Menu
GoodRx Customer Service Phone, Email, Contacts

GoodRx
reviews and complaints

www.goodrx.com
www.goodrx.com

Learn how the rating is calculated

4.2 62 Reviews

How responsive is GoodRx's customer service?

49 Resolved
13 Unresolved
Good job 👍
GoodRx’s team keeps an eye on their rating and often addresses incoming complaints. However, we believe that paying closer attention to customer concerns and responding to all published reviews will help them reach even the highest ratings! For reviewers, we suggest checking out other customers' experiences and when reaching out to GoodRx’s customer service, be clear and concise to get all issues resolved faster.
Verified
The authenticity of the customer service contact information for GoodRx has been meticulously verified by representatives from ComplaintsBoard using our proprietary verification system.
Share
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

GoodRx reviews and complaints 62

Sort by:

Newest GoodRx reviews and complaints

ComplaintsBoard
N
9:28 am EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Constantly being asked to pay $49 to refill valid prescriptions

I have refilled my "year's long" prescription for birth control three times this year paying 49 dollars each time in violation of the advertised length of the prescription by your service. I want refunds on at least 2 of these. this company is such a scam. Last refill was on 12/10/21, this morning I was told my prescription was out (for 9 months, 3 packs, 3 refills and I had to pay another $49.00 to get it fixed).

Desired outcome: refunds!!!

Read full review of GoodRx and 1 comment
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
1 comment
Add a comment
K
K
Kathy lyle
Yulee, US
Apr 08, 2022 5:23 am EDT

Went to Walgreens to refill my gabapentin was 49 then he told me it is 69 now becfause of brand but it’s generic and should still be same price but I’m having trouble pulling up 431ml oral solution for it

ComplaintsBoard
N
5:31 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx 10.. gift card

i got a email in dec 2021 not to forget the 10.00 gift card before dec 31.i went to stop and shop got my meds and gave the papers to pharmacist with the good rx info she took all papers and i got my med on dec 28 2021.but have not gotten my gift card could you please help.i used good rx for my meds.thank you

Desired outcome: 10.00 gift card

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
C
9:42 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Service Complaint

Good RX is nothing more than lying BAD RX. Walgreens would not accept my coupon. I sent an email to Good RX receiving nothing but BS excuses. Then they offered me a $25.00 virtual gift card. Asked the employee Elaine what a virtual gift card was and she would not answer me. I have sent over five (5) emails to the company stating I would accept the gift card for the inconvenience (can easily document as I have retained emails), however, no one will respond including the CEO Doug Hirsch.

Desired outcome: I would like the $25 gift card that I was offered along with a response to my emails.

Read full review of GoodRx and 1 comment
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
1 comment
Add a comment
G
G
Ghost8531
,
May 16, 2022 7:22 am EDT

Blame walgreens not GoodRx!

ComplaintsBoard
K
9:46 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

GoodRx Monthly fee

My Dr. suggested I try the service when I could not afford a prescription. I am sorry if I mistakenly applied for an on going membership. I paid the first months fee since I did use the service.
I recently got a charge for December ( on the 27th).

I just want to end the charges and the membership!
I can be contacted at [protected]
or conley.[protected]@gmail.com

Desired outcome: end to membership and billing

Read full review of GoodRx and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
G
G
GoodRx Responses
, US
Dec 30, 2021 12:12 pm EST

Hello Kevin, we have been able to cancel your account and refund your charges. If you have any other questions or need help with anything else, please let us know by calling us at [protected] or by sending us a private message on Facebook or Twitter.

ComplaintsBoard
P
12:57 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Vertussin cough medicine

The app said $24.00 at Walgreens and when I presented the app, I was refused that price and told $160.00 instead. No resolve. So I only could afford half the prescription. But that was even more than $24.00. My husband was suffering with Covid and also has COPD. The coughing was debilitating and we really needed the medicine ordered by Dr. Regenerative.

Desired outcome: Assurance that Good Rx works and a refund.

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
2:08 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Ivermectin and your lying customer service rep "Brittany"

GoodRx and Walgreens have colluded to deny a legitimate coupon, causing me to pay close to 400% more for my prescription.

"Brittany" lied to me on the phone, telling me GoodRx does not offer ivermectin coupons.

From your website:
CVS Pharmacy.
$93retail
Save 61%
The price after coupon is$35.83.
with free coupon
GET FREE COUPON
Prices for the following pharmacy:Walgreens.
$142retail
Save 75%
The price after coupon is$34.58.
with free coupon
GET FREE COUPON
Prices for the following pharmacy:Costco.
$99retail
Save 44%
The price after coupon is$54.45.
with free discount
GET FREE DISCOUNT
Prices for the following pharmacy:Shaws.
$112retail
Save 44%
The price after coupon is$61.97.
with free discount
GET FREE DISCOUNT
Prices for the following pharmacy:Walmart.
$79retail
Save 2%
The price after coupon is$77.05.
with free discount
GET FREE DISCOUNT
Prices for the following pharmacy:Kroger Pharmacy.
$99retail
Save 70%
The price after coupon is$29.72.
with free coupon
GET FREE COUPON
Prices for the following pharmacy:Stop n Shop.
$156retail
Save 50%
The price after coupon is$77.97.
with free coupon
GET FREE COUPON
Prices for the following pharmacy:Hannaford Brothers Pharmacy.
$140retail
Save 44%
The price after coupon is$77.97.
with free coupon
GET FREE COUPON
Prices for the following pharmacy:Target (CVS).
$95retail
Save 62%
The price after coupon is$35.83.
with free coupon
GET FREE COUPON
VIEW MORE LOCAL PHARMACIES

Desired outcome: Balance of the difference

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
B
12:56 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx CVS Pharmacy

I use Goodrx for this one drug because my insurance would charge a large deductible. The problem is every time I go down there the drug is at least 7.00 higher than the coupon I printed. I even saved one to my phone this time. Last time they told me the price changes here and there. This was 15 minutes later. I noticed Kroger doesn't seem to have a problem. I can understand a couple of dollars, but a coupon for 17.00 ended up being 24.00, so I don't know if I am getting a true discount or not. If CVS doesn't want to honor anything properly, they should just drop their contract. What is the point of Goodrx if I am not truly saving.

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
11:04 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Lisinopril 10 mg

On July 5th, 2021, I went to Walgreen's Pharmacy to fill a new RX for
Lisinopril 10 mg # 90. I took my coupon from Good RX thinking that I would save money. I did not! When the cashier rang my coupon into the register, the price increased. I ended up paying the higher price as the cashier wouldn't or couldn't void the transaction and start again. I felt really cheated by using the "UN" coupon. Who uses a coupon so they can pay more? Well, I ended up doing so. I have recommended Good RX to many of my clients as well as patients that visit the physician I work for. I think you should know that this type of thing is happening and I hate for you to have a bad reputation based on this.

Desired outcome: Know that some pharmacies are not handling you coupons effectively and set a policy that will void the coupon if it rang in and the price increases.

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
3:02 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Good to and costco

Costco denied to honor my good RX for my pets medication of phenobarbital. We had gotten it there before many times with the good RX and now they say that good RX no longer will allow medication for pets with the Good RX card . Please tell why is this ? It's the same medication So I don't understand why good RX would not honor they prescription. Otherwise I assume it's just Costco not honoring the good RX card. My question is do you honor prescriptions for pets or not.If so I will just change where I get my prescriptions from now on. Thank you for your time and I hope to hear from you soon.

Gena Steele

Desired outcome: I would like to know why this happened and get it resolved

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
3:59 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Costco again refuses to honor Good RX discount.

This is the 3rd time Costco Pharmacy Concord has refused to honor the GoodRx Discount. The other two times I canceled and went to Safeway. I accepted this recent purchase due to time restraints but will go to Safeway for renewal even if their cost is more, because, invariably, Costco will overcharge beyond the discount. WHY DOES GOODRX CONTINUE TO SUPPORT COSTCO.

Buproprion Hd Er (XL): 150mg, 90 tablets (Presc. # 6293643)
Good RX Coupon
Bin 015995
PCN GDC
Group DR33
Member ID WU775954

Good RX Cost $24.90
Costco charge. $40.66 (after refusing to honor GoodRx discount.)

I have 70, 000 social media followers. I think it's time they (and BBC) are alerted to these deceptive practices.

Read full review of GoodRx and 1 comment
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
1 comment
Add a comment
D
D
Dan Fulk
, US
Jul 19, 2021 1:44 pm EDT

Hi . I also have good rx gold . Everything was great until COSTCO quit honoring it on CERTIAN drugs . To no avial Sam's doesnt, Walmart Doesnt, Price Chopper just to name a few . They werent making enough money on their drugs

ComplaintsBoard
T
9:30 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Person Distributing GoodRx materials in our neighborhood left GoodRx trash all over our front yard.

Person Distributing GoodRx materials in our neighborhood left GoodRx trash all over our front yard. Occurred Saturday June 26th. Big mess to clean up. See a sample picture of some of the mess in the attached photo. Want an apology and Kroger gift card for $50. There were several plastic display stands and hundreds of wallet sized cards that have GoodRx contact info on them.

Desired outcome: Apology and Kroger gift card.

Read full review of GoodRx
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
D
4:13 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Prescription Bait and Switch

We looked for a specific medication on your site and was surprised to see that for Virt Caps we could receive a price of just over $14 from CVS on Robb Drive and went their to get my prescription filled. They not only transferred that prescription but all my others from Walgreens without our consent. They they tell me the Prescription will cost over $59.00. When we challenged them they said that was it regardless giving them your coupon for the $14 + price.

This makes your company and CVS a bunch of Yahoos! It was not a good experience.

Desired outcome: Give us the prescription for your GoodRX price

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
12:31 am EDT

GoodRx Gold

I subscribed to Good rx gold. I had a prescription for Tacrolimus 60G 0.1 %. The cost quoted at Wegman's for the gold card was twice the cost in you app and when they input the non gold the cost dropped to $97.40. Why should I pay a fee when the gold card price was twice as expensive.

Read full review of GoodRx
Hide full review
ComplaintsBoard
B
3:50 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx charge

I signed up for Good RX on 3/14/21 gold for $5.99 (credit card) and cancelled the same day. I thought it was free for 30 days and it wasn't. They charged my card and I want it refunded immediately. I don't have any photos other than my credit card being charged. This is my only complaint. Please have my account credited I'm not paying for something I don't use. Thank you

Desired outcome: Cancelled and Refund

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
7:46 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Cost of product at website not honored at pharmacy

My doctor called in a RX for 20 capsules of uro-MP. My insurance cost was $45.83. On Good Rx website, it shows $16.53. Pharmacy entered my Good Rx information and said it would be $63 plus. They claimed you couldn't believe the pricing from Good Rx. I was thinking of doing Gold Rx but I won't pay for something that can't be utilized. What is wrong?

Desired outcome: Get the discount price as shown

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
9:42 am EDT

GoodRx publix pharmcy in perry ga

On 10/01/20 I bought a quantity of 90 pills from the Publix pharmacy in Perry, GA. I paid $15 and change for the prescription of famotidine 40 mg. Today; 0/1/05/21; I got a refill for $23.88. Would you please explain to me why the cost was more? I am a USAF veteran and have tri-care for my insurance.

thank you,
Geary Ward.

Desired outcome: price straighten out

Read full review of GoodRx
Hide full review
ComplaintsBoard
D
12:15 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Pricing issue

Because a particular must-have prescription drug would not be covered by his Prescription Drug Plan, I signed my fiance up with Goodrx (on Dec. 10, 2020). The drug in question is Pantoprazole, 40mg tablet (90 day supply). I checked on the mobile app for the closest location that had the best price (ShopRite, West Deptford, NJ). The price on December 10, 2020, was $11.00 for the 90 day supply. When my fiance went to pick up his meds, the pharmacy attempted to charge him $23.50! When my fiance complained, the pharmacy said "they could sell him the med for $15.50!" He told the pharmacy the price had been quoted, when the prescription order was place, was $11.00, but the pharmacy refused to sell him his meds for the previously quoted price. (The price on the mobile app HAD, in the meantime, been changed to $15.50) I question WHY the pharmacy tried to charge him the $23.50 and then were willing to charge him the $15.50. Sounds to me like Goodrx is NOT a very reputable company!

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
4:19 pm EST
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Website

I have had a Good Rx account for several years. I have had entered all my drugs and my current Medicare Advantage Plan. Now I am trying to enter a new Advantage Plan and am unable to do so. When I click the arrow on the drop-down box nothing appears and I am unable to directly enter any plan? I have tried to do this on Chrome, Firefox and Edge with all extensions disabled. I also tried this on another PC with the same results. This has rendered the site completely useless to me!

Read full review of GoodRx
Update by Steve Burns
Feb 06, 2021 1:51 pm EST

My problem has not been resolved!

Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
2:17 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Customer service

All the contact numbers for GoodRx, have recordings, so that one cannot ask questions, from a real person, or a real person is very difficult to get hold of. I want to know how easy it is to unsubscribe and whether GoodRx provides savings on all 6000 drugs, or just on, for example, the 20 most popular drugs.

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
12:55 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
GoodRx has left an official reply on this complaint.

GoodRx Unsubscribe from email button does not work!

i get very frustrated with company's that will not allow a person to unsubscribe when you press the unsubscribe button on the email.

I have to register a complaint here...and...then spend my time talking to an incompetent person on the phone that doesn't know how to unsubscribe me from your email list.
This is very frustrating! Not a professional practice from your organization...!

Please unsubscribe me from your email list!
[protected]@cox.net

Read full review of GoodRx
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

Hide full review
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service

Contact GoodRx customer service

Phone number

+1 (855) 268-2822

Website

www.goodrx.com

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.

Is ComplaintsBoard.com associated with GoodRx?

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with GoodRx Customer Service. Initial GoodRx complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for GoodRx above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about GoodRx. Discuss the issues you have had with GoodRx and work with their customer service team to find a resolution.