Regus review: Refund of retainer
The initial reason for the lack of return of our retainer was that they paid the retainer to our bank account that had since been closed (an error on our part) However once providing the correct bank details there has been back and forth, saying it will be refunded but has not materialized to date. Everytime I try to respond to an email from the accounts department the email bounces back as "Unfortunately, we have not been able to find an open query related to your email address or account number. Please contact us via the Help section of your online account" Then when I try to contact the accounts department from the online platform it goes to the "centre team" who say they do not have access to any banking, as this information is confidential and managed solely by the accounts department. So one cannot contact the accounts team directly which is extremely frustrating and unprofessional. I'm beginning to think this is done on purpose so as to avoid refunding our retainer. This company is mistaken if they think they will get away with it!
Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified Regus representatives only. If you are affiliated with Regus, please claim your business to access these details.
I’m sorry to hear you’ve had this experience.
Your retainer refund was refunded on 20 October 2025 to the bank account details which you initially provided when requesting the refund online.
However, you have confirmed that such bank account was closed and provided alternative bank account details.
We are currently checking the status of the refund with our bank and will reprocess the refund to the alternative bank account accordingly.
If you need further information, please respond to my team member who is in touch with you via email.
Thank you,
Lorraine Brule
Global Customer Service at Spaces
Please note our money has still not been refunded
This complaint has been resolved automatically due to user's inactivity.
0 comments