Menu
Register
Write a review File a complaint
SafeLink Wireless Customer Service Phone, Email, Contacts

SafeLink Wireless
Reviews and Complaints

SafeLink Wireless's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.safelinkwireless.com

Learn how the rating is calculated

1.6 1 Review 367 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

SafeLink Wireless Reviews 368

ComplaintsBoard
A
12:00 am EDT
Verified customer This review was posted by a verified customer. Learn more

SafeLink Wireless Avoid Safelink Wireless - Not Trustworthy

After reviewing numerous customer experiences with Safelink Wireless, it is evident that the service provided falls short of expectations. Customers have reported issues with dropped calls, poor customer service, and misleading information. One customer mentioned that the Wi-Fi calling feature deducted minutes from their account despite being told otherwise by representatives. Additionally, there were complaints about the difficulty in porting numbers away from Safelink to other providers, with conflicting information provided by customer service representatives. Overall, the consensus is that Safelink Wireless is not a trustworthy service provider, and customers are advised to explore other options for better service and reliability.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
  1. Pros
    1. Free cell service for eligible customers
    2. Nationwide coverage on reliable networks
    3. Variety of plans to suit user needs
    4. Easy to qualify with government programs
    5. No contracts or hidden fees involved
  1. Cons
    1. Limited Data Plans
    2. Restricted Phone Selection
    3. Network Coverage Gaps
    4. Customer Service Issues

SafeLink Wireless Complaints 367

ComplaintsBoard
C
7:11 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

After the acp ended I needed to purchase more data. I bought the $20 unlimited data plan. Less than a week later I received a text saying basically I was almost out of data. An agent said I had purchased the plan that was unlimited talk & text with 4 gb of data. I'm on lifeline, I already have unlimited talk & text no need to purchase that. I never received...

Read full review of SafeLink Wireless
ComplaintsBoard
R
5:35 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Facebook. Learn more

SafeLink Wireless Safelink free cell phone service

This is the third time you have turned my phone service off since February 16th, when I needed to recertify. I have done that three times and have multiple texts and emails to prove it. The last email has this information: Phone Number [protected]

Last Day of Service 03/18/2025

I want my phone turned back on by tomorrow, March 6, 2024. No more insane conversations with people who don't know what they are doing, who don't know who the person before them has done, or just say, "I am the only one you can talk to."

Regina Sawyer

Desired outcome: Immediate return of phone service.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified SafeLink Wireless representatives only. If you are affiliated with SafeLink Wireless, please claim your business to access these details.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
A
8:05 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I've been a customer since the end of last year. When I was issued the Nokia C300 phone for free and the service I was very grateful but I had dropped it a couple months later and it shattered so I called to get a new phone well when I did that they sent me a Nokia c100 they downgraded me. So I started using that phone and it had an error and it kept not...

Read full review of SafeLink Wireless

Is SafeLink Wireless Legit?

SafeLink Wireless earns a trustworthiness rating of 91%

Highly recommended, but caution will not hurt.

Our conclusion: After a detailed review, ComplaintsBoard finds SafeLink Wireless to be a trustworthy company. Although there's a 15% resolution rate for customer complaints, which deserves attention, SafeLink Wireless is known for their high standards and safety. If you're thinking about dealing with SafeLink Wireless, it's wise to check how they handle complaints.

We found clear and detailed contact information for SafeLink Wireless. The company provides a physical address, 3 phone numbers, and email, as well as 4 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

Safelinkwireless.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Safelinkwireless.com you are considering visiting, which is associated with SafeLink Wireless, is very old. Longevity often suggests that a website has consistently provided valuable content, products, or services over the years and has maintained a stable user base and a sustained online presence. This could be an indication of a very positive reputation.

The domain associated with SafeLink Wireless is registered with a high-end registrar, which can be an indicator of the company's commitment to maintaining a secure and reputable online presence.

SafeLink Wireless website is deemed to be popular and indicating that it receives a high volume of traffic. It is important to be cautious when using a highly trafficked website, as it may be a target for cybercriminals looking to exploit vulnerabilities or steal personal information.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While SafeLink Wireless has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 15% of 367 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
  • There was some difficulty in evaluating or examining the information or data present on the safelinkwireless.com. This could be due to technical issues, limited access, or website may be temporarily down for maintenance or experiencing technical difficulties.
  • We conducted a search on social media and found several negative reviews related to SafeLink Wireless. These reviews may indicate issues with the company's products, services, or customer support. It is important to thoroughly research the company and its offerings before making any purchases to avoid any potential risks.
ComplaintsBoard
R
3:13 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Facebook. Learn more

SafeLink Wireless SafeLink free phone service

I have been a SafeLink customer for a few years now. On Friday February 16, my phone automatically dialed SafeLink while I was trying to reach a friend. I was told I had to recertify. I spent hours on the phone with SafeLink staff Friday evening. I was finally told I was all set except to call another number on Saturday morning and give my new enrollment number and a number that started with a letter. On Saturday when I called I was passed from person to person, phone number to phone number for another two hours. Finally I was recertified. I even have a text on my phone stating that I am all set and that my last day of service will be February 16, 2025.

This morning I am again without service and told that I have to reapply and wait 7 to 10 business days. This is so frustrating. No one will fix the problem and keep passing me off to a different tech and phone number.

Please help.

Desired outcome: Return of service today.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified SafeLink Wireless representatives only. If you are affiliated with SafeLink Wireless, please claim your business to access these details.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
K
11:07 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Facebook. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Let's get started by choosing one of the options below I said : I am a customer Virtual assistant said : Great, to provide you with the best service, please enter your 10-digit telephone number. I said : [protected] Virtual assistant said : Remember, make at least one call or send one SMS message every month to avoid the risk of being de-enrolled...

Read full review of SafeLink Wireless
ComplaintsBoard
T
6:48 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

SafeLink Wireless Customer Service

I have had the absolute worst luck with SafeLink. Each time I talk to someone on the phone or chat I am cut off and hung up on or told I will get a call back and that never happens. I have been without phone service for a week now due to waiting on a sim card from you guys. I switched from Verizon to SafeLink thinking I would be better off. No. I should have just stayed where I was. The people working for SafeLink need lessons in proper customer service and understand that cutting someone off and being rude will get you and your business nowhere. I am now about to lose my ACP benefits because I have had to wait on a sim card that I am not even sure is on its way. My application is about to expire with them. I am screwed.

Desired outcome: I would like to have services.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
B
12:37 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

SafeLink Wireless Not getting my phone delivered to me period!

I put down my only address in Boulder, Colorado as 4869 Broadway Street, Boulder, Colorado 80304. And now you guys signed me up for this service and I will never see this Government phone. EVER! I contacted your customer service chat and he was super disrespectful. Either I get this phone sent to me, or disenroll me and I will go somewhere else. I am completely homeless for ten plus years. Send it. Or give me an option where I can pick it up in Boulder, Colorado. I don't play games.

Claimed loss: One Government phone

Desired outcome: I want the phone delivered to me somehow and I want a phone upgrade on you guys for being disrespectful period.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
S
8:25 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

SafeLink Wireless Gov phone

I received a phone on or about the 15th of Oct the phone wouldn't work. It turned on but won't let me call.it said mobile network in available. We figured out the sims card in it was compatible. I purchased a sims card. The call have dropped every time. 12call later & a new sims card. Still no phone. This is completely ridiculous. Please help me find a solution

Desired outcome: A working phone

Read full review of SafeLink Wireless
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
T
7:02 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Okay so it's Oct 24th I was just approved on Oct 6ty for the acp. The device was shipped to me no problem it worked fine. I had a TracFone already so I put the sim that came with the device they sent me into the other phone and it worked fine. Until about 3 days ago when I called to activate a device for my boyfriend in which I was told I wasn't supposed to...

Read full review of SafeLink Wireless
ComplaintsBoard
R
1:24 pm EDT

SafeLink Wireless Phone getting turned back on

I have been hung up on 3 times, I have spent the last 3 hrs of my time going between Truconnect and SafeLink to get my phones number changed and turned back on.

I had surgery yesterday and am in no shape to deal with this today. I have family members I have not been able to contact to inform them about how it went and have been using my neighbors phone to get this done, This is very bad experience I am having and will be pushing to have the team at SafeLink investigated for the issue I'm having and being held in total disregard well dealing with this issue.

Never have I been so disrespected like this.

I talked with Andre 3 times, And my last call I said I wanted to talk with a supervisor because of being hung up on and he immediately disconnecGet my ceel ted the call.

Desired outcome: Get my cell operational so I can contact with family and let them know I'm all good from surgery yesterday

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
T
2:53 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

SafeLink Wireless Mobile Data

Since September 2023 I have only had maybe 2 weeks of my data. The only reason I had that is because I finally got someone to listen to me and sent me a SIM card. Then back to no data since. I have asked for my account number and pin and have been refused it. I even got asked y I wanted to Port my number to Verizon since Safelink uses Verizon towers. BTW the issues started the beginning of August 2023 when I ran out of minutes when on August 18 2023 i got a email saying I had unlimited everything yet i had to apply to get unlimited everything and haven't had data since

Desired outcome: My account number and pin plus compansated for all the trouble since August

Read full review of SafeLink Wireless
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
C
4:38 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I am writing to report a very disrespectful and very unprofessional service representative I had a very uneasy experience with his name Black's and his ID# is 52116 ..I called after I was told to wait 24 hours to call back and get my act services restored they were unenrolled due to some incorrect information that safelink put into the system the day before...

Read full review of SafeLink Wireless
ComplaintsBoard
Y
1:53 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

SafeLink Wireless I got a lifeline phone from safelink,

On august 28, 2023 i order a safe-link phone with the help o lifeline,

Safelink gave me a phone with number, they didnt sent to lifeline california, I called at the end of august to change the phone number to the number i had with other company, the woman that answer, (i dont remember her name) asked me for a pin transfer, i had the pin, but she said check to be sure is the pin number, and call me later, buit this woman instead of change the phone number, she cut the service.After that ,on setember 5th. i called again and Lourdes took my information, when i call a machine say my petition is in process will take some hours that since september 5th.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
R
7:48 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Facebook. Learn more

SafeLink Wireless 1000 minute free minute plan

I get 1000 minutes free which are supposed to renew around the 1st of each month Bbought minutes, are supposed to roll over each month. For the last 6 months or so, I have run out of my 1000 minutes entirely around the 27th of each month., and had to buy 500 to finish the month.

When I check the time on the phone over the month , there is no way in Hell I'm using the 30+ minutes eavary day it would take to run out of 1000 ( or in several month cases. 1500) minutes I was given. its like they aut0matically cut me off at the end of each month, no matter what, and I have to buy additional minutes just to finish the month.

Something is very wrong here. The service worked for years without problems, so they are now shorting me, saying iIuse minutes I didnt use and making me bu more!

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
R
7:41 pm EDT

SafeLink Wireless Customer Service

I just got approved for SafeLink Wireless on August 18, 2023. My account shows a package (phone) was sent by Federal Express with a tracking number. When I contact Federal Express they say the tracking number is invalid. I have called SafeLink 3 to 4 times a day for 3 days (August 28-30, 2023). They constantly pass me off to at least to 2 or 3 different people and in end, every single time, they disconnect me. All I want is the correct tracking number and not one single person there seems to know what they are doing or how to help me. I am extremely frustrated.

Desired outcome: The correct tracking number so I can find out where my new phone is.

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
J
12:50 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

SafeLink Wireless Never received my safelink phone.

I was approved for a safe link device 6weeks ago. I was then admitted to the hospital for a couple weeks, and stayed with my mother while recovering from my surgery. Long story short, when I finally made it home, I excitedly went to my mailbox to get my package from safe link, but there was nothing there. I received an email stating the package had been sent but I never received it. Someone had to steal it from my mail box. Is there anything I can do to have a replacement, or am I just [censored] out of luck with no phone? I'm in desperate need of mobile phone service , more now than ever before.

What can I do ?

Thank you ,

Jessica jones

56 Engle hollow

Hazard ky 41701

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
W
4:34 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

SafeLink Wireless My safelink android phone is the worst I had ever used

My safelink android phone is the worst I had ever used. I live in the mountains in kentucky. Closes tower is 10 to 25 miles away. Most local people use wi-fi calling. Last day of each month when my cell phone quits working. I get messages from safelink to make a call or text or cellular data to keep my service. I do and the phone still quits working. Sometimes it’s day my minutes have be delivered but they don’t. I get frustrated have to call so many times each month trying to get my cell working.[protected] is my safelink number. My email is [protected]@gmail.com or I can be reached at [protected]@yahoo.com my address is audry wright 2007 road creek road elkhorn city ky 41522

Read full review of SafeLink Wireless
Hide full review
ComplaintsBoard
R
10:05 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

SafeLink Wireless Service

Hello my name is Roy I want to file a complaint against safelink because I had service with them for a while I used my own phone well then one day my phone quits working I called them they said I needed a new sim card they sent me one I put it in my phone it still didn't work so I call them again the person on the phone says they are going to send me a phone it doesn't come I call them again they tell me they canceled it because they didn't have the same phone they sent me before they never sent me on the guy says he will place a new order the phone doesn't come so I call them again now they tell they won't send me a phone til I send back the old phone that they never sent me now tell me is that messed up or what now they tell me my service is going to be canceled because I never made a call or text tell how can I with no phone or service now that's really stupid please help me make these people get their heads out of their butt because they are really dumb wow

Read full review of SafeLink Wireless and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
M
M
Melissa Turnbull
US
Oct 03, 2023 12:44 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Same thing happened with me - i spent a week or more on phone - calling them - getting calls dropped, disconnected - they never call back evvvvvveeeerrrr - they lie, don't take notes and i havent had service for over a month - my status says active but how is it active when i can't use my phone - they dont care - i cant believe they get paid - they dont understand english or speak english - this company is the worst dont sign or get involved with this company - hoax - scam - liars - worst - conspiracy - you will never get satisfaction or help everrrrrrrrrr - they need to close forever and get sued & go to jail when a phone is so important for communication - i hope every customer service reps. Phone dies & they get jammed themselves - in the middle of nowhere! how does the us pay for this service?! please look into this immediately.

ComplaintsBoard
V
4:50 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Replied
SafeLink Wireless has left an official reply on this complaint.

SafeLink Wireless SafeLink customer service I am complaining about

I got a cell phone and SIM. card in the mail approximately August 2022 it was a government free phone and service. information on that cell phone serial number [protected]. order number [protected]. phone number [protected]. approximately the end of June beginning of July 2023 that phone got broke I had another phone that I got from Walmart but I needed to keep the old phone number, so I called SafeLink to have the number transferred to the new phone information on the new phone serial number 0 1 5 8 5 8 0 0 7 9 9 2 8 5 6. I explained to them what I wanted my number from the old phone transferred to the new phone come to find out they gave me a whole new number did not know this till someone asked me what phone I was calling from so I called back I guess a week or so later to explain to them I wanted my old number after days on the phone trying to get someone to do what I wanted I talked to a gentleman and he told me that he couldn't do what I wanted he gave me a phone number [protected] to call that number that they could help me he gave me a reference number 33 2-264 so that's what I did I called them took a couple days but I got my number back. I specifically explain to the gentleman that I have free service from the government that I was not being charged every month for a bill so I thought everything was fine. July 30th 2023 sometime during the night my phone got turned off because I didn't pay the bill well it's free service and i shouldn't have a bill so I called back to find out get my phone turned back on so they keep telling me I have to re-enroll well I just did that 2 weeks ago I shouldn't have to do it again my phone should have never been turned off they said they can't do nothing so I went online bought the $10 card so I could have my phone turned back on so I can keep the same number well I couldn't get that to work so I called to find out why because it's a government SIM card the phones not but the sim card is and I can't put that card on my phone so I asked a lady well if it's a government sim card free service why was my phone turned off for not paying the bill which one is it free service or pay a bill she could not explain that to me so this is why I'm complaining I am now without a phone

Desired outcome: Please turn my phone back on with the same free government service I had before under the same phone number [protected]

Read full review of SafeLink Wireless
Update by Velvetb
Aug 10, 2023 4:41 am EDT

There's no way I will use SafeLink for my phone service as of today which is August 10th 2023 I do not have phoneservice after they turned my phone off I kept calling and calling trying to get them to turn my phone back on one person tells me my phone is not compatible with the government service another person told me that it was he went through and did something that was supposed to be on it was not on you give me phone numbers and this an that to call I've already called them all every number there ive called. the people that answer the phonn ywhen ou call them they do not know what they'r doing you'll need to get together and set some rules and explain to them the rules they're rude oh and if I didn't tell you through all of this I've had two of them hang up on me yes I was mad I was aggravated I'm losing money not having a phone I kept telling them that they need to be retrained so y'all did not resolve my problem I did I am no longer with SafeLink I had to buy another phone and I'm still getting the same number that I've been fighting with you all over to keep just waiting on my phone in the mail so there's no way in hell I would ever go back to SafeLink

Update by Velvetb
Aug 04, 2023 5:02 am EDT

I wanted my free government service transferred to a different phone first thing they did was gave me a whole total different number that's not what I wanted I wanted to keep the same number got that took care of then a week or so later they turned my phone off because I didn't pay the bill it's a free government service how come they turned my phone off for non-payment of the bill I didn't have a bill I want my service turned back on with the same phone number

Hide full review
ComplaintsBoard
G
9:28 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
SafeLink Wireless has left an official reply on this complaint.

SafeLink Wireless TracFone*Airtime 7/14/23 and 7/15/23.

Tracfone*airtime 7/14/23 and 7/15/23. I put in my mastercard to get minutes, and was told that this method of payment is not accepted. when I checked my billing for 7/14/23 there were no minutes added. on 7/15/23 I was also charged $17.62 for both days adding up to $35.24. I received no minutes to use and want my refund added back to my card that you did not accept for payment but charged for payment and gave me no minutes to use.

On my credit card — I was billed.. I don't want the credit! I want my refund back to my original method of payment. you did not accept it to give me minutes but you took my information and charged me for services not rendered.

Jul 15 tracfone *airtime tracfone.com fl us -$17.62

Jul 14 tracfone *airtime tracfone.com fl us -$17.62

I want my refund. last 4 digits of card are 1016

[protected]@yahoo.com [protected] safelink number

Desired outcome: REFUND BACK TO ORIGINAL PAYMENT METHOD. I DO NOT WANT YOUR MINUTES. I HAVE LOST ALL TRUST FOR PURCHASING MINUTES UNTIL YOU MAKE THIS RIGHT BY ME.

Read full review of SafeLink Wireless
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review

About SafeLink Wireless

Screenshot SafeLink Wireless
SafeLink Wireless provides government-supported mobile phone services to eligible low-income individuals under the Lifeline program. They offer plans with talk, text, and data, as well as free phones to qualifying customers. Their services aim to ensure connectivity for those in need.
How to file a complaint about SafeLink Wireless?

Here is a comprehensive guide on how to file a complaint or review about SafeLink Wireless on ComplaintsBoard.com:

1. Log in or create an account:
- If you already have a ComplaintsBoard.com account, log in using your credentials. If not, create a new account to proceed.

2. Navigating to the complaint form:
- Locate and click on the 'File a Complaint' button on the ComplaintsBoard.com website. You can find this button at the top right corner of the website.

3. Writing the title:
- Summarize the main issue with SafeLink Wireless in the 'Complaint Title' section. Be concise but descriptive.

4. Detailing the experience:
- Provide detailed information about your experience with SafeLink Wireless. Include key areas such as transactions, nature of the issue, steps taken to resolve it, personal impact, and the company's response if applicable.

5. Attaching supporting documents:
- Attach any relevant supporting documents to strengthen your complaint. Avoid including sensitive personal data in these documents.

6. Filing optional fields:
- Use the 'Claimed Loss' field to state any financial losses and the 'Desired Outcome' field to specify the resolution you are seeking.

7. Review before submission:
- Review your complaint for clarity, accuracy, and completeness before submitting it. Ensure all necessary details are included.

8. Submission process:
- Click the 'Submit' button to submit your complaint to ComplaintsBoard.com.

9. Post-Submission Actions:
- Regularly check for responses or updates related to your complaint on ComplaintsBoard.com. Stay informed about any developments regarding your issue.

Follow these steps carefully to effectively file a complaint or review about SafeLink Wireless on ComplaintsBoard.com.

Overview of SafeLink Wireless complaint handling

SafeLink Wireless reviews first appeared on Complaints Board on Sep 11, 2009. The latest review Data plan was posted on Jul 6, 2024. The latest complaint TracFone*Airtime 7/14/23 and 7/15/23. was resolved on Jul 15, 2023. SafeLink Wireless has an average consumer rating of 2 stars from 368 reviews. SafeLink Wireless has resolved 57 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
1.4
53 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. SafeLink Wireless Contacts

  2. SafeLink Wireless phone numbers
    +1 (800) 723-3546
    +1 (800) 723-3546
    Click up if you have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 723-3546 phone number 1 1 users reported that they have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 723-3546 phone number Click down if you have unsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 723-3546 phone number 1 1 users reported that they have UNsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 723-3546 phone number
    Enrollment & Plan Changes
    +1 (800) 378-1684
    +1 (800) 378-1684
    Click up if you have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 378-1684 phone number 1 1 users reported that they have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 378-1684 phone number Click down if you have unsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 378-1684 phone number 1 1 users reported that they have UNsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (800) 378-1684 phone number
    Technical Support Only
    +1 (877) 384-2575
    +1 (877) 384-2575
    Click up if you have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (877) 384-2575 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (877) 384-2575 phone number Click down if you have unsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (877) 384-2575 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached SafeLink Wireless by calling +1 (877) 384-2575 phone number
    More phone numbers
  3. SafeLink Wireless emails
  4. SafeLink Wireless address
    PO Box 220009, Milwaukie, Oregon, 97269-0009, United States
  5. SafeLink Wireless social media
  6. Stan
    Checked and verified by Stan This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jul 08, 2024

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.