SUBMIT A COMPLAINT

[Resolved] Yoinsterrible service

5
D

Awful.
My order never arrived. Tried to phone them, but they are always unavailable. It's been more than 2 months since I placed the order. The only email I got from them contained an information about confirmation. That's all.
I spent about one hundred dollars on the items and I would like to get them or to refund.
I desperately want them to reply. It's simply horrible

  • Resolution Statement

    Customer Service has done everything in their power to resolve the complaint. All attempts to contact the customer have failed. Therefore, the complaint has been annulled and must not be considered where image of the company in question and its services are concerned.

  • Yoins Customer Care's Response · Dec 08, 2017

    Dear Dragan

    We are so sorry to hear that you have a bad shopping experience from our company.

    Due to the time difference between the countries, if you contact us via chat line or call us, please pay attention to the working time to avoid the unnecessary misunderstanding.

    In addition, you also can check the status of your order according to the path, ”My account-View order-Order status”.

    We are sorry keep you waiting and we do our best to improve our service.

    Best regards,
    Yoins team

Post your comment