Menu
PG Glass Customer Service Phone, Email, Contacts

PG Glass
reviews and complaints

www.pgglass.co.za
www.pgglass.co.za

Learn how the rating is calculated

1.8 85 Reviews

How responsive is PG Glass's customer service?

15 Resolved
70 Unresolved
Poor 🫤
PG Glass is a rare visitor on ComplaintsBoard, so the pace of resolving complaints leaves much to be desired. We believe they should spend more time and effort on reviews to naturally grow customer loyalty. As for reviewers, we'd advise carefully reading existing reviews to understand what to expect. It's also helpful to go through the few complaints that PG Glass has already resolved to get a clear picture of their customer interaction and potential challenges in resolving your personal issue.
Verified
The authenticity of the customer service contact information for PG Glass has been meticulously verified by representatives from ComplaintsBoard using our proprietary verification system.
Share
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

PG Glass reviews and complaints 85

Sort by:

Newest PG Glass reviews and complaints

ComplaintsBoard
N
10:32 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Rear fixed glass - wind noise

PG Rosebank replaced the right rear triangular glass on my Toyota Prado. Looked ok but when I drove the car there was loud wind noise.

After, at PG's request, taking the car to PG Sandton it emerged that the rear window glide had been bent. This resulted in the glass moving in the rubber and resulted in wind noise.

PG then said there were multiple procedures that they need to follow none of which acknowledged that they have created a problem.

Claimed loss: need a replacement window guide

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified PG Glass representatives only. If you are affiliated with PG Glass, please claim your business to access these details.

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
F
7:13 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

PG Glass - Windscreen replacement

I filed a claim for a windscreen replacement with my insurance (providing the VIN number) on 6 December 2023. On 28 December I was finally contacted by PG Middleburg to make an appointment for the replacement... I live in White River. Not Middleburg. After another 2 weeks I finally received a call from PG Nelspruit (closest branch) to advise that they are...

Read full review of PG Glass
ComplaintsBoard
W
7:57 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

PG Glass - Bad customer service

I have filled a claim with the insurance 3 weeks ago and this was approved in minutes. A week later we get a call from PG Auto Glass Allen's Nek stating that they have received the claim but they will need to order the windscreen from Renault. They also stated on the Wednesday 24 Jan 2024 that it will take 2 - 3 days for the windscreen to arrive. Today I...

Read full review of PG Glass

Is PG Glass legit?

Our verdict: Complaints Board rates PG Glass highly, signaling it as a legitimate option for users seeking reliable services. Despite this endorsement, the 17% resolution rate for complaints about PG Glass raises questions. Diligently reviewing PG Glass's client feedback and resolution practices is recommended for those considering PG Glass's services, ensuring a comprehensive understanding of its legitimacy and commitment to customer satisfaction.

PG Glass earns 88% level of Trustworthiness

Excellent Trust Notice: PG Glass near-perfect at 88% trust. Use with confidence, maintaining usual caution.

We found clear and detailed contact information for PG Glass. The company provides a physical address, 3 phone numbers, and email, as well as 4 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

Pgglass.co.za has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Pgglass.co.za has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • PG Glass's complaint resolution process is inadequate and ineffective. The support team lacks customer service skills, training, and resources, resulting in only 17% of 0 complaints being resolved.
  • Pgglass.co.za has relatively low traffic compared to other websites, it could be due to a niche focus, but could also indicate a potential lack of traffic and popularity. The pgglass.co.za may offer a niche product or service that is only of interest to a smaller audience.
ComplaintsBoard
L
1:15 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Incorrect windscreen fitted/incorrectly fitted

11 December 2023

New windscreen was fitted. 3 days later strange whirring sound is heard whilst driving, from the base of the windscreen. Photos taken indicate differences in the rubber beading on the left and right side of the windscreen base. Photos also show gaps on both sides. Windscreen is not flush against the base corners.

This is a risk to me and my family's safety.

Claimed loss: No loss yet

Desired outcome: Replacement of windscreen and better workmanship.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified PG Glass representatives only. If you are affiliated with PG Glass, please claim your business to access these details.

Read full review of PG Glass
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
4:58 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Incorrect order on my toyota hilux and re schule appointment.

Today at 08h00 I had an appointment at the Boksburg Rietfontein brunch. I was there before 08h00 they only start helping us after 8h00 after making coffee etc.

The service adviser informed me it will take 2h00 to fit a new windscreen. I organized a lift home to Benoni from my wife. After 3h00 i went back just to find out that a wrong part was ordered. The service adviser did not contact me or make any afford to notify me about this. She said that they will fit it at my premises but only Thursday. This mail will also be shared with ABSA fleet.

The time last week when i went for a quotation to replace the windscreen they did not even take the VIN nr and the next day someone phoned me to get it from me?

Claimed loss: Diesel from Benoni to Boksburg and Back.

Desired outcome: Refund

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
9:49 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

PG Glass - Poor management and no accountability

On Friday 10th November I arrived at PG Glass in Centurion at Heuwel road at 14:30 as I had an appointment for fitment at 15:00. I was asked to arrive early to get the admin out of the way. While checking for my claim I was told by the lady that they put the order for my windscreen but it did not reach their head office (or something like that), what they...

Read full review of PG Glass
ComplaintsBoard
M
3:43 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Failure to provide a tax invoice for work paid for

Our company had the windscreens of two of our vehicles replaced by PGG Cape Town Mobile (address: 42 Industrial Ring Road, Parow Industria). We paid for the two windscreens based on the quote we were provided. Once the work was done, we were supposed to be given invoices for those two jobs (for the excess we paid).

We received an invoice for the excess of the one vehicle and have been struggling to get the invoice for the excess of the other vehicle. Our emails have gone unanswered since 15 August 2023. We emailed Jaydine to [protected]@pg.co.za and then we emailed Athayanda to [protected]@pg.co.za but they have responded and we are still waiting for our invoice.

Desired outcome: We simply want them to send us the tax invoice for the excess we paid to have the windscreen of our company vehicle replaced.

Read full review of PG Glass
Update by Melissa Seegers
Sep 07, 2023 9:57 am EDT

Hi there

My contact number is [protected] or [protected]

Hide full review
ComplaintsBoard
C
8:44 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Shower door shattered

On the 17/04/2023 the glass for the shower was installed. On 31/08/2023 the glad exploded and shattered. I notified PG Aluminium and was told without an assessment that movement in the tiles is the cause and I should claim from my insurance. So basically paid so much for the glass only for me to claim from insurance within such a short space of time. If they are aware that movement in tile causes the glass to shatter I should have been warned. I would like to be refunded.

Desired outcome: Refund

Read full review of PG Glass
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
7:52 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Auto glass fitment

Claim number:4752764

Poor ,Poor service from PG glass and PG Glass Wonderboom , engaged the company on Tuesday the 18th July spoke to Mbali after complaining about service not being provided claim was approved on the 12th yet no feedback about fitment of the glass .

when we went to the center on the 21st July to fit the temp glass was told the claim was closed , and the glass was not ordered and the temp glass could not be fitted .

This was most disappointing from PG glass and want made worse was no one took accountability the manager didn't even bother to engage and resolve the query.

I expected better from the company but I see the customer service is not important to them , no sense of urgency no regard to the fact that i am driving with a car that has a shuttered glass and it's dangerous .

I expect feedback on why the claim was closed, why no one ordered the glass for almost a week an half, why the manager is avoiding engaging customers and resolving queries caused by negligence.

Desired outcome: I want the matter resolved by next week Tuesday no later than that .

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
10:25 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Poor service on installing wind screen

On the 20/06/2023 I went Westgate PG glass for glass fitment I paid the sum R2600 the lady employee at Westgate PG class told me to come on Friday for fitment I came on that Friday I didn't get help the same lady told me to go home PG Glass employees will come to my house I gave her my house address but still they didn't come. On Friday 2023/07/07 I went to PG Glass Westgate to ask for refund the lady told me that she will refund me via my email even now there is no refund form on my email I am receiving calls from PG Glass employees informing me they will come to my place to replace the windscreen but no one showed up.On 2023/06/30 when I was at PG Glass there's was a customer that was complaining about poor service from PG Glass the same lady was bragging to us telling us about another customer who also had same complain as she told us that at the end she will win the case that means she is also doing same about me to other customers

Desired outcome: My full refund and compensation for petrol my from soweto to Westgate twice.

Read full review of PG Glass
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
V
4:39 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Poor/no service from. Pg glass wonderboom pretotia

Visited PG Glass Wonderboom Pta to replace my vehicle's (Ford Ranger) windscreen. The Consultant (Siya) informed me that they would (after taking the required personal and vehicle detail) obtain authorisation from my insurance (Santam), and revert back to me A.S.A.P.

Two days later I received a call from Siya, i forming me that the approval has been obtained. Upon asking if there is any excess payment, I was told they would phone me back in 2 minutes. Six days later I received a call from PG Glass Wonderboom - the windscreen was ordered and be available for fitment on 2023/06/23. An appointment was made for 09h00 on the 23rd. I arrived at PG Wonderboom at 08h55. The lady at reception then told me (after I told her about the 09h00 appointment), that they have accident damaged vehicles as well as one or two normal replacements in the queue - they will only be able to assist between 5 and 6 hours later! I left the premises, and phoned PG Glass Wonderboom later the morning, asking to speak to Siya ( wanted to know why my appointment was cancelled). Siya again not aasilable! The PG Glass person took down my detail and promised to get Siya to call me back. Ten(10) hours later, no call at all! Needless to say, I contacted my insurer asking them to appoint another Provider. Within minutes Glassfit arranged to have the windscreen replaced. Needless to say - taken all my business away from PG and made my Insurer aware of the absolute poor service from PG GLASS WONDERBOOM PRETORIA!

Desired outcome: Don't bother

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
E
8:48 am EDT

PG Glass Windscreen repairs

Good day

I went to Sandton P. G Glass to replace my windscreen of my car. Suzuki Swift.That was on the 23 of March. Thulani helped me. He gave me a quotation: WO-[protected]. After a week I phoned and the windscreen was still not there. I ask if they can assist me at my house, because I had an operation. He said I must phone this number : [protected]. I ask them to replace my windscreen at my house. They gave me this number: 4692529. After a week I phoned and they said they need my Vin number. I again phoned and gave it to them, however it was on the quot. Yesterday I phoned again and spoke to Amo, who told met that the Vinnumber was never add on the system. I am very upset. THis is the 3 of May and since the 23 of March there is no joy out of this. Can we urgently sort this out. I cannot drive with this cracked windscreen any more. This is a cash transaction. Kind regards, Elena. [protected]

Desired outcome: Urgent reaction!!

Read full review of PG Glass
Hide full review
ComplaintsBoard
M
5:07 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Promotion lunch is on us "PG-Glass" inv no:[protected]

Dear i would like to bring to your attention that i have been in contact with PG Glass social today this morning regards the promotion that if you put a Glass or windscreen through Pg Glass irrespective whether it's a cash deal or insurance you are due/claim a lunch but unfortunately at Pinetown branch it was not a case whereby on the 17 of March 2023 i replaced a back door windscreen and nobody told me about this, and i only saw it on the internet and when I'm doing a follow up to do a claim surprisingly my invoice number on the subject line has already been used, please see all the evidence attached and it does specify that the promotion is on until further notice which means is currently on

nb: if you have any queries please don't hesitate to contact me:[protected]

Desired outcome: to have the issue resolved and customer must always be informed prior of any promotion going on not information to be hidden from customers, all the brances must speak the same language

Read full review of PG Glass
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
4:11 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Useless service at Benoni PG Glass

We took our vehicle to replace a back side window at PG Glass as our insurer informed us to take it to any PG glass. We were advised the glass had to be ordered as they did not have stock. One week later, we phoned and they advised that nothing has been done as there was an issue with the Insurance policy number. No one contacted us to inform us there is an issue and it turned out that the number was correct.

We were then informed that they are struggling to get hold of the glass and that we must just remember that GWM has a big problem with parts. We waited a total of 3 weeks with no feedback given unless we phone them. Eventually we decided to try and source the window ourselves as PG glass advised they placed an order and they are waiting for it.

We phoned GWM Boksburg where we were advised they have stock, drove there and purchased the glass, no problem. We took the window to PG and said, here is the glass please install. They then refused to do this on our insurance claim and then Promise at Benoni still had the audacity to say, Öh, we ordered from Boksburg GWM". If she did, why was it never delivered and installed and why did she say that GWM has a problem with parts, which GWM Boksburg ensured us was not the case and they also confirmed that they had no order for it from PG glass.

Now that we require the invoice for installation to claim from the insurance ourselves as they refused to do so, we are send from post to pillar and Promise is never in the office to assist now.

When arriving at their branch on Saturday, 25 March at 9am, there was literally no one at work yet and we waited a while and no one arrived. This is a branch that is supposed to open at 8am on Saturday as per the internet.

The attitude of the staff here also leaves a lot to desire and we have never experienced such bad service at a PG glass in the past.

I fail to see how this branch is profitable and still trading with this kind of attiture and total disregard for client service

Desired outcome: We would like a copy of our invoice that we paid cash to be emailed to us asap that we can finalise our insurance claim

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
N
8:53 am EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Failure to repair a fault made by PG Glass Menlyn

Sent my vehicle in on 7 December 2022, at PG Glass Menlyn. The job was botched/not done correctly AND they damaged a part in my car.

When I noticed this I went back, and showed the errors to the manager. He also took a photo of my license disc, to use the VIN number when ordering the part they broke.

Since Monday 12 December I have not heard from the manager. I have called numerous time however they are never available.

No reply to my email as well! A service consultant has tried to assist but his efforts have fallen short too. I am still waiting for my vehicle to be fixed. I brought my car in to PG Glass as I had faith in the brand and its custodians. The experience and service I have received is extremely disappointing.

Desired outcome: Fix my vehicle

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
5:55 am EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass no response

Good day, i logged a claim on Monday the 6th February 2023 and today is the 8th Feb 2023 i still had no feedback from P.G glass regarding my claim. i have tried several times in calling on those numbers they have called me its a hassle to get through P.G Glass. no feedback when my windscreen will be fitted.

i had three options to select a glass fit i have always chosen PG Glass. going forward will not use PG again

Logie Govender

[protected]

Desired outcome: still not done 3rd day

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
11:41 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Incorrect message received

I never requested any CASH request. Received an SMS with a Ref no. "Thanks for your cash enquiry". There were also a contact no. I did phone the contact no. I received the excuse " Sorry send to wrong no. This is not exceptable for me at all. Where did they get my cell no to send me the message. What other information have they illegal.

I have received the message on 07 Feb 2023.

Desired outcome: I would like an definitive response. I would like to know where did they get my no. I wpul like a proper apology.

Read full review of PG Glass
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:06 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Windscreen replacement

No Friday 13th January 2023 I took my car for replacement of the windscreen on Audi A3 sedan (2016) in Vanderdaijlpark PG Glass fitment center. My car roof lining is damaged and rain sensors are not working, I had to operate wipers manually.
Request that all this be repaired or this matter I'll seek a legal route.
Kind regards
KD Thwani
[protected]

Desired outcome: Repair all the defective parts

Read full review of PG Glass
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
H
12:59 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
PG Glass has left an official reply on this complaint.

PG Glass Service in general or lack thereof.

REFERENCE : 4620812

I lodged the claim with my insurance company Dotsure on Thursday 5th January 2023. I made it very clear when I lodged the claim that the excess was to be billed to Linden High School, who had requested that the repair be allocated to PG Glass Cresta because Linden High School have an account there. I gave my insurance the contact person's name and number.

In addition I made it very clear that that the window had anti smash and grab on it and was to be replaced as such. The window in question is the right front passenger vision which was shattered, and therefore made driving extremely difficult and dangerous as it obscured my vision
I received an sms 09h31 on Thursday 5th January 2023 From PG Glass Cresta advising me that my claim had been approved and that someone would contact me. THIS ONLY HAPPENED 3 DAYS LATER!

I received another sms on Thursday 5 January 2023 12H00 stating that PG glass had been unable to reach me. ANOTHER BLATANT LIE, as I had not received any calls that entire day.
I received another sms on Thursday 5 January 2023 at 15h42 stating that my claim had been authorised and that PG Glass Cresta would contact me to make arrangements.

By late Friday afternoon, I had not been contacted by PG Glass, so I called my insurance company who proceeded to tell me:
"That PG Glass had advised them that they had contacted me and they had arranged for the window fitment to take place on Tuesday 10 January 2023"

THIS IS A BLATANT LIE.
My Insurance lodged a complaint with PG Glass Head Office on Friday to no avail.
I was eventually contacted by PG Glass on Monday 9 January and advised that the glass had been ordered and would be fitted on Tuesday 10 January 2023.

I was not happy with that because I started a new Job on Monday 9 January and had to park my car with a broken window, putting my vehicle at risk, and also putting me at risk by driving the vehicle with the broken window.

On Monday 9 January 2023 I received an sms at 16.09 stating that my appointment was on Tuesday at 12h00. I responded and requested that my appointment be changed to 12h30 and again reiterated that Linden High School was responsible for the excess payment.

I then called PG Glass this morning to confirm that my appointment had been changed. IT HAD NOT. I requested again that it be changed to 12.30.

I received an sms at 08h11 this morning stating that my appointment was at 14h00. AGAIN INCORRECT.

I arrived at PG Glass Cresta at about 12h45 due to load shedding and traffic. They had still not resolved the excess payment. I contacted the lady from Linden High Schools who stated that she had been sent a quote and not an invoice and that she was not authorized to pay on a quote and had to have an invoice. I handed the phone to the lady at the PG Glass counter and she spoke to the lady from Linden High School and assured her she would send the invoice. What she didn't tell the the lady from the school was that she was going to send a screen shot due to load shedding. By the time this was sent the school was closed and the payment had not been made. NOT MY PROBLEM!

In addition I was then informed that PG Glass Cresta did not fit anti smash and grab and that I would have to go to another branch to have this fitted separately.

WHY WAS I NOT INFORMED OF THIS?

1) PG Glass had since Thursday 5th January to create an invoice and send it to the school.

2) When the "lady" called on Monday why did she not tell me about the problem with the problem the anti smash and grab?

A lady from PG Glass Head Office called regarding the excess payment, and I handed th4 phone to the the lady at PG Glass Cresta and they proceeded to have a long conversation.

At the end of the day I finally left PG Glass Cresta at 15h30 and they had decided to follow up in the morning regarding the excess payment as the school was then closed.

I now have to go to PG Glass Four ways tomorrow to have the anti smash and grab fitted. MORE TIME, MORE PETROL

I have never met met such pathetic, unprofessional and incompetent people in my entire life.

ABSOLUTELY UNAXCCEPTABLE HOW THIS CLAIM HAS BEEN HANDLED FROM START TO FINISH.

I WILL NEVER USE PG GLASS AGAIN.

A COPY OF THIS IS GOIMG ON HELLO PETER

Desired outcome: Compensation for my time wasted and my fuel. I am a Freelance bookkeeper, and my time is Money.

Read full review of PG Glass
Update by Heidi du Plessis
Feb 26, 2023 10:52 am EST

Apologiy accepted but your response is too late and not good enough. No mention of compensation for my time and inconvenience.

Beyond pathetic. I will NEVER deal with PG Glass again

Hide full review
ComplaintsBoard
W
4:41 am EDT

PG Glass Chip repair ending up in windscreen cracked further

Went to pg glass Fourways to have a tiny chipped repaired. Been to the branch before and service was good, would get quotes and pay and have worked done... in that order. Today was different, went got quote and wanted to pay and sales person said no pay after repair, also saying chip might run, causing bigger crack. Thought it strange but went ahead as chip was tiny, guess what sitting with cracked windscreen now.

Is this a new money making scam, they say can repair your chip but might damage windscreen further, and you end up having to replace windscreen... Disgusted

Desired outcome: To have windscreen replaced by Fourways branch, like the new it would crack, so you'd have to use them... Never

Read full review of PG Glass
Hide full review
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service

Contact PG Glass customer service

Phone numbers

+27 860 030 303 +27 860 040 404 More phone numbers

Website

www.pgglass.co.za

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.

Is ComplaintsBoard.com associated with PG Glass?

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with PG Glass Customer Service. Initial PG Glass complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for PG Glass above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about PG Glass. Discuss the issues you have had with PG Glass and work with their customer service team to find a resolution.