Menu
NewspaperArchive.com company logo
NewspaperArchive.com
reviews & complaints

NewspaperArchive.com
reviews & complaints

Learn how the rating is calculated

43 complaints
22 resolved 21 unresolved
File a complaint Table of contents
Claim listing
Is this your company? Claim it and get a lot of features. Read more
Click here to get notifications about new complaints of NewspaperArchive.com. We promise not to send you any unrelated messages
Share
ADVERTISIMENT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

NewspaperArchive.com - Deceptive auto-renewal charges

Deceptive auto-renewal process. I signed up for a 3 month subscription and was generally pleased with the site but then noticed another charge on my credit card 3 months later. I called to dispute and no one answers their phones. I emailed customer service and they sent me a boiler plate response that said sorry, it was in the terms and conditions. It's one thing to try and trick you with hidden details, but once you're caught you should really give the refund. I filed a report with the better business bureau and called my credit card company. Visa is refunding the charges and taking the issue straight to this shady merchant.

It's too bad a good product has to be ruined by shady business practices.

Read full review of NewspaperArchive.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

4 comments
J
Aug 23, 2012 10:41 am

PLEASE PLEASE READ before you purchased over the internet. Most of the websites use automatic renewals for memberships. This is not exclusive to newspaperarchive.com. I've been a member for a long time and when i want to cancel my account i just called or sent an email before my renewal date and thats it. All of this information was given on our activation email we received when we subscribed and always available in our account page, so please don't say you were never told or knew about this.

F
Jul 02, 2012 2:22 pm

I am experiencing the same problems as above. I have been billed multiple times and now reckon that they have overcharged me by nearly $300. No response to emails or phone calls. I am now at the stage of not only wanting my money back but also a deeper investigation into the operation of this outfit. They proport to have charitable links and some kind of Christiian ethic ! As I do not expect to have any luck in getting a response easily I have decide to inform the local Chamber of Commerce and the local newspapers and radio. Maybe if all dissatisfied customers did this then they would have no option but to settle up. maybe the authorities might even take alittle peek at their charitable activities?

E
Jun 26, 2012 10:05 am
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

I've had the same problem since April 2012, I have two extra membership billing for $71.88 that I want reversed. I've call numerous times, left messages but no call backs. Tried emailing but got a generic response back saying that they will not auto renew my membership. That what I was asking about! In general I like what they have to offer, I've used them for several years with no problems. Its beyond my comprehension why they would treat their customers so poorly. I could see if it were some sleazy porn site or other questionable product! But this historic newspapers!

NewspaperArchives needs to be shut down!

S
Jun 07, 2012 2:27 pm

I had the same thing happen to me. The charge for the next 3 months was higher than the first 3 months. They would not return your phone call. You never get a live person when you call even though they say all of their technicians are with someone else.

Hide full review
C
4:48 am
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

NewspaperArchive.com - Charged after cancelled service, would not return calls

Signed up for a 3-month subscription and generally satisfied. Followed instructions to cancel subscription on the day it expired but my credit card was still charged for the next three months. Repeated called customer service but never got past messages and they never called me back like the message promised they would. I sent emails with no response. The charge to my card for the second three months was $41.97 rather than the initial and advertized amount of $29.97.

Read full review of NewspaperArchive.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

1 comment
C
Oct 29, 2012 5:37 pm
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

I have cancelled this months ago and you have not taken care of my cancellation and refunded my debit the $29. This is very poor business. You will not acknowledge my requests through the email at all. This is not acceptable. Take care of this matter usap.

Hide full review
T
10:07 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I subscribed to Newspaperarchives.com last year because I'm employed as a military historian and I hoped that it would allow me to search for particular historic events in various newspapers. At least that's what they CLAIMED they would allow me to do. I have had more difficulty than not in logging onto their site...most of the time the things I search for...

Read full review of NewspaperArchive.com
ADVERTISIMENT
N
11:33 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Aside from making it impossible to cancel the subscription I only wanted the trial offer for, they just charged me $17.99 on 4 CONSECUTIVE DAYS!!! Meaning even beyond the regular monthly fee I can't seem to get out of, they charged me an additional 3 times in one month. This company/site is a complete scam, and I don't understand how with all of the complaints against them, they're still in business. BEWARE!!!

Read full review of NewspaperArchive.com
M
4:48 am
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I requested a cancellation of my membership, then the drama begins: They wrote: We have received your request of cancellation. I wasn’t able to call because there is no number to contact on your account page. Your account is closed, however there is an issue with the amount refunded. The amount was supposed to be refunded $83.88; However, the refund amount...

Read full review of NewspaperArchive.com
M
7:21 pm

NewspaperArchive.com - Totaly useless

Buyers beware: avoid newspaperarchive.com. It is a complete scam. Once you sign up, they make it near impossible for you to cancel. I signed up for a year, but almost immediately realized my mistake. Unfortunately, as I said they make nearly impossible for you to cancel. I tried calling for a refund, but they refused and actually dared me to go to the State Attorney General. Obviously this company isn’t interested in keeping customers, only in suckering in new ones.once they have you money, they couldn’t care less.

They did however, “generously” agree not to auto renew my subscription. How nice. They might have got me this time, I can assure you it will not happen again and I want to make sure no one else makes this same mistake.

I know I have stopped at least 20 people from succumbing to their scam. I hope to help more people avoid it. I have spread the word at The Family History Center and intend on spreading it further. Avoid this website. Your subscription is practically worthless for all the information there is one that site. Save your money!

I am out 120 dollars for the year. I have to keep it, so I try and make use of it by dong searches for people for free. I might as well not. It is ridiculous how little information is offered on that site. Totally worthless.

Read full review of NewspaperArchive.com
1 comment
F
May 18, 2020 2:09 am

They charged me $5.42 today. Way before my subscription was up. I signed up for a month free trial and I was going to cancel it 2 days before my account gets billed for the monthly paid subscription. I have emailed them about it and this lady named Veronica told me my card wasn’t billed at all but my incoming bank statements says I was billed $5.42 from Newspaper Archive! She also told me that she cancelled my subscription for next month and asked me my last 4 digits of my credit card so I answered them back. What should I do next? I’m afraid they’ll bill me for the next month coming or maybe sooner. Please help!

Hide full review
D
11:28 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

NewspaperArchive.com - misleading

Newspaperarchives.com are liars and very misleading. I was looking for a particular newspaper which when I asked newspaper archives they responded they have (1) article found. When I subscribed with my credit card I was billed 71.88. I immediately contacted my credit card company to stop the payment which they did. Exactly 8 minutes later newspaper archives went back into the credit card and processed the transaction and now I'm stuck with this subscription for (1) year and cannot find the newspaper article that i was looking for. In Canada, they (newspaperarchives) only offers newspapers from Manitoba, Alberta provinces not Quebec or Ontario (which was what I wanted). Too Bad I haven't any use for this subscription I am stuck with for one year. Daphne Knott

Read full review of NewspaperArchive.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

1 comment
T
Feb 14, 2013 11:56 pm
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

I subscribed to this site in May of 2012. If you go to the website to see what their prices are it shows $29.97 per quarter, $47.94 per 6 months or $71.89 per year. I signed up for the quarterly option. The first quarter I paid $29.97, after that it renewed at $41.97.

You have to read the paperwork to find out it isn't really $29.97. I called to find out why the website gives one price and doesn't say on the pricing page that it goes up after the first period. He just kept telling me it was in the paperwork 3 times if I had read it. I tried to find out why they mislead you on the subscription price page, but he just kept repeating the same thing over and over.

It may be on the page below the information that you card will be charged $29.97 that it goes up, but when you look at the page that shows the prices to suck you in, it isn't there. It should say that it goes up after the first period, but it doesn't. It should say choose the price that is right for you, but that really isn't what you will be paying if you let it auto renew.

I will probably cancel when this period is up, I have signed up on another site that gave ancestry.com members a discounted price.

I hope it is a joke, when I used spell check here, it showed no incorrectly spelt words instead of spelled words.

Hide full review
M
4:18 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

NewspaperArchive.com - site barely functions, no customer support

In the past few years I got a lot of enjoyment out of this large archive of old newspapers, and the archive end of it is good. But the functionality of the site, especially login, has been getting bad and getting worse. Customer support has never sent me a solution of substance, always blaming my computer, telling me to delete cookies, try a different browser, or call them during business hours. I have no problem with any other member site. I think they might have blocked me which is illegal since I paid for the service, blocked me because I live in the Philippines. If so they are going to have to give me back my money. But I don't want my money back, I want the site to be usable again like it used to be. This site went from awesome to bad to broken and I tried today one more time to get a response of substance from their tech support, but I have no hope. Another reason they might have blocked me is that I took advantage of a low price offer for a year and I think my account is now being treated as a last priority when the site is busy.

Read full review of NewspaperArchive.com
Update by Mr Research
Jul 15, 2011 2:17 am

Here's the robot email I got, same as always, with no indication that any human being read my complaint:
Dear [name filled in by robot],
Thank you for contacting us. To resolve your login issue, we recommend one of two options.
• Delete your temporary internet files. OR
• Use FireFox as your internet browser, which can be downloaded for free from www.firefox.com.
If neither one of these solutions works for you, please let us know so we can assist with further with trouble shooting. If you would like to speak to a Customer Service Representative about your account, please feel free to call us at [protected] (M-F 8am-4:30pm CST).
Sincerely,
Customer Service
NewspaperARCHIVE.com®
[email protected]

3 comments
S
Nov 21, 2012 12:16 pm
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

JERRY83,

SCRUPULOUS companies send you an email reminding you that your account is going to be renewed and the renewal date, usually a week after the email, so you have time to cancel. Not newspaperARCHIVE. I'm guessing you have money to burn, since you said you've been a member for a long time. I don't. I used it once and cancelled. They can't find the cancellation. Even my credit card statement didn't have their complete phone number-it was missing the last digit. I'm sure that was due to customer complaints.

G
Oct 22, 2012 9:10 am

Please cancel my subscription to NewspaperARCHIVE.com immediately. my account number is Acct. #794764. NewspaperARCHIVE.com is totaly useless to me. I subscribed last night on 10/21/12 and am canceling today 10/22/12. THANKS, Gavreeayl A. Yisrael. I tryed to contact you by phone but was not successfull.

J
Aug 23, 2012 10:31 am

I am a current member of newspaperarchive.com and i am so pleased with the service. I've never have any problems about recurring billings and stuff like that. I must say that i had some tech issues in the past that got fixed but that was it. The recurring billing is very common in most websites, if you don't call before your renewal date it will charge your card. As for unauthorized by the time you agree the terms you are authorizing them to charge your credit card. People PLEASE READ before you purchase from internet so you wont feel like you were rip off!

Hide full review
G
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I signed up for a four month session. There is a VERY VERY VERY small print point about canceling before a certain time frame or it will be automatically renewed. I did not look at this or remember. I was not notified that this was coming up. There was no call or email that money would be due. I called customer service. The woman there refused to do...

Read full review of NewspaperArchive.com
ADVERTISIMENT
X
3:42 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

NewspaperArchive.com - bad business practices

These people have alot of nerve charging other peoples cards! They had me do marketing for them for months and then after my job was finished decided to have the cc company charge back for unrendered services! I can't believe the card company is holding it in dispute still. NewspaperArchive knows full well I did all that work for them! They are cheats.

Read full review of NewspaperArchive.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
S
5:36 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

NewspaperArchive.com - no way to cancel subscription

There is no way to cancel a subscription to this website. I subscribed in order to do some research, chose the monthly debit option, and intended to cancel after one month, but the Customer Service phone number has a recording stating that there is no one there, leaving messages does not help nor does contacting them by e-mail. I suppose I will have to close my bank account in order to stop them from debiting my account monthly.

Read full review of NewspaperArchive.com
4 comments
J
Aug 02, 2016 4:05 am

This website is a total scam. I got my on-line 7 day trial and then it automatically has been renewing since. I should have paid more attention to the fine print but it shouldn't be allowed in the first place. The first renewal was for a year at 71.86. The second automatic renewal was for 6 MONTHS at $99.95! That is for just 6 Months! It is $200 a year! I guess that figured they had me when I failed to catch the first automatic renewal. Please don't try the trial either. It is very hard to get a hold of them to cancel it once you sign up for it. I tried and then just gave up, thinking I would try again later...which is what they figure is going to happen. Just a very clever and successful scam...

P
Aug 02, 2016 4:05 am

NewspaperArchives.com is the worst database resource I have ever used. I paid money and got nothing. I tried to contact their customer service numerous times and no one picked the tube during weeks. My emails left without answer too.

N
Aug 02, 2016 4:05 am

Swimming upstream would be easier than trying to use this web site.
I got absolutely nowhere!
I'll be opting out and kiss my money goodby.

M
Aug 02, 2016 4:05 am

had a 1 yr subscription (and gave another as a gift. It was impossible to access anyof the teasers that they sent via E Mail;...I was blocked by ads. And logging in was never remembered..and always a problem. I sent may messages about my resentment of their navigation system...but nothing changed.

Hide full review
J
11:43 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I signed up for a trial membership. The terms of this agreement were that I could cancel the subscription within a certain time frame, which I did. Despite that, this company has billed me anyway for every single year in the last four years. That's nearly $100 a year. I have provided written documentation of my cancellation, which indicates that I would...

Read full review of NewspaperArchive.com
M
5:27 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I signed up for 3 month subscription and assumed I would get an e-mail communication about renewal (they claimed to have sent one, which is false). I never received an e-mail informing me of the renewal information, nor of the one unsuccessful billing of my credit card when the expiration date changed, nor of the change they made from my original service...

Read full review of NewspaperArchive.com
M
4:22 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Total scam, when you try to cancel, 18 minutes after signing up and they won't let you, you know that they are not on the level. They got me this time but not again. They said I signed up for a year and they will not renew automatically. Big of them, right? But they will not refund and dare you to call the State Attorney General, that is not the way to win...

Read full review of NewspaperArchive.com
ADVERTISIMENT
B
12:33 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

WITHOUT NOTICE VIA EMAIL, NewspaperArchives.com automatically renewed my subscription. Two days after the renewal became effective, I contacted this company to ask for refund (I rarely used service and found is substandard even for obituary searches). They denied my request. I've contacted Pam Williams, the Customer Service Director and have yet to receive...

Read full review of NewspaperArchive.com
N
2:15 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

NewspaperArchive.com - Rip off

I was researching obituaries and came across advertising for Newspaperarchives.com. I was interested so I clicked on the link that said 9.99 for a month. I didn't notice the tiny print that said billed annually. I was billed for a whole year for 119.00. I checked on a few obituaries, births, and marriage records. The database did not return any of them. The database is apparently very limited. I wasn't happy about any of this so I called asking for a refund and was refused. I sent email asking for a refund and was also refused.

I am not able to use the service since it appears the state I need info on doesn't return anything.

This company is dispicable in their practices and certainly doesn't run a good business ethically.

I really would like to get my money back. I'm not a wealthy woman and I don't like paying for something I can't use.

Read full review of NewspaperArchive.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

1 comment
S
Dec 09, 2009 11:49 pm

Completely agree - I signed up over a year ago, and have not used the site since. Just last month I was billed $119/mo. I never agreed to this, and when I called to complain, they refused to refund, and told me I had to email the refund department - no phone #. I emailed back and forth and they swore they sent an email notification prior to charging my CC (which they did not). I finally got them to agree to refund all but $17.95 after 6 or 7 emails. As with you, I found the site useless and not user friendly hence why I quit using it back in Nov of 2008. Beware of these guys!

Hide full review
V
5:28 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
NewspaperArchive.com has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

In August 2008 I signed up for a subscription which I intended to use for a month to review newspaper articles for my deceased nephew who was killed in a tragic trucking accident (killed while riding his bicycle.) I did not find any articles of any use. I noticed on my statement that NEWSPAPERARCHIVE.COM billed me $128 for another year of subscription; I...

Read full review of NewspaperArchive.com
B
12:44 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I would like newspaper archive to credit back to my account 71.88 because even though a total year amount is 71.88, i was still only expected to be debited 5.99 a month every month for a total of a year. I cannot afford this transaction. When i logged into the Newspaper Archive website to gain your company phone number i seem to notice you had not one...

Read full review of NewspaperArchive.com
L
2:42 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

i need for your company to DEBIT MY ACCOUNT 71.88 back because while im sure your website is genuine, it was a bit misleading and i don't require your services anymore. you can reach me at [email protected] thanks, latrina fells

Read full review of NewspaperArchive.com
V
8:41 am
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I became a member of NewspaperArchives.com in June, 08. For two months, I was able to get information, but since that time, I have not been able to get into my county and some surrounding counties in Pa. My local newspaper is definitely unavailable ALL OF THE TIME "Due to errors and they are working on this and please be patient". It's been since the latter...

Read full review of NewspaperArchive.com

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free
ADVERTISIMENT

NewspaperArchive.com contacts

Phone number

+1 888 845 2887
ADVERTISIMENT
ADVERTISIMENT