Menu
Register
Write a review File a complaint
CampMart Customer Service Phone, Email, Contacts

CampMart
reviews and complaints

CampMart's customer service contact info has been verified by the ComplaintsBoard team. We made sure it's all legit and accurate, so you can trust it! 👌
www.campmart.ca
www.campmart.ca

Learn how the rating is calculated

3.8 16 Complaints
Claim Your Business
Take control of your profile: address complaints and engage with reviews
Write a review File a complaint

CampMart complaints 16

ComplaintsBoard
C
12:59 am EST
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

Peterborough Location. Horrible customer service once they have your money. Do not trust. Bought 2022 model in 2023 at a good discount, had to fight for them to honour their online sale price saying "that sale ended" even after showing manager the add on FB. Finally honoured price. Picked up trailer due to unavailability to deliver in a timely manner...

Read full review of CampMart
ComplaintsBoard
D
9:51 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

CampMart Entered my trailer without permission

On September 6 in the morning we had an appointment with someone to look at our trailor regarding the floor spongy

He had our numbers and did not bother calling us and we were not there

He entered the trailor took video of the floors and not what we were complaining about because he didn’t bother calling us to find out

This is breaking and entry and the Peterborough police said d I could charge him which I plan on doing if I do not get a response

Desired outcome: I want my floors repaired and I will look around my trailer to make sure nothing was stolen

Read full review of CampMart
Hide full review
ComplaintsBoard
T
4:52 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

After reading an enormous number of negative reviews on BBB and Complaint Board, I am making sure that all my concerns are documented in writing and sent to the appropriate parties for a paper trail so that Campmart / 401 Auto RV Canada Inc. cannot come back and tell me they don’t have anything in writing. Huge warning: Get everything in writing and if they...

Read full review of CampMart

Is CampMart legit?

Our conclusion: CampMart stands out for their exceptional legitimacy, according to ComplaintsBoard’s detailed analysis. This highlights CampMart's reputation as a trustworthy leader in their field. Customers can rely on CampMart's services, assured they're dealing with a highly reputable and fully legitimate company.

CampMart earns a trustworthiness rating of 100%

Highly recommended, but caution will not hurt.

We found clear and detailed contact information for CampMart. The company provides a physical address, phone number, and 2 emails, as well as 3 social media accounts. This demonstrates a commitment to customer service and transparency, which is a positive sign for building trust with customers.

The age of CampMart's domain suggests that they have had sufficient time to establish a reputation as a reliable source of information and services. This can provide reassurance to potential customers seeking quality products or services.

Campmart.ca has a valid SSL certificate, which indicates that the website is secure and trustworthy. Look for the padlock icon in the browser and the "https" prefix in the URL to confirm that the website is using SSL.

Campmart.ca has been deemed safe to visit, as it is protected by a cloud-based cybersecurity solution that uses the Domain Name System (DNS) to help protect networks from online threats.

Campmart.ca regularly updates its policies to reflect changes in laws, regulations. These policies are easy to find and understand, and they are written in plain language that is accessible to all customers. This helps customers understand what they are agreeing to and what to expect from CampMart.

However ComplaintsBoard has detected that:

  • Campmart.ca has relatively low traffic compared to other websites, it could be due to a niche focus, but could also indicate a potential lack of traffic and popularity. The campmart.ca may offer a niche product or service that is only of interest to a smaller audience.
  • CampMart protects their ownership data, a common and legal practice. However, from our perspective, this lack of transparency can impede trust and accountability, which are essential for establishing a credible and respected business entity.
ComplaintsBoard
M
8:20 pm EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

CampMart Grand river 25 b h

I purchased a trailer from camp mart When they delivered it they delivered it to us damaged Then they picked it up and took it to the shop. Had it in there for a while. The guy I bought it from said if there was anything wrong with it. I could bring it back within a week. If that was not the case then he left Now I need to find a lawyer As I have had this trailer for over a year It is not a very good company They don't care about their customers they only care about the money

Desired outcome: I would like a refund and to get my name off the trailer As I was lied to about the trailer and about the sale

Read full review of CampMart
View 0 more photos
Hide full review
ComplaintsBoard
J
8:22 am EDT
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

We bought a brand new 2023 Grand River destination from CampMart Kanata in September they delievered it on the last day of park being open, already winterized apparently. Fast forward to opening this year, leak in the bedroom, water filtration canister exploded while their tech was there to look at water damage from leak in bedroom, water from one end of...

Read full review of CampMart
ComplaintsBoard
E
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart I have received No documents regarding this matter at all, by mail, email or on date of transaction which was June 26th, Sales rep was female,

I have received No documents regarding this matter at all, by mail, email or on date of transaction which was June 26th, Sales rep was female, cannot remember her name. *** I am now receiving calls from *** as I stopped payment.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart We purchased *** Rv ***, first it had a leak they fixed it

We purchased *** Rv ***, first it had a leak they fixed it. Now we have floor issues and they are not complying, we have paid for storage we have not used and they gave us a lame excuse first time regarding our floor telling us the manufacture advised them not to touch the floor. I contacted the manufacturer and they denied this. So Campmart (4201Auto) has had our trailer since oct 9th and not once have they contacted us we have to call. I really am not impressed by their customer service. What I want is a full refund for this item.

Read full review of CampMart and 1 comment
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
1 comment
Add a comment
E
E
E. Corwin
,
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

Went to camp mart to look at trailers. First time buyers. Told that our credit score limited what we could purchase. Only trailer we looked at that was attainable was a *** they said. we were told my credit app did not pass "muster" so my husband was asked to complete app. No problem getting credit from there for this trailer. My husband was unemployed at this time so this made no sense. Checked credit report after purchasing to find my credit is very good which was unnerving but we had purchased the trailer, liked the trailer so we moved on even though it was deceptive sales tactics. My concern then, was my credit was in tact. I was panicked. Day of delivery July 6th the trailer was brought to our site but, was not what we purchased. This trailer had no oven, wall design was different, lighting was different, fridge was smaller, TV's were not the size they promised(in fact a tiny tv was just laid on a bed in an open box), plus other things. We called and were told " we were lucky to have a trailer" and these were only "slight differences" and that we were told about them. We were not. Requested it be sent back repeatedly .. answer was no. asked about a 2000 refund in lieu of what we were missing. told no. We were told the trailer we went through was sold in this same discussion. We had the owner of the site waiting over an hour to move the trailer to the site. We decided we would call head office and rectify the next day and put trailer on site. We were worried about the loan details, as we did not get copy of purchase agreement until the trailer came to the site. Asked for it, but not provided... 10 minutes after trailer is in place, and fees paid to do so, the manager calls back and says you can send it back if you like. it was too late at this point. I decided I would contact head office for some closure to this problem. Emailed three times and have heard nothing back in relation to the events at time of purchase, the deceptive sales tactics, and the wrong trailer being delivered. Product_Or_Service: Grand River Trailer

ComplaintsBoard
A
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart we bought a 2020 *** 26 bh travel trailer from campmart upper James last august we had a problem I contacted *** in shrive on July 20

we bought a 2020 *** 26 bh travel trailer from campmart upper James last august we had a problem I contacted *** in shrive on July 20 he wanted a photo so I sent it to him on august 3 and phoned him on august 5 he told me he had not seen the e-mail yet and would call me it is over a month and problem still is there and have not heard from him I filed a complaint with *** rv they respond but do not follow through the trailer will be closed up soon this is warranty work why is it not being done the black water tank valve will not close all the way so it could leak human waste Product_Or_Service: august17 2020

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
R
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart We purchased ***, for $ 48,580.63 on June 24/20 we got it home and one of the slides out malfunctioned

We purchased ***, for $ 48,580.63 on June 24/20 we got it home and one of the slides out malfunctioned. Called Campmart and because we were not happy at the customer service we received at Ingersol were we first purchased our RV. Jazz M. directed us to London location. There they discovered the faulty wiring. So we were offered the *** for $64,298.30 thinking it was a brand new one, it actually was their model off the lot. thinking purchasing the more expensive one there would be no issues. We signed the docs on July 23/20. We never got to to use it until this Labour day weekend. On the last night of our camping trip we had a severe leak. Took our trailer back on Tues Sept. 7/20. Allie did a walk about checking the trailer damages and noticed walls were bubbling. Called Matt C. who is VP of consumer affairs. He said leave it with him and I have had to call to find out their resolution.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
J
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart August 14 I went to CampMart in London, ON

August 14 I went to CampMart in London, ON. Signed paperwork for a 2021 travel trailer and trading in our travel trailer. They did not give us any of the signed paperwork, nothing. I had assumed it was just to see if I would be approved. I emailed the finance guy on August 19th saying I was no longer interested in trading and getting the new trailer. On August 20th a payment of approx $121 was taken from my bank account for this new trailer, which I do not even have, nor do I have a delivery date. My partner has called CampMart and spoke with *** the GM there who stated they could not cancel the trailer as the new loan has been taken out and old loan paid off. August 16 and now August 30th payments of $166 and $121 continue to be taken from my account for the other trailer that was supposed to have been paid off. We continue to have no delivery date of the new trailer. We have no paperwork. The GM said he would get us a delivery date and has been silent for days now.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
T
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart Purchased a brand new 2019 *** in spring of 2019

Purchased a brand new 2019 *** in spring of 2019. Purchased the full 5 yr extended warranty. Put $10000 down on the deal. Called campmart at the end of Aug 2020 and told them I have a leak in the bunkhouse. They told me it had to be in on Sept 16th or would not be looked at until October. Dropped it off Sept 16th. Well I called ever two weeks for an update, still not looked at as of Nov 1st. Just sitting there. I then called every week, they told me its next in line but still no update. Finally, they told me they were waiting on warranty to send the paperwork. 2 more weeks go by, still nothing. Just received a call today ( Nov 30th 2020 ) that warranty has denied my claim. They will only fix the leaky part and not the damaged it caused to the trailer. I should also mention that MIKE in Service there told me one tech fell through the floor, so there is even more damage know that when I brought it in. I have spoken to the warranty department and waiting for them to call me tomorrow. The leak in under the trailer and the whole bottom is covered. There is no window in that area, so its not that. Service wont tell me what is leaking either

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
S
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart I went to 401 Campmart in London Ontario the first time in January and bought a 2019 *** Trailer off of them

I went to 401 Campmart in London Ontario the first time in January and bought a 2019 *** Trailer off of them. During that year we had water leaking in the trailer, and it bowed over top of the door. Along with this the stands also bent. After very much frustration and them not coming to do the repairs that were promised, we got a hold of the manager,*** who was also our sales rep, told us since we were having so many problems, he would take it back and we would receive a new one. I then bought a 2018 *** this was in September towards the end of our camping season. Once I got home I realized that they took off the first trailer but still charged me for the accessories. Which they told me was them going over the trailer. If they did go over it, it was not well or these things wouldn't of happened. This new one came from Cambridge so we only seen the pictures of it and it was what I needed. We finally got out to the trailer 2 weeks ago. First there is a panel in my bedroom that has a bunch of holes in it. We went to roll out the canopy and the arm broke on the left side. There is also a piece of trim off the back of it. We contacted them to let them know what happened and are not getting any results back from this. I understand that we have covid right now but this is mostly outside work. There is no reason why the parts could not be ordered and that is basically what they said. I paid $1295.00 for accessories on this trailer too and it should of been checked over. When you pay that much money for something it should be properly checked over.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart We purchased a brand new trailer from CampMart RV in Innisfil, ON in April

We purchased a brand new trailer from CampMart RV in Innisfil, ON in April . We brought the trailer home and used the trailer for only one weekend in August . We had it winterized and stored in September until July . We de-winterized it in July and took it camping for the second time since we got it last weekend. Upon arriving in the campground and setting up the trailer we discovered that the jack foot from the front jack was missing, it had fallen off somewhere on the way. We weren't on rough or bumpy roads at all, there should be no reason for the jack foot to come off. While camping we noticed water seeping from under the tub/shower onto the floor. Upon further inspection we discovered that the plumbing under the tub/shower had never been connected to the drain. The pipes were just sitting under there not connected so the water that drained from the shower was draining freely wherever it could go, not to the grey water tank where it should go. The insulated interior bottom of the trailer under the bathroom was soaked. We now fear mold may develop. The main man door into the trailer doesn't close properly and won't stay closed. The place where you connect the water to the trailer on the outside leaks. The ignition does not work on the stove in the trailer, neither the burners or the oven. We contacted CampMart RV on July 30 and they told us that they would not cover the faults in the trailer to be fixed under its warranty. It's a brand new trailer and it's only been used twice. None of these defects were through our fault, they are all manufacturing flaws. I mentioned to them that it sounded like I might have to get legal advice in order to deal with them. They informed me that since I had mentioned legalities they were terminating the conversation and hung up on me. I believe the person I spoke to on the phone from CampMart RV was ***. Product_Or_Service: Pioneer RV

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
L
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart Extremely dissapointing with my entire experience at Campmart RV Kanata

Extremely dissapointing with my entire experience at Campmart RV Kanata. Early May I decided to go look at RV's with my family, the employee that approached us by the name of *** told us to apply and see what what kind of RV he can get us. We sat with him and filled out paper work, everyday after that he called with extra info he needed for the finance companies. After 2 weeks he contacted us telling us we were approved for a preowned RV. 2 months past now Beginning of August he calls to tell us he find us a RV and to come in to see it, the following day we go and *** tells us that the RV he found us was sold but he has another one, he shows us similar models on *** but no actual pictures of the RV, he then tells us the RV is not at their location but will be delivered in 2-4 days but we need to put $2500 deposit and sign the contract so he can old it for us so we signs.7 days past still no word on our RV, we finally get a call stating that our RV is ready to be viewed but it needs to be cleaned before they can deliver it to us. We make our way to the dealership, the manager and *** show us the RV, we accept even if the RV is not at all the one we wanted but at this point we payed for a lot at a campsite. The manager says we will have it delived in the next few days. It is now Aug 27th and still no word on delivery so i call the dealership and the receptionist tells me she will have someone call me back, i refused and told her i wanted to speak to someone since nobody ever calls me back. The manager comes on the line and tells me he will look into it. Honestly this dealership has no idea what is happening.*We never received a copy of our purchase contract.*The never told us when our 1st payment would come out.*The staff are very unprofessional *The management had zero idea on what was happening with our purchase.*** the sales associate that helped us was rude and extremely unprofessional. I am beyond disappointed with Campmart and would not recommend.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
A
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart Purchased a 2019 *** travel trailer in July the same year

Purchased a 2019 *** travel trailer in July the same year. The sale was perfect and the trailer was delivered to us. Was very satisfied with the transaction. But that's where the good ended and the bad began. Numerous problems. Could not get the sway under control, found a crack in the frame that was very obviously painted over, and in sept, 2 months after purchasing, we found a soft spot in our floor. With the sway I found that the brakes on one side were all let go. I repaired this myself. I reported the crack in the frame, which I also repaired myself, never did get a response. The biggest problem is the floor. I contacted both the service manger and general manager and was informed that it's soft in that area because of lack of support due to the fact that the holding tanks were underneath. Sounded reasonable so I left it alone and stored my trailer fir the winter. Fast forward to June, when we noticed the soft spot getting worse. This started a 2 month email and phone frenzy where nobody would get back to me. Finally, in oct the dealer agreed for me to bring it to a sub repair shop to access the damage. This shop cut into my cushion flooring and peeled it back to find water damage, and a whole lot of mold. The camper was tested fir leaks, but none was found. The trailer was returned to me, waiting on approval from camp mart to be repaired. A whole lot of emails and phone calls later, finally I recieved an email stating that they contacted *** and were notified that the repairs were not approved. Stating that it was consumer caused. This camper was 2 months old when it was noticed. Always parked level and never abused. I contacted *** myself. They informed me that there was no communication between them and camp mart on this issue, and that this camper had a repair done in March before I bought it, but they refused to disclose what this repair was. We feel very discussed, hurt and betrayed that a company that we trusted, *** are treating us this way. We spent nearly 50,000 dollars on this. Now I have a camper where the floor partially tore up, and they are refusing the repair. Not good enough!

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review
ComplaintsBoard
V
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
CampMart has left an official reply on this complaint.

CampMart When we purchased the trailer the purchase price was $7995 for a 8.5 ft pop up trailer ten

When we purchased the trailer the purchase price was $7995 for a 8.5 ft pop up trailer ten.we agreed and arranged to sign for the trailer the next day. Campmart had a special on where you could use a $500.00 credit and apply it to purhcase. When we arrived we spoke to Melissa S. the general manager and she said no to the credit and told us were lucky to get it at the price of $7995 as it had gone up to $10995 today. I did reach out to Customer care and was told i would get the coupons / Credit but nothing ever arrived. When the trailer arrived and we opened it up and found a huge number of problems. After nearly three weeks they were resolved however i do not belive i should have to pay $1295 for a Pre Delivery inspection that did not take place 1. No Owner Manual - Super important as the trailer keeps on referring back to it if you have any questions and I have lots. Demo was not provided at drop off as they had indicated it would be. 2. When the guy arrived he said he was late as the jack was no good so he had to take it off. The one he put back on is second hand and does not fit the trailer well. Also the wheel falls off as it is the wrong size. (has been replaced again with a used one but it is the right size). 3. I believe that the door is not set up to be hung correctly you have to have the trailer extended to be able to put the door in but if you do that it stretches the material too much which causes a buckling of the the white railing which holds the material up (we have been told this is fine. If the material gives from being pulled they will take care of that) 4. By the door there are two extra flaps with velcro which are either sewn on wrong as they attach to nothing. (no answer to this one) 5. The door has a rip in the screen (screen has since been replaced) 6. The door inside slider, the metal top is not even attached to the slider. The holes are cut in the wrong place and you can tell that they were always done this way. Not pulled out (One has been ordered but no date set as to when they would fix). 7. The Cuttlery drawer was stuck closed so had not been used. When we put it up it had jiggled itself loose. That being said you still can not use it as it is not sitting on a runner and I can not find a way to fix it.. (This has since been fixed) 8. Shelving unit is held up with staples and collapsed when we put 4 plastic plates on it. I have asked not to pay the Pre Delviery inspection as they did not do it. They had a secretary call me back to offer a $200.00 instore credit but would not speak to me further about it.

Read full review of CampMart
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Hide full review

CampMart reviews 0

Looks like CampMart has no reviews yet.
Write a review
Subscribe to receive notifications of all new customer feedback

If you represent CampMart, take charge of your business profile by claiming it and stay informed about any new reviews or complaints submitted.

👉 Claim your business

About CampMart

CampMart is a popular online retailer that specializes in outdoor gear and camping equipment. This website is a one-stop-shop for all camping enthusiasts looking to get their hands on the best quality products for their outdoor excursions. The website is designed to provide an easy-to-use platform for users, featuring clean and intuitive navigation that makes it easy to find products from different categories.

Once on the website, users can browse through an extensive collection of camping gear, including tents, sleeping bags, camping stoves, camping chairs, coolers, and much more. All products on CampMart are of high quality and from trusted brands in the camping and outdoor industry. Customers can easily read descriptions, view photos and product details and choose the best product that matches their needs.

In addition to its impressive inventory, CampMart also offers competitive pricing and great deals on its products. The website has a robust search engine that helps users search for their preferred products, based on their specifications and budget. The company also offers free shipping on all orders over $99 in Canada.

One feature that sets CampMart apart from other online camping equipment retailers is its customer service. The company has a dedicated team of customer service representatives that are always available to assist customers. They offer top-notch customer service through phone and email, ensuring that customers have a positive experience on the website.

To conclude, CampMart is an excellent online destination for anyone who is planning a camping trip or likes to spend time outdoors. With its wide range of high-quality products, great deals, and exceptional customer service, anyone can easily find what they need to make their outdoor experience enjoyable. Whether you're a seasoned camper or a newbie, CampMart is an excellent platform for all your outdoor gear needs.

Overview of CampMart complaint handling

CampMart reviews first appeared on Complaints Board on Apr 21, 2023. The latest review pdi clearly not done, warranty doesn't cover poor craftsmanship was posted on Nov 22, 2023. The latest complaint I have received No documents regarding this matter at all, by mail, email or on date of transaction which was June 26th, Sales rep was female, was resolved on May 14, 2023. CampMart has an average consumer rating of 4 stars from 16 reviews. CampMart has resolved 11 complaints.
Trust badge
Collect Your Trust Badge
Be recognized for outstanding customer service
  1. CampMart contacts

  2. CampMart phone numbers
    +1 (877) 401-3423
    +1 (877) 401-3423
    Click up if you have successfully reached CampMart by calling +1 (877) 401-3423 phone number 0 0 users reported that they have successfully reached CampMart by calling +1 (877) 401-3423 phone number Click down if you have unsuccessfully reached CampMart by calling +1 (877) 401-3423 phone number 0 0 users reported that they have UNsuccessfully reached CampMart by calling +1 (877) 401-3423 phone number
  3. CampMart emails
  4. CampMart address
    2200 Eagle St N, Cambridge, Ontario, N3H 0A1, Canada
  5. CampMart social media
CampMart Category
CampMart is related to the Retail and Online Shopping category.

Our Commitment

We stand for unbiased reviews

We make sure all complaints and reviews are from real people sharing genuine experiences.

We help resolving issues

We offer easy tools for businesses and reviewers to solve issues together. Learn how it works.

We advocate freedom of speech

We support and promote the right for reviewers to express their opinions and ideas freely without censorship or restrictions, as long as it's respectful and within our Terms and Conditions, of course ;)

We ensure transparent and fair ratings

Our rating system is open and honest, ensuring unbiased evaluations for all businesses on the platform. Learn more.

We care about your privacy

Personal details of reviewers are strictly confidential and hidden from everyone.

We are easy, free and open to everyone

Our website is designed to be user-friendly, accessible, and absolutely free for everyone to use.