Having problems with FloryDay?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

Customer Service

+852 81 990 949 (Hong Kong)
Flar/Rm 11, 09/F,1 Hung To Road, Kwun Tong KL
Hong Kong

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with FloryDay.

We are an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Complaints & Reviews

The complaint has been investigated and
resolved to the customer's satisfaction
Resolved
FloryDayblouses

I ordered 4 blouses on the Floryday website, but never received a confirmation email. I received the blouses, all of which were way way too large (I ordered a size small, the blouses would fit a person 100 pounds heavier than myself). My invoice has been lost, so I don't have my order number. Floryday's website does not recognize my email address, even though the order was placed online. I want to exchange or return the blouses, but there is no phone number shown on the website. In my opinion, reputable companies make it easy to contact them with concerns or issues. I should not have to do a search online to find this website to register my issue. If I don't get any help, this first order with Floryday will definitely be my last.

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    RESOLVED

    The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

    • FloryDay's response · Jun 19, 2019

      Hi mandrick

      Thank you for your sharing.

      Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

      Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

      Thank you for your time.

      Best regards,
      Floryday

    The complaint has been investigated and
    resolved to the customer's satisfaction
    Resolved
    FloryDayorder no.: [protected] order date: [protected]:45:56

    Tracking Number: LT708186693CN
    Track this order: Go to tracking SUZHOU-EUB.
    By Robert Laque
    We are pleased to inform you that your order has been shipped.

    I have not received my order. Please make sure that it has been shipped and delivered.
    Thank you.

    Order Date: [protected]:45:56

    Order No. [protected]

    PROCESSING Estimated to ship within 5-7 Days

    Order Number:[protected]
    Order Date:[protected]:45:56
    Order Status: We have received your payment.
    Your item is not shipped yet.

    [protected]:45:56
    Your order is placed.
    ORDER SUMMARY
    Subtotal US$ 59.99
    Shipping US$ 9.99
    Insurance US$ 0.99

    Grand Total US$ 70.97

    My email address is '[protected]@yahoo.com'.

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      RESOLVED

      The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

      • FloryDay's response · Jun 06, 2019

        Thank you for your sharing.

        We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@yahoo.com, would you please check and give us a reply?

        Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

        Thank you for your time.

        Best regards,
        Floryday

      The complaint has been investigated and
      resolved to the customer's satisfaction
      Resolved
      FloryDaythe quality is so bad

      i Have ordered two dresses from FloryDay when they arrived I figured out that the quality is so much bad and they aren't the same as the photo at all even the drawing is printed not sewn as it appears in the photo I didn't expect it to be like this at all, when I first opened them I thought that they have sent me the wrong order but unfortunately it wasn't and I want to return them back but I didn't know how to contact the company

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        RESOLVED

        The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

        • FloryDay's response · Jun 06, 2019

          Thank you for your sharing.

          Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

          Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

          Thank you for your time.

          Best regards,
          Floryday

        The complaint has been investigated and
        resolved to the customer's satisfaction
        Resolved
        FloryDayproduct and service

        I bought two items from this company
        A block coloured skirt which arrived with felt pen marks on the front ordered a large and size came would not fit size 8uk.!
        Second item ankle boots that were supposed to be size 5uk but were also very small.
        There was no information within with package of any nature so went into their customer sight which kept telling me it did not recognise my order numbers!!
        I had to use an email address to request any returns advice which as yet is not fourth coming.
        How is a company allowed to operate this way.
        I spent over £50 with postage for items that were at best shoddy

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          RESOLVED

          The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

          • Updated by [email protected] · May 31, 2019

            Please try and ensure this company is dealt with should not be allowed to advertise on Facebook

          • FloryDay's response · Jun 02, 2019

            Thank you for your sharing.

            We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email slapsey.[protected]@googlemail.com, would you please check and give us a reply?

            Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

            Thank you for your time.

            Best regards,
            Floryday

          May 23, 2019

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          FloryDay — refund

          I received a pair of leather sandals from floryday which were not suitable for me. I attempted, on the day...

          We are here to help

          • 16 years' experience in successful complaint resolution
          • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
          • Honest and unbiased reviews
          • Last but not least, all our services are absolutely free
          May 20, 2019

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          FloryDay — returned item months ago. no sign of refund yet. reference on email #[protected]

          I returned my items of 2 dresses early March- following the details I had in an email dated March 6 to...

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          FloryDayproduct exchange

          I follow instructions for return and exchange on April 22, 2019, to the Florday Return Center, Suite A. 11100 West 82nd Street, Lenexa, KS 66214 (USA) USPS Tracking#
          [protected] 09. Order No.[protected].

          As of this date May 16, 2019, I have NOT received the 2 blouses item#1277568 and 1278251.

          Mailing address:
          Shirdean Smith
          4719 N Galloway Ave #202
          Mesquite TX 75150

          Thank you for your help.

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            RESOLVED

            RESOLVED Thanks

            • FloryDay's response · May 19, 2019

              Thank you for your sharing.

              We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email, would you please check and give us a reply?

              Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

              Thank you for your time.

              Best regards,
              Floryday

            The complaint has been investigated and
            resolved to the customer's satisfaction
            Resolved
            FloryDay[protected] dress half sleeve maxi - x line dress

            I had ordered a dress on the 14th of March but it took nearly a month to arrive.
            I tried to cancel the order when I realized it would be very late, as I was going away for 5 weeks. Of course it was not right as I could neither try the item on nor return it on time, due to the very late delivery...

            I am now home, tried the dress on but it is not at all like the picture; the colours are less vivid and the material very thin...

            I want to return the item and request a full refund as soon as possible as you are in breach of contract for not sending it within 9 days but over 3 and a half weeks later...

            I am expecting a reply asap. Where do I return the item to.Could I have a full address in the UK>
            Thank you,
            Dominique Thatcher

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              RESOLVED

              The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

              • FloryDay's response · May 16, 2019

                Thank you for your sharing.

                We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email, would you please check and give us a reply?

                Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                Thank you for your time.

                Best regards,
                Floryday

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              FloryDayhalf sleeve maxi x-line dress (white with floral...) order nb: [protected]

              I had ordered a dress on the 14th of March but it took nearly a month to arrive.
              I tried to cancel the order when I realized it would be very late, as I was going away for 5 weeks. Of course it was not right as I could neither try the item on nor return it on time, due to the very late delivery...

              I am now home, tried the dress on but it is not at all like the picture; the colours are less vivid and the material very thin...

              I want to return the item and request a full refund as soon as possible as you are in breach of contract for not sending it within 9 days but over 3 and a half weeks later...

              I am expecting a reply asap. Where do I return the item to.Could I have a full address in the UK>
              Thank you,
              Dominique Thatcher

              [protected]@btinternet.com

              Add your opinion

                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                RESOLVED

                The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                • FloryDay's response · May 16, 2019

                  Thank you for your sharing.

                  We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email, would you please check and give us a reply?

                  Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                  Thank you for your time.

                  Best regards,
                  Floryday

                May 14, 2019

                The complaint has been investigated and
                resolved to the customer's satisfaction
                Resolved
                FloryDay — slacks way too small

                Can't get hold of anyone to talk to. No phone # to call. Slacks so small it fits my toes. I usually wear a...

                FloryDayunable to make contact to return two items

                I ordered two dresses, which I'm trying to return. I tried every way possible to fill out the online form and was never able to submit it. My order date was 2019-04-26 and I received the items 2019-05-13. I was disappointed in the material and appearance of both dresses, as they looked very different than the online presentation. My order # is [protected]. The dress numbers are [protected] and [protected] and both dresses are green. I would like an address to use to return the dresses and get a refund. Thank you so much for your time and effort to resolve this issue.

                Add your opinion

                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                  • FloryDay's response · May 14, 2019

                    Thank you for your sharing.

                    We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@yahoo.com, would you please check and give us a reply?

                    Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                    Thank you for your time.

                    Best regards,
                    Floryday

                  • Updated by Clayer · May 15, 2019

                    I sent a complaint that the two dresses I ordered 2019-04-26 were not the quality or appearance I had viewed online. The dresses arrived 2019-05-13. Within a few hours I received a very polite email from Zoey, who offered a full refund. Thank you! The only problem is that, when I followed her instructions, I could not find a section to mark complaint as "resolved.". I am hoping that this email will serve as a removal of the complaint. Thank you for your help.

                  • Updated by Clayer · May 15, 2019

                    Zoey said she will send full refund for the two dresses I received. I still cannot find a place to mark "resolved."

                  • Updated by Clayer · May 15, 2019

                    Help, please! I'm trying to resolve this, but I'm caught in a never-ending loop.

                  • Th
                    The women Jan 13, 2020

                    I order a dress I have just got back from holiday and the dress was here I am so disappointed it was screwed up in a bag and has Mark's down the right hand side I am getting it ready to send back but are these dresses checked before being sent ?
                    Please reply asap
                    Thank you
                    Carol Hepburn

                    0 Votes

                  The complaint has been investigated and
                  resolved to the customer's satisfaction
                  Resolved
                  FloryDayorder not received

                  I sill have not received the order that I placed on April 4, 2019 for two dresses. After several communications about this matters the representatives and managers at Floryday issued me a full refund via my PayPal account and have authorized me to keep the merchandise whenever it arrives.
                  I appreciate their willingness to remedy this situation. VJM, Denver, CO

                  Add your opinion

                    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                    RESOLVED

                    The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                    • FloryDay's response · Dec 06, 2019

                      Thank you for your sharing.

                      Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

                      You can submit the request here:https://www.floryday.com/about/email.php?type=after_sales&code=contact, we will answer you within 24 hours. Please check your spam box if you don't receive the answer.
                      Or you may also send us emails to our feedback @floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                      Thank you for your time.

                      Best regards,
                      Floryday

                    The complaint has been investigated and
                    resolved to the customer's satisfaction
                    Resolved
                    FloryDayunresponsive customer care

                    Hi,

                    I have been trying to return a dress for the last week but have still been unable to do so. I have received one response, but have been unable to follow up with the instructions provided in the response as I can no longer sign in to the website. I tried contacting customer care but have received no response since then, despite multiple emails from myself.

                    My ticket number is #[protected]

                    Please let me know what my next steps should be.

                    Kate

                    Add your opinion

                      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                      RESOLVED

                      Resolved. Floryday have offered to refund the money and to let me keep the dress as well.

                      • FloryDay's response · May 09, 2019

                        Thank you for your sharing.

                        We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@gmail.com, would you please check and give us a reply?

                        Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                        Thank you for your time.

                        Best regards,
                        Floryday

                      • Updated by [email protected] · May 09, 2019

                        Resolved. Floryday have offered to refund the money and to let me keep the dress as well.

                      The complaint has been investigated and
                      resolved to the customer's satisfaction
                      Resolved
                      FloryDayclothing order # [protected] and # [protected]

                      I placed two orders from this company on February 17, 2019. It took over a month to receive the clothing - and the quality of the items was very substandard. I asked for a refund. I never got it. The company told me that if I changed my reviews to 5 stars that they would refund me. I refused to be bribed. Still do not have my refund. I wrote a review on Trust Pilot and Floryday had it removed because they claimed I was never a customer!

                      My order numbers and dates are listed above. BUYER BEWARE.

                      Add your opinion

                        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                        RESOLVED

                        The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                        • FloryDay's response · May 07, 2019

                          Hi Margaret Skoog,

                          Thank you for your sharing.

                          We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@aol.com, would you please check and give us a reply?

                          Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                          Thank you for your time.

                          Best regards,
                          Floryday

                        The complaint has been investigated and
                        resolved to the customer's satisfaction
                        Resolved
                        FloryDayunable to return dress/ contact floryday

                        The dress I had ordered - for which I paid £50 - was sent to me in the wrong size and looks nothing like the advertisement.

                        I am now trying to return it but the online returns form does not work, so I do not have an address/ instructions on how to return the item.

                        I have also written to customer care, who have not responded within 24 hours, as they claimed they would. They do not have a phone number in the UK, so I am unable to speak with the company.

                        It is ridiculous that the return of an item should be so difficult!!! A complete waste of time.

                        Add your opinion

                          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                          RESOLVED

                          Resolved. Floryday have offered to refund the money and to let me keep the dress as well.

                          • FloryDay's response · May 05, 2019

                            Thank you for your sharing.

                            Please note that we are a company who is willing to bear the responsibility and help our customers when they have the problems. Your satisfaction is the most important thing to us.

                            Would you please tell us your order number? Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                            Thank you for your time.

                            Best regards,
                            Floryday

                          • Updated by [email protected] · May 09, 2019

                            Resolved. Floryday have offered to refund the money and to let me keep the dress as well.

                          May 02, 2019

                          The complaint has been investigated and
                          resolved to the customer's satisfaction
                          Resolved
                          FloryDay — I want to return 4 items all poor quality, tried chat, no english instructions

                          I want to return order [protected], chat agent gave me a web site to fill out a form, no form, finally got a...

                          The complaint has been investigated and
                          resolved to the customer's satisfaction
                          Resolved
                          Floryday.commerchandise not received

                          My order, #[protected] was place April 9, 2019 and I haven't received it yet. The order was for 2 dresses, a black floral, and a green A-line, I continue to get the runaround regarding this! The email that I sent was returned in Chinese. I received shipment notification on April 12, 2019 with tracking information that I cannot track. The package has not arrived yet!

                          Add your opinion

                            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                            RESOLVED

                            The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                            • FloryDay's response · May 02, 2019

                              Hi Vicki Morrison-Sloan,

                              Thank you for your sharing.

                              We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@gmail.com, would you please check and give us a reply?

                              Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                              Thank you for your time.

                              Best regards,
                              Floryday

                            The complaint has been investigated and
                            resolved to the customer's satisfaction
                            Resolved
                            FloryDaydress ordered was never received

                            We ordered a dress on 4/2/19, order #[protected] and we have not received it yet! We have tried tracking it but the tracking number doesn't go anywhere it only states it shipped out on 4/4/19.
                            It doesn't give how it is being shipped such as UPS, FedEx or postal service. There is no phone number to call, and we tried the online email contact form and we have gotten no response. Although they tell you that they will respond within 24 hours on the site. I want my money back but not sure how to go about it if I can't get a hold of anyone! Please help!!!

                            Add your opinion

                              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                              RESOLVED

                              Floryday followed through with their promise, they reimbursed me 100% of what I paid and they still sent the dress and told us to keep it free. The dress is very pretty and fit perfect! Thank you!

                              • FloryDay's response · May 02, 2019

                                Hi KyLee Snyder,

                                Thank you for your sharing.

                                We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@gmail.com, would you please check and give us a reply?

                                Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                                Thank you for your time.

                                Best regards,
                                Floryday

                              • Updated by Disgruntled in Cincinnati · May 02, 2019

                                I received a response from Floryday after posting on here. They want me to mark the issue as resolved and THEN they will refund my money. I responded to them that they need to refund the money and after the refund is received I will be happy to do as they are requesting. This just does not make sense to me! They have already not followed through with their end of the deal and now they expect me to trust that they will actually refund me if I help them out first! They should have ALREADY issued the refund prior to requested that!

                              • De
                                Dersingham May 15, 2019
                                This comment was posted by
                                a verified customer
                                Verified customer

                                I returned a pair of shoes 3 weeks ago Signed For postal service ... The item was received 2 days later and was signed for. I have heard nothing from them since . I have looked for contact numbers with NO success .
                                Can anyone tell me how I get a refund? I feel very disappointed with florydays and will not be ordering from them again...

                                0 Votes
                              • De
                                Dersingham May 15, 2019
                                This comment was posted by
                                a verified customer
                                Verified customer

                                I returned a pair of shoes 3 weeks ago by Signed For postal service. The parcel was received and signed for 2 days later .. I am still waiting for my refund so decided to ring Florydays but no contact number anywhere. I feel very disappointed that I didn't even receive an email to say they had been received.
                                Will never order from them again.

                                0 Votes

                              The complaint has been investigated and
                              resolved to the customer's satisfaction
                              Resolved
                              FloryDayreturn policy

                              Customer order [protected]
                              I am getting a complete run around by this company.
                              3/4 sleeve shift dress item # [protected] is of inferior fabric. I have been trying for a week to get a return authorization number and an address as to where to return it. If this doesn't get taken care of I will never buy anything else from this company.
                              This company keeps saying that they are working on it and I will get an answer in 24 hours. Each morning there is a letter in my inbox but it goes nowhere. Now I can't even find a way for a live chat. Which I question if there really is someone there.
                              I'm starting to think that this company is a complete sham and that I won't be getting my money back.
                              Buyer be ware i'm beginning to think that this company is not reputable.
                              As I said buyer be ware
                              Gale

                              Add your opinion

                                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                RESOLVED

                                The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                                • FloryDay's response · Apr 30, 2019

                                  Hi Gale McCabe,

                                  Thank you for your sharing.

                                  We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@hotmail.com, would you please check and give us a reply?

                                  Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                                  Thank you for your time.

                                  Best regards,
                                  Floryday

                                • De
                                  Deanna Culbertson Jun 13, 2019

                                  I am not sure where to write that I want to return my order. I have been trying to find an address or phone number so I can talk to real person. I received my order and the dresses were all to small. I want to return the dresses. I know my packing list says you have several warehouses and the address on the way bill is not the return address. I have had a terrible time trying to figure out how to get in touch with you. The packing slip I received says to get in touch with you through floryday.com or www.floryday.com/contact. Both of these come back saying invalid address. Please contact me about how I can get this issue resolved. Thank you for your time and future help.

                                  2 Votes
                                • Ca
                                  carol j Davies Jul 21, 2020
                                  This comment was posted by
                                  a verified customer
                                  Verified customer

                                  I placed an order with your company. The order took several weeks to come. Like most other mail.
                                  two of the dresses did fit me. One dress is too flimsy and remains in the package. The other two dresses did fit me however the fabric of my favourite dress has bobble marks on it. I have worn this dress once and it has not been washed yet.
                                  I would like to return these to you.
                                  I am happy to place another order rather than have a refund.
                                  The order number is [protected]
                                  Thank you

                                  0 Votes

                                The complaint has been investigated and
                                resolved to the customer's satisfaction
                                Resolved
                                FloryDaypurchased a dress, want to return

                                Dress order number is [protected], solid half sleeve, knee length, sheath dress, ([protected]), color is pink and size medium. Want to return, need correct return information, a return slip if needed, most reputable companies make it easy to return. Since you have a deadline for returns I would hope you answer my complaint asap so I can comply with your 14 day return policy.
                                Waiting to hear
                                Marcia eastin
                                121 talbott dr
                                Bowling green, ky usa
                                [protected]
                                Purchased from your online store. Floryday.com

                                Add your opinion

                                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                  RESOLVED

                                  The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                                  • FloryDay's response · Apr 23, 2019

                                    Thank you for your sharing.

                                    We are sorry for what happened, we sent the top solution to your email [protected]@gmail.com, would you please check and give us a reply?

                                    Or you may also send us emails to our [protected]@floryday.com with the title "" complaintsboard + your order number + your concerns"". Our Customer Service Team will handle it promptly and find the best solution for you.

                                    Thank you for your time.

                                    Best regards,
                                    Floryday

                                  IN THE NEWS

                                  Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints
                                  If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
                                  One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues
                                  A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices
                                  ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people
                                  You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem