Menu
Americas Best Value Inn
Americas Best Value Inn Customer Service Phone, Email, Contacts

Americas Best Value Inn
reviews and complaints

www.redlion.com/americas-best-value-inn
www.redlion.com/americas-best-value-inn

Learn how the rating is calculated

1.0 357 Reviews

How responsive is Americas Best Value Inn's customer service?

4 Resolved
353 Unresolved
Very poor 🤒
We don't know much about how Americas Best Value Inn handles customer complaints outside ComplaintsBoard, but what we see here, on our website, is quite disappointing. We think there might be reasons for the company's actions (like not knowing about the complaints), and we would be happy to see them among customer-focused businesses that easily solve customer problems. But until that happens, we ask reviewers to be cautious when dealing with Americas Best Value Inn and using their services, and to carefully read the experiences of other customers on ComplaintsBoard, because who is warned is armed, you know! 💪
Verified
The authenticity of the customer service contact information for Americas Best Value Inn has been meticulously verified by representatives from ComplaintsBoard using our proprietary verification system.
Share
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

Americas Best Value Inn reviews and complaints 357

Sort by:

Newest Americas Best Value Inn reviews and complaints

ComplaintsBoard
B
11:42 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Unsafe / unsanitary room, lack of response, lies

Original complaint sent on 9/25/23: Booked stay for 9/23/23 - 9/24/23. Check-in was ok but all down hill from there. Hallway to the room was filled with trash. Ice machine had towels surrounding it and base was full of water. Entered room & immediately noted a strong stale smoke odor (supposed to be non-smoking room). Tried switch near door but no light came on. Went to lights near bed but only 1 of the two worked. Light on opposite end of room functioned but shade was crooked. Noted that it was just lying on the bulb with no way to straighten. Noted the smoke detector was missing. There was no phone in the room. Refrigerator did not work. No outlets within 8 feet of either night stand. Entered bathroom. One of the switches was broken off. Toilet bowl was stained & dirty. Wall behind toilet was missing the base therefore just a hole in the wall. Tub had "[censored]" it in a few spots. Appears to be soap/shampoo substance. Pull-out couch looked very old and filthy. Removed cushions to find food and a fingernail. Curtains on window were hanging on by about 30%. Have pictures of all the above. Picked up our things and left as we had a dinner reservation in 30min and no time to argue with desk personnel also did not have any desire to stay in this hotel. Room #321.

Followed up on 9/29 with call. Told that local hotel response was that they were never informed of any issues and therefore no refund could be issued. Responded with the time of the call and how long as well as willingness to provide this information. Was told that a second complaint was being initiated and that we would be contacted within 48hrs. AS of 10/8 nothing. Called again on 10/8 and heard the same story. On 10/9 received the following: "We apologize for any missed communication. We can see that the management team at Americas Best Value Inn - St. Louis / South Motel Saint Louis has replied to you on 2023-09-29. For your convenience, we have included their message below:

"We cannot process any refund at the moment as we cannot verify the call logs"

If you have any further questions or concerns, we encourage you to reach out to the property directly."

Desired outcome: Would like a full refund AND acknowledgement that these issue have been addressed, especially the smoke detector.

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
J
6:51 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Hotel kept my money and the room was already paid for.

Your hotel didn't allow me or my handicap mother 76 yr old in a wheelchair to rent a room because of my ID CARD WAS A PAPER ID. nor would they allow me to change the primary guest name to my brother, they kept my money and told me in his words that we were [censored] out of luck and that it was there money now. This is the worst hotel company I've ever dealt with and I've already put this hotel on every social media platforms along with a gathering this week of my friends and family to protest this hotel I will get this hotel boycot from having any further renters. We will show up to picket against you and your company for the shady ways they have found to steal money from the American people.

Desired outcome: I would love an apology and my money refunded or accommodations made for me and my family for taking our money and leaving us on the streets for 2 nights because they kept our money they wouldn't even try to help us .

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
T
8:03 am EDT

Americas Best Value Inn rude employees, old/worn bedding, bad housekeeping

Spent 2 nites at the Maryville MO location. Check-in clerk Chastity on the phone, ignored me, had to buzz her to get service. Both beds had holes in the blankets, there was an incense stick butt in the coffee maker, and the TV remote was missing the battery cover. Checking out the same clerk (back on the phone) ignored me again and one of the housekeepers had to get my receipt. I was charged over 134.00 a night for this place and it was not worth it. We had to go to the local Walmart to get blankets to use because we were NOT going to use holey blankets. (we have photos).

Desired outcome: I'd like at least a partial refund. And their clerk Chastity needs some sensitivity training.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review

Is Americas Best Value Inn legit?

Our verdict: Complaints Board's thorough examination reveals Americas Best Value Inn as a legitimate entity with notable strengths. Despite a 1% resolution rate on customer complaints, which invites a closer look, Americas Best Value Inn stands out for its commitment to quality and security. Clients considering Americas Best Value Inn should delve into its customer service record to gauge compatibility with their expectations.

Americas Best Value Inn earns 91% level of Trustworthiness

Perfect Trust Endorsement: Americas Best Value Inn achives 91% ligitmacy per Complaints Board. Highly recommended, yet always stay vigilant.

We found clear and detailed contact information for Americas Best Value Inn. The company provides a physical address, phone number, and email, as well as social media account. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

The age of Americas Best Value Inn's domain suggests that they have had sufficient time to establish a reputation as a reliable source of information and services. This can provide reassurance to potential customers seeking quality products or services.

Redlion.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Redlion.com has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

Americas Best Value Inn as a website that uses an external review system. While this can provide valuable feedback and insights, it's important to carefully evaluate the source of the reviews and take them with a grain of salt.

According to our analysis, Americas Best Value Inn appears to be offering travel services on their website. While many travel companies are legitimate, it's important to be cautious and do your research before booking a trip to ensure that you are getting a good deal and not falling victim to a scam.

We looked up Americas Best Value Inn and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

This website offers payment methods that provide the option for customers to get their money back, which could be a positive indicator of the company's commitment to customer satisfaction.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While Americas Best Value Inn has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 1% of 357 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
  • We conducted a search on social media and found several negative reviews related to Americas Best Value Inn. These reviews may indicate issues with the company's products, services, or customer support. It is important to thoroughly research the company and its offerings before making any purchases to avoid any potential risks.
ComplaintsBoard
R
11:05 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Fix this place. Of course it would be nice to be refunded. That's not happening I'm sure.

I stay in hotels 8 to 10 nights a month throughout the country. Its been a very long time since staying at a hotel this discusting. As I entered my no smoking room I was overtaken by the smell of smoke and body odor. The room was grungy, lamp shades broken and filthy. TV was not working. When calling the front desk an hour ago to complain about it, I was hung up on. I was charged $50.00 in case of damages. I'm not sure what hasn't already been abused and damaged. This place is discusting. I realize that this is a value hotel, but to use the name of America in the title of this building is a abomination of this great country. I'm sure that nothing will be done about any of this, but if Im going to pay over a hundred dollars for a hotel that I cant sleep in or be refunded then by damn I'm going to say something. Even if its just venting to myself.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
F
3:39 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Hotel not delivering what they advertised

We stayed at Americas Best Value Inn in Cuervo, Tx the night of July 5th. We went to our room and discovered there was food left in the refrigerator. We were short towels and had to go the front desk to get 2 more sets. The chair at the table was missing and made it difficult to some work there, so I had to work while sitting on the bed. The next morning, I went to get my "complimentary Breakfast" at 7am and the note on the window that the lobby would be open at 7:30am. Disappointed, I went back to my room to attempt to make some coffee. Then found that a piece of the coffee pot that holds the grounds was missing. I went back to the front office at 7:45. The office was still closed and there was no breakfast.

Our group packed up and headed out without food and coffee as promised

Desired outcome: I feel that a complete refund of the $63.06 is due to us for the inconvenience frustration and the cost for breakfast and coffee

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
M
4:59 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Best Value St. Louis

At 2:20am l was awaken by commotion in an ajoining room... shouting, screaming, a lady crying! Someone from that room tried to get into our room! We yelled "leave the door alone! Get out of here! breakfast. We checked out as soon as possible.. never to return [protected]@! I want a full refund of 228 dollars!" This went on for the remainder of the night!

There was no telephone to call the front desk for help.

At 5am we went to the lobby for coffee since there was no coffee maker in our lousy room. A lady wearing nothing but a slip crossed the lobby. Pimps and prostitute?!

We didn't wait for the stale fruit luges

Desired outcome: Full refund of $228

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
K
6:14 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn No wifi could not towels to take showers with w

I stayed at America's best value inn room 106 in Kosciusko Mississippi to get internet connection hot shower and good night sleep I was told I have to wait for towels to the next morning this was April 25 2023 when I called the office to ask for some I think I deserve my money back or least night on them after the make up what I paid for my trouble. with wifi and towels would be nice like most hotels

Desired outcome: My money back or a night with wifi and towels like normal motels and I guess to make up for inconvenience a night on them too don't really need my money back just wanted what I paid for that's all thank much

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
L
10:49 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn False check-in information

I booked a room with this hotel directly because I did not want any issues with the accommodated check-in time requested. This all started from me needing to get my driver a [protected]@ 5am but we needed the room until at the latest 4pm today. I informed Christine of my situation and she assured me that that could be worked out so she booked the room &game me the confirmation #1709 but never emailed me the official reservation. Unfortunately, I didn't realize that she didn't until we had an issue this morning when the driver arrived and was refused to be able to check-in. The male clerk on duty started out not being abrasive with my driver about the situation instead of listening he was more focused on trying to be right. He then had the wrong information as far as the reservation but wanted to argue about the wrong reservation. Needless to say he didn't stay there and was able to find another hotel to allow him to get some rest for the hours needed. I'm glad that he kept being aggressive about the situation because they don't even have enough staff to clean the rooms so that worked because after all of that the room could have been not clean. I'm also glad that she never actually charge me for the room so it seems like she didn't know what she's doing.They also need help to keep the property clean, because that's what he also mentioned that even if they would help him with the early check-in he didn't have a clean room for [protected]@5am, that sounds ridiculous.

Desired outcome: I just want to put it on notice that this property needs some more training as far customer service, policy and respect towards the customers.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
J
4:56 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Overcharged for a stay at a Best Values Inn & Suites Downtown St Louis

I stayed at the Americas Best Values Inn & Suites in Downtown St Louis on March 18. (Booking ref: 54664SE011717) I had originally booked for two nights but called to say I only needed one night as my travel plans has unexpectedly changed. I was told this was no problem. I would only be charged for one night.

My confirmation letter states the room rate was $125.00. (see below) When checking out this was mysteriously changed to $180. I let it go as I was in a hurry and to be honest, I wanted out. The place was horrible.

I have just checked my bank statement and I have been charged $415.00 for this one night. How is this possible? I have tried emailing the company but their online form does not allow complaints about the St Louis branch. I would like a refund ASAP.

Here is my original confirmation letter:

CONFIRMATION NUMBER: 54664SE011717

RESERVED FOR: Joanna Pocock

RESERVATION INFO

CORPORATE RATE Must show valid corporate ID at check-in.

ROOM TYPE: 1 King Bed Non-Smoking

ROOMS: 1

GUESTS: 1 Adults 0 Children

CHECK IN: Friday, March 17, 2023

CHECK OUT: Sunday, March 19, 2023

ROOM RATES: Friday, March 17, 2023 USD 125.10

Saturday, March 18, 2023 USD 125.10

TOTAL BEFORE TAX: USD 250.20

ESTIMATED TAXES: County Tax: USD 8.76

Convention Sports Tax: USD 9.38

Sales Tax 2018: USD 25.98

TOTAL: USD 294.32

Desired outcome: Refund of $268.00 paid into my UK bank account. This is the amount I have been overcharged by.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
D
7:49 pm EST

Americas Best Value Inn Hotel

I had to travel to California for business. I booked an online hotel stay with America's Best Value Inn at 676 North Main St, Porterville, CA, on 12/23/2022. When I arrived, I went to check in. The clerk was nice. I went to my Room #114 and noticed how cold it was. I turned on the heating system while I unloaded the car, hoping the room would start to heat up. It was still very cold in the room when I finished unloding. I checked the bathroom out and cleaned it with the disinfectants I had. After that, the room still wasn't warm. The bathroom was also cold as hell. I called the clerk, and he came and made some kind of adjustment to the plug, but that still did not do anything. It was so cold that I could not shower. I went back to the car and took out the two travel throw blankets I had and put it on the bed. I went to bed with my clothes and a Hoody on. It was steal so damn cold that I googled the nearest Walmart to buy a heater. Walmart was sold out. So I went to a Family Dollar and bought the last one they had for $45. That did warm up the room. So the next morning I was able to take a shower.

Desired outcome: To be refunded the cost of the room. $79.00.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
J
12:43 pm EST

Americas Best Value Inn Rumors in terrible condition

I Joe Valenti stayed at America's Best Value Inn Suites on November 21st 3rd 2022 with my wife their phone number is [protected] located out of St Charles Missouri we had a terrible experience we were put in Room 101 there was no hot water the whirlpool tub did not work it filthy conditions the door would not lock we contacted the manager at the front desk they apologize for this in room 105 in room 105 the TV did not work it was also in filthy and poor conditions with electrical wire hanging out of the walls we ended up leaving at 3:00 in the morning very upset under the circumstances if you would please give me a call at [protected] or [protected] is very urgent that someone gets in contact with us

Desired outcome: There was no one at the front desk that could help us with our problems so we're reaching out trying to get some kind of solution our refund for our money for the hotel stay before contacting Better Business Bureau

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
M
1:55 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Rene the night worker @3645 Pan am expressway

Renee night worker from 3645 North Pan am expressway San Antonio 78219. Opened and used room 236 after a customer already checked out to have sex with me this past Monday. 8/29/22 going into Tues morning. What's worse is now he's not doing his job. On Tues I was put in a new room 237 and remote without batteries, called down. He said he'd attend to it, finally at 230 am I walked down to get batteries after several hours of waiting.. tonight I called down to let them know there's banging coming from room 236. And called several times only to be hung up on. 1st he shouldn't be using the rooms especially to have sex on the clock & fail to do his job. Maybe 2 minute man is embarrassed. Idk but it's unprofessional not to answer the calls of your paying customers that's been paying for over a week now. I wish to file a complaint against this worker and he should be fired for his unprofessional conduct with the customers and using of the hotel rooms to his advantage.

Desired outcome: Rene night shift at 3645 North Pan am expressway should be fired for his unprofessional conduct with guests and rooms.

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Update by Moon lover
Sep 01, 2022 2:06 am EDT

This issue has not been resolved in the 3 minutes that I post this. Shall it say that it was resolved and I didn't post about it then it wasn't resolved

Hide full review
ComplaintsBoard
E
7:30 am EDT

Americas Best Value Inn Terrible Experience

I stayed at the America's Best Value inn on Capitol Blvd in Raleigh NC and I will never go to this hotel again, First of all I was charged $100.00 for a single room,which I can prove, someone else's food was in the refrigerator, the bathroom base boards were disgusting and the television did not work I work hard and go to hotel rooms to relax, but I couldn't wait to go back home, I will never subject myself to this experience again, this hotel used to be a lot better

Desired outcome: I would like the room rate investigated

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
U
7:09 pm EDT

Americas Best Value Inn Head house keeper elvia cervantes

I was very disturbed when staying there that the head housekeeper is running some kind of illegal prostitution . She literally target construction workers then flirts then does more than give you towels i was disgusted how many in the week I was there she was working it . Very unprofessional i was shocked ! Kept me wondering if owners are in on this as well or is she operating on her own not sure but very concerned . Before intake this to the police and call the news station I suggest you take care of the employee and hire professionals in hotel not prostitution and as using your clients . Decided to email you before I take legal action . Front lady was really nice and profesional and so was the cleaning lady very short lady But room was very clean. I believe but the head housekeeper is the problem I seen when I stayed there for a company visit . Unfortunately will be staying there again this week for work reasons but if she is still there I will file a formal complaint and call police and report the prostitution business you’re running in that hotel . Im concerned for the heath and illegal activities that head housekeeper Elvia Cervantes is performing or using the hotel for her personal advantage . I hope the hotel manager takes care of this problem as he seems a very pleasant man i doubt he’s aware of this . Please

Desired outcome: Elvia Cervantes perform illegal prostitution. I will take my business elsewhere. As citizen my responsibility to report to authorities and consumer affairs if not resolved and still working there.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
J
5:59 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Ceiling fell in on me while taking a shower

I stayed at the value inn 70 Robin hood Dr. Goldsboro pa 17319 room 113 June 4th through 5th and white taking a shower in the morning the ceiling caved in on me from I take it a leak from the room above. I spoke to the manager about it requesting a decent refund due to the safety concerns and the injury I have had and he could've cared less and only gave me 20 off of the room and yelled at me saying I should have told him in the middle of the night. How was I to know this was going to happen and how is it my responsibility to check the ceiling while using the shower. Very poor maintenance done and very poor service and care for the customers. I would like a full refund for the experience I had and the crap falling on me.

Desired outcome: I would like a full refund for the poor maintenance and the poor customer service I received. They could care less if I were injured or not.

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
C
6:19 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Hotel

I rented a room to go swimming on today may 12 2022 about 4pm and I was told after placing my stuff in my room pool w a s closed because a girl had gonherra and herpes and I read on my phone you can't get it like that and I showed the ladt af the desk and she said I don't understand someone else caught it not even getting in the pool I asked for a refund and was told no at the time I was told bout the diseases I wasn't even here 30 mins at the time I should have been warned ahead of paying for my room instead of being told there's nothing I can do about it

Desired outcome: my mo1ney back and an apology

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
H
12:42 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Americas Best Value Inn Refused to refund my money on a room I paid for was undergoing electrical work when we got there. No other rooms available so couldn't stay there.

Got to the hotel to check in and was told that my room didn't have electricity at the moment and the electrician was currently working on it. Said it had air-conditioning and running water, but no lights.. Was told it shouldn't take more than an hour. Got the key and Came back 5 hours later. Walk up to the door and see lights on through the curtains of the window and hear a woman laughing inside our room. Went to the front desk and the General Manager told me the electricians were still working on the lights. I told him we could see the lights on and laughter coming from the room. He said they were still working on it because the room needed a new electrical box. Said there were no other rooms available and if I wanted a refund I'd have to go through Expedia to request it and that he approved it on his end. Contacted Expedia to request refund and was told the business denied my refund. Contacted the General Manager and he told me he was never contacted and that it was Expedia was not being truthful. Asked him to email me a copy of my reservation showing he approved my refund and he agreed.. never received the email or my refund.

Desired outcome: I want my money refunded

Read full review of Americas Best Value Inn
Hide full review
ComplaintsBoard
P
1:30 pm EST

Americas Best Value Inn The room

1. There is visible mold around the door frame of the bathroom.
2. The sink faucets wouldn't turn off. You had to mess with them to find a spot where the water would quit running.
3. The light fixture above the sink is so rusted it looks like burnt toast and could literally scrape off the rust. Only 2 of the 3 bulbs were lit.
4. The porcelain was coming off the tub to the point you could see the metal base.
5. The shower head was so rusty and discolored you couldn't tell what kind of water was coming out.
6. The tub faucets were so loose and squeaky so very loud we hen you turned them on.
I definitely wouldn't have stayed had we not prepaid for the room. Especially since they wouldn't apply out AARP discount.

Desired outcome: A total refund would be appreciated.

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Update by Paul E. Myers
Jan 26, 2022 1:33 pm EST

frame of the bathroom.

2. The sink faucets wouldn't turn off. You had to mess with them to find a spot where the water would quit running.

3. The light fixture above the sink is so rusted it looks like burnt toast and could literally scrape off the rust. Only 2 of the 3 bulbs were lit.

4. The porcelain was coming off the tub to the point you could see the metal base.

5. The shower head was so rusty and discolored you couldn't tell what kind of water was coming out.

6. The tub faucets were so loose and squeaky so very loud we hen you turned them on.

I definitely wouldn't have stayed had we not prepaid for the room. Especially since they wouldn't apply out AARP discount.

Desired outcome: A total refund would be appreciated.

Hide full review

Post your comment

Comment Guidelines

Write a comment

Post cannot be empty

Info

drop items icon

Add photos

You can add up to 5MB in total

Allowed file formats: jpeg, png, gif

By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

Submit

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

R

RJ Canasa of US

Oct 16, 2021

Resolved

Americas Best Value Inn - WiFi not working, false advertising

I am a construction worker and have been staying here over 2 wks. The facility has not had working WiFi and manager tells a different story any time asked. False advertising: no guest laundry, no vending machines, no working ice machine at all & NO pool -filled in with dirt . A goat that is not penned up pooping everywhere roams the property freely.

Desired outcome: Fix the problem and give the amenities that are paid for

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

V

Victoria paige of Laramie, US

Sep 25, 2021

Americas Best Value Inn - Customer service and fake advertising

We booked a room for myself and my 2 young children on priceline. I looked a pictures and reviews and was happy with it. When I walked in to pay for the reservation it smelled disgusting. We got to...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

ADVERTISIMENT

D

Debra1963 of Marianna, Florida, US

Aug 14, 2021

Americas Best Value Inn - Rude attendant

Yes we checked in 2 weeks zgo n noone has offered us a weekly rate n we got very rude service from day one n we didnt get offered for our room to get cleaned not one time n the attendent was very rude everytime we had to ask for towels n rags n garbage bags everyday bv there was none offered n everytime we went to pay she had an attitude everytime n was very .mean about us renting do or another day n we went 5 days w/o tv bc we never could get a remote that worked n we said we was gonna go get another room somewhere eles bc of the way we was getting treated .n she told us go ahead so just saying u need to do something about ur workers n i think we was over charged we had to pay $150 a night bc we had a dog she said

Desired outcome: A free night r a refund for a couple nights n the attendent b dealt w

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

J

Judy Keller of US

Aug 11, 2021

Americas Best Value Inn - Room uninhabitable

We stayed at the Green River Unit on August 4 and 5th. The first thing the toilet was plugged up. Sarah came immediately with plunger and unstopped the toiler, leaving a trail of dirty water and used our bath matt but still a trail of dirty water. Second the air conditioner/heater started and stopped. It didn't really cool just circulated air a little bit; third the remote for the TV did not work and you cannot change the channels manually. ANTS in the bathroom - they used spray ant poison all around bathtub and on floor. We had to walk in it.

BED had a hole (dip) to the middle. We could not sleep because we had to cling to the edge of the bed or we both rolled into the middle hole. Sarah said the box springs had moved and they would fix it. We can back and they had moved it. We laid down and everything under the mattress moved and now the bed had a hole in the middle and dips on one side. We couldn't use the pool because it hadn't been cleaned and pool chemicals were not available.

Sarah and her husband tried to fix these things but it was too much and they did not have maid service which is okay but we needed the linens used to repair the toilet replaced.

Jim Smith - 6714 via Riviera Way, Buena park, Ca 90620

Desired outcome: Refund of one night's cost

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

N

Noel Jones of Monterey, US

Jul 09, 2021

Americas Best Value Inn - Over charged confrontational family owned franchise

Despite the husband being an absolute coward, I was overcharged 83 dollars after discussing the prices for a room on a Sunday. The rates were significantly lowered. I disputed the charges with chase...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

P

Penny S Taylor of Yacolt, Washington, US

Jul 05, 2021

Americas Best Value Inn - Overall condition and service of room

When making reservation I asked for a handicap room and was told there was none available so I asked for a ground floor with a walk in shower. Was given a tub/shower combination. The shower curtain...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

S

Sherry Flowers of Far North Dallas, US

Feb 18, 2021

Americas Best Value Inn - Overcharge

My fiancé and I checked in on Monday [protected] afternoon and checked out Thursday morning [protected]. Due to the power outage in Texas. We could not call in to reserve a room. The front desk asked...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

R

Ravinder Nagpaul of US

Jun 09, 2020

Americas Best Value Inn - Very poor service

We booked your hotel at Plattsburgh NY

FOR JUNE 9 and10

We booked thru Expedia

Itinerary number for Expedia is [protected]

Ravinder s nagpaul

Tel [protected]

Email [protected]@yahoo.com

The front desk person Mr Jerry was very rude and uncooperative

I have to make 3 trips as room #118 could not be opened and he keep changing the keys and my whole family keep waiting out side the room for more than half an hr

Then he gave us different room number 108

Room not cleaned well and smelly

He was of no help any further

This is most terrible experience of our life at a hotel stay

Totally unsatisfactory

Will never ever stay again Americas best value inn

In view of this I demand you should refund my money for the duration of our stay of 2 days

Please contact me at [protected]@yahoo.com

Thanks

R Nagpaul

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

T

Ty Nobles of US

Jun 01, 2020

Americas Best Value Inn - Nasty contagious room

I got ready for bed as soon I pull the sheets back I notices a res round stain I shine my phone light and it was blood on the sheets I look up it's blood on the wall so I call the front desk...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

S

Stephen Attwood of US

Apr 03, 2020

Americas Best Value Inn - Check in times

I called the location at 433 S Azusa Ave, Azusa California 91702 and was told check in is anytime after 1 . I booked and my itinerary told me check in is at 2. So I drove down to confront the and the...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

A

Ann Pena of US

Mar 07, 2020

Americas Best Value Inn - Hotel itself

We Went on the website and saw pictures of the hotel that looks very nice and comfortable when we arrived at the hotel went into our room the room looked nothing like the picture on the website very displeased and or stay the bed was hard as a rock in the room smelled will never stay at this hotel again. The chair was very uncomfortable the bedding look like it wasn't even that clean the plugs in that you can use for the walls in on the desk hardly worked I don't know I know I don't know if I want to stay here again it was just very unpleasing nothing like the visit the pictures on the website I was just not happy I was under the understanding there was a bathtub and it was not that was just the shower I hope that whoever stays there annexes happy with it but I wasn't and I went up to see my family‘s ordinationAnd hardly got any sleep I really hope there's some changes done to this hotel

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

M

mauricea of US

Mar 04, 2020

Americas Best Value Inn - A friend of mine has been denied another night because of my presence.

I have stayed here a numver of times in tge past and last year a friend of mine was told he had to leave because xamr to visit him immediately after he had checked in. And again a year later another...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

M

Manuel Cisneros of US

Mar 02, 2020

Americas Best Value Inn - Hotel Room Poor Quality/Hotels.com/RHL Hospitality

A weekend filled with Disappointment. My experience with this Property was already "IFie" due to an incident around Christmas Time when I made a reservation and I was 100 miles away from only to show...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

C

CitizenWatch of US

Mar 01, 2020

Americas Best Value Inn - Manager named Tony

This hotel receive vouchers to house homeless families from a provider named Path. Many of the residents are required to follow program rules in order to maintain a room at this hotel. The case...

Read full review

Helpful?

1

0

Share

Reply

More

M

Mom1963 of US

Feb 25, 2020

Americas Best Value Inn - Charges

I booked a room for my daughter for a week. When I checked my account was found I was charged more than I was told. Called the motel and was told that the extra charge was for the mirco/fridge in that comes with the room and that if I didn't like that she could leave this happened at the Americas best/worst value in in harrisonville missouri. The person that I talked with was very rude and disrespectful. He wouldn't hardly let me talk. Every time I tried to talk he would talk over me

Hide full review

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

A

Anna Sawyer of US

Feb 14, 2020

Americas Best Value Inn - we had called to make a reservation

When my husband and i called to make a reservation the lady named Debra asked my address. When i gave her a Bath NY one she got extremely rude and said that, that location doesn't accept any...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

V

Victor55# of US

Feb 10, 2020

Americas Best Value Inn - fraud

Paid for room through booking.com February 3. Checked in Feb 8. Female desk clerk checked us in and we go to room to unpack, keycards work, and then go out to eat. We return 2 hours later after...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

D

Dionne Leaf of US

Jan 21, 2020

Americas Best Value Inn - manager

I've been staying at this hotel since Thursday and she changing the rules as she go every time but people have to get on with a day and I have to stay here because they may be going thru something my...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

G

Gerald ried of US

Jan 16, 2020

Americas Best Value Inn - everything

I rented a room with no sink handle and no refrigerator I couldn't even wash my hands and then because I could not find my receipt they charged me twice for a room I refuse to give me my money back...

Read full review

Helpful?

0

0

Share

Reply

More

We are here to help

16 years' experience in successful complaint resolution

Each complaint is handled individually by highly qualified experts

Honest and unbiased reviews

Last but not least, all our services are absolutely free

1

2

3

...

17

Americas Best Value Inn Company contacts

Phone number

+[protected]

Website

www.redlion.com/americas-best-value-inn

Recent comments about Americas Best Value Inn company

manager

1

The room been in my husbands name since Thursday now all of a sudden...

poor management and pathetic employment

1

This is my main complaint.

room

1

I'm so sorry to see this My son checked in there on 11/23/19 and...

horrible room conditions

2

The bathroom ceiling was falling down Curtains were torn on the...

horrible room conditions

2

I'm a guest here I got off work at 630 am, my room key isn't working...

Related businesses

Great Wolf Lodge

Great Wolf Lodge

Tsogo Sun Hotels

Tsogo Sun Hotels

Accor Plus

Accor Plus

Sunset World Resorts & Vacation Experiences

Sunset World Resorts & Vacation Experiences

WoodSprings Suites

WoodSprings Suites

ADVERTISIMENT

About Complaints Board

ComplaintsBoard.com is a leading complaint resolution website on the Internet. For more than 15 years we have helped nearly 50000 customers resolve their issues and will never stop striving to ensure further improvements on our platform for a better communication between companies and customers. Read more...

Start resolving now

Submit a complaint and get your issue resolved

File a complaint

logo

© [protected] ComplaintsBoard.com

All rights reserved.

About

Our Story

Contact us

Testimonials

Consumers

FAQ

Submit a Complaint

Business

Business FAQ

Business Support

Legal

Terms of Use

Privacy Policy

Cookie Policy

DMCA Procedures

Business Directory

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

U

V

W

X

Y

Z

0-9

Categories

Locations

Facebook

Twitter

No materials from this website may be copied, reproduced, republished, uploaded, posted, transmitted, or distributed in any way.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
8:03 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Americas Best Value Inn WiFi not working, false advertising

I am a construction worker and have been staying here over 2 wks. The facility has not had working WiFi and manager tells a different story any time asked. False advertising: no guest laundry, no vending machines, no working ice machine at all & NO pool -filled in with dirt . A goat that is not penned up pooping everywhere roams the property freely.

Desired outcome: Fix the problem and give the amenities that are paid for

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Resolved

Everything is good

Hide full review
ComplaintsBoard
V
10:30 pm EDT

Americas Best Value Inn Customer service and fake advertising

We booked a room for myself and my 2 young children on priceline. I looked a pictures and reviews and was happy with it. When I walked in to pay for the reservation it smelled disgusting. We got to our room and it looked nothing like any pictures posted. Hard wood floors with a couple cheap rugs. Cool. Fine. Whatever. Except i'm pretty sure the only people who work here are the 2 ow era and one housekeeper. I went and picked up the phone (since no one was at "front desk") and a lady came out at 7pm. I asked for a couple of cups. Very nicely might I add. She started shaking her head in frustrating and muttering under her breath in a different language. Threw the cups at me and walked off. I've stayed in a lot of hotels and this experience has been the absolute worst. Would not recommend. It is nothing like the pictures on websites. It's absolute garbage and horrible customer service. Will never be back nor will I recommend this hotel to anyone. Extremely
Disappointed and disgusted about the room itself not to mention the rude owners. Pictures on website compared to actual room

Read full review of Americas Best Value Inn
View 0 more photos
Hide full review
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service

Contact Americas Best Value Inn customer service

Phone number

+1 (509) 459-6100

Website

www.redlion.com/americas-best-value-inn

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.

Is ComplaintsBoard.com associated with Americas Best Value Inn?

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Americas Best Value Inn Customer Service. Initial Americas Best Value Inn complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for Americas Best Value Inn above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about Americas Best Value Inn. Discuss the issues you have had with Americas Best Value Inn and work with their customer service team to find a resolution.