SUBMIT A COMPLAINT

Complaints & Reviews

echargr keyring chargers

I purchased 6 chargers 4 of which when trying to charge my phone the little prong that goes in the iPhone cane out. I contacted the company, sent pictures as requested and told they were on back order. It has been 7 month since I requested a refund or replacement chargers, as of today, 6/13/19 I have received neither. What kind of company does that? Still waiting

paid but never received the echargr

Anybody there?!.. Am I rubbed and got my money stolen?-!
Regards;
Hani
Mob. +[protected]

_
From: hani tawfik
Sent: thursday, april 4, 2019 1:36:20 pm
To: echargr support
Subject: re: my order

Jesse;

Is that a theft or the kind?!.. No answer received?..

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: hani tawfik
Sent: wednesday, march 20, 2019 2:45 pm
To: 'echargr support'
Subject: re: my order

Reminder…

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: hani tawfik
Sent: tuesday, march 12, 2019 4:44 pm
To: echargr support
Subject: re: my order

Any news please???...

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: hani tawfik
Sent: tuesday, march 5, 2019 11:57 pm
To: echargr support
Subject: re: my order

Dear jesse;
Many thanks, please provide order ref. And shipping tracking #...
Regards;
Hani
Mob. +[protected]

_
From: echargr support
Sent: tuesday, march 5, 2019 11:49:26 pm
To: hani tawfik
Subject: re: my order

Dear hani,

Order was already been processed and it should be on its way. You should expect an email containing the tracking number soon.

Best regards,

Jesse

On sun, feb 24, 2019 at 9:22 pm hani tawfik wrote:
Dear lara;

Please give me some good news?! We are already on the "following week"!!

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: echargr support
Sent: tuesday, february 12, 2019 11:11 pm
To: hani tawfik
Subject: re: my order

Dear hani,

We are terribly sorry for any delays that occurred. There were some back orders that were caused by events that were out of our control.

However, we have some excellent news! We have contacted our manufacturer and they stated that all orders will be sent out in the following week as well as next week.

You will be receiving your order shortly! Thank you for your patience and we hope you enjoy your portable charger!

Best,

Larra

On sun, feb 3, 2019 at 8:24 pm hani tawfik wrote:

Reminder!!

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: hani tawfik
Sent: tuesday, january 29, 2019 11:33 am
To: 'echargr'
Subject: re: my order

Hi jackie;

Any update please?!!!

Regards;

Hani
Hani tawfik | m +[protected]

From: echargr
Sent: wednesday, january 9, 2019 11:27 pm
To: hani tawfik
Subject: re: my order

Hello hani,

This is jackie from the echargr customer support team. Thanks for reaching out!

We sincerely apologize if your order is still in process and is not shipped yet. We are having a delay of shipping orders due to high demand of this item, but don't worry your item will be shipped out soon and you will receive an email containing your tracking number as soon as your order ships out.

If you have any questions, feel free to reach out again!

Sincerely,

Echargr customer support team

I place mistakenly placed an order, I neither received the order nor my money was refund

I place an order of four echargr on 7th March of 2019 which I mistakenly placed. I am supposed to order one. And the next dah the money was debited from my account I realised that...

I never get my order

I didnt get my ordered yet from December 2018
bellow are my emails to echargr and they promise to send but they never did, please resolve this as soon as posible or refund my money

"Hello
I am sending you email again and I hope you will answer me very soon

From: Ivona
Sent: Wednesday, May 1, 2019 7:20 PM
To: '[protected]@echargr.com'
Subject: Question

Hello
I am sending you email for the sixth time what you can see by mail below
and you do not reply to me and I am not getting the icharger I ordered and paid in December
Please kindly let me know and answer where my order stumbled because I already wait too long
My name is Ivona Pavlić,
Address: Hrvatskog proljeća 31
10040 Zagreb
Croatia
I hope that you will find my order and you will answer me soon

From: Ivona
Sent: Tuesday, April 23, 2019 5:10 PM
To: 'eChargr Support'
Subject: FW: FW: Question

Hello
I am sending you email again for the fourth or fifth time and i did not get an answer
I hope that you will answer me and resolve my case and send me my stuff that i ordered in December 2018
Best regards
Ivona Pavlić

From: Ivona
Sent: Wednesday, April 10, 2019 5:58 PM
To: 'eChargr Support'
Subject: FW: FW: Question

Hello

I am sending you email again for the third time and i i hope you will answer me

Best regards

From: Ivona
Sent: Monday, April 1, 2019 6:51 PM
To: 'eChargr Support'
Subject: RE: FW: Question

Hello
I ordered echarger on 29 december over Internet and payed with credit card and i didnt get it yet, you wrote me that it will be send but i didnt get it yet, it is over a 3 mounths i paid portable charger
My name is Ivona Pavlić,
Address Hrvatskog proljeća 31
10040 Zagreb
I hope that you will find my order and you will answer me soon

Best regards
Ivona Pavlić

From: eChargr Support
Sent: Tuesday, March 5, 2019 9:01 PM
To: Ivona
Subject: Re: FW: Question

Dear Ivona,

We are terribly sorry for any delays that occured. There were some backorders that were caused by events that were out of our control.

However, we have some excellent news! We have contacted our manufacturer and they stated that all orders will be sent out in the following week as well as next week.

You will be receiving your order shortly! Thank you for your patience and we hope you enjoy your portable charger!

Best,

Jesse

On Sun, Mar 3, 2019 at 8:22 PM Ivona wrote:
Hello

I am sending you mail again and i am waiting for an answer on mail below

Best regards
Ivona Pavlić

From: Ivona
Sent: Monday, February 25, 2019 5:44 PM
To: 'eChargr'
Subject: FW: Question

Hello
I ordered echarger on 29 december over Internet and payed with credit card and i didnt get it yet, you wrote me that it is on it´s way
My name is Ivona Pavlić,
Address Hrvatskog proljeća 31
10040 Zagreb
I hope that you will find my order and you will answer me soon

Best regards
Ivona Pavlić "

echargr for iphone

I placed this order 3 August 2018. I emailed them so many times but unfortunately my order never been ship to me. Almost 10 months right now, I have never ever received shipping information or whatsoever. They stopped reply my email recently. Why? I paid $19.96 for this charger. They replied to my email saying it will ship next week. But never happens. When I emailed them again, they says same again it will ship next week but same, never happens. They stopped replying to my email recently

the credit card like charger

On 1 December i wrote by email saying i wanted 8 of these charges and they came back and said they were out of stock.I have written six emails and never get a reply that they are returning the money. R656.00 approx.Please send me money back as soon as possible.I suggest you send it by paypal etc.Details will be supplied.The non receipt is a major area of concern and the fact that they never indicated a problem made me hopeful.THE COMPANY HAS HAD MY MONEY NOW FOR FIVE MONTHS AND NO REFUND.

order never shipped/received

I placed the order more than a month ago but still not getting confirmation that order is shipped or will ever be delivered at all. Only received 2 responses from them saying it will ship a week after but now, i keep on asking for updates but no response at all. This company is surely FRAUD! If not why they dont have other way to be contacted or why not giving any confirmation??Order#: B5ED0D37B7

order never shipped/received

non receipt of the order 6a1bc7579c I had placed for echargr for android

Dear Sir,

I had placed order for 6 nos of EChargr for Android mobile on 6th of Jun 2018. After almost 10 reminders and 3 months they informed that the items have been despatched on 19th Sep 18 with tracking number UX318038676CH.

It is more than 12 days and the status says this number does not exists.

I am very much disappointed with the services.

Kind regards
Nagendra Sharma

non receipt of the order 6a1bc7579c I had placed for echargr for android

eChargr https://www.facebook.com/BricoSympa/videos/2149516201982251/ — service reclamation

Bonjour je viens de passer 2 commandes par erreur j ai voulu faire l annulation en retournant en arrière avec la flèche mais la commande a été validée je ne comprends pas je n ai...

ordered but never received!!

I ordered 2 Echargrs on 07/28/18, but I never received them. I emailed them and got a response about 4 days later stating that it was being packaged and being sent out. That was on 08/23/18. Today is 09/18/18 and I still have not received them. Then
I got an email stating that this issue has been resolved. I emailed back and said I still have not received my order! Don't waste your time or money on these crooks! IT'S A SCAM!!!

2 echargr keychain

I Had order 2 ECHARGR key chain. Seens 07/17/18. And i Haven't Received it Yet.Confirmation#s468197019686295 Debit card ending7307.i paid $13.96. My Address is 4119 Vista Lago...

echargr pendrive for android and upgrade

SUBMIT A COMPLAINT Complaint Registration Form eChargr Mobile charger key chain battery I had ordered for echargr and also up grade but received only echargr but didnot receive...

echargr.comechargr keychain

Please find below Order details below... have contacted echargr on the same day got prompt reply from them as below...
but they have not communicated about the dispatch till date 16-Aug-18... I am worried...

Hello *,

This is Rap from the eChargr customer support team. Thanks for reaching out!

Upon checking our system, it shows that your order is processed and should be arriving to you soon. Usually orders are received within 7 - 15 days from the date it was shipped out, however, this may vary depending on which country you are located in.

We'll keep you updated with an email containing your tracking number as soon as your order ships out.

Although customs clearance happens rarely with our customers from your country, just keep a copy of your order confirmation in case they will ask for it.

If you have any questions, feel free to reach out again!
Thank you for placing your recent order.

Please find the summary of your order below.

Order Number: 97A05A9C79

Order date: 07/28 5:54am

Shipping Address:
INDIA

Items in Order:
Name Quantity Price
EChargr for Android (6) 1 $0.01
EChargr for Android (6) (UPGRADE) 1 $24.00

Totals:
Sub Total: $24.01
Shipping: $24.95
Grand Total: $48.96

  • Updated by Rajwins · Aug 17, 2018

    Still waiting for their response...no reply...very pathetic echargr...

I had ordered for echargr and also for upgrade in website

My email id [protected]@gspc.in is the registered mail id for echargr. I have put an order for ehargr and its upgrade in website of echargr and paid by internet banking. After a...

[Resolved] usb charger

I placed an order for the six package of USB chargers. I was then charged 12 tomes at $24.96. I only authorized one payment of $24.96 not $300.00. I am highly pissed off, I would...

the complaint did not give the correct answer, deceiving the customer to buy the product in question

627751 because I get a charger the echarger is so hot c't use, Can aks how to use ? I filled it with power, the lamp is set, it is no longer charged, and the charging cable is removed...

apple and android portable chargers

I ordered 3 chargers from this company. 2 for the iPhone and 1 for the Android. The Android charger arrived first. When I tried out my ihone one it was ok at first then within less than a week it broke as shown in the picture. I asked for a refund and was denied. I feel like I was scammed because now my grandparents and I don't have mobile chargers. All I'm asking is for a little decency and for a refund for all three chargers.

apple and android portable chargers
apple and android portable chargers
apple and android portable chargers
apple and android portable chargers
apple and android portable chargers

  • Updated by Luis Longo · Jul 26, 2018

    Here’s a photo of the broken charger.

  • Sk
    skhay Oct 29, 2018

    I ordered 2 echargr for IPhones w/upgrade on August 4th, 2018. Order# 2845deddba. The money was taken out of my account that same day. I am still waiting on my chargers. My last response from them was on 10/9/18. I was told that my order was processed and would be shipping next week. It's been almost 3 weeks and I haven't gotten notification that it was shipped as well as a response to my email that I sent last week.

    0 Votes

[Resolved] echargr for android

627751 I've had to contact them when the order was accidentally placed and they refuse to cancel my order and don't want to refund my money back. On their website, there was a back menu...