Explore your opportunities! Create an account or Sign In
The most trusted and popular consumer complaints website

Only Apartments / Scam

United States Review updated:
0% 1
Contact information:
Only Apartments
The worst rental company I have ever dealt with.

My wife and I rented an apartment through Only Apartments at the beginning of July 2015. When we arrived at the apartment, we found not only that it had misrepresented its location but is was not even in stayable condition. It was so bad that we had to find another place to stay that day. We immediately tried to contact Only Apartments and the owner to ask for a refund. Only Apartments has NEVER replied to our several emails requesting help from them in acquiring a refund. The owner has been unwilling to give us a refund.
We simply do not understand why we have been ignored!!
Jul 29, 2015


Sort by: UpDate | Rating
N  30th of Jul, 2015 by 
Agree Disagree 0 Votes
Dear Gregory,
We are sorry you were not happy with your stay in Lisbon. We have been talking with our Customer Service department and looking through your case carefully. We have seen that, from the first minute of your arrival to Lisbon, the owner of the apartment has been in daily contact with you. We were in CC of all those emails as they are owners working with us for many years. The owners were the first ones wanting to know if you were happy and trying to answer everything you were asking. From you we received 1 email during your stay and, as we were in CC of all your conversations with the owner, we saw that they and us were answering everything.
We have received 1 other email from you and our Customer Service department has already answered it.
About the apartment, the map - location on our Website represents perfectly where it is. http://www.only-apartments.es/es/lisboa/skychiado_48834/
You can see in the map the location, metro, and everything. It's Google the one saying automatically in which district it is. About the smell, you could read in all the comments that some persons said that the building sometimes smelt bad but it never distubs inside the apartment. As they told you, everything was recently cleaned when you arrived. As allways.
Again, we are really sorry you were not happy during your stay. But you have been supported and answered daily.

Best regards,

Post your Comment

Only Apartments Logo Only Apartments
Customer Care Service
Av. Drassanes 6-8, 15ยช planta
Spain - 08001
View Full Information

Reply to