Having problems with Logitech?

File a complaint and get it resolved. It’s quick, effective and absolutely free!
Proudly resolving consumer concerns since 2004

Customer Service

+1 510 795 8500 (Usa Corporate Office)
+1 646 454 3200 (Support / Warranty Claims)
+1 360 817 1200 (Business Office)
+41 21 863 5511 (Switzerland)
7700 Gateway Blvd.
Newark, California
United States - 94560
Mon8:00 AM - 5:00 PM
Tue8:00 AM - 5:00 PM
Wed8:00 AM - 5:00 PM
Thu8:00 AM - 5:00 PM
Fri8:00 AM - 5:00 PM
SatClosed
SunClosed
Locations:

Logitech Audio Group - Business Office
4700 NW Camas Meadows Drive
Camas, WA 98607

Logitech Europe S.A.
EPFL - Quartier de l'Innovation
Daniel Borel Innovation Center
CH - 1015 Lausanne

Complaints & Reviews

Resolved Mail in Rebate not processed

To: Logitech Rebates, Dept # 114427, P.O. Box 540004, El Paso, TX 88554 RE: Enquiring about my mail in...

Resolved unprocessed rebate

i wrote a letter to dispute logitech decision to make my rebate invalid. The reason for making it invalid is: Missing original UPC. But what LOGITECH did not know is I xeroxed all the original documents, the original UPC, receipt and application for rebate that Office Depot gave to me when I bought the 2 LOGITECH Webcam. I wrote LOGITECH a letter of complaint regarding this. After 3 weeks that they received my letter of complaint, I again received a notice in my email and now it has a different reason for being INVALID. The reason this time is: We did not receive a rebate certificate with your request. I will again write a letter of complaint on this. I really do not know what the next reason this Company will tell me just not to process my rebate. This is just a $40 rebate but the thing here is that you follow all there instructions so they can process your rebate. But unfortunately I think this is just a scam and coming from a Company like LOGITECH is so frustrating.

  • Lo
    LogitechRebateScam Jul 13, 2010

    Same scenario -- notification that rebate is invalid because of missing UPC. I have copies of all the submitted material, but the rebate center has expressed that they will not accept the copies. This is not the first time I've encountered this rebate tactic so I will no longer be purchasing Logitech products in the future.

    0 Votes

Resolved Fraud and scam

I purchased the Logitech security camera from my local Best Buy store. The package promised a simple install and good performance. The install did go fairly well and within a few minutes I was viewing the camera images on my personal computer.

The problems began about three days later. I went to review the recorded video on the PC and the command center application had crashed! No video had been recorded for more than 24 hours. I restarted the command center and checked it about four hours later and it had crashed again.

I tried taking the product back to Best Buy but they told me I had to contact the manufacturer because the product was being dropped by Best Buy. (I wonder why? -- not really, it doesn't work.) I tried contacting Logitech but was put on 'endless hold'.

My conclusion: stay away from this product. I would be interested in participating in a class action law suit against this company. It is deceptive and it does not support it customers.

  • He
    Helen Apr 16, 2009

    I am having trouble with my outdoor camera purchased 6/08. I have called twice, emailed tech support once and yesterday I sent an email to Logitech Wilife at www.wilife.com/company/contact-us.aspx. I told them that if I did not hear from them by 3:35 pm ET with information about how to return the warranted item, I would be filing a complaint with the Better Business. 10 minutes later I received an email saying that the reference # was being forwarded to " Level 2". It also included the notation the " issue solved". I emailed back and said problem NOT SOLVED. It is 2:22 PM ET at this posting and I have not received a call nor email information. At 3:35PM I fully intend to submit a complaint to the BBB. If your problem has not been resolved, the address to write on the complaint is Logtech Wilife 132 E. 13065 South Suite 200 Draper, UT 84020

    0 Votes

Resolved Scam and cheating

Purchased Pro-Fi Elite. Package says "Everything iPod". Unfortunately it does not charge my iPod Touch, my iPhone, or my Nano. So listening to music the battery goes dead. I spent well over 30 minutes waiting for customer service when I finally was connected to tech support. After 40 minutes more he agreed to send me another unit. That replacement never arrived. Each call I placed thereafter I get (mysteriously) disconnected.

Today, product defects are inevitable. Logitech warranty/Customer Service non-existent. This behavior is inexcusable, frustrating and a waste of time. Stay away from this company and it's inferior products.

  • Sk
    s k tigga Dec 01, 2008
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    logitec woofer given with LG desktop in scheme went out of order after one month of purchase 1.e dated 2nd sept 2008. no action taken by the co for repair of defected piece

    0 Votes
  • Il
    Illogitech Jun 11, 2014

    Worst customer service I have EVER received. Not only was she inflexible, she did not even answer my questions and kept referring to her handbook... Needless to say, I will not be recommending these products to anyone i know.
    It is my fault that I did not hold onto my receipt but I dont expect a product to break so quickly!


    Thank you for contacting Logitech Customer Care. My name is Marissa and I am sorry for the delay in my response.

    In line with your concern, as per Logitech limited hardware warranty, Logitech’s entire liability and your exclusive remedy for any breach of warranty shall be, at Logitech’s option, (1) to repair or replace the hardware, or (2) to refund the price paid, provided that the hardware is returned to the point of purchase or such other place as Logitech may direct with a copy of the sales receipt or dated itemized receipt. Shipping and handling charges may apply except where prohibited by applicable law. Logitech may, at its option, replace your product, offer to provide a functionally equivalent product, or repair any product with new, refurbished or used parts as long as such parts are in compliance with the product’s technical specifications. Any replacement hardware product will be warranted for the remainder of the original warranty period or thirty (30) days, whichever is longer, or for any additional period of time that may be applicable in your jurisdiction.

    For reference purposes, this is your support reference number 140416-000168.
    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    Best regards,

    Marissa
    Logitech Customer Care
    Customer By Email ()06/05/2014 08:11 PM

    To whom is reading this

    You asked me if my product was fully addressed and if you read the correspondence between myself and your customer "care" rep, you will find that it is far from being resolved.
    I do wish to raise this further so please direct me on how to do so.

    I would also like to state that this customer service experience is one of the most atrocious experiences i have had (I have also worked in a similar environment in the past)

    Regards


    From:
    [email protected]
    To:
    Date: Wed, 4 Jun 2014 19:22:24 +1000
    Subject: As per my original enquiry( i have moved flat and only recently found my product... [Incident:140416-000168]
    Auto-Response06/04/2014 07:22 PM
    Hi

    You have recently been in contact with our Customer Care department, and we would like to follow up and ask if your request was fully addressed.

    If not, please feel free to respond to this email or call us. You can find our contact phone numbers on http://www.logitech.com/support.


    Regards,
    Logitech Customer Care Team
    http://www.logitech.com/support

    Response Via Email (Marissa)06/02/2014 07:14 PM

    Dear

    Thank you for contacting Logitech Customer Care. My name is Marissa and I am sorry for the delay in my response.

    In line with your concern, Logitech based its products warranty from the date of purchase. Unfortunately Logitech does not accept bank statement as proof of purchase.

    For reference purposes, this is your support reference number 140416-000168.

    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    Best regards,

    Marissa
    Logitech Customer Care
    Customer By Web Form ()05/26/2014 06:48 PM
    Marissa,

    If its taking 10 days to respond to my question, please could you answer my questions which I asked rather than not reading what i wrote. I have asked if you would accept a credit card statement highlighting the retailer the price etc?
    You also completely avoided my questions and provided no concern for my case even though they were obvious frustrations for a customer. Im disappointed in the service I have received now. Can you supply a link to the customer feedback page please?

    Regards


    Response Via Email (Marissa)05/26/2014 06:43 PM
    Dear

    Thank you for contacting Logitech Customer Care. My name is Marissa and I am sorry for the delay in my response.

    As per internal review, in order for us to process the warranty claim, we need a copy of the receipt.


    Please check this link for Logitech limited hardware warranty: http://www.logitech.com/en-hk/footer/terms-of-use/&id=3101


    For reference purposes, this is your support reference number 140416-000168. If you would like to follow up, please reply using this link: http://logitech-en-ap.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/10332222/username/

    If you have not set up an account yet, you can do so there.
    If you are asked for a password and do not remember it, please use the "forgot username or password" under Log in to have a new password sent to you.

    To access our FAQs, Support Community Forum, and product documentation, please visit http://www.logitech.com/support/.


    NOTE: Once your incident is solved our system will send a quick Customer Satisfaction Survey to your email address to gather feedback about your experience with us. We encourage you to participate on the survey so we can continue to WOW our customers. It's a 0-10 rating, 10 being the highest basing on how we assisted you with the concern that you reported. A separate comment field is provided for your feedback and suggestions in order for us to improve our products and services.


    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    Best regards,

    Marissa
    Logitech Customer Care
    Customer By Web Form ()05/16/2014 05:21 PMMarissa

    I thank you for finally getting in touch with me.

    I would like to check that if I manage to get a credit card statement confirming the purchase from that HMV if that would be sufficient?

    Can I confirm that you will cover any extra travel costs for me to go back to the store or any costs that I incur to get proof of purchase?

    The principle of the 2 year guarantee that was emblazoned on the box that I purchased your device in is the reason that I am chasing this up . I have no qualms about going out and buying another speaker but why should I be penalised for purchasing, what must be a substandard/defective, product and now being forced to go out of my way to prove that I bought it legitimately? Not only will I be hit financially but also it will take a fair amount of time to do this all because I bought an item from Logitech that has failed.
    Could I also ask if you keep receipts of all your purchases over a year ago?

    I am not angry or annoyed at you Marissa but very disappointed in how my case has been handled by Logitech. I understand you have protocol to follow and having worked in customer service dealing with enquiries before myself, I sympathise that your hands are tied. I can only commend you for following procedure but my only feedback would be the delay in time between the correspondence.

    I would like my query escalated to a supervisor or I will take things further myself and I will if I dont get a satisfactory response.

    Regards


    Response Via Email (Marissa)05/16/2014 05:04 PM
    Dear

    Thank you for contacting Logitech Customer Care. Again my name is Marissa and I am sorry for the delay in my response.

    In order for Logitech to provide the best service to you, a proof of purchase will be needed to validate when the product was purchased. If you purchased your product from an authorized online store or from a major retail store, you may contact them and they should be able to give you another copy of your receipt.

    We apologize for any inconvenience that this issue might have caused you.


    For reference purposes, this is your support reference number 140416-000168. If you would like to follow up, please reply using this link: http://logitech-en-ap.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/10332222/username/

    If you have not set up an account yet, you can do so there.
    If you are asked for a password and do not remember it, please use the "forgot username or password" under Log in to have a new password sent to you.

    To access our FAQs, Support Community Forum, and product documentation, please visit http://www.logitech.com/support/.


    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    Best regards,

    Marissa
    Logitech Customer Care
    Customer By Web Form (05/04/2014 12:34 PM
    Marissa

    As it has been almost a year and a half since i have the product, i cannot find the receipt for this.
    I can remember where i bought the product and i have all the original packaging and extras that came with it. The product was bought at HMV inside Telford Plaza, Kowloon Bay, Kowloon, Hong Kong. The price of the unit was $799 HK Dollars. The product codes have all been attached.

    My contact address is:
    My contact number is
    I do not hold a home phone.

    I look forward to your response.

    Regards.


    Response Via Email (Marissa)05/02/2014 01:15 PM
    Dear

    Thank you for contacting Logitech Customer Care. Again my name is Marissa and I apologize for the wait in receiving my response.

    I apologize you're still encountering the same problem.

    Since you've gone through the troubleshooting steps and it's still not working properly, it is now safe to say that your Logitech UE Mobile Boombox is defective.

    Please provide the information below in order for us to validate the warranty of your device:

    1. A screen shot of your receipt. Attach it in JPEG file.

    Reminder: Please make sure that the following information are indicated / visible on the receipt:

    -date of purchase
    -order number
    -name, address and contact details of the retailer
    -name and unit price of the Logitech device

    2. Your complete address:

    3. Your contact numbers:
    Home :
    Mobile:


    For reference purposes, this is your support reference number 140416-000168. If you would like to follow up, please reply using this link: http://logitech-en-ap.custhelp.com/app/account/questions/detail/i_id/10332222/username/

    If you have not set up an account yet, you can do so there.
    If you are asked for a password and do not remember it, please use the "forgot username or password" under Log in to have a new password sent to you.

    To access our FAQs, Support Community Forum, and product documentation, please visit http://www.logitech.com/support/.

    Thank you for contacting Logitech Customer Care.

    Best regards,

    Marissa
    Logitech Customer Care
    Question Reference #140416-000168Product Level 1: Tablet AccessoriesProduct Level 2: Speaker ComboProduct Level 3: UE Mobile BoomboxDate Created: 04/16/2014 01:13 AMLast Updated: 06/11/2014 03:00 PMStatus: Waiting for Customer

    0 Votes

Resolved They don't support their products

I have purchased 3 sets of the Logitech Freepulse wireless earphones. Over time, they all wore out and split in the middle of the headband, making them useless. I kept all 3 pairs and sent them to Logitech a month ago with a letter asking for a free set. I know they got the package - they signed for it. I also know they haven’t responded - even with a "***". Calling them is beyond useless, they act like I am the only person this has happened to.

And don’t bother asking me why I kept buying a product proven to fail. I can’t answer it. Sometimes I'm not too bright.

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free

Apparent coordinated criminal conspiracy!

Purchased a Logitech "Harmony 880" Remote Control in Feb. I filled out their form correctly, and included...