SUBMIT A COMPLAINT

PopRealrefund

1
E Aug 13, 2018

I purchased matching dress for me and my daughter for Mother's day but did not come on time. I was so dissapointed because I was waiting for two months to receive my order. I cancelled my order and ask for refund. It was May then, untill now August I did not receive any refund payment on my Visa and they always send as a response to keep waiting because they have problem on there system. I am so done with them.
I attached there electronic response to me everytime I send an email for follow up.
Thetmy are scam! They keep on promising but no action done.
Please help me! I just hope they will not scam another customer.

Dear customer,

Sorry for the long time you have been waiting.

Since there is something wrong with our financial system these days, the refund can't be completed temporarily. Our financial department will issue all refunds together at the

beginning of Aug.

I feel so sorry for this situation. Could you mind waiting for more days? But I can be sure we never scam anyone and surely refund you finally.

Hope you could kindly forgive me and give one more chance to be of service at you.

Best regards,

julia
Customer Service Team
www.popreal.com

Post your comment