SUBMIT A COMPLAINT

Getaroom / falsified booking through getaroom and reservation desk

United States

i have been scammed!! I did not reserve my room through Priceline, getaroom.com or Reservation Desk and do not know what CCI*Hotel Reservation is, which is what appears as the charge on my credit card.

I ONLY reserved a room directly through JW Marriott and somehow it was run through Reservation Desk with Getaroom.com as the third party. I have been told it was booked through Priceline. None of this makes any sense since I only contacted JW Marriott directly.

Thomas J. Pier [protected]
[protected]@aol.com
Date of Billing: 05/15/2019
Date of Resort Stay: 06/04-06/07/2019
R1500913223
The credit card used to pay the attached bill is not my credit card number.

The kicker is the resort assured me I would not pay resort fees because my window was covered with plastic and construction woke me up every day. I want a refund on any fees I have paid through Getaroom as I was promised by the resort.

Getaroom

  • Getaroom Customer Care's Response, Jun 13, 2019

    Thank you for contacting Getaroom.com and bringing your concerns to our attention. While we strive to provide exceptional customer service to all our customers, we know things can happen that prevent us from achieving this objective. If we have failed to meet your expectations, we appreciate your letting us know, so we can continue to improve our services.
    We understand from the complaint, you researched and found what you thought was a direct contact number for the JW Marriott Starr Pass Resort and Spa reservations department. While we understand that internet search results can sometimes be confusing, rest assured, we are authorized to provide our discounted rates through various sources, suppliers and affiliate partners. The hotel does provide their direct number and website on various internet search browsers as well. Please accept our sincere apologies that you felt misled.
    Our records indicate that on05/15/2019, 12:12 PM (America/Phoenix) you purchased a hotel reservation for JW Marriott Starr Pass Resort and Spa located at3800 W Starr Pass Blvd Tucson, AZ 85745. By securing this reservation online, you had to agree to the terms and conditions of this booking prior to submitting payment. In addition, upon completion of your booking, an electronic copy of your itinerary was sent via email to the following address (XXXXX) that you provided.
    All prepaid reservations that are posted on our website are fully visible along with the subtotal, tax recovery charges and service fees. In addition, the cancellation policy was fully disclosed at the time of booking and was agreed to by you at the time of purchase.
    We would like to THANK YOU for your business. We realize you have a choice, and we appreciate your decision in choosing Getaroom.com for your travel lodging needs.
    Regarding your recent booking at the JW Marriott Starr Pass Resort and Spa - please accept our sincere apologies for the inconvenience you may have experienced in respect to the window being covered due to construction. We are researching this issue with the hotel and will be able to provide a resolution within 7 days.

    Kind regards,
    Consumer Relations

    Kind Regards,

    We regret any inconvenience or frustration that this experience has caused you and hope the information we provided above has adequately addressed your questions or concerns.

    Sincerely,

Th
Jun 13, 2019

Post your comment