The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In
Sort by: Date | Popularity

Home & Garden Complaints | Page 3

Teamtop IC Store / order number: [protected]

Xp
Xpress123 on Nov 2, 2018

Teamtop IC StoreI have received the delivery of the Bidet Toilet Sprayer a few days ago. The item received showed not only obvious sign of being used before but also leaks when tested. I have attached pictures and a video on these defects. As a regular customer of Ali, I am very unhappy and greatly annoyed...

Magnamail / missing goods

Ev
Eva Lankas on Nov 2, 2018

Dear Magnamail, I have placed an order in September. I have been charged on the 11.09 $77.70 and on the 12.09.18 $24.90. As I have not received the orders. I spoke to you on the phone and I believed that you are going to resent the orders to me. You have credited me on the 23.10 18 for...

Choice Home Warranty - is a scam repair service / home warranty service

Df
dfreal on Nov 2, 2018

Choice Home Warranty service is a scam you will be miserable if you choose this service. I was just told that they are a repair company and not a replacement. Every time I call for repairs or replacement they find a reason to give me a faction of the replacement or a reason that it is not...

Nelson Tree Service, Inc./Dayton Ohio/Dallas Texas / nelson tree service butchers trees/assaults homeowners/workers threaten and use profanity/workers damage private property

Nk
NKnack001 on Nov 1, 2018

Nelson Tree Service will trespass onto your property without notice, butcher mature trees and plants, assault you with their vehicles, intentionally cause property damage, use Profanity - as in 'You damaged my property!'...'So [censored]n what! What're you [censored]n gonna do about it, [censored]t?' -...

Houseen / christmas decoration light

Re
Reda Bernotaite on Oct 31, 2018

HouseenGood aftenoon, please check this seller. Everyone in their comments are complaining that they do not describe that lights are goingt to be colourful, not white, and they still make no changes in their pictures. As I had read in comments, they do not cgange products and they do not make...

Dulux Paints / paint

Mi
Mike6487 on Oct 31, 2018

Dulux PaintsI bought the pictured paint from BnQ. Both were exactly the same. Once I finished the first pot I opened the other to find this is a completely different colour. The dark green coloured paint was difficult to roll on and didn't show the colour until I rolled it twice then brushed it...

360 Outdoor Design/ Martinson Eco Landscaping #Kelowna BC / took our 17,959.97 deposit never returned

Ka
KathleenK on Oct 30, 2018

We entered into a contract for Landscaping/ Fencing August 2018. Paid them the deposit so they could buy the materials. Neither the owner or the operational manager returned. We received notification by the Operational Manager the company was going bankrupt and we would receive our deposit...

Best Buy / never received item bbytx-[protected]

Nj
njm0609mos on Oct 30, 2018

I have called twice since 10/27 (Day when my item should have arrived). I called on 10/28 and 10/30. The customer service agents are so rude and ignorant of how to take care of customers. I have now been on the phone for an hour with the same agent with no success of a refund, offer to...

BeautifulHalo / vintage ceiling retro pendant light silver industrial

Ma
maggie&david on Oct 30, 2018

item ID [protected] I bought 2 of these back in 15 th aug 2017. The ring that holds the glass in has a broken screw piece on that . I have only today opened the package as our new house is just built . I am prepared to pay wholesale for another light if you can't supply the whole...

Lawn Doctor / lawn treatment

We
Weeg04 on Oct 30, 2018

I got them this year for weed control but it was just the opposite. I got more weeds this year then the previous 15 years I lived at my home. The 3 rd treatment ended up killing my lawn and i needed to resod a good portion of my back yard. I cancelled them and they continued to service my...

Dulux Paints / dulux pure brilliant white gloss paint - yellowing

An
anna kenworthy on Oct 29, 2018

Hi Dulux, I have been living with drastically yellowed wood, throughout my home.since 2016 on my beloved bay windows, doors and frames, skirting boards, kitchen cupboards, etc. Originally painted with Dulux's Pure Brilliant White Gloss paint for some time now the yellowing has got progressively...

Grand Circle Travel [GCT] / have not received tulip bulbs ordered one hour cruise, on april 24 20l8

Sy
Sylvia Robison on Oct 29, 2018

Have tried to reach by e-mail to Annemieke's Pluktuin HILLEGOM with no success . Bulbs were suppose to be delivered i n October and I am still waiting. Receipt Terminal: M2P7XQ Merchant: [protected] Periode: 814 Transactie: [protected] Token: [protected] I was charged on my Visa Card 53, 00...

Dollar Tree / o'neal lane. baton rouge louisiana

Me
Merrilyn Provost on Oct 29, 2018

Does corporate ever check on the stores? Apparently not the one on o'neal lane in baton rouge. I am talking filthy!! Think of the worse had station bathroom you have every been in and multiply by 5, 0000 and you will get some idea of how dirty this store us. And i'm talking about the...

CSX Transportation / damage to my property

Mu
Muleman 64 on Oct 29, 2018

During Hurricane Matthew last year, a tree on your right of way behind my house fell across the tracks. Your employees were very quick to cut the tree to remove it from the tracks, but they did nothing about the big root ball that destroyed a portion of my fence. I was going to repair it...

AliExpress / problem with failed order. seller refusing to issue a refund.

An
Andreikelin on Oct 29, 2018

I have placed an order on Sept 23rd, 2018. Order ID: [protected] The item is listed with delivery guarantee via DHL in 10 days. The seller has failed to fulfill this. I still have not received my order. I no longer need this item because it was not delivered on time. I have repeatedly...

Rama Deals / solar flame lamps

Ma
Marilyn M on Oct 28, 2018

I wish I had read these reviews before I sent any money to this company. In July I ordered four solar flame lamps. Since then between not getting all four and two shipments I am still waiting for the last lamp. I have sent multiple emails and requests to return the three I have and only get...

Kohl's / 40 piece dinnerware - basketweave

Co
Conci Rosa on Oct 28, 2018

Kohl'sI bought this on 10-18-18 at Kohl's at Kirkwood Highway in Delaware. Upon opening the package, I found that two of the cereal bowls were missing. I love the set, and I would like the two additional cereal bowls to be sent to me. I am unwilling to box all of the plates back up and...

JCPenney / Spring Window Fashions / top up/bottom down cord lock failure

Ka
Karen A M on Oct 28, 2018

I purchased this blind from JC Penney knowing Bali had excellent warranties. When the blind failed to lock in place four years later, the customer service rep at Spring Windows Fashions (the number JC Penney gave me to call) said that this warranty ended in three years. Good choice, since...

Ashton Woods Homes / poor lot quality

Ji
Jim Herzog on Oct 28, 2018

We purchased a home last year and found out that Aston Woods brought in fill dirt to cover what was a swampy area with an underground river. Soon after moving in we saw water all around the house and began pumping it out, only to discover it was a persistent stream hitting the house. We...

Mr Price Group / MRP / [protected] silver adult cont broke same day as purchase

Lo
Louise Cazin on Oct 28, 2018

4/10/2018 inv no [protected] from Mr Price Home Hillcrest I did attempt to have it exchanged but the manager would not as she felt it had been dropped. After returning home I found out it had dropped only after the top of the bottle broke off while my daughter was holding it. This was 5...