Menu
For Business Write a review File a complaint
DoorDash Customer Service Phone, Email, Contacts

DoorDash
Reviews and Complaints

DoorDash's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.doordash.com

Learn how the rating is calculated

1.0 4 Reviews 197 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

DoorDash Reviews 201

ComplaintsBoard
A
2:18 pm EDT

DoorDash Scammers

They are scammers. I order buy 1 get 1 free. So instead of giving me discount they put full price and we checked it twice same thing. But after talking with customer service guy it shows with discount when we tried again. But all this is of no use now as we paid full price. No discount and no buy 1 get 1 free. We ended basically in loss.

Never going back to Doordash. UBER Eats guys are far more better.

Customer service guy was rude and hang up the phone even without explaining.

Trying to scam people with false information.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
D
2:08 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Poor customer service

Hello,

I am writing to voice my displeasure with your Customer Service Team. On March 25, I ordered from a local restaurant in Houston, Tx, Frenchy's Chicken ($15.40). The order was unusually late. I received a text that it had been cancelled. I immediately ordered from another restaurant, Stack Burger ($15.89). When I went to the app to check the status, I saw that the original order was cancelled (refund supposedly issued), then rerouted to another Franchy's. That order was subsequently delivered. However, the Stack Burger order was also delivered. It was never my intent to spend over $32 for a Fast Food lunch. I only ordered from Stack Burger because DoorDash informed me that the original was cancelled.

I called today, April 3, on the status of the refund for $15.40 from the Frenchy's order. After approximately a 35 minute wait, I was informed that the refund would not be issued. I am taking the time to write this complaint because this is an egregious act of poor customer service.

I don't expect a response. You have lost a previously loyal customer.

Kind Regards,

Darryl Thomas

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
E
12:00 am EDT

DoorDash Disappointing Experience with Taco Bell via DoorDash

My recent experience ordering from Taco Bell through DoorDash was extremely disappointing. The delivery was delayed, the order was incorrect, and the customer service was unhelpful. I had high hopes for a satisfying meal, but unfortunately, it fell short. I would recommend exploring other options for a better dining experience.

Read full review of DoorDash
Hide full review
  1. Pros
    1. Rapid delivery times
    2. Wide restaurant selection
    3. User-friendly mobile app
    4. Frequent promotions
    5. Reliable customer service
  1. Cons
    1. High delivery fees for consumers
    2. Intense competition from UberEats, Grubhub
    3. Slim profit margins for restaurants
    4. Driver pay concerns and turnover
ComplaintsBoard
C
1:23 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash If there was an option for zero star, I would change change it to that!

I'll be brief, but I happened to make a human mistake and not set the correct delivery time on my order through their website. I wanted my meal at 11:30am and not 10:20a today. There is no option to cancel the order or make changes to the ETA. You can only add more items to the order for additional fees. (how convenient) There is no customer support phone number on the website either, at least one that is visible or readily available for these situations, I actually had to use their chat service, worst mistake EVER! After explaining this to this representative, he stated he could not help me with the ETA or the refund because the order had already been placed. If the order was cancelled, it would not be a full refund. Additionally, he implied I could call the restaurant and complaint and go from there. Why would I go through all this when all I wanted was to change the ETA. Their system is broken, I have cancelled my dash-pass monthly membership too. This is the 4th time I've used them and there's always something, but this just was all I needed to cancel all.

Recommendation: Go with another carrier!

Read full review of DoorDash
Hide full review

DoorDash Complaints 197

ComplaintsBoard
A
6:47 pm EDT
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Ordered a bottle of wine as I have done many times in the past without an issue. Today the driver is unable to scan my ID due to a technical difficulty with their app. He called customer service on speaker phone and they told him to take the wine back to the store. I called customer service and they said it would be several hours before a decision would be...

View 0 more photos
Read full review of DoorDash
ComplaintsBoard
P
4:14 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Delivery and credit card charges

On April 5, 2024, I ordered, through Door Dash, from Wild Thaiger SH Pad Thai and 1 Crab Island for a total amount of $36.92. First Door Dash sent my order across town rather than to the address I put in with my order and second they delivered only the shrimp pad thai. I emailed the owner of the restaurant who said because I ordered from Door Dash, he didn't have my payment information to refund it, but I would have to contact Door Dash. I contacted DD this morning and they declined my request for a replace order of the Crab Island or a credit without a reason. Additionally, their website says the delivery fee for this address is $3.00 and they charged $5.99. What a racket.

Then I tried to work through this through their chat function and they cancelled the chat and called rather than work it out via the chat I requested.

I will let the restaurant know and hopefully they will do what is right.

P. Daigle

Claimed loss: $11.95 plus tax, tip and delivery fee applicable.

Desired outcome: Replace the Crab Island for no charge, or issue a credit for the cost of the Crab Island appetizer including tax, tip and deliver charge applicable to the appetizer.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
S
5:27 am EST

DoorDash instacart shopper account deactivated as well as my doordash account and i don’t understand why

i need help to get back into ky account ok either instacart or doordash … im in a very hard situation with life financially and mentally. when i try to get in contact wuth both doordash and instacart to fugure out why my accounts are deactivated they wont tell tell me its gery hard being freshly 18 and beung on my own financial services struggling in this world that we kive in today

Desired outcome: reactivate door dash dasher or instacart shopper

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
View 0 more photos
Hide full review

Is DoorDash Legit?

DoorDash earns a trustworthiness rating of 91%

Highly recommended, but caution will not hurt.

Our conclusion: After a detailed review, ComplaintsBoard finds DoorDash to be a trustworthy company. Although there's a 0% resolution rate for customer complaints, which deserves attention, DoorDash is known for their high standards and safety. If you're thinking about dealing with DoorDash, it's wise to check how they handle complaints.

We found clear and detailed contact information for DoorDash. The company provides a physical address, 2 phone numbers, and 2 emails, as well as 4 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

A long registered date for doordash.com can be seen as a positive aspect for DoorDash as it indicates a commitment to maintaining the website and its domain name for a long period of time. It also suggests that the company is organized and has taken steps to secure its online presence.

The age of DoorDash's domain suggests that they have had sufficient time to establish a reputation as a reliable source of information and services. This can provide reassurance to potential customers seeking quality products or services.

Doordash.com has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

We looked up DoorDash and found that the website is receiving a high amount of traffic. This could be a sign of a popular and trustworthy website, but it is still important to exercise caution and verify the legitimacy of the site before sharing any personal or financial information

However ComplaintsBoard has detected that:

  • While DoorDash has a high level of trust, our investigation has revealed that the company's complaint resolution process is inadequate and ineffective. As a result, only 0% of 197 complaints are resolved. The support team may have poor customer service skills, lack of training, or not be well-equipped to handle customer complaints.
  • DoorDash protects their ownership data, a common and legal practice. However, from our perspective, this lack of transparency can impede trust and accountability, which are essential for establishing a credible and respected business entity.
  • We conducted a search on social media and found several negative reviews related to DoorDash. These reviews may indicate issues with the company's products, services, or customer support. It is important to thoroughly research the company and its offerings before making any purchases to avoid any potential risks.
ComplaintsBoard
K
5:01 pm EST

DoorDash Driving for doordash

I am tired of doordash always (3 times a weeks) they insist on the driving identifying yourself, then when they can't identify you so they blocking you from working, each time they block you it takes up to 3/5 days.

Then calling customer service is a joke as well,

I've been hung up on every time I call.

Basically everything about this site

This has been a problem from day one.. I'm done

Desired outcome: fix the issues, customer service, identity verification ( 3/5 times a week), every week, and you block your drivers from working.area coverage, need to be fixed

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
Update by kid5s42
Feb 23, 2024 4:47 pm EST

;every time I've tried to complete this process, they state that they can't identify you,so you have to wait.

Then they have glitches where you can't sign in or the "signal" is unavailable. so I started writing everything down, in case the site goes down.

I'm tired of their excuses.

Just try to call customer service, good luck there... you'll be lucky if you even get through..

2 many problems, to many issues, no solutions to their ever list of problems.

Hide full review
ComplaintsBoard
F
6:38 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Drivers need to speak ENGLISH

I am sorry but if these people who work with door dash are coming to public places or anywhere else for that matter they need to know english. I should not have to translate through a phone because they do NOT speak english. You should not be able to hire drivers that cannot speak english. Because that to me, means they do not understand the law or traffic devices because they cannot read them.

Now whoever delivered Door dash #9030034 from Wendys to a resident here at the manor... He could not speak english at all & had me talk to his phone to translate. That is unacceptable customer service. It was something so simple as "leave it here, they went on a road trip. They will be back."

This is the 2nd time I have had to complain! I will take further actions if this continues.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
J
8:40 am EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Food delivery service

I ordered subway, delivered by doordash, it was the wrong order. I called store, they said I had to contact DoorDash for resolution. I chatted with DoorDash customer service and was told I would receive a full refund within 3 days. On day 4, I still had not received refund, so I called DoorDash back. I was told I would receive the refund within 2 more days and was given a reference number. I called 3 days later because I still had not received the refund, and was told they had no record of my refund request (I have screen shots saved of the online chat from day 1 — which I have attached), and they had to contact the store. I asked several questions about my previous calls and why they would give me a reference number if it meant absolutely nothing. I was then hung up on by the rep.

Claimed loss: $26.65

Desired outcome: I want my money back immediately, this is taking far too long. Please call to confirm I will receive my refund. [protected]

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
A
7:31 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash They're refusing refund that amount back to me

Well gorgeous likes to refuse to give refunds toys at were purchase on their behalf and give the money to the driver that brought us the wrong order and than take the food back and door dash refused to give us the money back for there mass up and I think they have went down hill bad this isn't t the first time they refused to refund the money back to my card but instead give to the driver as a tip for basically getting free money for something he did and screwed up on I think this needs to be handled and I hope this does their Justice

Claimed loss: 33$

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
T
10:15 am EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Unknown charge

DoorDash, Inc.

Oct 31·Automatic Payment

− $45.56

Paid with

MasterCard Debit Card x-8200

You'll see "PAYPAL *DOORDASH HY-VEEGR" on your card statement.

$45.56

on October 31, 2023

Ship to

Toni Sams

100 West Jefferson Street

Macomb, IL 61455

United States

Manage DoorDash, Inc. payments

Transaction ID

5TC40605SH285463G

Seller info

DoorDash, Inc.

[protected]

[protected]@doordash.com

Invoice ID

7rykq18n

Purchase details

Purchase amount

$46.73

Total

I have no idea what this is for. I live alone. So, I can't understand having a food purchase that costs that much.

Confidential Information Hidden: This section contains confidential information visible to verified DoorDash representatives only. If you are affiliated with DoorDash, please claim your business to access these details.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
J
9:05 pm EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I just found out that I could file a complaint against a dasher on this site. I am filing a complaint against the Dasher Ammar, because on November 27th, at 5:30 PM, I placed an express delivery order from a local pizza shop through DoorDash. My apartment is on the fourth floor, so I left detailed instructions that the Dasher had to ring my buzzer. I...

Read full review of DoorDash
ComplaintsBoard
D
4:37 am EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Om 11/22/23 I ordered a meal for mu family through doordash. I habe used it quite often before amd never had a issue but minor stuff. Like a missing item ect. Dasher arrived with our Sonic order but it was nothing I had ordered but was charged $71.26. Dasher called support standing next me before he left with food. Doordash did try to call, but needed to...

View 0 more photos
Read full review of DoorDash
ComplaintsBoard
V
10:59 pm EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Restaurant did delivery

This door dash company is horrible they owed me a refund and overcharged my credit card. I had called for my refund 5 days after the delivery and they told me it was too late for me to get a refund because I waited too long lol only a very shady company would ever so such a thing. I filed a complaint with the better business bureau and I am trying to post these reviews to make people aware that this company is not a desirable one to do business with very shady and very shifty definitely use another delivery service if you value your hard earned money

Read full review of DoorDash
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
E
9:39 am EST
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Unlawful and wrongful deactivation

I have done many many orders and deliverires for your company as a driver I have also been Top Dasher and had no problems with my 2 years of working with you. I was actullay doing doordash gigs as my full time job, Bavk in May 2023 you Deactivated my account for no apparent reason.

I waited the 90 day period being patient now it has been months I have appealed and appealed and contact you several times My complaints is as follows:

1. Poor communication

2, no verbal or written notice prior to being Deactivated

3. No consideration with all the work I put in in helping your company succeed the deliveries as need\ed

Please contact me asap and I would like to be reactivated asap my dasher info is

Ernest Keith jr

115 Burney Mills road

Cjarlotte, NC 28433

[protected]

[protected]@gmail.com

Claimed loss: loss of pay since May 2023

Desired outcome: Please reinstate me asap as a contract driver I have filed the issue with several consumers please reactiviate my account.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
P
11:47 pm EST

DoorDash DoorDash Customer Service

On November 2 2023 I ordered 2 Italian Sauage classic pizzas from Little Caeser's Web site. About 20 minutes later I get a text message that my Doordash driver was approaching with my order. I go outside and wait then 6 minutes later I get another text message saying Larry has confirmed your order was delivered. I called Doordash and asked for a supervisor because I know their spill I went through it last month . They tell you that they are sorry you didn't receive your order and they will refund you. Just like last month No refund. I got a voice message from doordash supervisor apologizing for this and was told there was no picture proof the order was delivered. I have video evidence the driver never showed. Once again, I did not get my refund. I called Little Ceaser's to let them know they could thank doordash for them losing a longtime regular customer.

Claimed loss: 41.46 for two different orders

Desired outcome: I want my refund for November and October.

Read full review of DoorDash
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
E
10:38 am EST

DoorDash Food order/poor customer service

Place order from berry fresh on 11/5. My order was wrong.

Called customer service. Could not get through phone system. When I finally go a rep, old barely speak english. Very rude. Repeated and repeated my info. Could not ge it, hung up on me. Tried 3 times to get through phone system. I'm a heart patient don't need the stress of this rude incompetents.

I finally go to someone, again rude. Said supervisor would cal back,

Do dash is a rip off, no service. Over charging resturants.

The email is invalid, conic support does not take messages. No customer support.

Desired outcome: refund on my orders. also speak to a competent rep

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
S
3:27 am EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

On 10/10/2023 approximately 10:45pm door dash driver Mrs. CARTOR, KEYANDERA delivered pizza from Papa Johns pizza to me after I cancelled the order too late. Because of her time I offered to still tip her, but I said since 3 pizza was ordered, I can pay for the sausage pizza therefore I wouldn't be a complete loss. Since I couldn't pay with a credit card I...

View 0 more photos
Read full review of DoorDash
ComplaintsBoard
I
4:39 am EDT

DoorDash Missing items

Ordered a product from a reputable shop and an Asia lady from door dash come to my door and delivered two cheap rubbers that cost approximately $3 and stole my $118 dollar headsets. I truly hope that the Australian Government closes door dash down permanently. Now they can't get my headsets since they don't have any in stock. Door dash is a big rip off.

Desired outcome: I really wanted my headsets. Want to see door dash closed in Australia.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
B
8:37 pm EDT
Verified customer The reviewer confirmed their account using Google. Learn more

DoorDash Driver ripped us off!

On 10/10/2023, we ordered 2 meals from Sonny's BBQ in Tallahassee, FL. The Door Dash delivery driver, Aaliyah, only delivered one. We called Sonny's and they knew the order. They said they specifically told her the order was in 2 bags. When we contacted DoorDash, they said it was a Sonny's problem. Now the "Dasher" got a free meal, the tip, and her fee! We will never use Door Dash again. Unfortunately we have no control over who the restaurants use.

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
S
5:33 pm EDT

DoorDash Babas Famous Philly Steak & Lemonade

October 1st I placed an order from Babas Famous Philly Steak & Lemonade in the app for a Crispy Philly Steak. I paid for extra cheese, extra onions and hot peppers. What I received was a ridiculously wet inedible Italian Beef that went straight to the garbage. I contacted DoorDash within 5 minutes and was told nothing could be done: no replacement and no refund and they hung up. I called back 4 times asking for a supervisor to no avail. I emailed the pictures of both sandwiches 5 times and still no response. Yes, the order was 8 days ago but you can’t just hijack a person’s order and make them eat whatever is delivered. Worst customer service I’ve ever seen and this is the FOURTH time this has happened in the past six months.

Desired outcome: Response, full refund and something extra for all the hassle this caused and the non-existent customer service.

Read full review of DoorDash
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
S
8:57 am EDT

DoorDash Doordash and KFC

Yes I order some food though door dash that was kfc my hole order was messed up they gave me things I didn’t order and charged my card but door dash don’t want to give my refund back it’s on my receipts and I have pictures of everything I got fromKFC and they have back service and smart mouth the man hung up in my face and said you not get no refund

Desired outcome: Refund and better understanding

Read full review of DoorDash
Hide full review
ComplaintsBoard
K
1:38 am EDT

DoorDash Didn't receive food

Driver states she (Sara) came to Kaiser Permanente to deliver food to nurse. she text and stated she had arrived, but didn't give her location or make and model of car to identify who and where she was. I responded asking where are you. later she responded I took to long and left she stated she left food at register. I called store five guys at 8901 apollo way they stated driver never returned I am requesting a full refund at this time.

Desired outcome: full refund

Read full review of DoorDash
Hide full review

About DoorDash

Screenshot DoorDash
DoorDash is an online food ordering and delivery platform. It connects customers with a wide variety of local and chain restaurants. Users can browse menus, place orders, and track delivery in real-time through the app or website. DoorDash also offers a subscription service for frequent users, providing benefits such as reduced service fees.
How to file a complaint about DoorDash?

Here is a guide on how to file a complaint against DoorDash on ComplaintsBoard.com:

1. Log in or create an account:
- Start by logging into your ComplaintsBoard.com account. If you don't have an account, create one to proceed.

2. Navigating to the complaint form:
- Locate and click on the 'File a Complaint' button on the ComplaintsBoard.com website. You can find this button at the top right corner of the website.

3. Writing the title:
- Summarize the main issue with DoorDash in the 'Complaint Title' section.

4. Detailing the experience:
- Provide detailed information about your experience with DoorDash. Mention key areas, transactions, nature of the issue, steps taken to resolve it, personal impact, etc.

5. Attaching supporting documents:
- Attach any relevant supporting documents to strengthen your complaint. Avoid including sensitive personal data.

6. Filing optional fields:
- Use the 'Claimed Loss' field to state any financial losses and the 'Desired Outcome' field to specify the resolution you are seeking.

7. Review before submission:
- Review your complaint for clarity, accuracy, and completeness before submitting it.

8. Submission process:
- Click the 'Submit' button to submit your complaint.

9. Post-Submission Actions:
- Regularly check for responses or updates related to your complaint on ComplaintsBoard.com.

Ensure to follow these steps to effectively file a complaint against DoorDash on ComplaintsBoard.com.

Overview of DoorDash complaint handling

DoorDash reviews first appeared on Complaints Board on Aug 25, 2018. The latest review Scammers was posted on Jul 5, 2024. The latest complaint Delivery service - Needed to have a stronger security system for customer and staff was resolved on Sep 02, 2021. DoorDash has an average consumer rating of 1 stars from 201 reviews. DoorDash has resolved 1 complaints.
Ratings on other review websites
Trustpilot
Trustpilot
1.2
10273 reviews
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. DoorDash Contacts

  2. DoorDash phone numbers
    +1 (855) 973-1040
    +1 (855) 973-1040
    Click up if you have successfully reached DoorDash by calling +1 (855) 973-1040 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached DoorDash by calling +1 (855) 973-1040 phone number Click down if you have unsuccessfully reached DoorDash by calling +1 (855) 973-1040 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached DoorDash by calling +1 (855) 973-1040 phone number
    Customer Service
    +1 (650) 681-9470
    +1 (650) 681-9470
    Click up if you have successfully reached DoorDash by calling +1 (650) 681-9470 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached DoorDash by calling +1 (650) 681-9470 phone number Click down if you have unsuccessfully reached DoorDash by calling +1 (650) 681-9470 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached DoorDash by calling +1 (650) 681-9470 phone number
    Head Office
  3. DoorDash emails
  4. DoorDash address
    901 Market St, 6th Floor, San Francisco, California, 94103, United States
  5. DoorDash social media
  6. Janet
    Checked and verified by Janet This contact information is personally checked and verified by the ComplaintsBoard representative. Learn more
    Jul 21, 2024

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.