SUBMIT A COMPLAINT

Complaints & Reviews

a dress I ordered september 10th and have not received!

The dress I ordered hasn't come! I am furious! I want my dress
Cathy Hetzel
800 South 4th St Apt 1402
Louisville, Kentucky

I had planned to wear it for a special occasion A cotton peace sign dress I can't wear
until spring because it's so late! I had planned too wear it for a special occasion! It seems this is a big problem for your company as I have see numerous complaints! You obviously don't care about customer service! I will share this on FB with my friends and then have them share! I have friends from all over the world! I would think your service would be better so you would get repeat customers!

  • Updated by Cathy Hetzel · Nov 04, 2019

    I ordered a dress on September 10th and yet to receive it! It's a common complaint and I wand my dress!

  • Updated by Cathy Hetzel · Nov 04, 2019

    I want the dress I ordered on September 10th! I have emailed them and it's always some excuse! Plus getting in touch with them is a nightmare!

refuse to give refund

Made an order for $51.88 using the online shopping app CHICME. PAYMENT WAS TAKEN. Order was not being sent to me. ( customer service gave NO REASON to why my, order was not being processed, even tho payment was already taken off my debit card. I cancelled the order. Customer service stated, if order was cancelled before it was sent out then id get my refund 7 business days later. MY ORDER WAS NOT PROCESSED. Then after 7 days, i called to check on refund status, no update. then 14 days called again. Still no update. So then 21 days called again. They informed me they require proof that they took my money. I gave them a COPY of my ORDER. Proof that $51.88 was taken off, my debit card. They now just send me the same message of proof is required before refund can be sent. I sent ANOTHER copy of my order and the proof that the amount of $51.88 was taken off my card and NOT RETURNED YET. They NOW state, a refund can not be issued as the " order" no, longer exist due to the " time, passed since the order was cancelled". A refund, of $51.88 is still owed back to me!

  • Ja
    James Askew Sep 26, 2019

    Chicme, Why? why waste folk time with this foolishness. It would be so much easier to produce good products, get great reviews and have the best return customers. Why create this web site and cause all this unnecessary chaos?

    1 Votes
  • Mi
    micaela delacanal Oct 07, 2019

    Encargue el día 25 de sept y aún no me lo han entregado! Exijo una respuesta sobre el producto o que me devuelvan el dinero

    0 Votes

clothing

Fraud alert: this company is a scamming machine. They are not located in london, they are in china. I have ordered twice from them and the first time, the clothes were so poorly...

still waiting on refund for canceling order

I am getting so frustrated with not only waiting for my refund to be applied back to my account, but there responses are not getting me any closer to getting my money back. And the person answering me is more concerned about me giving them a good rating!! Why would I rate them at all if they're of no help to me?? I have already filed a complaint with the federal trade commission, and will be filing a new one each day with another authority until I receive my money back in my bank account!! This is completely rediculous and frustrating and there's no reason to take my money!

poor service crap products, poor attitude, avoiding paying refund

What a crap attitude this firm has
Dont touch then with a bargepole

Hello,

Only sorry to tell you for the last time that if you don't work with us to send the picture of the receipt or the tracking number, unable to do the refund.

Thanks for your support and understanding.
Customer Service
May

-------- Original Message --------
Subject: Re: Re: Re: Order Confirmation from Chicme!
From: Oscar Thomas
Date: [protected]:28:11
To: support

Hi MAY

Crub your attitude here, and sort out my refund asap

Colum Cleary

On Mon, Mar 18, 2019 at 10:20 AM wrote:
Hello,

Only sorry to tell you for the last time that if you don't work with us to send the picture of the receipt or the tracking number, unable to do the refund.

Thanks for your support and understanding.
Customer Service
May

-------- Original Message --------
Subject: Re: Re: Order Confirmation from Chicme!
From: Oscar Thomas
Date: [protected]:45:45
To: support

Hi May

Not interested in you warehouse.
You have the package as the return docs were in it.
So arrange my refund today please

Regards
Colum Cleary

On Mon, Mar 18, 2019 at 6:56 AM wrote:
Hello,

We have tons of packages in our warehouse. And it's impossible to ask someone to find which package belongs to you.

Only sorry to tell you again that if you don't work with us to send the picture of the receipt or the tracking number, we are unable to do the refund.

Thanks for your support and understanding.
Have a nice day.
Customer Service
May

-------- Original Message --------
Subject: Re: Order Confirmation from Chicme!
From: Oscar Thoma
Date: [protected]:10:08
To: support

Still awaiting my refund here, you have the package and the date sent and the cost to me as £8-50, I demand my refund, under sale of goods act.
I do not need to provide a tracking receipt
If i am not refunded within in 7 working days
I will be reporting your firm to the consumers association, and the sales of goods act, fraud office

Where is my refund for these poor quality blouses??

Regards

Colum Cleary

On Thu, Jan 17, 2019 at 12:25 PM Chic Me wrote:
Dear colum Cleary

Thanks for your order.We hope you enjoy your shopping experience with us.Your satisfaction is always our first priority.

We create a account using your PayPal account email for you and please click here to set your password. Then you can login to check your order status !

Order Number Product Name SKU
[protected] Chains Print Button Up Blouse LZG1260-mu-S-ChicMe_Prime
[protected] Ethnic Print Knot Front Blouse LZ0926-bk-S-ChicMe_Prime
[protected] Chain Print V-Neck Casual Shirt TL8829-bk-S-ichic
Grand Total: [$60.80]

Your order is now in the normal processing, a shipping confirmation email will be sent once your order has been shipped.And we will deliver your order to:

Mr Colum Cleary([protected])

For more order details and updates, please log into your account to have a check about it. You may click here to get more info.

Sincerely,

Customer Care

https://www.chicme.com/

Note: This is an automatically generated email, please do not reply. Any questions, feel free to contact customer service for help.

orders were returned back and no refunds were made

590111 Date of Incident : October 20, 2018 Client number: +[protected] Full Description of Incident I ordered some items (clothes, panties and bra) on October 20, 2018, to my friend...

I will never buy anything from them again

This company is the WORST ever !!! I ordered a dress and a pair of high heels and they were both not what I expected. The dress is a cheap material and on the picture of the model looked very different. The high heels took about 2 months to arrive. They too are not even close to what I saw on the pictures. They have this odor to them and the zipper on one of them doesn't work properly. I tried so many times getting in touch with these people but never got a response. These people are nothing but fraudulent and thieves and take advantage of people by selling cheap ass products.

sequence gold dress

I wish I would have known how this company before I ordered a dress from them. I ordered a dress for a special occasion back in mid November. Tracking my order it stated that my order came to on one day. Okay, I'm waiting on it. It never arrived check to see the location of my order, it stated the receiver sent it back. HOW COULD THAT BE I NEVER RECEIVED MY ORDER!!! How do I get my money back??

hooded sweatshirt/female

Product was not the size I ordered. I want A refund, but there is no way get in touch with company. They have options on there website, I have tried A few times with no luck. No...

no status or tracking number

I ordered boots from chic me, I have yet to be sent a tracking number but it says it has been shipped. I am upset because after reading all the reviews about the horrible service...

a dress

I ordered a dress and it looked nothing like the picture. The color of the dress when I saw it online was a pinkish color. But when I received it, it was nude. I order a small and...

returning my item

I ordered a swimsuit that upon arrival looked nothing like the picture on the website, since it has arrived I have tirelessly tried to get in contact and return it but nobody will...

scam company in china refuse to give refunds

This company is a total scam. they do not intend on providing refunds for horrible materials and cheaply made garments. It has been more than 5 months trying to get a refund...

refund

Hello I have spoken with someone from your customer service dept via WhatsApp about my refund I have sent back the package and my shipper delivered it July 23rd 2018 and I have...

returned order

I brought and payed 83.00 4 shirts that weren't the wrong sizes in which they were just left by the united states postal service. I didn't have 2 sign 4 them and it had no return...

Yellow dress

I ordered a dress since july 14th and never received. The status showed delivered but never get it Tracking # [protected] I complained to the postal company service and they...

item missing from order

MY ORDER NO 1v5y382H1IOR1L3E9w6q4d922v. The Green Waist Belted Mid-Calf dress for $26.77 is missing! I never received any emails that it was no longer available and I certainly...

horrible customer service

Ordered a dress from this website 7 days ago, received order confirmation and thought I was all set...then received a random email stating that item is out of stock and will not be available. Now I have to scramble to find something else at the last minute which is a huge inconvenience!!!

Will not order from ChicMe again, extremely disappointed!!!

  • Cr
    CRsupportteam Jul 14, 2018

    Hello,
    Thank you for your review!
    We are deeply sorry to hear you had such an unpleasant experience with your order.We will improve this part in the near future.
    Could you please send your order number to the email address:[email protected]?we will help you check your order.

    0 Votes
  • Do
    Donna Benoit Oct 03, 2018

    Please send order # for what!!! this is a generic reply that look as if they care to help. Every attempt will return with this stupid message. Somebody need to STOP this company from ripping people off!!!

    2 Votes

dresses

MY ORDER CONFIRMATION NO: 0120180621000002716608 Im really disappointed I've been waiting for two dresses and havent recieved it the 1 dress is the twist halter backless tie waist...

no information or product received

I purchased an item from you guys and I have not received a confirmation number or any information on what the progress is. This is very unacceptable for this to happen with no...

extra charge to my card

I accidentally clicked cancel order so I either need my money back or the product won't let me change anything You guys aren't answering the phone I need my 25 dollars please or...

pink high waist bow pants

They were supposed to be here a long time ago. And they still have yet to be here!!! That are actually supposed to be here yesterday but they aren't here!!! I need to know where...

refund I never received

590111 I recently cancelled my order because I never received my dress. Then they told me they would refund my money. Well they never did it's been two months now. Then someone charged...

used swimsuit

My name is lisa mack i ordered a swimsuit 4/07/18 i just recieved it with no panty shield no tags and has an ordor to it my email is [protected]@gmail.Com i would like a full refund...

my items I never received

I ordered two outfits on line one was dress and one was shoes. I never got neither one. The shoe size was 9.5 n dress was large or medium. The dress was supposed to be gold and...

I am still waiting for my parcel

2 December 2017 HKAETA31237811 Rhinestone Embellished Split Sleeveless Maxi Bodycon Dress I did not receive it so far Order No.: 135z16260r5G3K2h3U2L03022P Ships From: Oversea...

its not a complaint ; an enquiry

Can you inform me of your sizes as I purchased the army style trousers in an Xl and it was way too small.

Are your sizes at UK standard - as when I purchased trousers in the UK I am an 18. On your sizes as XL it states 20-22 what is going on.

Are they not true to size. Could you be a bit generous with the material and state the material on the site.
You would gain more customers if you did do BIGGER sizes.
as the designs are good and attractive. But when ordered it comes at a few sizes smaller, this is why I am afraid to order as I have not got money to throw away.

Mrs Smith

undelivered products

Hello Team,
I am extremely disappointed with your service. I have purchased a few items online & only 1/2 Of what I paid for arrived. Order number: 1w511N7r5m6L8a4p5S2Z024R0r! I'm still waiting on the alluring Lingerie & Batwing dress. Please advise when I will receive my items. I have sent an email about my request for the remaining items but I have not heard back from your company. You are quick to take the funds for the items, but only post 1/2 of what I have paid for. On your website it states that the items have been "shipped" but I am still yet to receive them. I would like to be refunded for the inconvenience you have caused. Please contact me ASAP regarding my complaint on [protected]@live.com

undelivered products

  • Updated by AmberKevonté · Feb 26, 2018

    Hello Team,
    I am extremely disappointed with your service. I have purchased a few items online & only 1/2 Of what I paid for arrived. Order number: 1w511N7r5m6L8a4p5S2Z024R0r! I'm still waiting on the alluring Lingerie & Batwing dress. Please advise when I will receive my items. I have sent an email about my request for the remaining items but I have not heard back from your company. You are quick to take the funds for the items, but only post 1/2 of what I have paid for. On your website it states that the items have been "shipped" but I am still yet to receive them. I would like to be refunded for the inconvenience you have caused. Please contact me ASAP regarding my complaint on [email protected]

my bill total for a dress

I just placed an order my total came to $19.79 the currency now is $123.53 per dollar equivalent to $2464.45.. now I need speedy answers as to why was a total of$6247 been deducted from my account I'm truly upset and need clarity to my money . This I very disappointing as a first time shopper! I would love to know how did an additional $3783 and some cents came out of my account almost three times payments... I need answers ASAP work to hard fo my money !

my bill total for a dress

black spiked heels and black off the shoulder jumpsuit

This is the worst place to order from. It took over a month for me to get my merchandise. And when they finally came, they were not what they looked like in the picture. The...

defective products made with poor material

Hello,

This is the first time I have purchased items from ChicMe and I am utterly disappointed. See some of the defects in the pictures below.

The order said numbers are as follows:

1G581Q1K6K3P6Q6J1r755b8s1q

1H5C181Z6k3x6O6T1g7b5z811O

1s5F1q1e6a3A6l6y1j7A5X8y1H

1K5H14186P3H6X6q1v7o5G8219

1L5Y1A1T6P3m6u6d1r7W5h8e1G

http://www.chicme.com/product/sexy_halter_split_floral_maxi_romper_dress/e707ed03-4a9d-48de-9ec9-6b5dbb916a9b.html

http://www.chicme.com/product/stylish_print_off_shoulder_cropped_slinky_pantsuit/8cbbca47-de63-4829-86ee-dfdb93982b84.html

http://www.chicme.com/product/high_waist_spaghetti_strap_floral_casual_romper/acd37ad4-59a7-4b99-905b-088e220ae7ff.html

http://www.chicme.com/product/ethnic_style_caged_strappy_open_back_bikini_swimwear/94502f25-0499-49ed-84f3-f709e6f4f986.html

http://www.chicme.com/product/sexy_spaghetti_strap_fishnet_tassel_cover_ups/f3aca2c1-c4c7-4715-bb88-65e25f0e9a9b.html

I am totally dissatisfied since the product received is very different from pictures depicted on the site. I must give you kudos' your site was very nice but what about the after sales service? Please refund me my full order as soon as possible.

defective products made with poor material
defective products made with poor material
defective products made with poor material

order # ln332657216kr

Ordered sku h71865 trendy queen jeans and you sent me sku h72102 jeans. They are not the same jeans. This is the second time this happened, we kept the sku h72102. So I ordered sku h 71865 again and you screwed it up again. I don't want another sku h72102. I want to return them. Also received qt8003 b k s gc11f03 size small. I ordered by your size chart, knowing asian sizes she wears a size 2 and they don't fit. I would like to return them and get a size medium. Please send me a return label. I consider myself a good customer of yours. Please rectify this problem. Thank you bob d'avanzo [protected]@optimum.net

unethical behaviour

I have ordered 4 items from you. And I have not received any of them. I am so mad right now, becauase I have been wiriting to you everyday for 2 months, I have called the post...

Chic Meclothing a blazer and a jacket

I have yet to receive one item and the other is completely wrong but I can't speak to a human. I just want a return address and a refund for both items including the missing item.. if someone could please get back to me with this information that would be great. I'd like to resolve this matter as soon as possible cause this customer service set up is nothing but a headache

late delivery

It is my first time to order from you and it seems to be the last. I ordered heels shoes since 10 days and got an email that i will receive it on 20december and today is 25 and i got nothing.
I tried to send email to you but i got a failure notification!
Either you give me a date to receive the package or make a refund!
Email: [protected]@yahoo.com

late delivery

1g5m1d1f7t345x9w1z7j2b5o8z

590111 Hello my name is jamiles osorio thanks because i recive three of the dresses but it was 4 and i only receive 3 the One that i diring recive was the red one cant you please tell me...

long wait and poor customer service

I placed an order for two dresses from the 23rd of november, and it is now december 21 and i still have not received my package. I messaged an agent this morning, and all sje kept saying was thati will get it soon without giving me a date, and i kept telling her that i need the money back and she immediately went offline. This is the worst site yet, it is almost christmas, you guys took my money and cannot deliver. I need my refund now!
This is distasteful!

1g5m1d1f7t345x9w1z7j2b5o8z

590111 Hello my name is jamiles osorio and im giving a complain because i did my order in nov and i havent get my order i recive a email telling me that it was shiped but i dont receive...

Chic Merefund

Order number 0120171209000001974813
Name Chloe down
Hi I've emailed about a coat I ordered and heard nothing back, I didn't realise my coat wouldn't arrive till after Christmas as it's not yet even been dispatched can I please arrange a full refund and can someone please get back too me regarding this please as I've yet to hear from anyone about my order

chicme / large grey off shoulder long sleeve knotted bodycon dress and one other item

I purchased a dress through IG - I paid with my paypal. I never received an order confirmation of Chicme to track my order - I only received the Paypal confirmation. Now I cannot...