FashionMiaorder no b2446217

C Nov 07, 2018
This review was posted by
a verified customer
Verified customer
Review updated:

This company is a totally a waste. I have received 4 different messages on my order, firstly I had to contact them as I noticed that on the status it said cancelled. I sent 3 mess before I got a response. It apologies and said our of stock and would refund. Then 3 days later I got a message saying it was shipped. The status still said cancelled. All I want is my money back. Today I received a another message.

Responses

  • Fa
    FashionMia Cares Nov 07, 2018
    This comment was posted by
    a verified customer
    Verified customer

    Dear customer,

    Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you. I have checked
    your order and sent an email to you. Could you please check your inbox later?

    If you have any other questions, please feel free to let me know at [protected]@orderplus.com
    Fashionmia

    0 Votes

Post your comment

    By clicking Submit you are agreeing to the Complaints Board’s Terms and Conditions