Menu
Wholecelium.com
Wholecelium.com Customer Service Phone, Email, Contacts

Wholecelium.com
reviews and complaints

www.wholecelium.com
www.wholecelium.com

Learn how the rating is calculated

1.4 21 Reviews

How responsive is Wholecelium.com's customer service?

2 Resolved
19 Unresolved
Poor 🫤
Wholecelium.com is a rare visitor on ComplaintsBoard, so the pace of resolving complaints leaves much to be desired. We believe they should spend more time and effort on reviews to naturally grow customer loyalty. As for reviewers, we'd advise carefully reading existing reviews to understand what to expect. It's also helpful to go through the few complaints that Wholecelium.com has already resolved to get a clear picture of their customer interaction and potential challenges in resolving your personal issue.
Verified
The authenticity of the customer service contact information for Wholecelium.com has been meticulously verified by representatives from ComplaintsBoard using our proprietary verification system.
Share
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

Wholecelium.com reviews and complaints 21

Sort by:

Newest Wholecelium.com reviews and complaints

ComplaintsBoard
S
6:03 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Wholecelium.com Wholecelium is basically a scam

Worst site ever. I ordered from them because they explicitly mention on their website that they ship to my country, but in reality I never got my order. They took almost 3 weeks just to send the package, which I was supposed to get in between 1 and 3 weeks. Then the package got stuck at custom and returned to the sender after 3 months. No refund, not a sorry word or anything, they say they are not responsible. Basically, this is a scam ...

Desired outcome: Refund of my order

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
B
5:28 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Wholecelium.com Package never arrived

I was convinced to order shrooms from Wholecelium when I read on their site they have good shipping success rate. I don't think it's true. Not only did it take them two weeks to send the package after confirming the payment, but the package never arrived. It was sent back at Turkish customs. 80 euro thrown away. As a compensation I got a 25% discount coupon for next order. As if I'm going to throw money at them again... Based on other reviews I think they're lying about their success rate. They're knowingly and willfully making money on undelivered shrooms. Never buying with them again.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
H
9:31 am EDT

Wholecelium.com Didn’t deliver

Package should be sent after payment. I paid immediately after ordering and waited a week for my package. I got an email stating my package got delivered but it didn’t and my neighbours don’t have it and the delivery service doesn’t know where it is.

It’s been almost a month now and I lost all hope.

I don’t recommend this shop because it doesn’t provide any service for its customers.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review

Is Wholecelium.com legit?

Our verdict: Complaints Board rates Wholecelium.com highly, signaling it as a legitimate option for users seeking reliable services. Despite this endorsement, the 9% resolution rate for complaints about Wholecelium.com raises questions. Diligently reviewing Wholecelium.com's client feedback and resolution practices is recommended for those considering Wholecelium.com's services, ensuring a comprehensive understanding of its legitimacy and commitment to customer satisfaction.

Wholecelium.com earns 83% level of Trustworthiness

Excellent Trust Notice: Wholecelium.com near-perfect at 83% trust. Use with confidence, maintaining usual caution.

Wholecelium.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Wholecelium.com has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

Several positive reviews for Wholecelium.com have been found on various review sites. While this may be a good sign, it is important to approach these reviews with caution and consider the possibility of fake or biased reviews.

We looked up Wholecelium.com and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

Wholecelium.com appears to have online shopping features, it's important to know that the platform supports an extensive range of payment methods, making it convenient and easy to complete your transaction. The payment procedure on the website is also relatively simple and straightforward, ensuring a smooth and hassle-free experience for buyers.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • Wholecelium.com's complaint resolution process is inadequate and ineffective. The support team lacks customer service skills, training, and resources, resulting in only 9% of 0 complaints being resolved.
  • Wholecelium.com protects their ownership data, a common and legal practice. However, from our perspective, this lack of transparency can impede trust and accountability, which are essential for establishing a credible and respected business entity.
  • We have received reports that the website associated with Wholecelium.com is selling fake products. If you are considering purchasing products from this website, it's important to do additional research, verify the website's legitimacy, and consider contacting the manufacturer to determine the authenticity of the products.
  • Complaints Board has received reports that the website may be a possible fraud. To protect yourself, consider using a different website. If you find that the website is indeed fraudulent, report them to us, to help protect other consumers.
ComplaintsBoard
K
12:05 pm EDT

Wholecelium.com Never Received my Order/ Scam stay away

Wired money on January 25, 2021
Three months later still no order received.

Wire Transfer with all the required description:
WT [protected] BUNQ B.V. /BNF=TREEHOUSE Distribution
SRF# OW00001162367917
TRN#[protected]
RFB# OW00001162367917

Never Received my Order, Company seems to be a scam, stay away!

Payed $ 108, 68
I will contact my bank to dispute the charge now.

Desired outcome: Refund of full payment

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
T
2:26 pm EDT

Wholecelium.com Order t-429356

Order T-429356 was payed and proof was sent 5 days ago and they need 4 days to process the payment so why the fuuuck are they not replying back or sending my goddamn packages?🤬🤬🤬🤬🤬🤬
.
They aren't replying and i have no idea how to get my money back?!🤬🤬🤬🤬
I will never order from this website again! They [censored]ed me once but trusted them 1 more time hoping they will satisfy me but it looks like
It was a mistake to trust they [censored] again🤬🤬🤬😩

Read full review of Wholecelium.com
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
M
2:23 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Wholecelium.com Product paid but never received

Last month I paid for my first order T383093 via bank transfer and everything went fine: the product was delivered within a week, it had a positive impact on me. Perfect!

Then I placed a second order T392071 of a higher value, I paid the exact same way (Bank transfer), and I never received anything! They just took my money and vanished!
Initially, they wrote that they did not get the money, then I send them the bank proof certification, and never heard from them again! Despite my many mails, they do not even bother to reply anymore.

I am copying below the emails exchanged.
Also I have the bank proof available if you require it.

Mon, Nov 23, 3:10 PM
to Wholecelium
Hello Wholecelium,
Any news with the below please?
I am really worried something went wrong, but I can assure you the payment was done and the money has been taken out of my bank account.
Thanks for letting me know.
Best regards.

Tue, Nov 24, 2020, 12:08 PM
to Wholecelium
Dear Madam, Sir,
Any news on my order T 392071?
Did you find my payment?
I am attaching the proof of payment from my bank!
It has been a week now, can you please come back to me with some kind of feedback?
My IBAN is xxxxxxxx
I deposited the amount of 30, 88 Euro on Tuesday 17/11.
(+ 1 Euro that I paid for transaction fees).
I added the information "ΟRDΕR Τ 392071 [my name]" together with the payment, but there was also this message that may appear to you as well, or instead of: xxxx - (so maybe you can track my payment from this code?).

I hope that you see the payment and that all will go well!
Looking forward to hearing from you soon.
Thanks, all the best.

Nov 25, 2020, 12:46 GMT+1
Hi
We did not receive this payment.
Can you please check with your bank?
Might have been declined or reversed.
It should be easy to locate your payment since we already received payment from your old order using same bank account.
all the best
Krizza Shrooma,
..to shroomfinity and beyond

Wed, Nov 25, 4:43 PM
to Wholecelium
Hello again,
I have called my bank, and YES, the money has been paid to your bank, it is confirmed 100%.
Please find the SWIFT Payment proof hereby attached that the bank sent me. It is in English :)
It clearly states the transaction status : Successful delivery to the recipient bank.
Your bank undoubtedly HAS the money, if for some reason they do not want to admit it or release the amount to your account, please share the following transaction number with them: xxxxx.

I have also attached the older order Swift transaction proof, as you can see I paid with the same IBAN, from the same account, to your same account. It does not make any sense why one payment went through immediately, and the other is stuck from the side of your bank.
I hope to hear from you soon.
The next time I will buy with bitcoins :)
Thank you in advance, best regards.

Mon, Nov 30, 11:49 AM (11 days ago)
to Wholecelium
Hello and good week.
Would you have any news on this one from your bank please?
With the documents I sent you, it should be straightforward.

Thanks for confirming and for sending me the truffles.
I remain at your disposal.
Best regards.

Fri, Dec 4, 1:07 AM (7 days ago)
to Wholecelium
Dear Madam, Sir,
Do you have any news with my order please?
I have been waiting for weeks now, I have sent you the proof of payment with all the bank details.
Please kindly come back to me.
Thank you.

Mon, Dec 7, 11:34 AM (4 days ago)
to Wholecelium
Dear Madam, Sir hello,
I have not heard from you and I am really getting worried.
As per the bank payment proof that I am reattaching in here, your bank has received my payment almost 3 weeks ago.

Can you please let me know what is going on?
I truly believed that you were an honest company, and that we could build a fruitful long-term relationship with you...

Thank you for letting me know at your earliest convenience when you will be sending my order.
Kind regards.

I would like to either get my money back, or the product I have paid for.
Many thanks in advance for your kind support.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
L
6:31 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Wholecelium.com Failed to deliver the order failed to restitute payment failed to reply my demands

The order was placed on the 13th august to Wholecelium - Order T-360357
I never got delivered, I have sent many emails asking for refund but not even a reply

Domain Name: WHOLECELIUM.com
Registry Domain ID: 1578546894_DOMAIN_COM-VRSN

I have paid per bank trasnfer as per request and kept proof

Jesse Shrooma and Malou Shrooma, the owner of the company has a fb page, I have contacted him.. asked for a refund.. but he just ignores it

more than 2 months after the purchase and payment I still did not receive anything not even an email trying to sort it, I have sent emails here is a copy of last reply on 5th Octobre 2020

"Thanx for reaching out,

Your request ("Order T-360357 from 13th August 2020... never received. I demand an Imediat REFUND") has been received. It is being reviewed by our support staff. We'll contact you as soon as we have an answer for you."
And then Silence
nothing
no reply
no aknowledment

extract of our emails
Marysia (Wholecelium)
Aug 14, 2020, 11:47 AM GMT+2
Hello Lara,
Thanks for the correct info!
I've checked our system, and yes, I do see your payment in the list. Thanks for the payment.
One of my colleagues set the status of your order to "to be shipped out", and will email you confirmation & details about the progress.
We'll ship out asap. Usually we ship out 4 - 5 times per week.
All the best,
Marysia Shrooma.. shroomtastic

Read full review of Wholecelium.com
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
J
11:01 am EDT

Wholecelium.com exit scamming on bitcoin

I ordered mushrooms and micro dose truffles at 2020-02-17 // 06:17 with 352 confirmations at that moment
The amount sent was exact value of truffles which is 0.0034995 bitcoin (65.82€) Sent to address they send me by mail
Their support team copy pasta everytime. Reddit guy was cool but they still ignore me. Last email they sent me was about their address, but as you an see below the address i sent was theirs

Read full review of Wholecelium.com
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:23 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Wholecelium.com microdose package

Do not pay theses fraudsters! — absolutely no contact once I transferred money to them
They refuse to contact me about the order I paid for 10 days ago now!

Below are some of the emails I have sent to them without any reply


Hello,
When will I get my order I payed for 10 days ago


Hello.

I have still not received any information on my order placed and paid for with you over 1 week ago now!

Order no. T-299661

When can I expect it delivered to me and some sort of acknowledgement from you that you are interested in updating me about my order!

Lee


T-299661

Hello again,
I still have not received any update status about the order I placed and paid for with you over 1 weeks ago now.

What is the problem?
And why the poor customer service?

When I ordered from another netherlands company (world herbals) psilocybin a month ago, I received my order in only a few days of payment!

Kindly respond to my order I paid for immediately or I will have to seek legal advice about not receiving goods or information about my order which I paid for through my bank transfer to your account on the 9th december 2019.

Lee marshall


Hello,

I have not heard any updates from you yet since I transferred the required funds to your bank account, can you tell me when my order will be dispatched please?

Thank you!

Lee


Hello again,

I have still not heard a response from you regarding my message I sent to you about my order.
Since I payed you 2 days ago I find this very poor considering I am a new customer.
Could you tell me when I can expect my order and if it has been sent yet please.

Read full review of Wholecelium.com and 1 comment
Resolved

the company now says that the package is on its way to me and wanted me to edit my reviews on the various platforms and sites that i complained on.

Hide full review
1 comment
Add a comment
D
D
DaisyButler
St. Simons, US
Mar 17, 2021 9:59 am EDT

Lee,
Why did you switch from World Herbals to WC, same problem? Were the products inactive? I now feel they are not real, which is very disheartening.

ComplaintsBoard
C
12:08 am EST

Wholecelium.com scam warning ⚠️

SCAM ! I ordered products from them that were weak and mushroom kits were poor quality that yielded almost nothing. I ordered again and the truffles they sent made me ill, so I requested a refund on my new order that they had not yet shipped and it's been over one month since they promised a refund and they won't reply to my emails. Do not order from them! They will rip you off!

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
D
6:04 am EST

Wholecelium.com mushrooms

First order I received - however - the second order never arrived. This one cost me a lot more too. I had a bad feeling about this as unlike the first I never received a confirmation email to my payment through global pay - which I had with the first order and I had to chase this up. Eventually they confirmed that they had received the payment and said that order had already been shipped. I never received it and now they have stopped answering my emails chasing the order up. Global pay won't cover payments although their website suggests that they do.

Read full review of Wholecelium.com and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
D
D
DaisyButler
St. Simons, US
Mar 17, 2021 9:49 am EDT

The only problem I had with Wholecilium was not their fault...it was Coinbase failing to transfer funds and they still have my funds..no customer service at all! I then used WorldRemit and they were very prompt and sent funds immediately, but different method. WC was very prompt, courteous, and wonderful about answering my e-mails, and I had many questions. Keep in mind that (I've found out since this was my first venture) that ordering from other countries (I'm in USA) can be awful and extremely slow. It goes through several carriers and then customs, as well, (which I understand they randomly seize packages) and imagine the backlog of packages backed up. For some reason, it also takes them a while to 'process' payments even when the are confirmed...have no idea why. USPS has thousands of complaints about losing packages and orders never received or found! WC made me aware that the receipt time could vary greatly once it left their facility. Actually it was about a week.
What I'd like to now know is: Are there any of you that feel or know from comparison that the products are not as advertised? I have no experience and am desperately seeking and was so hopeful for help with lifelong and treatment resistant MDD. I have noticed absolutely no feeling from the microdosing at all...three days in a row! Any suggestions?

ComplaintsBoard
J
10:05 am EDT

Wholecelium.com product delivery

I ordered one of their products. It arrived damaged and infected. Instead of just sending me my money back or a new product they decide to fool me for weeks per email with their support and now they are ignoring me!
super bad business! Don't order here!
a friend also ordered and got a damaged product. Same response from the company... None!
Thx. Wholecelium for Beeing a bag of bs

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
D
4:52 pm EDT

Wholecelium.com now a scam company!!

I had been using them for many years and although my first ever shroom kit arrived in a bit of a bad shape and never grew at all I put it down to my own lack of experience and they were seriously unhelpful when I contacted them. So from then on I only ever bought truffle kits and for a while they were great, always arrived and I had some wonderful experiences from them.

Now we get to the past two years or so. Every item I have ordered have indeed arrived but every truffle kit no matter which I bought have been so weak it has been laughable and the last ones (the new supposedly strong Alien ones) just made me puke my guts up. The only shroom kit I have bought from them in this time I had ordered a small kit and to my surprise I received a large one so I figured they had just done a good thing and treated me because I was a good customer but no such luck.

The genetics were so crap that there were very tiny flushes of shrooms and the shrooms themselves were very wimpy and small. The effect was not only weak but very unpleasant for everyone who had them and I have since learned that during that time all the large Golden Teacher kits from that particular brand were being sold dirt cheap from every vendor so the reason they upgraded my order for free was because they knew the large kits were duff.

I used to swear by this company and always found them very friendly to deal with but I would advise everyone to buy elsewhere now because either they have changed ownership or they are possibly in financial trouble which is why they are clearly selling bunk kits and also not sending out shipments and lying to customers. People are losing thousands to this company and in a scene which is based off of love and learning it is shameful behaviour.

AVOID AVOID AVOID!

Read full review of Wholecelium.com and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
G
G
Gregg Pulley
, US
Oct 14, 2021 10:15 pm EDT

Similar experience just this past month. First time buyer. Microdose kit, never shipped, claimed they needed proof of payment even though I used an XE direct bank transfer. Showed them confirmation - claimed they couldn't find it in their "system".

Yeah, right next to the stack of Donald Trump's tax returns I'm guessing.

Don't waste your time or money on these scammers.

ComplaintsBoard
W
5:21 am EDT

Wholecelium.com no delivery... no email replies?

Having had my first delivery of a shroom kit and one pack of truffles delivered I was happy to place a second order for a further 6 packs of truffles.
Disappointingly these haven't turned up after 3 weeks and I have had no replies to my emails.
Haven't even had an email to say it's been sent like I did with the first order.
After my first order going so smoothly it's just a shame the company won't even reply to let me know what's going on with my order at all.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
U
8:32 am EDT

Wholecelium.com everything

Every single positive review is fake, the product never gets there and they never respond to you after you pay. Keep reading reviews on them and all the real people who bought from them will tell you, theyre nothing but rotten [censored] they deserve to be tortured and beat to death. I luckily didnt spend much but i'm sure theure taking thousands from people. Just grow your own or get research chems like psilosin analogs.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
J
5:23 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Wholecelium.com - scam

Hi, I've placed an order with them near 3 weeks ago... So far I haven't got anything shipped, and from their side all they tell is lies... They kept on saying they had shipped it already, but never gave me any tracking details. After i've been pushing them insistently, they gave me some tracking number... But it wasn't working properly. So I contacted the...

Read full review of Wholecelium.com and 6 comments
ComplaintsBoard
D
6:12 am EDT

Wholecelium.com truffles

I ordered from this company two weeks ago and after confirming they received my payment immediately via email they ignored all my further email and have not sent any tracking info. I think from past reviews they seem to have a customer base but for whatever reason may have stopped honoring orders recently.

Terrible service and I got scammed. I don't care if other people report they got deliveries it doesn't change the fact that I didn't get what I paid for.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
C
3:20 am EDT

Wholecelium.com non delivery and non response from company

I ordered Truffles from them around 3 weeks back, They were very responsive and polite when it came to asking for payment from me. My package never arrived, I have emailed several times since and had no response, I understand that my package may have been intercepted, but for the company to happily take my money and then ignore me, shows a huge lack of professionalism and customer service. I would avoid this company at all costs, as they likely never cared if the package would arrive or not.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
K
11:53 am EDT

Wholecelium.com 6 × growing kits

I have ordered from diffrent companies but last time I wanted to try a new company(wholecelium).

My problem started with the delivery but ended in total mess. The delivery was not in time so I went to the store. Meanwhile they came to the apartment and when I was not there they left the package at a post office storage. I live in Sweden and having the package at cold storage during these times is pretty stupid.

The growing kits were a little frozen but I thought this will not affect the growing process. I was wrong. Nothing and I mean nothing grew from all 6 kits and it was the first time I have been with something like this. After 3 weeks now. The kits just smell [censored] and are green(funge). Wholecelium didn't take responsibility and only offered growing help. I said that there is nothing to help grow. The myc is dead. They said that it would tolerate freezing but according to a friend of mine and their own website "You should not freeze the kit in any circumstances". Then they stopped answering.

I lost my money and got nothing in return even though I didn't do anything wrong.

Read full review of Wholecelium.com
Hide full review
ComplaintsBoard
W
2:33 pm EDT

Wholecelium.com warning this website is a scam

Their Facebook is fake with fake likes, look how new all comments, posts etc is.

When you place the order, it say that there will be 0-24 hours before you will recieve the e-mail. I got an e-mail which said to buy with bitcoins and how to do it.

And look at these comments on the complain down below, so fake. Created same day and all are so much faking that it's puke to read and bad grammer too.. Link: https://www.complaintsboard.com/wholeceliumcom-failure-to-deliver-goods-c474067#c1797628

If the fake comments happen with this post, please look how ridiculous they are.

Here are the domain names owner registered address.

Phone: +31.[protected]
Postalcode: 1443JD
Street: Bazuinstraat 61 b

Read full review of Wholecelium.com
Update by WookieCake
May 31, 2017 2:34 pm EDT

Before you look at the comments, please be adviced for potential fake comments.

Hide full review
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service

Contact Wholecelium.com customer service

Website

www.wholecelium.com

Most discussed Wholecelium.com complaints

failure to deliver goods
1
(opinions to this review)

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.

Is ComplaintsBoard.com associated with Wholecelium.com?

ComplaintsBoard.com is not affiliated, associated, authorized, endorsed by, or in any way officially connected with Wholecelium.com Customer Service. Initial Wholecelium.com complaints should be directed to their team directly. You can find contact details for Wholecelium.com above.

ComplaintsBoard.com is an independent complaint resolution platform that has been successfully voicing consumer concerns since 2004. We are doing work that matters - connecting customers with businesses around the world and help them resolve issues and be heard.

Use this comments board to leave complaints and reviews about Wholecelium.com. Discuss the issues you have had with Wholecelium.com and work with their customer service team to find a resolution.