Menu
Register
Write a review File a complaint
Klarna Bank Customer Service Phone, Email, Contacts

Klarna Bank
Reviews and Complaints

Klarna Bank's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.klarna.com

Learn how the rating is calculated

1.0 36 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

Klarna Bank Complaints 36

ComplaintsBoard
M
7:00 pm EST
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

My Klarna account shows that the refund was "resolved". However, it not only still shows the total due $292.25 but Klarna attempted to withdrawal the total owed funds today, Nov, 6, 2023! I informed Klarna via message port on their site that my bank account has been closed for months! I've not only told Klarna's Dispute Resolution Dept what the problem may...

View 0 more photos
Read full review of Klarna Bank
ComplaintsBoard
B
2:03 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

Klarna Bank Service

I noticed on my bank account Klarna took three payments out of my account on the same day. I called customer service and complained I was told to screenshot my account and they would get back with me. Well, they didn't I have done all I can do. But I want my money back it's not fair that when you don't order anything, and they take your money. Also, they do a credit check my is frozen. I do not have a card on file either. All I want is my money back.

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
J
4:57 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank Lowered my purchase power for no reason

I purchase some items with my klarna card. My purchase power (limit) was $257.00 that I could spend. So, I charged some items which brought me to my spending limit. Then I realized that I needed to cancel all the orders so I could get the spending limit back onto my Klarna cause I needed some medical supplies that were more important. Some of the refunds from the canceled orders came through already which is the amount I owe down so I could get the medical supplies I need. Klarna did not give me back my original spending limit. Instead, they lowered it to $158.00 so, I could not purchase my medical equipment. For no reason, they lowered my spending limit. I am not past due on payments and have been a loyal customer for years. I was told by customer service there was nothing she could do about it and there is no real reason or explanation for this decrease. I would like to file a complaint against Klarna's actions. This is not good business practice to do this to good customers.

Desired outcome: My spending limit be increased back to $257.00. I

Read full review of Klarna Bank
View 0 more photos
Hide full review

Is Klarna Bank Legit?

Klarna Bank earns a trustworthiness rating of 91%

Highly recommended, but caution will not hurt.

Our conclusion: After a detailed review, ComplaintsBoard finds Klarna Bank to be a trustworthy company. Although there's a 0% resolution rate for customer complaints, which deserves attention, Klarna Bank is known for their high standards and safety. If you're thinking about dealing with Klarna Bank, it's wise to check how they handle complaints.

We found clear and detailed contact information for Klarna Bank. The company provides a physical address, 3 phone numbers, and 2 emails, as well as 5 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

Klarna.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Klarna.com has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

Klarna.com you are considering visiting, which is associated with Klarna Bank, is very old. Longevity often suggests that a website has consistently provided valuable content, products, or services over the years and has maintained a stable user base and a sustained online presence. This could be an indication of a very positive reputation.

The domain associated with Klarna Bank is registered with a high-end registrar, which can be an indicator of the company's commitment to maintaining a secure and reputable online presence.

Klarna Bank as a website that uses an external review system. While this can provide valuable feedback and insights, it's important to carefully evaluate the source of the reviews and take them with a grain of salt.

Several positive reviews for Klarna Bank have been found on various review sites. While this may be a good sign, it is important to approach these reviews with caution and consider the possibility of fake or biased reviews.

Klarna Bank website is deemed to be popular and indicating that it receives a high volume of traffic. It is important to be cautious when using a highly trafficked website, as it may be a target for cybercriminals looking to exploit vulnerabilities or steal personal information.

This website offers payment methods that provide the option for customers to get their money back, which could be a positive indicator of the company's commitment to customer satisfaction.

Adult content may be available on klarna.com. It is important to be aware of potential risks and to use caution when accessing or engaging with such content.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While Klarna Bank has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 0% of 36 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
ComplaintsBoard
M
5:14 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

Klarna Bank Order with Go Outdoors - XZRBSV83

I bought a pair of trainers for my wife who chose them and I paid for them from my email address, apparently using the Klarna 3 month service. My wife received an email advising the payment had not been made. We had received the trainers so thought this was progressing in the normal manner. Why did she receive the email and not me ? I agreed the order. A phone call to your Customer Service was a waste of time, and it was agreed we would contact Go Outdoors for the second time after they referred us to you. Mohammed from Go Outdoors advised there was nothing to pay you because it had been paid already. I tried to explain this in an email but have not received a satisfactory explanation. My wife received today another email with a late payment fee, which we had not agreed to in our contract with you or Go Outdoors, advising payment should be made. I tried to phone your Customer Service tonight to pay the original but was advised the phones were closed. I them tried your chat service which asks incessantly for sign in details and is as over engineered as I have come across in my professional dealings. I could not get through because you insist on regulated subjects, so it is not a chat service at all, merely a messaging service which cannot be accessed.

I don't think I have ever come across such a long winded method of payment for a simple transaction. Because of communication mistakes between you and Go Outdoors this purchase has been faulty. I do not see why I should pay a late fee because your system is snail like with Go Outdoors. We should not have received the goods until payment had been made. You are not an option I will consider again.

Desired outcome: I would appreciate a response URGENTLY, and to be able to pay Go Outdoors the original bill. The Customer Service access system is the worst I have ever come across.

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
C
5:16 am EDT

Klarna Bank Litfad

I’m giving Klarna one star because there is no option to give it a big 0.

I ordered some ceiling lamps back in January. We are in March and I have not received them. I have gotten in touched with both Klarna and the seller and still 4 months after I’m making payments without receiving the product.

As per Klarna the company shipped them and they are still on their way so the order can’t be cancel.

Klarna Do you think do I might get the order by 2030?

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
J
1:20 pm EST

Klarna Bank Klarna Purchase Power

Klarna has my account approved of $400.00 USD and I have $370 remaining left to use. For days in a row, I have been unable to utilize this purchase power remaining. I do not understand why Klarna is saying that my credit history is preventing the order, as I had literally completed all payments on prior orders, and made another small purchase of $30.00 or less.

Desired outcome: Fix my account issues so I may continue to use the remaining purchase power available.

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:11 am EST

Klarna Bank My account

If you haven’t used DONT waste ur time I used this service of well over a year had over 786.00 n my acct as purchase power to use an ovsr night for no reason BOOM! Funds was completely gone an I’ve chatted with multiple ppl who come with bs information tht makes no sense Wht so ever how do you say pay off more things when I’m on auto pay Thts automatic! I’ve never not paid so why my purchase power goes from 786.00 to 14.00 without me even spending the 786.00 like c’’on atleast make it make sense yea I’m bout over this scam trap nobody can explain to me nothing about my acct the only crap story I get is it’s up to the bank umm the bank have over 786.00 n my acct an out of the blue I end up with 14.00 over night yea some bs! An no matter Wht amount of my old payments is paid the amount hasn’t went back to it’s original where I was at yet then they had the nerves to say you have to work ur way up! Umm🤔🤔 exactly how do you think I got to 786.00 by mot paying my bill some crap! Also seem like as soon as they asked me to do a survey my acct screwed all up I should of never done it but that’s ok because that’s why I’m here I’m going to make sure everybody I kno don’t get screwed over like this wasting your time took me along time to get to where I WAS! An for them to pull this bs overnight n the blink of a eye is so messed out I spent over a year Smfh

Desired outcome: They terrible and nobody could seem to put my acct back where it was all I got is bs stories

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
S
1:17 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank Purchase never received, lying about sending a refund

This scam company Klarna has failed for ELEVEN WEEKS and counting to send me a $206 refund that they owe me for a purchase NOT received. First in October they claimed a check was sent to my address, which I never received. Then in November they again claimed a check was sent, which of course I NEVER received either! This scam has been going on for nearly three MONTHS. They can provide no proof that anything was ever sent to me. They have a current card of mine on file, why can they not just refund it there?

Desired outcome: SCAM COMPANY NEEDS TO SEND ME MY REFUND.

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
J
9:18 am EDT

Klarna Bank Pay in 4

So I use Klarna for purchases so I can pay in 4 payments. There is one purchase for 140 that I made in early August (over 3 mos ago) and they never filled the order. Klarna STILL has not refunded that. Then I tried to place an Petco order but it never went through according to PEtco due to items out of stock. Klaran STILL charged my checking account 75.00 (first payment on non-existent order).

I know, since the one order is still pending since August, that they don't automatically refund EVER. The person I spoke to over the weekend at Klara said the orders just sit indefinitely until the vendor tells Klarna the order is cancelled.

In the case of Petco there is no order, so Petco won't tell them anything ever. I explained that and Klara still says they cannot help me with my refund and Klara emailed me this am saying the only option is to continue to WAIT. That is UNACCEPTABLE.

Desired outcome: REFUNDS for both the 3 mon old order and refund on petco order that does not exist but Klarna charged anyway

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
T
1:16 pm EDT

Klarna Bank Billing Issues with Klarna

Billing Issues

I made a purchase with Klarna, I initially was set on autopay for my transactions with them. Somehow they ended up with my wife's email and began to send her emails and text messages, even though it was me who made the purchase. They could never find my name and was telling me that I had no account with them. They had my account with my wife's name on it. My card ended up expiring and my wife was receiving emails & texts saying that a payment was due. We contacted a representative to help us navigate thru the website to update my card. So after going round and round, we removed the old card information, and entered my banking information. The next month again, they emailed & text my wife stating that the payment was due, now I have a two month payment for $216.00. We called Klarna again, now they tell us that my bank info is not reflecting in their system. My wife is requesting them to remove her email and phone number, they tell her that they are not able to remove the information. Fast forward to month three now I am owing $324.00 still the same thing, contacting them week after week, talking to several different representatives with no results. I was told that the situation was escalated to correct the account, that was not done. So I contact them again, spoke to another representative who stated that my old card information was not updated and my banking info does not reflect in their system, even though I could see the updated information on my end. Needless to say, my wife access their website removed the bank info and we updated the new card info. I called two days later and again, they said that the new card was not updated. After being frustrated, my wife tried again, and low and behold she was able to get in, and thought she would be able to make a payment for $108.16 and they ended up taking $1098.00, then the representative said that my payment was successful. I was literally furious and demanded that payment be canceled, it was a mistake and I wanted to make a payment for $108.16. The representative said they could not cancel the payment and would not be refunding my money, but I could do a chargeback with my credit card company. All this time they couldn't find my name or account, did not have my new banking or updated card information, but all of a sudden told me that my payment was successful. This company KLARNA is nothing but a scam. They're attempting extra payments and hoping you don't notice. They get caught and play games with your account. This was my 1st purchase with them and disappointed how this company operates. They won't send you to anyone that can help you and you get disconnected.

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
N
4:56 pm EDT

Klarna Bank Refund never received

I made a purchase at Macy's with a gift card and what the gift card did not cover I used Klarna for the rest. One of the items was returned and Macy's issued a credit to Klarna and another gift card. When the gift card was not received, Macy's canceled the gift card and sent the balance of that gift card directly to Klarna on July 24th with a reference to credit it to an account at Klarna ending in 3020. (None of my numbers from Klarna or Macy's match that ending number.) The amount paid to Klarna was refunded but the gift card amount ($27.91) was never posted to that Klarna purchase. Macy's insists it is Klarna that must make the adjustment as they have sent the money to them. Klarna says contact Macy's - Macy's says nope, it is Klarna that has to refund as they now have the money. It has been over 21 days and I have made a call and sent chats to Klarna. The call resulted in someone simply saying "Klarna will watch for the refund" and the chats are never answered. So I am out the money apparently.

Desired outcome: A refund of $27.91 to the credit card that backed this purchase with Klarna

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
F
11:23 am EDT

Klarna Bank Purchase I made

Hi Felecia,

Thank you for contacting Wish Support.

We’re sorry to hear you have not yet received your refund.

While it has passed the 10 business days we originally estimated, we can confirm that your refund was processed on Aug 22, 2022 for the full amount of $14.38 to your Original Payment Method. Keep in mind that depending on your bank, it may take some time for it to officially post on your statement

Thank you for understanding and have a great day.

Hariprasad

Wish Customer Support

Desired outcome: want my refund

Read full review of Klarna Bank
Update by Felecia Hogans
Sep 08, 2022 11:28 am EDT

I will never use this again I can't even get a 14.38 refund it was sent on the 22 of august and haven't gotten it yet

they keep giving me the run around smdh

Hide full review
ComplaintsBoard
D
6:22 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank Alibonnie and Klarna are in Cahoots.

I order a human hair wig, I use klarna just in case this alibonnie is a scam.

But then I change my mind. L canceled the order & I called klarna to cancel the alibonnie order and I message alibonnie to cancel however I still received the item, I was forced to purchased. When I tried to return it to china would cost a couple of hundred $! Klarna is aware & they still charge me!

Desired outcome: Leave me alone and I will never use this service!!!

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
H
1:58 am EDT

Klarna Bank Klarna

I purchased an item through Klarna on an installment plan. The item was from Farfetch and it was a dress.

The first time I wore the item it became faulty. I returned the dress to Farfetch. The item was delivered and signed for by Farfetch.

The company have refused to process the refund even though the item “was not fit for purpose”. I have spoken to Klarna and they have also refused to process the refund. I have logged complaints via there online system, I have also called them over 6 times with no response.

Desired outcome: Refund for an item that was not “fit for purpose”

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
S
5:24 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank Billing issues never resolved

I made a $359 purchase with Klarna, I do not use autopay for any of my transactions with them. First bill came, $58 and I paid $100 towards that month. 2nd month came,$56.. and I paid $80. Next month bill came, there was a late fee of $25 and a returned debit for $56 that I did not make. After going rounds with the "chat bot", they said I made a late payment then said I had a returned debit...then they saw that I didn't have "autopay" active on my account and reversed the $25. They did not correct the update on my account for the next bill cycle and included the $25 fee and the $56 to the next month's bill...meaning I now had to pay $147. Another person said that the fee was reversed but I have to make a payment of $112. After another hour with the "chat bot" I was told that he was going to put a hold on my account, not to make a payment until they got a chance to look into the biiling and correct my account. Well the next email I got said they didn't see any issue and that my account is updated and to make a payment for April..to which I paid $80 and april statement showed no minimum payment due..but made the payment anyway. May rolls around and look at that... a Minimum payment due of $90 and that my payment is late... I can just pay the difference and be done with it...but they're trying to get more money from you when they shouldn't be. They're attempting extra payments and hoping you don't notice. They get caught and play games with your account. This was my 2nd purchase with them and I'm not happy with this outcome. the last person.."chat bot" I dealt with, can't read statements and can't help and won't send you to anyone that can help you. You get disconnected. They're not even trying to fix the issue.

Desired outcome: I want my account fixed, an apology for attempting to taking extra payments without my permission and getting caught and trying to blame me for their actions. I want my interest charges taken off for the hassle.

Read full review of Klarna Bank and 2 comments
Hide full review
2 comments
Add a comment
T
T
T J Jackson
North Las Vegas, US
Oct 03, 2022 1:08 pm EDT

Billing Issues

I made a purchase with Klarna, I initially was set on autopay for my transactions with them. Somehow they ended up with my wife's email and began to send her emails and text messages, even though it was me who made the purchase. They could never find my name and was telling me that I had no account with them. They had my account with my wife's name on it. My card ended up expiring and my wife was receiving emails & texts saying that a payment was due. We contacted a representative to help us navigate thru the website to update my card. So after going round and round, we removed the old card information, and entered my banking information. The next month again, they emailed & text my wife stating that the payment was due, now I have a two month payment for $216.00. We called Klarna again, now they tell us that my bank info is not reflecting in their system. My wife is requesting them to remove her email and phone number, they tell her that they are not able to remove the information. Fast forward to month three now I am owing $324.00 still the same thing, contacting them week after week, talking to several different representatives with no results. I was told that the situation was escalated to correct the account, that was not done. So I contact them again, spoke to another representative who stated that my old card information was not updated and my banking info does not reflect in their system, even though I could see the updated information on my end. Needless to say, my wife access their website removed the bank info and we updated the new card info. I called two days later and again, they said that the new card was not updated. After being frustrated, my wife tried again, and low and behold she was able to get in, and thought she would be able to make a payment for $108.16 and they ended up taking $1098.00, then the representative said that my payment was successful. I was literally furious and demanded that payment be canceled, it was a mistake and I tried making a payment for $108.16. The representative said they could not cancel the payment and would not be refunding my money, but I could do a chargeback with my credit card company. All this time they couldn't find my name or account, did not have my new banking or updated card information, but all of a sudden told me that my payment was successful. This company KLARNA is nothing but a scam. They're attempting extra payments and hoping you don't notice. They get caught and play games with your account. This was my 1st purchase with them and disappointed how this company operates. They won't send you to anyone that can help you and you get disconnected.

L
L
Liz Elizabeth
, US
May 07, 2022 6:29 am EDT

DO NOT DO BUSINESS WITH THIS COMPANY. YOU WILL REGRET IT. Ten months after returning the merchandise I purchased, I was sent to collections for more than the amount of the item. This was after waiting 4 to 5 months, with a lot of runaround, for the item I purchased. It was horrible. I returned it. They still want their money. CRIMINALS! Don't go there.

ComplaintsBoard
R
9:03 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank Klarna uses bait and switch

Klarna said I have $798 in buying power. I tried to make a $350 purchase on Ticketmaster using klarna and the transaction didn’t go through. I made payments early, paid off purchases early and tried lower amounts with the transactions not going through. The incidents happened on 3-11-22 and 3-10-22.

Desired outcome: Klarna approved the purchases and no more deceitful automated estimated buying power bait and switch ads and probably violations is us truth in lending act.

Read full review of Klarna Bank and 1 comment
Hide full review
1 comment
Add a comment
T
T
TanyaJohn
Niagara Falls, US
Dec 13, 2022 1:22 am EST

They did the same thing to me and I had the exact same amount in my purchase power then they dropped my purchase power to 14.00 like how is a 56.00 item declined if I have 786.00 to spend supposedly?! Then nobody could seem to fix my account…. Then they tried to make me pay a big amount for the first payment then 3 small ones not like it was any other time all 4 payments are exactly the same Nope not mines I was told to pay 52.00 for a 100$ product then pay small 3 payments after isnt this SUPPOSED TO BE 4 EASY PAYMENTS OF …. All the same amounts this company is definitely Terrible going to go elsewhere… good luck

ComplaintsBoard
M
2:55 pm EST

Klarna Bank Refund not applied to my account

So I placed an order with Sax Fifth Avenue - I purchased two sandals. The entire order was $308.16 placed on December 17th, 2021. A few days later, Saxs sent me an email stating that one of sandals were not available and therefore was canceled for $75.00 while the other sandal was being shipped for $198 not including tax. I noticed that Klarna still had the full amount due of $308.16. I called Klarna, spoke to several different representatives, they all said Saxs has to refund the account. After speaking with Saxs rep, they said " we did not charge your account until the item is shipped. I have exerted all of my energy playing ping pong with both, Saxs & Klarna and I'm not making any progress by myself nor is any representative actually resolving this issue. I'm not sure what to do. I have proof of emails from both companies, see attached. This has been ongoing for about 1 month now without any resolution. If it means anything, I will be contacting the BBB or consumer affairs, I do not have all this time to go back and forth, this has been too time consuming. One would think this type of issues, should not happen given the fact they are both reputable companies.

Read full review of Klarna Bank and 1 comment
View 0 more photos
Hide full review
1 comment
Add a comment
L
L
Lee J
, US
Feb 22, 2022 12:57 am EST

Did this ever get resolved? I have the same exact issue right now

ComplaintsBoard
B
4:59 pm EST

Klarna Bank Never got my refund

I purchased concert ticket from Ticket Master via Klarna. The concert was cancelled due to COVID19. The $191 was refunded back to Klarna. They said they refunded me on 9/3/21. Its now 12/14/21 and still no funds have been received back into my checking account. I have chatted with them 3x over the last couple weeks. Suppose to have my issue escalated to stay on the chat board for several hours and no response.

Desired outcome: Refund!

Read full review of Klarna Bank
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
A
11:40 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Klarna Bank #798593, #798589, #7988587

The Klarna US division is trying to con us out of over $1, 300 when Etsy even says that the accounts are "paid and processed." We have even filed a BBB Complaint and a Klarna Representative is refusing to respond to them. Etsy keeps telling us that Klarna should close out these accounts, however Klarna is even refusing to listen to Etsy! I don't know what else to do, but go on every social platform and share my experience with Klarna and discourage others of using Klarna in order to protect themselves.

Desired outcome: Close out the accounts as stated by Etsy. They have been paid and processed!

Read full review of Klarna Bank
Hide full review
ComplaintsBoard
I
3:54 pm EDT

Klarna Bank Technical issue/customer service

I've changed my home address around mid-June and updated all my accounts for different services and online shopping. I also informed Klarna, just to make sure i won't face any difficulties in case addresses don't match. I contacted customer service and via the agent my details were updated, since you cannot do that by yourself or from your account. And from that point on, issues started.
On almost every single purchase i wanted to do using Klarna invoice, i kept getting "We cannot verify your address" error. Only maybe once or twice it worked with some providers and then on a second attempt even with them it stopped.
I went back to customer service and informed them and they basically said they can't do anything about it and insisting with the classical so-called "solution" "check if details are correct, make sure if you have paid any outstanding bills or use another payment method". After some time, i got an email from them saying they have fixed it and it 24 hours to try. I tried, indeed one seller accepted my order, others didn't (mind you all the details were correct and there were no outstanding invoices on my account). I recall placing an order on 16th July with Flaconi and 2 weeks later wanting to place another one and again - We could not verify your address. So basically, same seller, lower amount, same buyer, same address, two weeks earlier the system could verify my address, two weeks later it couldn't any more. Story repeated - wrote back to them, they said they fixed it and to try again in 24 hours. Unluckly and unsurprisingly, this time it didn't work at all.
Again, back to the customer service and since then no solution. A back and forth of useless emails with no solutions whatsoever and the last communication on 16 August (so a month later) saying " Sadly theres nothing much I can do right now, since everything is wrote down correctly in Klarna. I forwarded this problem now to another team from Klarna who can look deeper into the issue, these will contact you via e-mail if they figured this out. However I dont know how long this will take, it depends how much work volume they have."
Today, 4th of September, still no answer and still no solving. So 3 months of not being able to use the service and not receiving a sustained follow up nor even an attempt to see what's happening. All i got is time wasted and the impossibility of using the service as before, considering that i have not been provided any concrete answer on 1)why is it happening, 2)what is (might be) it triggering, 3)what has their support/tech service tried to do to fix it.
Moreover, i have repeatedly provided my old and new address, information that they would ask for almost on every contact via the emails exchange, again, with no outcome.
Lastly, my payment history is clean. They have even acknowledged that (and that it is not a reason for rejection).
I'm hopeless and infuriated by such a service! And when you think i want to pay them, not viceversa!

Desired outcome: Solving the “We cannot verify your address” error

Read full review of Klarna Bank
View 0 more photos
Hide full review

Klarna Bank Reviews 0

Looks like Klarna Bank has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

If you represent Klarna Bank, take charge of your business profile by claiming it and stay informed about any new reviews or complaints submitted.

👉 Claim your business

Overview of Klarna Bank complaint handling

Klarna Bank reviews first appeared on Complaints Board on Jun 30, 2015. The latest review Refund towards returned items not resolved was posted on Nov 6, 2023. Klarna Bank has an average consumer rating of 1 stars from 36 reviews. Klarna Bank has resolved 0 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
4.1
265791 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. Klarna Bank Contacts

  2. Klarna Bank phone numbers
    +46 812 012 000
    +46 812 012 000
    Click up if you have successfully reached Klarna Bank by calling +46 812 012 000 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached Klarna Bank by calling +46 812 012 000 phone number Click down if you have unsuccessfully reached Klarna Bank by calling +46 812 012 000 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached Klarna Bank by calling +46 812 012 000 phone number
    Sweden
    +44 203 005 0833
    +44 203 005 0833
    Click up if you have successfully reached Klarna Bank by calling +44 203 005 0833 phone number 1 1 users reported that they have successfully reached Klarna Bank by calling +44 203 005 0833 phone number Click down if you have unsuccessfully reached Klarna Bank by calling +44 203 005 0833 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached Klarna Bank by calling +44 203 005 0833 phone number
    100%
    Confidence score
    United Kingdom
    +44 808 189 3333
    +44 808 189 3333
    Click up if you have successfully reached Klarna Bank by calling +44 808 189 3333 phone number 3 3 users reported that they have successfully reached Klarna Bank by calling +44 808 189 3333 phone number Click down if you have unsuccessfully reached Klarna Bank by calling +44 808 189 3333 phone number 5 5 users reported that they have UNsuccessfully reached Klarna Bank by calling +44 808 189 3333 phone number
    United Kingdom
    More phone numbers
  3. Klarna Bank emails
  4. Klarna Bank address
    Sveavägen 46, Stockholm, SE-11134, Sweden
  5. Klarna Bank social media
  6. Laura
    Checked and verified by Laura This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jun 13, 2024
Klarna Bank Category
Klarna Bank is ranked 10 among 403 companies in the Banks category

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.