Virginia residence, I had the package delivered to my mother’s address in Massachusetts.

Two days later, I received an email notification that my Saks’ package had shipped. I did not open the email fully because I did not believe that my package had shipped less than 48 hours from when I had made the purchase. I assumed the email notification simply meant that the order had left the warehouse but did not make it to the final destination. The following day while catching up on emails, I opened the Saks email and noticed that the email indicated that the order did in fact ship to my mother’s residence. I double checked by clicking on the tracking.

I immediately contacted my mother and inquired about having my package shipped. My mother informed me that nothing was delivered. I asked my mother to check in the lobby area of her apartment complex. After not seeing a package in the lobby, I asked my mother to check the building across from her building. No package was ever retrieved. I checked the tracking information and no picture was provided nor was a signature obtained. I immediately contacted Saks via chat and phone to inform them that the package was never delivered.

Saks informed me that they would follow-up with the shipper. After a couple of days of not hearing anything from Saks, I called back for an update. I was informed that Saks had reached out to the shipper and they indicated that the package was delivered. I asked Saks for proof, and nothing was provided. I attempted to reach out to the shipper as well but was only able to connect via chat and email. I called Saks again and was informed they would put in for an investigation.

Not to mention, I called Saks a couple of times prior and kept getting different information. One representative from Saks told me the package wasn’t even delivered and that the shippers often click delivered but the package wasn’t delivered and to wait until the 15th. Saks still never gave any callbacks or email updates. I called in several times and was told that the investigation was complete and that Saks would issue me a refund in 5 to 7 business days. Even the automatic recording would inform me that a refund would be issued. After not receiving the refund, I called back to Saks on March 9th and told them that Saks will not be issuing a refund because the shipper indicated that the package was delivered. That is ridiculous and a lie.

My mother has a ring camera on her door and I watched it back on the 11th and 12th. The only individuals that came to her apartment were nurses. This is not ok and not lost. I am just going to sit back and take it. This is not how people should be treated. I had transferred my AMEX Platinum points for a Saks gift card and had used my AMEX credit card for the remainder of my purchase. As a customer I am not going to pay a credit card bill for a product I did not receive. I want to fully refund or ship my product. It makes no sense for a customer to call in as much as I have for SAKs to do the right thing. This will be the last time I do service with SAKs. This is the reason retail stores are closing, lack of customer service, and especially for loyal customers.

--

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
W
10:21 am EST

Saks Fifth Avenue missing a package

I ordered dresses on 12/30/2022 . Order#[protected]. I received a text alert from FedEx stating it was delivered. Upon checking my front porch I did not see any package from Saks, i also checked my cameras did not reflect any such delivery at that time line, at the same time I realized the picture fedex text me that they left package is not my house. I immediately called SaksFifthAvenue customer of this issue. I was told that I would have to wait 14days until to file a claim. On 1/19/23 I filed a claim and contacted the carrier regarding my missing package. After contacting the carrier and 3 times phone Saks customers, responded was that “sorry for the inconvenience but after an investigation we cannot issue a refund.” No further explanation as to why. You sent package to wrong place is it your responsible for refund or replace?

Thanks

wei

Read full review of Saks Fifth Avenue
Hide full review
ComplaintsBoard
J
2:01 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Saks Fifth Avenue Incorrect order

I ordered a who decides war jacket it retails for 1100$ saks had it for 550$ ! When I got my order it was not the jacket I ordered but it was a cheap jacket with flowers on it but the tag said it was the jacket i purchase! I belive someone in the warehouse stole the jacket and added the tag to some dusty jacket ! I called saks up they told me to take a picture and they sent me a label to return it ! A month goes by after I returned it they send me a letter back stating I can’t get a refund and the jacket is not sold by saks ! This company is thieves the worst store ever !

Read full review of Saks Fifth Avenue and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
S
S
Sandra1960!
oxnard, US
Feb 21, 2023 11:56 am EST
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

exactly the same thing just happened to me in around the same time.

I ordered a DG bag and i got a shirt, the dispatch department switched the items and ii am still paying for it

ComplaintsBoard
E
3:51 pm EST

Saks Fifth Avenue Buyers beware!!! Lost over $500 dealing with this unscrupulous company

I purchased two pair of slacks from Saks, one for $300 and another for $90. They were shipped in the same package, and I returned both items in the same package; but Saks claims they only received the lower cost item. Of course, I did not have the shipping receipt for the return so they refused to refund my item. My word against theirs and their unscrupulous warehouse workers. Again, My son ordered a pair of boots, $200, from Saks and Fedex delivered to the wrong address. Saks did not support refunding his item either. Buyers BEWARE!

Desired outcome: Be ethical and refund our money!!!

Read full review of Saks Fifth Avenue
View 0 more photos
Update by Edwin Wilson
Feb 02, 2023 3:36 pm EST

December 22, 2022 Order #[protected]

I did not receive this item. It was delivered to the wrong address. Saks continues to charge me for this item. Deliver stated signature required. Fedex delivered to the wrong address.

Hide full review

Saks Fifth Avenue reviews 0

Looks like Saks Fifth Avenue has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

If you represent Saks Fifth Avenue, take charge of your business profile by claiming it and stay informed about any new reviews or complaints submitted.

👉 Claim your business

Overview of Saks Fifth Avenue complaint handling

Saks Fifth Avenue reviews first appeared on Complaints Board on Jul 19, 2008. The latest review Ill fitting sandal that caused bleeding blisters was posted on May 22, 2024. The latest complaint lost packages was resolved on Dec 19, 2013. Saks Fifth Avenue has an average consumer rating of 1 stars from 177 reviews. Saks Fifth Avenue has resolved 5 complaints.
Ratings on other sites
Trustpilot
Trustpilot
1.3
735 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. Saks Fifth Avenue contacts

  2. Saks Fifth Avenue phone numbers
    +1 (877) 551-7257
    +1 (877) 551-7257
    Click up if you have successfully reached Saks Fifth Avenue by calling +1 (877) 551-7257 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached Saks Fifth Avenue by calling +1 (877) 551-7257 phone number Click down if you have unsuccessfully reached Saks Fifth Avenue by calling +1 (877) 551-7257 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached Saks Fifth Avenue by calling +1 (877) 551-7257 phone number
  3. Saks Fifth Avenue emails
  4. Saks Fifth Avenue address
    225 Liberty Street, 31st Floor, New York, New York, 10281-0097, United States
  5. Saks Fifth Avenue social media
Saks Fifth Avenue Category
Saks Fifth Avenue is related to the Department Stores category.

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.