The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

[Resolved] Bidorbuy / unable to solve the problems they create

1 United States Review updated:
Contact information:

After years of using them without a hitch, this time they fouled up a credit card payment, sent a demand and then apologised saying it was all sorted and to ignore the message. What followed is that my account was blacklisted and removed from the site. I was asked to either make a payment by credit card by following a link that took me straight back to the blacklisted login and the message 'access denied' or 'pay into our bank account'. When queried they responded, 'We seems to be experiencing difficulty debiting American Express card and thus the debit is being rejected due to the large amount of online fraud currently banks have become stricter Please could you process a manual payemnt ...'. Why could they not process their own manual credit card payment - reply, ' The account has been Blacklisted off the Bidorbuy site, please process a manual payment in order for me to open the account and resolve this matter.' Hello! You blacklisted it and you can't yourselves unblacklist it - since it was your mistake to start with?? Unbelievable!

  • Resolution statement

    Customer care service did everything in their power to resolve this complaint. All attempts to contact the complainant have failed. Therefore, this complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and it's services are concerned.

  • BidorBuy Customer Care's Response, Sep 27, 2010

    Dear Sir/Madam

    It is unfortunate to hear about your experience on our website, please could you contact us urgently so we can try resolve this situation. We apologise for any inconvenience caused. Please contact us on 0861 88 0861 or email hello@bidorbuy.co.za.

    Kind regards
    Cuan Akal
    Operations Manager - bidorbuy.co.za

Ge
Sort by: UpDate | Rating

Comments

Post your comment