Having problems with Hoobly?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

Hoobly reviews first appeared on Complaints Board on Feb 9, 2010. The latest review membership and premium time was posted on Jun 15, 2021. The latest complaint spam filled ads was resolved on Feb 09, 2010. Hoobly has an average consumer rating of 1 stars from 221 reviews. Hoobly has resolved 1 complaints.

Hoobly Customer Service Contacts

13609 Victory Blvd, Suite 126
Van Nuys, California
United States - 91401

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Hoobly Customer Service. Initial Hoobly complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for Hoobly above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about Hoobly. Discuss the issues you have had with Hoobly and work with their customer service team to find a resolution.

Hoobly Complaints & Reviews

Oct 07, 2019

Hoobly — unsanitary and inhumane living conditions for puppies

I recently purchased a puppy from "angelsfourpaws." The first smell of the dog was so horrendous to the point...

Hooblyselling exotic shhair kittens

Avery shorthair exotic kittens is a scam business. This person us constantly selling the same kittens over and over again making tons if money. He is connected to amarex pet shipping also a scam company. They have over 500 complaints yet hoobly keeps posting their ads. Their main hel is [protected]@gmail.com. I have turned them into the fbi. Ftc. Bbb, oig, omb, etc several times with every name they come up with. This is the third name this person has used since july. When are you going to stop posting their ads? You're helping them pursue the crime of scamming. Stop enabling them.

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    • Updated by MADDY10 · Oct 02, 2019

      Avery Exotic Hair Kittens is a scam business making money on Exotic Persians and Persians. These people are also scamming people on puppies and parrots. So far there have been over 600 complaints against these people. They do not have any animals for sale it's all a scam to get your money. When you see the HRL [email protected] it goes back to the same scam company who keep changing their names so they won't be recognized. They work with Amarex Pet Shipping also a scam business. BUYER BE AWARE don't let them scam you.

    • Updated by MADDY10 · Oct 02, 2019

      The add for Avery Exotic Shorthair Kittens is still listed PLEASE DON'T THESE PEOPLE SCAM YOU. THEY ARE ALSO SCAMMING FOR PUPPIES AND PARROTS. When you see the phrase "SAME DAY SHIPPING" PLEASE REALIZE IT'S A SCAM.

    Hooblymy account

    Why are my accounts banned? I realized i had made a few but didnt remember till it was roo late and made a few i had made an extra account for a friemd to ppst his dogs for him and then i posted my dogs and my account was banned so i log into my orher account, banned, i make another banned right away? What the hell? This is the only good and safe area to sell puppies please unban my account im going to be homeless and need to get these puppies a new home.

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      Hooblysphynx kittens for sale

      https://www.sweetsphynxkittenshome.com/

      Hi. I saw an ad for Sweet Sphynx Kittens on your site at the top of each page of Sphynx listings. They had a half price sale on kittens. I bought one for $500 (should have known it was too inexpensive) and paid a $500 shipping deposit. No cat ever arrived. The guy at Sweet Sphynx Kittens is now emailing and texting me that I wouldn't pay a $700 insurance fine for the cat to leave Wyoming (she was supposedly flying from Dallas to Helena, Montana - no reason to go through Wyoming, and no flights from WY to Helena) and therefore abandoned her. If I now pay another $1, 000, he'll let me pick up the cat in person. I'm a bit miffed. I'd rather not see their ads on Hoobly. Thanks for listening. I'll do more due diligence next time. - Paige

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        Hooblypuppy sales

        I'm a small breeder. My accounts keep getting banned and I don't know why. I even set up another account and the same thing happened. Please help!! Thank you. I'm willing to change things in the ads if this is the problem. I don't feel that I'm not adhering to the policies though. Would appreciate any help that you could give to resolve this issues.

        puppy sales

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          We are here to help

          • 16 years' experience in successful complaint resolution
          • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
          • Honest and unbiased reviews
          • Last but not least, all our services are absolutely free
          Sep 02, 2019

          Hoobly — cat breeder scam

          This breeder has an ad on your site (https://www.hoobly.com/p/F7cGI). This ad ties to their website...

          Hooblyposting for chihuahua puppy

          made agreement to purchase a pup for $700.00 including flight. After going back and forth through text messages I was told she was shipping the pup out on 08/27 I took the day off work to pick up the pup at the airport, after waiting for almost an hour she never shipped the dog. I told her to refund the card, got several text messages back confirming the refund but haven't seen anything yet. So I have filed a fraud charges through my credit card company and Paypal next is the BBB / IRS / local authorities
          BEWARE of NIKIK3099

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            Hooblyscammers like courtney tipton allowed to continue

            I encountered a person named Courtney Tipton, selling Pembroke/Cardigan cross Corgis for $400, supposedly in Crossville TN. Communicated decently, sent pictures of adorable puppy from an app in which her username was persian20191057. I paid the deposit. She even sent updated pics of "my" puppy. I then found an ad under the same username k9093 at Hoobly selling pugs in Fayetteville NC, with a different phone number but same exact and very specific wording in the ad. Claims to be deaf, so will not take calls. When asked about the pugs, she claims her account was hacked but all these complaints here against her prove otherwise (do a search here for Courtney Tipton). She was immediately defensive when I expressed my concerns and said she'd refund the deposit tonight. We'll see, but everything up to this point has been a lie so I'm sure that is also. I used PayPal friends and family. Big mistake on my part. What a disappointment. She's not just taking people's money, she's stealing their hopes, their eagerness for a puppy, and their trust. Beware anyone with the name Courtney Tipton, email c t i p 2229 (at) g m a i l. Phone number changes according to area she's claiming to sell from. I'm just glad we found out sooner rather than later. I should have known better. Wish I'd googled her name first!

            Apparently Hoobly allows this individual to continue her scams despite complaints against her. At this moment she has an ad at Hoobly for pug puppies and is probably receiving fresh deposits from unsuspecting people who are just excited about the possibility of a puppy. I reported the ad and contacted Hoobly but yet it is still there.

            Some red flags that I shouldn't have ignored: (1) Sought after breeds of puppies are priced cheaply enough that they are very tempting but they are not registered so it seems possible. These puppies are far from the age to be weaned, only about 2 weeks old at the time of the ad. (2) She demands a deposit through Zelle or PayPal Friends and Family ONLY and says she will not accept deposits in person. When I had trouble using Zelle she was quick to say that she was sorry I wasted my time and wished me luck on my search, giving me a further sense that we were about to lose our chance for the puppy. (3) She says that you will be welcome to visit the puppies only after they've had their first shots. Understandable from a health perspective but a red flag nonetheless. Weeks go by from planning deposit to this supposed chance to actually see your puppy. (4) She will not accept phone calls, in my case claiming that she is deaf (what a low down lie). This is actually because she uses a free text app to make all those phone numbers. (5) She is very quick to say "if you don't like this don't bother contacting me, " which gives the buyer a sense of urgency in following her demands so as not to miss the great deal on a puppy. (6) She uses misspellings of "your" for "you're" in every ad I've seen. A common mistake but it is such a consistent misuse that it may give a clue that a posting is by her. (7) She continually emphasizes "SERIOUS INQUIRIES ONLY or don't bother contacting me." Many actual animal breeders are enthusiastic about their breed and happy to answer questions. This emphasis on being serious makes the buyer feel like they are already committed to saying they will send a deposit even before contacting her. (8) Upon request she sends beautiful photos of ideal looking puppies posed "just so." She is quick to supply these, they appear almost professionally done and she has age progressions that seem legitimate. Who knows where she gets these images of whole litters different ages from! They were shared through an app called TextMe rather than through her personal text as most people would do. (9) Communication is not very prompt and there are "issues" beyond her control that come up. In my case she said her phone stopped working and she had to borrow a friend's. She later claimed her Hoobly account had been hacked. She was slow to respond to emails asking for updates but very quick to respond when I asked her about the pugs in NC. She responded defensively at the suggestion that she could take a personalized picture of the puppy, saying she is not scamming anyone and that she'd just refund my deposit. Uhhh, still waiting on that fairy tale. A legitimate seller would want to allay and refute concerns, not just shut off communication.

            So, just beware out there. I'm a seller on Hoobly and I appreciate my customers who trust me, but I would never be offended if someone asked for verification. And I wouldn't ask for deposits ONLY in a way that is unprotected. There are good sellers out there. But Courtney Tipton is definitely not one of them! Watch out for her aliases also: Carson Tipton, Courtney Phillips (which she claimed was her maiden name). I know she just signed up for PayPal (because Zelle wouldn't go through for me) and I'll be contacting them to warn them of this serial scammer.

            scammers like courtney tipton allowed to continue
            scammers like courtney tipton allowed to continue
            scammers like courtney tipton allowed to continue
            scammers like courtney tipton allowed to continue

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              • Sa
                Sadiestarr18 Oct 25, 2019
                This comment was posted by
                a verified customer
                Verified customer

                [censored] she just got me. My kids are going to be crushed. I didnt really have $200 for the deposit but I couldn't think of a better gift for my kids than a new family member. Her new alias is Catherine Tippson and she says she is selling out of la grange Illinois

                0 Votes
              Aug 25, 2019

              Hoobly — hoobly mini goldendoodle dog scam

              Avoid Hermosadoodles, and the seller in these screenshots on Hoobly. She will take your deposit, then block...

              Hooblydogs

              Saw a add for a Great Danes from nikkirenea17
              I contacted her and even spoke to her on the phone. She told me that she reduced the price and had 3 left.
              The price being low we were a little worried.
              The more we communicated the more it did not feel real. When we tried to see the pups she got back with us later that evening which would be to late. Story always changed and today when we did have a time set. The price changed and the amount of dogs changed. Still no address to see. When I informed her it did not feel right, I got insults from her.
              I believe it is a scam

              Add your opinion

                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                HooblyI an unable to post an add

                My email is [protected]@gmail.com I am trying to post an add for my make American bully pup .I am wondering as to why I am still waiting for my add to be posted I have used your site many times and never had to go there this process could you kindly help myself with this issue .all I am trying to do is fine a great home for an amazing dog with quality bloodlines fully potty trained, crate trained leash trained. UTD on shots ect...
                Kind regards,

                Add your opinion

                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                  HooblyPuppy sold with health issues

                  Do not purchase rottweiler puppies from John Niles phone number [protected] in Burkesville Kentucky. I purchased a female from them Saturday night 8/17/19. She came home and all day Sunday diarrhea and acted like she had been abused because we would walk up to her and try to pet her and she would hunker down and run away. Monday she wasn't eating, was having diarrhea and blood in her stool . I proceeded to ask why she would act like that regarding acting afraid and they said she has to get to know us. (she still does it today 8/23/19. Clearly she knows us) Tuesday i took her to the vet as she wasn't eating or drinking. She was infested with hook worms.. No biggie as that's normal in puppies to have some worms. That was 256 dollars. She seemed okay the rest of Tuesday after getting medicine. Wednesday still the same with the diarrhea. Thursday, ate a little & every time she went to the bathroom, diarrhea. Then today (8/23/19) she stopped having poop in her diarrhea, it turned into just mucus and blood. She then projectile vomited everywhere and wouldn't eat or drink. I now have had to hospitalize her for the weekend and it's costing me over $700 because they sold me a puppy with health issues. They refuse to give me any money back or take the puppy back. Never again would i purchase from these people and i recommend that no one else does either

                  Add your opinion

                    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                    • Updated by Shelly granit · Sep 12, 2019

                      I have the texts proving I said something 2 days after we got her. It was not 2 weeks. I took her back to you a week after we had her. She had her ribs showing when we picked her up and my vet at bethel animal health will vouch for me that she was sick when we got her and not healthy. She was hospitalized all weekend before returning her and she wasnt eating as she was sick. Yes you returned the 800 for the dog but you refused to pay the medical expenses I clearly provided you with. We already got another healthy rottweiler from a reputable breeder unlike your puppy mill you have going on and he was healthy, eating, not vomiting or bloody mucus diarrhea or filled with hook worms.

                      I posted that review when you tried arguing with me that she wasnt sick even though I PROVED YOU WRONG WITH DOCUMENTS FROM MY VET AND MY BET CONFIRMED WITH YOU SHE WAS SICK AND HOSPITALIZED AT THE VET.

                      You're delusional by thinking it was 2 weeks and she wasnt sick. Maybe you dont know how to comprehend or read vet records or the medicine I handed you when I handed her to you. Doesnt matter. You're just upset that I called you out on selling a sick puppy. Since I posted that original comment yes you gave me the money for the dog back but not the expenses for you selling me a sick puppy.

                    • Updated by Shelly granit · Sep 13, 2019

                      I did. I picked her up saturday night 8/17/2019. Got home at 2am. Monday 8/19/19 I asked why she seemed she was afraid of humans as she hunkered down when we went to pet her you said it was normal and she needed to get to know us. Tuesday 8/20/2019 I took her to the vet which I have you the records of what they did. And yes I tore off the top of the bill that has my name and address and my personal information so when you handed those records to another owner, they wouldnt have my personal information. I also tore the bottom off because you dont need the information showing where I had my cats getting flea medicine or exam. I was showing you what they charged for her only and what they did to her.
                      I kept you up to date that friday of everything that had gone on. The fact she wouldnt eat since we brought her home, the blood in diarrhea, the projectile vomiting, the worms and that she was so sick they were hospitalized her friday Saturday sunday and monday morning. I feel giving a sick puppy who's ribs were sticking out when I picked her up from you and once you called my doctor and she said yes she was hospitalized here and I handed you the records for her, you would have seen you were wrong. Why the hell would I drive 8 hours to pick her up with intentions of wanting to drive another 8 hours and be out 600 dollars for vet Bills? You're sincerely delusional. I mean literally I had 16 hours of driving, 600 in medical Bills I lost the money on because you thought I was lying or making it up and your response was sorry we dont give health guarantees. So to protect other people from the headache I ran into instead of enjoying the new puppy they should buy from a reputable breeder who gives health guarantee which I wish I had done the first go around. I drove even farther and paid more and got a healthy happy male that was running around like a puppy should instead of barely moving around like she was acting when i got home with her.

                      Everyone just do your homework.

                    • Updated by Shelly granit · Sep 13, 2019

                      If you knew how to read english. My first post back to you I said yes you did give me the 800 back I posted the original ad before you said you would give the 800 back. I am not a liar at all. I said you gave me the dog money back not the vet money. And the post is under her name because I didnt have a account and she did. It doesnt matter who's name its posted under. What a weird thing to worry about.

                      The real truth here is, you sold me a sick puppy. Yes you gave me the 800 back but did not refund the vet money so MY OPINION is if people want a healthy dog, to not buy from you and buy from a reputable breeder like I did the second time around.
                      You can be upset all you want. Good news is I have a healthy rottweiler who's had no issues or health problems and I'm very happy with the breeder we delt with. Anyone who wants a rottweiler from them give me a call [protected]

                    • El
                      Ellen Niles Sep 13, 2019

                      You only gave me torn off pieces of the bill and you should of called us right away ! We sell our puppy at a lower price without health Guarantees and you new this. well I am done posting have a Blessed day!

                      0 Votes
                    • Jo
                      John Niles Sep 13, 2019
                      This comment was posted by
                      a verified customer
                      Verified customer

                      @Ellen Niles You have already proved you are a liar you said we didn't give you your money back and we did and we never sold a puppy to Shelly Granit we sold a puppy to Lauren Paczkowski so why would anybody believe anything you say

                      0 Votes
                    • El
                      Ellen Niles Sep 12, 2019

                      That was a lie she had the puppy for over 2 week then she called us and said the puppy was sick we told her to bring the puppy back and we did refund her money when the puppy came back it’s sides were sunk in and she was starved to death so please do not sell any puppies to this lady she knows nothing about Rottweiler and her name is Lauren Peczkowski from Ohio

                      Comments

                      0 Votes
                    • Sh
                      Shelly granit Sep 12, 2019
                      This comment was posted by
                      a verified customer
                      Verified customer

                      @Ellen Niles Dog Breeders Hoobly Customer Service Puppy sold with health issues
                      Hoobly / Puppy sold with health issues
                      Review updated: Sep 12, 2019
                      1 comment
                      Do not purchase rottweiler puppies from John Niles phone number [protected] in Burkesville Kentucky. I purchased a female from them Saturday night 8/17/19. She came home and all day Sunday diarrhea and acted like she had been abused because we would walk up to her and try to pet her and she would hunker down and run away. Monday she wasn't eating, was having diarrhea and blood in her stool . I proceeded to ask why she would act like that regarding acting afraid and they said she has to get to know us. (she still does it today 8/23/19. Clearly she knows us) Tuesday i took her to the vet as she wasn't eating or drinking. She was infested with hook worms.. No biggie as that's normal in puppies to have some worms. That was 256 dollars. She seemed okay the rest of Tuesday after getting medicine. Wednesday still the same with the diarrhea. Thursday, ate a little & every time she went to the bathroom, diarrhea. Then today (8/23/19) she stopped having poop in her diarrhea, it turned into just mucus and blood. She then projectile vomited everywhere and wouldn't eat or drink. I now have had to hospitalize her for the weekend and it's costing me over $700 because they sold me a puppy with health issues. They refuse to give me any money back or take the puppy back. Never again would i purchase from these people and i recommend that no one else does either

                      Updated by Shelly granit, Sep 12, 2019
                      I have the texts proving I said something 2 days after we got her. It was not 2 weeks. I took her back to you a week after we had her. She had her ribs showing when we picked her up and my vet at bethel animal health will vouch for me that she was sick when we got her and not healthy. She was hospitalized all weekend before returning her and she wasnt eating as she was sick. Yes you returned the 800 for the dog but you refused to pay the medical expenses I clearly provided you with. We already got another healthy rottweiler from a reputable breeder unlike your puppy mill you have going on and he was healthy, eating, not vomiting or bloody mucus diarrhea or filled with hook worms.

                      I posted that review when you tried arguing with me that she wasnt sick even though I PROVED YOU WRONG WITH DOCUMENTS FROM MY VET AND MY BET CONFIRMED WITH YOU SHE WAS SICK AND HOSPITALIZED AT THE VET.

                      You're delusional by thinking it was 2 weeks and she wasnt sick. Maybe you dont know how to comprehend or read vet records or the medicine I handed you when I handed her to you. Doesnt matter. You're just upset that I called you out on selling a sick puppy. Since I posted that original comment yes you gave me the money for the dog back but not the expenses for you selling me a sick puppy.

                      0 Votes

                    Hooblyuser/ member location/ area not correct. contacted customer service three time but not helped

                    When I registered with Hoobly, I was not prompted to give my location/ area, but just my email address is all. Please note: I do not live in Homossassa, but rather in Lakeland Florida. I have contacted Hoobly Customer Service three times so far but they have not helped me yet. They responded once and suggested that I update my ad location. But please note: my ad will always continue to show up in Homossassa until my user/profile is changed. Their system does not allow the user/ member to update their location so I am stuck. I am grateful for their pet ad service but I will never get any buyers when I am listed so far away. I have been contacting and asking customer service for help for about a week now. Might as well delete my ad and my membership as well if you won't help me. Its not what I want but its useless to place ads to some other faraway/ remote city from me. Rather, I ask again here for customer service to help rectify this situation properly by changing my user/member location to Lakeland Florida.

                    Add your opinion

                      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                      • Updated by wolfchief · Aug 13, 2019

                        Please note: I do not live in Homossassa Florida. Rather, I live in Lakeland Florida. Not sure how my user/ member location area was listed in Homossassa. I contacted Customer Service three times but was not helped. They replied to me once and suggested that I update my ad location, which I did but the ad still is listed in Homossassa. Its obvious that any ad that I place will always be listed in Homossassa until my user/ member location area gets changed. Members/ users do not have access to do this. So why is customer service giving me the runaround? Why don't they just fix it? I am stuck so my membership is useless, unless customer service helps me. Might as well remove both my ad and my membership. Its not what I want but its useless. Rather it would be better just for them to help me. Whats the big deal?

                      Aug 05, 2019

                      Hoobly — dog I gave a down payment on hoobly thru zelle for 200$

                      Me and my wife gave a down payment of 200$ for a golden doodle puppy and we found out it was a scam and we...

                      Hooblyboston terrier/dog breeder

                      I inquired about a Boston terrier I found on hoobly. I knew the price was to good to be true but I figured I'd try. The person wanted me to send $100 to hold him. I asked to come see him & pay the deposit in cash. For reasons unknown that wasn't possible. The person has a area code from Arkansas. The location on his account says Southfield mi. & he says he located on Marshall Mi which he didn't even spell right. I checked the account and they have multiple breed litters of puppies... all with these deposits and low prices. Bet this guy is making a killing off stupid people who send the money. Beware! Also FIY you can't transact dogs on PayPal. So keep that in mind! I hope people see this!

                      boston terrier/dog breeder
                      boston terrier/dog breeder

                      Add your opinion

                        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                        • Ej
                          Ejmamajo Aug 18, 2019

                          I am a victim! I should have known better. What’s worse is my children are disappointed because they thought they were getting a new puppy. I hope whomever is doing this gets caught so it doesn’t happen to anyone else. It’s just too bad people are so evil

                          0 Votes

                        Hooblystud dog service “nikobobber”

                        This woman took $500 from me after my dogs gave birth to two dead puppies, she was unsympathetic and has been calling to harass me and she is threatening to sue me for giving an honest review. I also received a message to my post from someone that said she took $200 from them for a puppy and they didn't get it. She seems very off it to me, I suggest anyone not to do business with her ever!

                        Add your opinion

                          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                          • Da
                            Dandyday Jul 27, 2019

                            We are truly sorry for the loss you have endured. We have offered a compensation for a loss, if you were able to provide a veterinarian statement confirming it to be the fault of the stud. I do believe you did misrepresent the facts. You did have two females that were both bred, and both did produce offspring. However, both did give birth to live puppies, witch according to our records of correspondence lived for 3 days each. We also have records from you denying veterinarian care for mother or puppies to determine what the cause of death was. We have dozens of litters (before and after yours), and to date your two females are the only two with an unsuccessful litter. As for your statement about a puppy payment.. that is a complete false statement and we are able to prove that. We have a stud agreement that is signed prior to service and we have dozens of references from past litters. The stud fee is for a stud, and I am truly sorry you lost the litters, but every vet or expert we have consulted says there is no way it is the stud’s fault.

                            8 Votes
                          Jul 21, 2019

                          Hoobly — ad scam for french bulldog puppy in nc

                          Member "qwa" is a fraud and scam. Placed ad for French Bulldog puppy for sale in the Greensboro, NC area for...

                          Jul 14, 2019

                          Hoobly — shih tzu puppy

                          Incident date: July 12, 2019 Client email: housecleaner2013 Breeder would not allow me to see parents or go...

                          Hooblyhome area is not michigan

                          Please note home area is not Southfield, Michigan it's Kentucky not sure why this has shown up this way. I would appreciate your correcting this mistake and letting me know that you did. There's no point in me trying to sell dogs in Michigan when I am living way down and Kentucky, if people see Michigan as my home state they were going to scroll right by as opposed to contacting me

                          home area is not michigan

                          Add your opinion

                            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                            • Wo
                              wolfchief Aug 13, 2019

                              I am with you on this. The same thing happened to me. When I contacted customer service they put it back on me to update my ad. But, no matter if I/ you update it, the ad will always be listed in the wrong city until customer service corrects the users/ members home area. The user/member does not have access to do it, so the user/member is stuck unless customer service does it for them.

                              0 Votes

                            Hooblymacaw

                            I responded to an ad for baby Macaws from Charlesedward43 and sent money for the bird after talking for a while and he was answering questions so it seemed legitimate. I sent $900.00 ($200 via PayPal and $700 via VenMo) I was luckily able to get the funds back from Venmo as he could not access them due to an issue with ID he said. He was supposed to send the baby birds out via Delta animal cargo and on 2 separate occassions they never made it to the airport, first time he stated he was away and his co breeder who was feeding the babies was supposed to send. That day came and the birds never made the airline, he answered to that message and stated it was an issue with the crate the airline wouldn't accept it so he said he would send when he returned and that there would be no issues with the second shipment attempt. well that day comes and I tracked the airway tracking number that he gave me and again no birds made the flight! at this point he had blocked my number from contacting him and I have not heard another word from him. He still owes me $200.00 for the fund I could not recover from PayPal as he requested payment be sent friends and family, I didn't know this would not be a safe transaction, I thought any PayPal transaction was protected.

                            macaw
                            macaw
                            macaw
                            macaw
                            macaw

                            Add your opinion

                              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                              • Updated by jds2002woo · Jun 28, 2019

                                Sorry I sent $1060.00 $900 for the bird and $160 for shipping delta, the $860 was sent via Venmo which I got back

                              • Ba
                                Bah Zing Oct 23, 2019
                                This comment was posted by
                                a verified customer
                                Verified customer

                                These scammers are everywhere. A lot of them are from African countries, and I'm not racist I am stating a fact. They only know how to RIP off innocent people. Buyer beware.
                                I hate admitting it, but I am out almost 600.00
                                I wanted to trust this guy...joseph Thuku, valfly 12, roger Chrisler.

                                0 Votes

                              IN THE NEWS

                              Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
                              If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
                              One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
                              A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
                              ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
                              You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
                              Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.