Menu
Booking.com company logo
Booking.com
reviews & complaints

Booking.com
reviews & complaints

Learn how the rating is calculated

1176 complaints
122 resolved 1054 unresolved
File a complaint Table of contents
Claim listing
Is this your company? Claim it and get a lot of features. Read more
Click here to get notifications about new complaints of Booking.com. We promise not to send you any unrelated messages
Share
ADVERTISIMENT
B
9:36 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Booking.com - bad customer service!!!

I double booked the hotel reservation for my upcoming trip because there was a glitch on the website that I got a blank page after I submitted my first booking request. When I realized the mistake and called the customer service for refund for one of the bookings. They first refused to admit sth. was wrong with their system then the manager (called Abdel) of the customer service started to INTEGRATE me by asking various of questions to put the fault at me. When I pointed out that he should not try to put words into my mouth as that did not help to solve the issue. He responded back "when did I say that I am going to put words into your mouth?" I have never ever encountered anyone who is that bad mannered and unprofessional. I have to say there is also discrimination in this case. As the manager knew from my accent that English is not my first language, that's why he could be so rude by saying the above. I will never recommend anyone to use this website!

Read full review of Booking.com
Hide full review
C
3:56 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Booking.com - copyright issue

I have make few complaints about copyright on booking.com but seems booking.com not paying any attention. One of condominium unit owner using condominium name to sell her unit on booking.com site and customer though this condominium is as a hotel apartment. It's happening in Bangkok. the Condominium name is Diamond Sukhumvit, located at Sukhumvit Road, Sukhumvit Soi 48/3. We urge booking.com to remove this Diamond Sukhumvit from their site.
If it's can't solve by Booking.com, Diamond Sukhumvit management team will take legal action.
Hope Booking.com will solve it as soon as possible regarding copyright issue.

Read full review of Booking.com
Hide full review
T
4:27 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - holiday homestay penang @ batu ferringhi (1035.958.250)

I booked a homestay in Malaysia through booking.com in Dec 2017. The unit was horrible and I complaint to booking.com and asked for compensation. However this is the reply I got :

' Dear Hy Lee,

Thank you for choosing Booking.com.

We are writing to you regarding your reservation 1035958250 at Holiday Homestay Penang @ Batu Ferringhi, check-in date 2017-12-12, and check-out date 2017-12-14.

We have further reviewed your photos and we agree that you should be given a better compensation. We would like to offer you monetary compensation and refund you 140.00 MYR. Please confirm your acceptance of this offer by replying to this email, and we will arrange the refund as quickly as possible.

Please understand that the conditions of the accommodation are beyond the controls of Booking.com. The accommodation is solely responsible for the upkeep of the place. Currently, this is the best offer that we offer to you as compensation.

In future, we recommend that you carefully read the reviews of the property and do take note of the review score of the accommodation that you will be booking so that you can manage your expectations. Currently, the review score of this accommodation is 6.4 / 10.

If you are adamant about seeking a full refund, please contact the accommodation directly.

We sincerely apologise for any inconvenience caused.

Please feel free to contact us with any additional questions.

Kind regards,

--
Suffian Sani
Booking.com Customer Service Team
Kind regards, '

She seems like saying the fault was my?

Read full review of Booking.com
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

2 comments
R
Feb 12, 2018 10:02 am
Verified customer This comment was posted by a verified customer. Learn more

I have just returned from what should have been an idyllic holiday and complained to Bookings.com about 2 huge dogs on the property who barked outside my bedroom window all night then fought over and around me all day. Initially Bookings.com said I didn't complain at the time (I did) now they say the hotel won't compensate for the 14 days I endured there. What more can I do?

Hide full review
ADVERTISIMENT
C
12:11 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

I have been charged an exorbitant amount on my credit card for a hotel in Amsterdam. $588.00 has been charged to my credit card for a hotel in Amsterdam on the 27 Dec. On the 27 Dec I was in Sydney Australia. I have never been to Amsterdam, nor will I visit any time soon. It was a Go Mastercard credit card. 27 DEC 2017 HOTEL ON BOOKING.COM AMSTERDAM NLD, $588.00 Please rectify this as soon as possible

Read full review of Booking.com
D
7:56 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

On 18 December 2017 I booked for vacation at Mount Sheba a Forever Lodge 3-star hotel for the dates 19th to 21st December. The system generated wrong dates after making a payment of R4250. And subsequently tried to change to correct date and declined. i tried several times until i cancel the application. I need a refund, this was not my fault and its insane...

Read full review of Booking.com
Z
12:44 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - reservation not in the hotel's system

I booked for a total of 5 persons, from January 12-15 for a group (5 rooms). I received confirmation on the reservations, then an e-mail of the credit card update, informing the hotel is waiting on the 12th January for the guests arrival. Only to found out that our confirmation / bookings are not in Rose Rayhaan by Rotana (Dubai) hotel's system! The hotel updated their system with our booking just right there and there, able to accommodate only 2 guest and no longer available rooms for the 3 guests. The guests were exhausted and could have taken rest, instead were forced to find another hotel to accommodate them.
booking no.: 1523940874 and 1987024020

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
S
10:04 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - false advertising

This is the third time Booking.com has completely lied in their ads about property they book. We were devastated when we arrived in a hideous room in Rio Maggiori Italy, with no electricity a dirty shared bathroom and bitten all night by bugs. We paid a higher than average rate for what was advertised as a room with a large balcony overlooking the ocean (which was also supposed to be "steps" to the beach) and instead were led for half-an-hour up a high hill into a tangle of bushes and dark overgrowth to find what I think was a storeroom. Second time we arrived in the middle of the night and were told that our dogs were not allowed to stay even though it was advertised as pet friendly by Booking.com. We spent hours going around looking for a room and finally found one a town away at 3:00 a..m This time they advertised a hotel in Fox Hills as Culver City even showing pictures of the center of town as if that is where it is located and naming all the places "nearby" . Not even close, its probably a 20 minute drive to Culver City. Further they advertised "parking available" but neglected to mention that it's $26 per night. Also it said the room came with breakfast but when they sent the confirmation it added that breakfast would cost $13.75 per person. What a scam!
I was actually unaware that I was even using them because I had logged onto Kyayk and didn't know that I was transferred to their site. I will be more careful in the future to avoid them and warn others to avoid them too. There are other travel booking sites that actually advertise accurately so you are not overcharged for shabby rooms in far away or dangerous areas when you think you are getting a nice room in a nice area with the amenities they say you're getting. They are a bunch of crooks. Beware.

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
D
1:51 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - hotel booking

I made a booking for Hotel with Booking.com. I arrived to Hotel Horizon Abuja Nigeria on December 17 to spend 3 nights. the reception said they had no record of my booking. i presented a copy of my reservation. They declined to accept and went on to charge me double the rate. Booking.com are impossible to communicate with and i was left with no hotel that first night. I was furious and would never again make any reservations with Booking.com

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
C
9:20 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - confirmed hotel room not available at arrival

I got my confirmation of booking via email on the 28.11.2017 15:59 from booking.com:

Buchungsnummer
1309.307.926

When I arrived at the hotel they told me that the hotel is fully booked and that they can't give me a hotel room. They also said that booking.com was giving by mistake to me this confirmation?
It was too late for me to find another hotel as all were booked so I was screwed this night.
I was more than angry about this and I will never again book through booking.com.

Thanks booking.com!

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
ADVERTISIMENT
N
8:23 pm
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - summit hotel dubai, uae

I booked from 10 to 30 january via booking. In summit hotel .
Confirmation number :1845424407

I had a free cancelation booking before 8 january and i found surprisingly the hotel charged me today 6th of january 249 dirhams? The conditions of the reservation was to pay at property and the credit card was to ensure that i will pay. Plus i was guaranteed a free cancelation.

I canceled the entire booking later on thinking something went wrong, and sent them an email asking for a refund. So they answered that they have the right to withdraw one night! This was never mentioned in the reservation, plus i wasnt asked before they use the credit card!
I find this totally unacceptable
I made another reservation as my visa has the info of the hotel
Kindly advice and i would like to have my money back
Best regards
Nirmeen el sayyad

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
A
6:25 am
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

The advert for the accomodation was that booking could be made without any payment.However;as soon as the booking was made, the establishment kept bombarding me with e mails for payment. The deposit was paid and subsequently before l could book in on the 29th of December 2017, the balance was paid. I had to also pay for a cleaning service of R 250.00, which...

Read full review of Booking.com
M
6:05 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.

Booking.com - booking number:696112696

Dear resolver group,

I booked an apartment in Vienna Heart of Vienna "Opera House" Studio and for my surprise they charged me without my consent for additional 48€

I did all the screenshots while booking the apartment, and nowhere was any such fee mentioned.
I feel scammed!
I already wrote to the apartment owner about asking to refund my booking because their fee wasn't included during the booking procedure

I expect to have my booking cancelled with full refund and Booking app to prevent such scamming from happening again

The additional fee is not included in the important details, only the fee for smoking in the apartment 300€

Thank you
Best regards,
[removed]

Read full review of Booking.com
Resolved

.

Hide full review
D
7:54 am
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Booking.com - unclear website

Dear Sirs,

I proceeded to book a classic double room for 2 guests on the booking.com website yesterday, 3rd January 2018, before confirming the booking I was given a breakdown of the hotel details. I proceeded with the booking once I checked the details, and confirmed that I was happy with the non-refundable cancellation policy and we were to pay at the property.

Upon receiving the confirmation email, I scrolled down to ensure all details were correct. At this point I noticed that the confirmation email stated 'single use'. I have evidence that the confirmation page on the website does not state 'single use'.

I contacted booking.com immediately to advise them. I spoke to a very helpful gentle, Joshua. Joshua contacted the hotel whilst I was on hold, however, the reservation department was closed until this morning. Joshua told me to call back in the morning, so that is what I did. I spoke to a very unhelpful lady called Megan Pay. She advised me that the hotel are prepared to add an extra guest to the room but at an additional cost of €160.00. I am not prepared to pay this as the website is very unclear.

I am also unable to cancel as the cancellation fee is the full amount. I also found on the website that I can book directly with the hotel for cheaper, however, I would have to pay upfront. That is not possible at this time.

I really need a response as soon as possible before I pass this matter on to my Solicitor to deal with.

Please see attached evidence that the confirmation on booking.com did not state 'single use' whilst I was booking.

I look forward to hearing from you as a matter of urgency.

Kind regards,

Mollie Ellerman
On behalf of Anthony Ellerman

Read full review of Booking.com
View 0 more photos
Hide full review
S
7:01 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Booking.com - booking cancellation number 1348350744

Confirmation number: 1348350744
Pin code: 4613
Your booking has been successfully cancelled for free
Dear stephanie la,
We can confirm that your reservation at huahin beach luxury condominium has been cancelled. you don't need to take further action, but if you have any queries for the property, their contact details are: +66653519236.
Huahin beach luxury condominium
Khao tao, thailand cancelled
Phone: +66653519236
Email property
Check-in monday 1 january 2018
Check-out thursday 4 january 2018
Terms of cancellation cost
Huahin beach luxury condominium has agreed to waive the cancellation fee on this occasion. you will not be charged for this cancellation.
Total cancellation cost: thb 13000 thb 0

The hotel has not refunded me in full even though I have received confirmation above.

Please help refund me asap because I want to close this out asap

Its not fair to customers to have to chase their refunds.

No one at customer. [email protected] is helping me about this refund and I am extremely disappointed because I have used your website many times.

I will contact better business bureau to resolve this if you are unable to assist thanks.

Read full review of Booking.com
Hide full review
ADVERTISIMENT
J
11:26 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - cancellation assistance

I am trying to cancel a reservation and the hotel (riff hotel chelsea ny) is trying to charge me $200.00, the cancellation is well within 24hrs, can booking.com assist me in this? the cancellation was made due to the hotel being so dirty and the health risk to my four young kids.
Confirmation number: 1575840027
Pin code: 2078
Riff hotel chelsea ny 1 212 244 7827

Read full review of Booking.com
View 0 more photos
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
A
7:02 pm

Booking.com - ramada

I am sending you a complaint from me regarding the Ramada Encore Ribalta hotel not refund me a sum despite although there is a free cancellation on the grounds and they said to me that i should inform your esteemed company.
More over that the rooms are not identical to the international standards and the rooms very tightness
then I referring the balcony they said that it is on the top floor when i go there I did not even find a chair to sit on it
So the name of this hotel was exploited by them and its not classification five stars and the quality of the food presented is not varied and they said it for show only
As a result of all these circumstances
I requested for cancellation the reservation.

Confirmation Number: 1735243381
Please raise this complaint with your officials

Regards

Ahmed shoukri

Read full review of Booking.com
Update by Ahmed Shoukri
Dec 30, 2017 4:10 pm

I am sending you a complaint from me about the Ramada Hotel does not refund me an amount despite the existence of a free cancellation on the grounds that you must inform your esteemed company in addition to the non - conformity of the standards in addition to the tightness of the rooms and not identical to the pictures on the site of booking when asked where the porch and said In the upper floor and did not find even a chair to sit on it was exploited the name of this hotel, although it is known internationally and its classification is five stars and the quality of food presented is not varied and there are no varieties and when I arrived on the fruit runway told me it is for show only And the result of all these circumstances so I asked for the cancellation of the reservation and insisted on it and went please raise this complaint to your officials cancellation no [protected] and
My confirmation
Confirmation Number: [protected]

PIN code: 1170

Hide full review
J
7:13 pm
Featured review
This review was chosen algorithmically as the most valued customer feedback.

On 26DEC2017 (us eastern) saw a charge from booking.com for a hotel in Europe. I proceeded to call my bank and report fraud and cancel the card. My fiance, who's card number was stolen then called bookings customer care. They said they would see about canceling it and call back. They took her name and number, along with her email to send the original...

Read full review of Booking.com
G
8:48 am
Resolved
The complaint has been investigated and resolved to the customer’s satisfaction.
Replied
Booking.com has left an official reply on this complaint.

Booking.com - against hotel shree radhe sadan

Sir, i booked a room 3 days ago as planned to reach here(Dwarka).
When i reached dwarka. I went to hotel they told me that booking.com guys could do anything it doesn't mean that we will give you room. And they talk in many disrespectful manner and due to these we took hotel in other room it cost us much more than oir budget..

Regards
Shivraj soyal
9828538798

Read full review of Booking.com
Resolved

The complaint has been investigated and resolved to the customer's satisfaction.

1 comment
Hide full review
R
11:16 pm

Booking.com - hotel sai aashish and bhavani

They didn't give us proper service. They said that they will.drop us from bus stand as we r new in maharashtra so we were tention free.but when we reach in bus stand and call to them then they didn't pick call we call them atleast 30 to 40 times .we were waiting in sunlight but thanks to Oyo app. They help us .We will put this complain in consumer forum.

Read full review of Booking.com
Hide full review
V
10:55 pm
Verified customer This complaint was posted by a verified customer. Learn more

Booking.com - cancellation policy

December 19, 2017-logged on to Booking.com to cancel my reservation with the Heritage Hotel in NYC and I was able to, but not without paying a $125 cancellation fee. I never received the email confirmation and the booking process said free cancellation with no penalty.
Spoke with Amy at the Heritage Hotel in New York City, they would not waive the cancellation penalty. Booking.com was no help either. I'm sure the Heritage Hotel will have no trouble filling the room, they'll get my $125 and their current internet rate at almost double the price.
I would like the Heritage to refund the penalty since I canceled within 48 hours and never received the confirmation email.

Read full review of Booking.com
Hide full review

We are here to help

  • 16 years' experience in successful complaint resolution
  • Each complaint is handled individually by highly qualified experts
  • Honest and unbiased reviews
  • Last but not least, all our services are absolutely free
ADVERTISIMENT

Booking.com contacts

Phone numbers

+44 203 320 2609 +1 888 850 3958 More phone numbers

Website

www.booking.com
ADVERTISIMENT
ADVERTISIMENT