Having problems with PayPro?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

PayPro Customer Service Contacts

1 866 933 4313 (US/Canada)
1 866 724 3925 (Fax US/Canada)
1117 - 225 the East Mall
Toronto, Ontario
Canada - M9B0A9
United Kingdom Headquarters
Berkeley Square House, Berkeley Square
London W1J 6BD

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with PayPro Customer Service. Initial PayPro complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for PayPro above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about PayPro. Discuss the issues you have had with PayPro and work with their customer service team to find a resolution.

PayPro Complaints & Reviews

PayProUnauthorized charge on my debit card

On January 7 2021 I went on my bank account BB&T and there was a charge of $95.40 from a "pay pro USA inc New York"
I didn't make this charge cause I am not in NewYork or did I buy anything online from NewYork. I am currently abroad Slovakia to be exact. Please withdraw this charge from my account. I have never heard or have a pay pro account.

Unauthorized charge on my debit card

Add your opinion

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

    • PayPro's response · Feb 04, 2021

      Dear Damulira,

      We are sorry to hear about your experience.

      PayPro Global is a reseller for software, SaaS, and digital goods.

      Please know that our main concern is to create a secure online environment. However, in order to locate those two charges in our system, we would require further details.

      Would you be so kind as to provide us with the following details? We would require your full name, the last 4 digits of the card that was charged for this purchase, and the exact date you were charged.
      If you don’t feel secure to provide this information here, please write us an email to [email protected] or call :

      Phone (international): +[protected]
      Phone (US/Canada toll free): +[protected]
      Phone (Germany toll free): +[protected]
      Phone (UK toll free): +[protected]
      Phone (France): +[protected]

      Thank you in advance.

      Best regards,
      The PayPro Global Team

    PayProMac adware pro

    This is a SCAM. I have been scammed for the past 4 years and I am stupid enough to pay for a product "Mac Adware Pro" that doesn't exist.

    I'm pretty sure this scam company is based in Eastern Europe (think Ukraine, Russia, Latvia, etc.)

    For those who are smart enough to check here is their "written" business address in Toronto, Canada :
    PayPro Global, Inc.
    225 The East Mall, Suite 1117
    Toronto, Ontario
    M9B 0A9
    Canada

    Just check on Google Maps and you'll be looking at a place with a Ukrainian bank!

    JUST DON'T GET SCAMMED!!

    Add your opinion

      By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

      The complaint has been investigated and
      resolved to the customer's satisfaction
      Resolved
      PayProdebited visa $1000 incorrectly

      On 4/4/2020 I made 5 x $200 deposits into my Uptown Aces account and the transactions all appeared on my bank statement on 6/4/2020. However, on the 10/4/2020 there were an additional 5 x $200 withdrawals from my account which I did not approve. I have tried contacting Uptown Aces online chat but keep getting disconnected, I emailed their support but they have not responded to my query. Instead I get an email this evening from their security that 5 x $200 charges were returned and I owe them $1000.00. They have closed my account and sent my details to a global database and told me that they would refer the issue to a collection agency.

      Add your opinion

        By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

        RESOLVED

        The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

        • PayPro's response · Apr 13, 2020

          Hello,

          We are sorry to hear about your situation.

          Thank you for taking the time to reach out to us.

          However, to solve your issue, we would require further details.

          Would you be so kind as to provide us with the following details? We would require your full name, the exact amount that was charged and 4 digits of the card that was charged.

          Thank you in advance.

          Best regards,
          The PayPro Global Team

        • Updated by Lelep · Apr 14, 2020

          Hi,

          Thank you for your reply. My full name is Liza Parkinson and the last four digits on the card are 7273. The transactions that were incorrectly charged were debited from my account on the 10/4:

          $200.00
          $200.00
          $200.00
          $200.00
          $200.00

          Total amount incorrectly debited $1000.00.

          Thank you

        • PayPro's response · Apr 22, 2020

          Dear Liza,

          Thank you for your reply.

          We did run a system check and we are sorry to say that we could not locate your transaction.

          The reason for this is that we do not work with Uptown Aces, which is an online casino. Due to the rules and regulations which we abide by, we cannot work with online casinos.

          As this is the case, we will not be able to provide you with further assistance.

          Best regards,
          The PayPro Global Team

        The complaint has been investigated and
        resolved to the customer's satisfaction
        Resolved
        PayProunauthorized credit card charge, unethical behavior

        I saw 1320, 42 Turkish Lira (around 180 euro) unauthorized credit card charge on 07.04.2020 in the name of "Paypro [protected] " even though I did not buy anything from them. Last four digits of my credit card is 4045. I need return of the money. Itis definetely not a small amount. I request refund the money.
        Thank you in advance.
        İlay Nur Kırman

        unauthorized credit card charge, unethical behavior

        Add your opinion

          By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

          RESOLVED

          The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

          • PayPro's response · Apr 13, 2020

            Dear İlay,

            Thank you for contacting us.

            We are sorry to hear about your situation. Please know that we are happy to assist you.

            We have located your order for a quarterly subscription renewal, from Premium to Extreme Upgrade from FlexiSPY. A refund request has already been sent.

            However, due to customer privacy regulations, in order for you to receive refund information, we kindly ask you to send us an email at [email protected] containing the information you have just provided us with.

            Our support team will be happy to help you solve this issue.

            Best regards,

            The PayPro Global team

          The complaint has been investigated and
          resolved to the customer's satisfaction
          Resolved
          PayProUnauthorized credit card charge, unethical behavior

          I saw 180 euro unauthorized credit card charge on 07.04.2020 in the name of "paypro [protected]" even though I did not buy anything from them. This is crazy. Dont trust their website. They are scam. I need return of the money. Itis definetely not a small amount. I request refund the money.

          Add your opinion

            By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

            RESOLVED

            The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

            • PayPro's response · Apr 08, 2020

              Dear Rhaella,

              We are sorry to hear about your situation.

              Thank you for taking the time to reach out to us.

              However, to solve your issue, we would require further details.

              Would you be so kind as to provide us with the following details? We would require your full name, the exact amount that was charged and 4 digits of the card that was charged.

              Thank you in advance.

              Best regards,
              The PayPro Global Team

            • Updated by rhaella · Apr 10, 2020

              My name is İlay Nur Kırman and this unauthorized charge happened on 07/04/2020. The amount was 1320, 42 turkish lira. Last four digits of my credit card is 4045.

            • PayPro's response · Apr 13, 2020

              Dear İlay,

              Thank you for contacting us.

              We are sorry to hear about your situation. Please know that we are happy to assist you.

              We have located your order for a quarterly subscription renewal, from Premium to Extreme Upgrade from FlexiSPY. A refund request has already been sent.

              However, due to customer privacy regulations, in order for you to receive refund information, we kindly ask you to send us an email at [email protected] containing the information you have just provided us with.

              Our support team will be happy to help you solve this issue.

              Best regards,
              The PayPro Global team

            We are here to help

            • 16 years' experience in successful complaint resolution
            • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
            • Honest and unbiased reviews
            • Last but not least, all our services are absolutely free

            The complaint has been investigated and
            resolved to the customer's satisfaction
            Resolved
            PayProunauthorized credit card charge

            My Capital One credit card, ending in 2257, has an unauthorized charge of $49.00 on September 2, 2019. The vendor is listed as PayProSofttaken London. Please have this charge removed. I did not visit this website, or agree to the unauthorized charge.

            PAYPRO* SOFTTAKEN LONDON 00000 GB

            LONDON, 00000
            Purchased:
            Wed, Sep 25, 2019
            Posted:
            Thu, Sep 26, 2019
            Purchased By:
            GRETCHEN HOAD

            Add your opinion

              By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions

              RESOLVED

              The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

              • Updated by Gretchen Hoad · Oct 06, 2019

                The date that the charge was added to my credit card is September 26, 2019, not September 2.

              • PayPro's response · Oct 09, 2019

                Hello Gretchen,

                We have located an order under your name for a product named "Softaken OST File Exporter Personal License" for 49.00$ with your email and phone number. If you still don't recognize this charge you are welcome to contact our team by email: [email protected] or by phone +[protected] .

                Thank you,
                PayPro Global Team

              Aug 05, 2019

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              PayPro — max cleaner antivirus

              I want to cancel my agreement with Mac Cleaner and get a refund for the online purchase for $134.24 that I...

              Jun 17, 2019

              PayPro — cannot purchase software - have to phone to usa

              Please note the email below I have received from PayPro trying to purchase software, there is no way that I...

              Feb 01, 2019

              PayPro Global — payment company for electronically delivered software

              I attempted to purchased a few different software packages. 2 different software venders, (2 different...

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              PayPro — unauthorized credit card charge, unethical behavior

              On Jan 28 2018 PayPro software charged my card for $39.95 and had the nerve to charge a foreign transaction...

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              Pay Pro Global — payment for online purchase of software

              Following the Invitation by Softperfect/ Networx speedometer to contribute to their software development I...

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              PayPro — refund of 599 rupees

              I don't want any renewal.. was told about refund in 10 days..support ticket number..[protected]..i got...

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              PayPro Global — virus cleanup - they charged me and never fixed the problem

              I thought that I downloaded an antivirus/cleanup package. But AFTER I paid for it (They originally wanted...

              PayPro Global — I was billed for $69.95.

              I purchased 3 day subscription to Paypro Global for 3 Days PROMO for $9.95. It did not work anyway. Than come...

              The complaint has been investigated and
              resolved to the customer's satisfaction
              Resolved
              National Payment Provider/Paypro — lack of payment to employees

              Owner Alex Pitt/Alexy Pitt DO NOT do business with this company!!! WARNING I was one of the 30+ Sales Rep...

              IN THE NEWS

              Unhappy consumers gather online at Complaintsboard.com and have already logged thousands of complaints.
              If you see dozens of complaints about a certain company on ComplaintsBoard, walk away.
              One of the largest consumer sites online. Posting here your concerns means good exposure for your issues.
              A consumer site aimed at exposing unethical companies and business practices.
              ComplaintsBoard is a good source for product and company gripes from especially dissatisfied people.
              You'll definitely get some directions on how customer service can best solve your problem.
              Do a little research on the seller. Visit consumer complaint websites like ComplaintsBoard.