Menu
Register
Write a review File a complaint
Light In The Box Customer Service Phone, Email, Contacts

Light In The Box
Reviews and Complaints

Light In The Box's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.lightinthebox.com

Learn how the rating is calculated

2.2 2 Reviews 877 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

Light In The Box Complaints 877

ComplaintsBoard
P
7:24 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Service

THIS COMPANY IS HORRIBLE! My mother brought a dress that was $69, this was for my little sister, as it was her 7th birthday soon. She was so excited for it to come but it NEVER DID. We have emailed them MULTIPLE times but have ignored ALL of our emails and will not give our money back! Horrible experience, we never be buying here again. They are SCAMMERS! And make little girls CRY!

Desired outcome: I hope they go bankrupt

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
3:33 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box clothing items

Like a fool I ordered some items from Lightinthebox.com. The stuff I ordered does not fit and looks cheap. I contacted LightinTheBox and attempted to return all the items for a full refund. They reply by trying to barter telling me I can keep all the junk and they will refun partial amount of the order. I dont want any of the items as they are not was is represented on the website. Its a scam to get you to pay for poor quality and no refunds bit their offer.. I have no use for any of this stuff. The statement is true "Buyer Be Ware" Do not buy from this website I did and regret it. I order the stuff June 28, 2023. This is their response:

Quick Solution : No need to return, keep the item with a Reward or a partial refund . Just do an "easy click" on the options link you want , and you don't need to reply, we'll issue it for you in 1 business day.

A. Keep the item with a 50% reward. (eg. If the item costs 100, you can get a 50 Reward, which is the same as a Coupon)

B. Keep the item with a 30% refund. (eg. If the item costs 100, you can get a partial refund of 30 as a discount)

Desired outcome: Just refund my purchase amoount and tell me where to return the stulff I don't want any of it.

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
7:31 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Complaint resolution - refund - Order #[protected]

I ordered the goods in March and the complete delivery that arrived was in small sizes that do not correspond to European dimensions at all. So I complained about the shipment via the LITB website and sent the goods according to the instructions in the package to the address LIGHTINTHEBOX, ROOM 705-706, CHINA INSURANCE GROUP BIULDING NR.141, DES VOEUX ROAND CENTRAL, HONK KONG (form with instructions in attachment). Not even four months! after the complaint and the return of the goods, I did not receive a notification about the handling of the complaint, nor the money back. It's not a good reference I'm about to post on the Internet. Please inform me by e-mail: k.[protected]@seznam.cz about how you intend to solve the matter. Karel Denk | Husova 899 | 36251 Jachymov | Czech republic.

Desired outcome: REFUND

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Update by karloscz
Jul 30, 2023 5:06 am EDT

Where is the promised answer within 24 hours? You did not mean 24 days?

Update by karloscz
Jul 22, 2023 2:30 pm EDT

Do you have some answers for me?

Update by karloscz
Jul 16, 2023 11:01 am EDT

It is incomprehensible and unacceptable to me that you dare to dispose of registered mail when the sender is known. You are a dishonest company and you provide false information in your documents, such as the address to which the goods should be sent in the event of a return. There is no information anywhere that the customer should wait for further instructions. Communication via the App is complicated, without notifications to the mobile phone or e-mail. No email response from you. It cost $20 to ship the package and you just threw it away. That's a sad story when the goods cost another $80 :-( I just found in the application that you want to know the tracking number of the shipment - so here it is RR261297716CZ 749. In the attachment the tracking data of the shipment. You shake people's heads just so you don't have to return the money. Your the site is annoying and I will never buy anything from you again or recommend my friends and acquaintances to buy from you!

View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
D
2:26 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Not refunded for returning 5 dresses and cannot get a response from them

I sent back 5 dresses for a full refund and as of yet have not received it refunded on my credit card. The items were sent back in May 2023 and it also cost me an additional 90.00 to send back. I have emailed Xia Ming Ming whose name was on one of the messages I received and have not heard back yet. This company is a sham and rip off. The products were not as pictured on their website and they sent the wrong sizes. I am totally disgusted, do not do any business with this company I am out a couple of hundreds of dollars.

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
P
11:15 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Mother of the bride dress sized too small

I ordered a dress Size 4, and size 4 (US) is what I wear consistently. When I received the dress it was sized too small. When I tried to return it because the sizing was inconsistent with US sizing (not standard), they refused saying it was "made to order," even though I did not provide my measurements and ordered a standard dress available on their website. They refused my return and offered me a 10% discount "coupon" for my $161 dress I cannot wear. They said the item is "made to order" and cannot be returned, yet their Return FAQs does not list wedding attire as non-returnable.

I can't even look up my order on their site or create a login, because their security/login system does not work. I tried to register an account, but the username and password I set up does not work. When I could not sign in, I clicked "forgot my password" and never received the password reset email. Essentially, I cannot contact them because I don't have a login or account. I can't even look up my order. There is no phone number to call for service.

To get my money back, I will have to charge it back on my credit card. This company is cheaply made goods that are too small, and they don't intent to help you once the item is shipped even if the wrong sizing is their fault. Do not EVERY order from this company as they are trying to take your money and provide an inferior product that you can't wear because the sizing is wrong and nothing can be returned.

Desired outcome: I want instructions to return this faulty item that is sized wrong for a FULL REFUND.

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
C
1:34 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Evening wraps

I ordered 6 assorted style of wraps for a wedding .

They took 4 weeks to arrive ,

The main problem is that the quality is absolutely awful. The fabric is cheap, tacky and plasticky. It does not drape at all and the colours are nothing like was shown. They feel like Uber cheap bits of curtain netting.

I filed that I wanted to return the items and have received nothing but We are sorry you are not happy. This is a lot of money and there seems to be no help. I do not want the items as they are utter rubbish.

It is all made in a China and I would not recommend the products or customer service .

I feel I have been conned. I would say beware to anyone thinking of buying h from these people.

Desired outcome: RefundI alerted the company the same day they arrived!

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
2:50 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box C60 Smart Watch 1.1 inch Smartwatch

I noticed a while ago that my smartwatch's steps weren't calculating correctly but I never checked it out until today. The smartwatch calculated that I walked 2 hundred steps and I counted 600. I know that my sleep can be off but the watch added 2 hours and 10 minutes to the time which my watch wasn't idle for that long at all, Maybe less than 30 minutes. I just wanted something to keep accurate account of my steps and my sleep. Worse purchase I have ever made.

Desired outcome: Tell me how to fix it.

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
6:52 am EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box No customer service

I have been trying to return an appalling mess that is described as a dress, but looks more like random bits of material thrown together.

I have followed all the instructions for returning it but have been completely ignored. All I ever get is an automated reply which just send me back in circles to redo all the forms I have already filled in.

So much for the good customer service as advertised...it simply doesn't exist.

I ordered this dress to wear to my granddaughters wedding and frankly I wouldn't wear it to clean floors.

The front seam is so badly sewn it is dragged and there is a huge bulge in the material. The front of the dress is 6 inches longer at the front than the back. There is a huge thread pulled on the front. There is a random bit of material inserted right in the front of the dress which is white and looks like a patch. The material is cheap and the whold item is shoddy and badly made and not suitable for wearing to a wedding. I feel cheated and scammed.

Desired outcome: I want to return this item and I want my money back, NOT a credit as I will never buy from this company ever again.

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
12:30 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box XL988882347GB

This was the tracking number for the second dress. Both dresses were well oversized when we ordered according to your system, the volours are not good, they bleed into the white areas of the jackets and the material is awful. I need labels to return as I am a wheelchair user and cannot access postal services myself. If I have postage labels and custom labels, I can print and pay for collection/drlivery from my house. This is not an excessive request. Your email regarding returns is complex and makes no sense, the links do.not wirk either!

Desired outcome: Address label and customs label I can print so I can pay for collection from my disabled bungalow to your return address.

Read full review of Light In The Box
Update by Lorna w
Jun 16, 2023 6:14 am EDT

Thank you Slava for all your help in resolving this issue to my satisfaction, Lorna

Hide full review
ComplaintsBoard
E
1:47 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box 2 mens shirts recently purchased

Dear Customer Service,

Light in the Box

I am wondering what you can do in regard to the 2 shirts I recently purchased which – on using your measurement chart – we ordered XL

(this is the size my husband usually has for his shirts so that seemed correct).

On unpacking the shirts on arrival however, I knew immediately- even before my husband tried them on, the sizing was completely wrong.

He actually wasn’t able to really try them on propely because it was obvious there was no way they would fit over his chest!

Just on looking at the shirts I would have put them at size ‘medium’ definitely not XL. It was very disappointing.

Are you able to exchange them perhaps for an XXL or even XXXL?

Otherwise we have wasted our money which is a shame. This is the first time I have ordered from you, but my daughter has and on

telling and showing her the problem she advised me to write to you as she said you were very good at solving problems for your

customers.

I look forward to your response,

Kind Regards,

Eleanor Mauro

[protected]@optusnet.com.au

Ph: [protected]

address: 46 Red Cedar Drive,

Reynella SA 5161

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
M
5:20 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Returns policy

Hello my name is Micci Gorrod and I recently bought the boots described below and they are so poorly made that once they are on there is no way the zip can be done up as the gap created between the two zip sides is so wide. This would be the same for anyone wearing them regardless of ankle size. There is also no way they are size 41! Literally the worse shoes I have ever bought!

Order No. [protected]

Women's Boots Cowboy Boots Plus Size Outdoor Mid Calf Boots Winter Embroidery Block Heel Pointed Toe Vintage PU Leather Faux Leather Zipper Solid Color Solid Colored Black Silver Rosy Pink

Color:Gold Size:41

I have tried to submit a return but the site literally won't let me submit it as the I'm just getting the wheel of doom for hours at a time.

Email: [protected]@hotmail.com

Desired outcome: Full refund £33

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
9:49 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box My refund light in the box

I’ve bought some items from you for £173 21p i’ve returned them but haven’t received my money back about the items on the 6th of May. My email address [protected]@yahoo.com i’ve paid through PayPal I’m going to give you a few days. If I haven’t received any money I will last PayPal to retrieve the money for me. My address is 17 Kingsdown close Masters Drive, Rotherhithe, London SE16 3DW my name is Anna Harber, thank you. Can you please get back to me about this

Desired outcome: I get my money back

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
11:47 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box mens shirts

Ordered 3 large shirts. RECEIVED one large and two medium (in package marked large)! The process of return or exchange just locks up your browser and the information, including pictures, never gets sent to this vendor. This is intentional. Whatever you order you are stuck with.

Transaction Date -May 20,2023

Transaction ID -45X294021L379001G

Invoice ID - litb-[protected]-[protected]

Order Number - [protected]

Time order - 06:57:41

Payment Method - PayPal Express

Payment - &76.43

NAME - STEPHANIE BANNERMAN

Desired outcome: refund replace

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
2:48 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Dress

Ordered a dress on June 1,2023 never received a confirmation or my dress you did however take my money! Where’s my dress!

Well, I could make stuff up, but I don’t do that. I have nothing else to say except I want my order and I look on my account in the shipping and all of those areas and their shows that there isn’t even an order that exist so I’d like to know what’s going on because you have withdrawn my money.

Desired outcome: Would like my order or refundI would appreciate a response soon I need this dress for a wedding

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
4:17 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Customer Service Refunds/Returns

I purchase 5 items online. After weeks the products arrived. Extremely poor quality products. Nothing as portrayed in the websitre and looks awful on the body. Wanted to return them. Customer Service said they would issue full refund after products are shipped back. Weell to send the products back the post office asks $87.77. Where as the web site says lightinthebox.ca to confuse the customers to show that products are sent within Canada.

Desired outcome: Get full refund for products and shipment

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
K
9:11 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Returning items

I returned £150 parcel of clothes which cost me £30 postage. 2 months later still no refund and absolutely impossible to get hold of them to enquire. All of their apparent routes just lead to nowhere.

Purchased items in March 2023

Posted them for return on 8th April

Royal mail tracking number RN734015414GB

I have attached photos of the order and the return stays also the Royal mail parcel tracking info.

There's no way of contacting Lightinthe box to enquire where is my refund.

Desired outcome: A refund please

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
G
1:21 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Mens Shirt

I ORDERED A VERY NICE SHIRT TO BE DELIVERED FOR Fathers day,

I can not locate my order number and my Account does not show any history of an order,

I utilized [protected]@gmail.com google to sign in, I never received an emaili

confirmatioin.

Customer Support continues to ignore my complaints and will not assist in my order number or any details on shipping.

My Credit card was charged .

I am not happy with Customer Service

Glenn Thompson

[protected]@gmail.com

Desired outcome: order to be shipped and email confirmation sent to [protected]@gmail.com

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
3:43 pm EDT
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Hawaiin Shirt

Have ordered Hawaiin shirts from LITB before (2XL) without problem. Ordered 3 other shirts from different vendor - were way smaller than needed.

The return process is designed to have you keep the items and they give you a coupon to save on the next order. They basically do not have a return option.

Best option is to never order from them - which is what I plan to do.

Desired outcome: Wanted to return the three shirts

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
6:27 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Pants n shirt don't match

I order pants and shirt that do not match I ordered them both white the shirt is not white I would appreciate it if you can reship me the shirt in white and I will be happy to return the shirt that is not white back to you Please help me with this problem I received the items on June 5th

Order #[protected]

THANKS RAYMOND MARQUEZ

I am happy with the other items

Read full review of Light In The Box
View 0 more photos
Update by Raymond Marquez
Jun 06, 2023 6:53 pm EDT

I filled a complaint today with you could you REPLY SOON to this email

raymondmarquez104@gmail.com

I order pants and shirt that were to be white the shirt is not white I would appreciate it if you can reship me the shirt in white and I will return to the to the shirt that you shipped to me that is not white PLEASE REPLY SOON

THANKS RAYMOND MARQUEZ

I WOULD LOVE TO ORDER MORE BUT I WANT THIS PROBLEM SOLVED FIRST

Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review
ComplaintsBoard
C
12:14 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Light In The Box has left an official reply on this complaint.

Light In The Box Clothing items

Says I can get full refund I'd done within 7 days. I started process on Saturday, no response yet. Does not give address to return items. Says I pay return shipping, but do they send label with address. I was not happy with produce quality, pictures were much different than item received, sizing not what it said it was. I want to return 3 items, keeping 1 item.

Desired outcome: Want to know where to return items for a full refund.

Read full review of Light In The Box
Resolved

This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.

Hide full review

Light In The Box Reviews 0

Looks like Light In The Box has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

If you represent Light In The Box, take charge of your business profile by claiming it and stay informed about any new reviews or complaints submitted.

👉 Claim your business

About Light In The Box

Screenshot Light In The Box
Light In The Box is a reputable online retail platform that offers a wide range of products at competitive prices. With a global customer base and a vast selection of items, Light In The Box has established itself as a popular destination for online shoppers seeking affordable and diverse merchandise.
One of the key strengths of Light In The Box is its extensive product catalog. The website features an impressive array of categories, including apparel, electronics, home decor, accessories, and more. Customers can browse through thousands of items, finding everything from trendy clothing to innovative gadgets, all conveniently accessible in one place.
Customers have expressed satisfaction with the affordability of products available on Light In The Box. The platform is known for offering competitive prices, often significantly lower than traditional retail stores. This affordability has attracted budget-conscious shoppers seeking great deals without compromising on quality.
Light In The Box has also been praised for its international shipping capabilities. With warehouses strategically located around the world, the company is able to deliver products to customers worldwide efficiently. This global reach enables shoppers from different countries to access a diverse range of products, expanding their choices beyond local retailers.
Furthermore, the website's user-friendly interface and intuitive navigation have received positive feedback from customers. The search and filtering options allow users to easily find specific items or explore different categories effortlessly. This streamlined browsing experience contributes to a smooth and efficient shopping journey.
However, it's important to note that there have been some occasional complaints from customers regarding order fulfillment and customer service. Instances of delayed deliveries and difficulties in resolving issues have been reported. While these instances may be isolated, it's crucial for customers to be aware of potential challenges and manage their expectations accordingly.
In summary, Light In The Box is a reputable online retail platform that offers a wide range of affordable products. With its extensive catalog, competitive prices, and global shipping capabilities, the website has garnered positive reviews from customers worldwide. While occasional issues with order fulfillment and customer service have been reported, the overall shopping experience on Light In The Box has been commendable for its affordability, variety, and user-friendly interface.
How to file a complaint about Light In The Box?

1. Log in or create an account: Ensure you are logged into your ComplaintsBoard.com account. If you do not have an account, please register by providing the necessary details to create one.

2. Navigating to the complaint form: Once logged in, locate the 'File a Complaint' button situated at the top right corner of the website and click on it to access the complaint form.

3. Writing the title: In the 'Complaint Title' field, concisely summarize the main issue you have encountered with Light In The Box. Make it specific and clear, for example, "Incorrect Item Received from Light In The Box" or "Refund Not Processed by Light In The Box".

4. Detailing the experience: In the complaint description, provide a detailed account of your experience. Mention key areas such as product quality, shipping and delivery, customer service, and return or refund policies. Include specifics about any transactions, such as order numbers, dates, and amounts. Clearly describe the nature of the issue, including what went wrong and how it deviates from your expectations or the company's promises. If you attempted to resolve the issue, outline the steps you took and the responses received from Light In The Box. Explain how this issue has personally affected you, whether it's frustration, financial loss, or time wasted.

5. Attaching supporting documents: Attach any relevant documents that support your complaint, such as receipts, email correspondence, or screenshots. However, be cautious not to include sensitive personal information that could compromise your privacy.

6. Filling optional fields: Use the 'Claimed Loss' field to quantify any financial losses you've incurred as a result of your issue with Light In The Box. In the 'Desired Outcome' field, clearly state what you would consider a satisfactory resolution, whether it's a refund, exchange, or other forms of compensation.

7. Review before submission: Carefully review your complaint or review to ensure that it is clear, accurate, and complete. Check for any spelling or grammatical errors, and verify that all the information provided is correct.

8. Submission process: Once you are satisfied with your complaint, click the 'Submit' button to officially file your complaint on ComplaintsBoard.com.

9. Post-Submission Actions: After submitting your complaint, make sure to monitor your account for any responses or updates. ComplaintsBoard.com may notify you of any replies from Light In The Box or further inquiries into your complaint.

Frequently asked questions (FAQ) about Light In The Box customer service
Expand Collapse all
Is Light in the Box a legitimate website?

Yes, Light in the Box is a legitimate website.

Is Light in the Box a safe website to purchase from?

Yes, Light in the Box is a safe website to purchase from. They use secure payment methods and have a good reputation.

Are the products on Light in the Box authentic?

Light in the Box sells a mix of authentic and replica products. Be sure to check product descriptions and reviews before making a purchase.

Does Light in the Box offer refunds or returns?

Yes, Light in the Box offers refunds and returns within a specified time frame. Check their website for specific details.

How long does it take for Light in the Box to deliver?

Delivery times vary depending on the location and shipping method. Check their website for estimated delivery times.

Is Light in the Box a Chinese website?

Yes, Light in the Box is a Chinese website.

Is Light in the Box a scam?

No, Light in the Box is not a scam. They have been in business for over a decade and have a good reputation.

Does Light in the Box have a physical store?

No, Light in the Box is an online retailer and does not have a physical store.

Is it safe to enter personal information on Light in the Box's website?

Yes, Light in the Box uses secure methods to protect personal information entered on their website.

Does Light in the Box have customer service?

Yes, Light in the Box has customer service available to assist with any questions or concerns.

Is Light in the Box's customer service reliable?

Light in the Box's customer service can be hit or miss, but overall they have a good reputation for resolving issues.

Can I trust reviews on Light in the Box's website?

Light in the Box's reviews should be taken with a grain of salt, as they have been known to filter out negative reviews.

Is Light in the Box a wholesale website?

Light in the Box offers both wholesale and retail options.

Does Light in the Box offer free shipping?

Light in the Box offers free shipping on certain products and orders over a certain amount. Check their website for specific details.

Is it safe to use a credit card on Light in the Box's website?

Yes, Light in the Box uses secure payment methods to protect credit card information.

Does Light in the Box sell counterfeit products?

Light in the Box sells a mix of authentic and replica products. Be sure to check product descriptions and reviews before making a purchase.

Is Light in the Box's website user-friendly?

Light in the Box's website can be overwhelming at first, but it is relatively easy to navigate.

Does Light in the Box have a loyalty program?

Light in the Box does not have a loyalty program at this time.

Can I track my Light in the Box order?

Yes, Light in the Box provides tracking information for orders.

Is Light in the Box's pricing competitive?

Light in the Box's pricing can be competitive for certain products, but it varies depending on the item. Be sure to compare prices before making a purchase.

Overview of Light In The Box complaint handling

Light In The Box reviews first appeared on Complaints Board on Oct 17, 2008. The latest review 3 XL shirt ordered that arrived with 2 others that fit well. was posted on Jul 6, 2024. The latest complaint Order Number: 2405090979610059 was resolved on Jun 10, 2024. Light In The Box has an average consumer rating of 2 stars from 879 reviews. Light In The Box has resolved 274 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
4.3
383761 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. Light In The Box Contacts

  2. Light In The Box emails
  3. Light In The Box address
    Beijing, China
  4. Light In The Box social media
  5. Maria
    Checked and verified by Maria This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jul 10, 2024
Light In The Box Category
Light In The Box is ranked 48 among 1576 companies in the Online Shopping category

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.