ZestAds Logo

ZestAds Customer Service

Having problems with ZestAds?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

ZestAds Customer Service Contacts

Selangor
Malaysia

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with ZestAds Customer Service. Initial ZestAds complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for ZestAds above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about ZestAds. Discuss the issues you have had with ZestAds and work with their customer service team to find a resolution.

ZestAds — Complaints & Reviews

The complaint has been investigated and
resolved to the customer's satisfaction
Resolved
ZestadsN95 masks

I recently ordered the 3 of the n95 mask. I only meant to order 2, However, the web site was misleading and I clicked the wrong button at the end of transaction. Which charged me an extra $101 for an additional mask. I immediately contacted the " support team" to cancel the 3d mask. It took days for a response. They offed absolutely No help or resolution. As a matter of fact their response said basically the couldn't help me. At the very least it's horrible customer service if not fraudulent! Do not order from this company. They only want your cash. I'm absolutely done ordering from China. In the duty I will research any product And the company from where it's coming and make sure it's not coming from China.

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    RESOLVED

    The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

    • ZestAds's response · Apr 07, 2020

      Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will. Please note for any order that has been shipped out from our warehouse, we cannot adjust anymore because our processing time is very fast to make sure all customer got their order in time.

      Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

      This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

      WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

    • Bi
      Bill Hershey Apr 06, 2020
      This comment was posted by
      a verified customer
      Verified customer

      Same thing is happening to me. Going to file a dispute w/ Paypal for refund. Damn Chinese crap. I'm done too. If it's not American made or elsewhere, other than China...I won't buy it! Good luck.

      2 Votes

    The complaint has been investigated and
    resolved to the customer's satisfaction
    Resolved
    ZestadsN95 A.R. - FG-[protected])pcs- these mask are not what i wanted

    this is regards to order #1D48B1513B they are for 10 N95 A.R. - FG-0319-10 face mask order dated 4/2/2020 these mask are not what i wanted and i want a full refund. I ordered then and found out 15 minutes later they were not what i wanted and PayPal had already send the money. I am retired and $145.93 is a lot to me.. I really need a refund. they were $129.99 Vip customer prioritized order $9.99. I cancelled the ordered within 15 to 30 minutes I don't know what else i could do- don't want these masks

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      RESOLVED

      The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

      • ZestAds's response · Apr 07, 2020

        Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will. As we captured all incoming order and jump to next process ASAP, please note for any order that has been shipped out from our warehouse, we cannot adjust anymore because our processing time is very fast to make sure all customers are happy to get their order in time.

        Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

        This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

        WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

      The complaint has been investigated and
      resolved to the customer's satisfaction
      Resolved
      ZestadsN95 Mask

      I want to cancel my order done on 4/2/2020. I have attached photos. Please respond promptly. I want my pay pal returned to PayPal.
      It was not clear to me that this item was extremely expensive for the product and is only 10.00 for 10 at Home Depot. I feel you have scammed me and I will need to report the price gouging during the corona crisis to the appropriate authorities if my money is not returned to pay pal.

      Thanking you in advance for your cooperation,
      M Chapin

      N95 Mask
      N95 Mask

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        RESOLVED

        The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

        • ZestAds's response · Apr 07, 2020

          Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

          Based on the screenshot, we cannot confirmed that the purchased has been made with us. Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

          This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

          WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

        • Ka
          Karen2014 Apr 09, 2020

          I ordered from them, too, and got scammed. I received a tracking number, but the website they gave mt to enter the tracking number into does not recognize the number. I will be disputing with Paypal that I did not receive the item. I will also be reporting this company to the Attorney General's office for price gouging and fraud.

          2 Votes

        The complaint has been investigated and
        resolved to the customer's satisfaction
        Resolved
        Zestadsflash lights

        i didn, t recieve my order No shipment SCAM

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          RESOLVED

          The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

          • ZestAds's response · Apr 07, 2020

            Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will. As we captured all incoming order and jump to next process ASAP, please note that our processing time is very fast to make sure all customers are happy to get their order in time.

            Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

            This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

            WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

          Mar 25, 2020

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          Zestads — The flash lights are dim and does not do as described that they would do

          desiree helton 08:23 PM Case closed Case ID: PP-D-[protected] The outcome of the case was not in your favor. I...

          We are here to help

          • 16 years' experience in successful complaint resolution
          • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
          • Honest and unbiased reviews
          • Last but not least, all our services are absolutely free

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          ZestadsNever received

          I placed an order through PayPal for hearing aids and purchased the warranty with it back on November 20, 2019. Today is March 25, 2020 and there is no trace of the product. I made several attempts through PayPal to resolve issue but received no response from PayPal. I filed a complaint with the resolution department and was told to check with local post. I have no tracking information or who carrier is. I paid $182. Please either send me the product or refund my money.

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            RESOLVED

            The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

            • ZestAds's response · Apr 07, 2020

              Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

              Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We may ship out a free replacement for you if it's seller mistake.

              This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

              WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

            • Mi
              Mishy1971 Apr 06, 2020
              This comment was posted by
              a verified customer
              Verified customer

              I hear you. I am still waiting for a product to arrive since October 2019

              0 Votes

            The complaint has been investigated and
            resolved to the customer's satisfaction
            Resolved
            ZestadsReturn/refund

            I ordered three DroneX Pro drones but returned them unopened to origin of the shipper. I tried contacting ZestAds for a refund and gave them the details of my order. I have not received any credit to my PayPal account.

            Order number :80F473B5E3
            Order date: 09/10/2019
            Shipped to : PO Box 383435, Waikoloa, HI 96738

            Items in Order:
            Description Quantity Price
            [OFF][B2]PR-331-02 DroneX Pro 1 $131.92
            Warranty 1 $29.95
            (UP#1)Buy 1-DroneX Pro 1 $59.95
            Subtotal $215.87
            shipping $5.95
            Grand Total $221.82

            See attached photos of receipts and emails

            Respectfully yours
            C. Salera

            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund
            Return/refund

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              RESOLVED

              The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

              • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

                This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

                WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              ZestadsItem never received

              I ordered a health watch to monitor my oxygen and heart due to health problems and was sent a smart watch instead. I DO NOT recommend buying anything from this company. If you do please expect the wrong order along with a 3-4 month wait to get it

              Item never received

              Add your opinion

                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                RESOLVED

                The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                  Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                  Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We may ship out a free replacement for you if it's seller mistake.

                  This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

                  WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

                The complaint has been investigated and
                resolved to the customer's satisfaction
                Resolved
                Zestadsnever received

                i ordered patches to lose weight on feb 17, 2020, i have no tracking number and they haven't e-mailed me to let me know that they are on their way.

                Add your opinion

                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                  RESOLVED

                  The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                  • Updated by esthermarie · Mar 19, 2020

                    i ordered them on feb 17, 2020 and paid for them thru pay pal, i have never received a tracking number or anything to let me know that they are on their way.

                  • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                    Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                    Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We may ship out a free replacement for you if it's seller mistake.

                    This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

                    WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

                  • Mi
                    Mishy1971 Apr 06, 2020
                    This comment was posted by
                    a verified customer
                    Verified customer

                    go to paypal and put in a dispute. I am still disputing an item from october 2019.

                    2 Votes

                  The complaint has been investigated and
                  resolved to the customer's satisfaction
                  Resolved
                  ZestadsLifebag Backpack

                  On Feb 22, 2020 I bought a Lifebag Backpack for $65.90. I only received a confirmation email with order number EF3B156D9E. No tracking number, no communication since. I am reporting this to PayPal and want a full refund. I don't appreciate or understand the lack of communication -- has this been shipped?

                  Lifebag Backpack

                  Add your opinion

                    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                    RESOLVED

                    The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                    • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                      Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                      Referring to your Order EF3B156D9E, for the purchase of LIFEBAG®, it is currently handled by USPD. Below is the link and tracking number.

                      https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LW528651274CN%2C

                      Don't worry, all orders from us has been shipped out from our warehouse on time. Due to the recent pandemic flu outbreak and the rising death tolls caused by it, many couriers services have been temporarily halted. Due to this issue, we have received an update from logistic company that it will take more time than usual to send packages and acquire customs clearance at airports and International Exchange Offices for packages that have already been sent. As a result, the delivery of postal items to foreign countries (especially EMS postal items) will be delayed, so the delivery time might be longer than expected, and the tracking status might not be updated for days long; therefore, please wait for the parcels patiently.

                      In some cases we may be able to help, however, we do not have the access to investigate issues caused by local carriers. Unfortunately, we cannot be held responsible for the delays caused by the destination’s postal services.

                      We appreciate your patience! Should you need anything else, please let us know as we are here to help you with the whole delivery process.

                      For further information, you may contact us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We look forward to your email.

                    The complaint has been investigated and
                    resolved to the customer's satisfaction
                    Resolved
                    ZestadsSlim patch

                    I ordered this and never received a tracking number or where it was being sent from. Now I'm having fraudulent activity on my account after ordering from this website. I want to cancel my order and receive a full refund of $155.70. Thank you.

                    Slim patch

                    Add your opinion

                      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                      RESOLVED

                      The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                      • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                        Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                        Referring to your Order 582D4F5A6F, for the purchase of MintLyfe™ Patch, Your package is on its way to a USPS facility. Below is the link and tracking number.

                        https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LY019449119CN%2C

                        Don't worry, all orders from us has been shipped out from our warehouse on time. Due to the recent pandemic flu outbreak and the rising death tolls caused by it, many couriers services have been temporarily halted. Due to this issue, we have received an update from logistic company that it will take more time than usual to send packages and acquire customs clearance at airports and International Exchange Offices for packages that have already been sent. As a result, the delivery of postal items to foreign countries (especially EMS postal items) will be delayed, so the delivery time might be longer than expected, and the tracking status might not be updated for days long; therefore, please wait for the parcels patiently.

                        In some cases we may be able to help, however, we do not have the access to investigate issues caused by local carriers. Unfortunately, we cannot be held responsible for the delays caused by the destination’s postal services.

                        We appreciate your patience! Should you need anything else, please let us know as we are here to help you with the whole delivery process.

                        For further information, you may contact us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We look forward to your email.

                      The complaint has been investigated and
                      resolved to the customer's satisfaction
                      Resolved
                      Zestadsscammers!

                      They are not based at this address, this is actually the Malaysian Consulate

                      Add your opinion

                        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                        RESOLVED

                        The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                        • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                          Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                          Please send us your order number by contacting us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you.

                          This email is for the VERY HIGH PRIORITY cases such as yours here and treated by a separate dedicated customers support team.

                          WE LOVE to find out what's going on, and solve this case ASAP. We look forward to your email.

                        The complaint has been investigated and
                        resolved to the customer's satisfaction
                        Resolved
                        Zest Ads LimitedI have not received the order of (1) Lifebag backpack.

                        (1) Lifebag was ordered on January 28, 2020. The cost was $65.90. I was really looking forward to be having this product. It is now March 14, 2020. I have not received the product or any information at all. I am contacting you for a refund. Attached is a copy of my original receipt. This was all I received. I will be contacting Papal for a refund.

                        I have not received the order of (1) Lifebag backpack.

                        Add your opinion

                          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                          RESOLVED

                          The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                          • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                            Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                            Referring to your Order 68164E513A, for the purchase of LIFEBAG®, Your item was delivered at the front door or porch at 12:22 pm on April 6, 2020 in GERMANTOWN, MD 20874.

                            https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LW518037574CN

                            Don't worry, all orders from us has been shipped out from our warehouse on time. Due to the recent pandemic flu outbreak and the rising death tolls caused by it, many couriers services have been temporarily halted. Due to this issue, we have received an update from logistic company that it will take more time than usual to send packages and acquire customs clearance at airports and International Exchange Offices for packages that have already been sent. As a result, the delivery of postal items to foreign countries (especially EMS postal items) will be delayed, so the delivery time might be longer than expected, and the tracking status might not be updated for days long; therefore, please wait for the parcels patiently.

                            In some cases we may be able to help, however, we do not have the access to investigate issues caused by local carriers. Unfortunately, we cannot be held responsible for the delays caused by the destination’s postal services.

                            We appreciate your patience! Should you need anything else, please let us know as we are here to help you with the whole delivery process.

                            For further information, you may contact us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We look forward to your email.

                          • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                            Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                            Referring to your Order 68164E513A, for the purchase of LIFEBAG®, Your item was delivered at the front door or porch at 12:22 pm on April 6, 2020 in GERMANTOWN, MD 20874.

                            https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LW518037574CN

                            Don't worry, all orders from us has been shipped out from our warehouse on time. Due to the recent pandemic flu outbreak and the rising death tolls caused by it, many couriers services have been temporarily halted. Due to this issue, we have received an update from logistic company that it will take more time than usual to send packages and acquire customs clearance at airports and International Exchange Offices for packages that have already been sent. As a result, the delivery of postal items to foreign countries (especially EMS postal items) will be delayed, so the delivery time might be longer than expected, and the tracking status might not be updated for days long; therefore, please wait for the parcels patiently.

                            In some cases we may be able to help, however, we do not have the access to investigate issues caused by local carriers. Unfortunately, we cannot be held responsible for the delays caused by the destination’s postal services.

                            We appreciate your patience! Should you need anything else, please let us know as we are here to help you with the whole delivery process.

                            For further information, you may contact us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We look forward to your email.

                          The complaint has been investigated and
                          resolved to the customer's satisfaction
                          Resolved
                          ZestadsDiet patches

                          Ordered this product never received it. Not even a word. Was not told it was coming from China. Also the tracking number it received only will show it has tracking nothing else.
                          I would like a full refund please. I will upload payment I made to them through my PayPal account.
                          Thanks
                          Patricia Elliott

                          Diet patches
                          Diet patches
                          Diet patches
                          Diet patches

                          Add your opinion

                            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                            RESOLVED

                            The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

                            • ZestAds's response · Apr 07, 2020

                              Hello, we are sorry you have had to get to this point. If you sent us an email or support request recently, we may have not gotten to it yet but we will.

                              Referring to your Order E33E67B22E, for the purchase of Isumi™, Your package is on its way to a USPS facility. Below is the link and tracking number.

                              https://tools.usps.com/go/TrackConfirmAction?tRef=fullpage&tLc=2&text28777=&tLabels=LN212343405CN

                              Don't worry, all orders from us has been shipped out from our warehouse on time. Due to the recent pandemic flu outbreak and the rising death tolls caused by it, many couriers services have been temporarily halted. Due to this issue, we have received an update from logistic company that it will take more time than usual to send packages and acquire customs clearance at airports and International Exchange Offices for packages that have already been sent. As a result, the delivery of postal items to foreign countries (especially EMS postal items) will be delayed, so the delivery time might be longer than expected, and the tracking status might not be updated for days long; therefore, please wait for the parcels patiently.

                              In some cases we may be able to help, however, we do not have the access to investigate issues caused by local carriers. Unfortunately, we cannot be held responsible for the delays caused by the destination’s postal services.

                              We appreciate your patience! Should you need anything else, please let us know as we are here to help you with the whole delivery process.

                              For further information, you may contact us at [email protected] using the exact e-mail address which you have registered to PayPal which you have filled in the system so that we can further assist you. We look forward to your email.

                            • ZestAds's response · Apr 08, 2020

                              Hi

                            Zestadstp360 flashlight

                            ordered on 29 02 2020 paid for paypal 12 03 20 order no's 1x04190 no recieved torch or refund

                            Add your opinion

                              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                              ZestadsLunaVac

                              March 7, 2020. Please cancel my order and refund my money. Transaction ID: 188539196H147401C. Additional cost not disclosed until payment was made. Also was not disclosed that this was coming from China. No address of the company was disclosed.
                              Please cancel my order. It will take too long to receive it from China. I am very suspicious of a company that does not disclose its name and location.

                              Add your opinion

                                By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                Zestadsmissing product order # 9FA96DB9A1

                                I'm not sure what you sell. On Jan. 25 I received a receipt for $42.80 for (B3F2 WNE-0057-05 Hokuto 50 pcs. Transaction #09N02635GD983482E

                                I have no idea what this is and don't believe I ordered anything from you. Nor have I received anything. Please refund my payment of $42.80. I will e contacting payal also.

                                Judy Hattrick
                                [protected]
                                [protected]@gmail.com

                                Add your opinion

                                  By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                  ZestadsLaser Order

                                  I ordered a Tactilac laser on your Facebook ad but put the wrong mailing address; it should be Robert Pirtle, 1414 Leisure World, Mesa, AZ 85206. Please send it to that address! I really like the laser and will be happy to get it if you catch the mistake in time. I tried to complain and correct the problem with your email informatoin but the email did not send due to the improper address is your Facebook ad.

                                  Add your opinion

                                    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                    ZestadsPatches

                                    I am not the best at watching my email and noticed I accidentally ordered some weight loss patches for over $74.00 Then I find an email saying due to the coronavirus they are under staffed and it will be a bit longer for my order. I replied to the email as it said they will send you some other item of their choice like electric toothbrush, wallet etc or to request a total refund. I was emailed back saying it was in processing already and I wouldn't be getting a refund. I just got the patches in the mail. Its unopened and I want my refund. Not sure how to go about this and not getting anywhere with this fraudulent scam company.

                                    Add your opinion

                                      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                      Zestads LimitedZestads limited

                                      Checked price of this watch and it ordered it for me instead. Tried to cancel but they said it couldn't be cancelled. Six months later after being told to send it back for refund I am told of a chargeback which was never stated to me or written on PayPal. Fraudulent company and ripoff! Do not deal with any product of theirs! I sent various email to which they replied no refund. Do not deal with these people for they are not a real company apparently.

                                      Add your opinion

                                        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

                                        • Xe
                                          Xeva Mar 24, 2020
                                          This comment was posted by
                                          a verified customer
                                          Verified customer

                                          I ordered the health watch and received a smart watch instead. Those people are complete scammers

                                          0 Votes

                                        IN THE NEWS

                                        Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
                                        If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
                                        One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
                                        A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
                                        ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
                                        You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
                                        Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.