The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Match.com / match.com guarantee issue was finally corrected

1 United States Review updated:
Contact information:

I reached a customer service representative by the name of Robert and with the

approval of his supervisor. He informed me that they would correct the error and

I would receive my next 6 months free as promised with my new expiration date

being 21Mar2008.



Thank you for resolving this issue. The representative I spoke with was

extremely polite and helpful.



W 15Sep2008




--- Forwarded Message ---

Date: [Mon, 15 Sep 2008 7:45:14 -0400]

From: W <w AT nc.rr.com>

To: executiveteam AT match.com

Subject: Fraudulent guarantee


Dear sirs,



It has come to my attention based on the email I received from you employee that

your 6 month guarantee is fraudulent. Not only have I had numerous memberships

with match, I did qualify for the free six months. On 13Sep2008, I attempted to

accept the free 6 months. The question is worded awkwardly on purpose I imagine

so to ensure the possibility of striking the wrong key (yes or no). When I

realized I had accidentally made the incorrect keystroke. I contacted match

immediately via email on the same day to inform them of this, clarify that I had

not met anyone in 6 months, and request the free 6 months I had earned according

to match.com's guidelines. I was refused. Cleary this action is fraudulent and

clearly when you check you records, you will find that I earned my free 6

months, and you will correct the problem and give me my free six monthx.

Otherwise I will feel it is necessary to contacti the attorney general's office

and my legal council.



Thank you for your time.



W


--- Forwarded Message ---

Date: [Sun, 14 Sep 2008 7:44:32 -0400]

From: W <w AT nc.rr.com>

To: customercare AT support.match.com

Subject: Re: Other ISSUE=139619 PROJ=38


No I did not decline! I told you I accidentally hit the wrong button. I

contacted you immediately after on the same day it occured. What part of I did

not meet anyone special in 6 months did you not understand? This is very poor

practice and does not follow your terms. Should I make a formal complaint to the

better business bureau or who should I make a formal complaint to. WHo is your

manager. This is not an appropriate way to do business. I expect to be contacted

by someone who can resolve this issue!



W



---- "Match.com" <customercare AT support.match.com> wrote:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Notification of Issue Change



Description:



Entered on 09/13/2008 at 22:47:27 by Jonathan T.:

Dear Member,



Thank you for contacting Match.com.



We received your inquiry regarding the Match.com Guarantee.



Our records indicate that you declined the guarantee extension on 09/13/2008,

and are therefore ineligible to receive the extension.



Per our terms of use, Match.com Subscriptions which do not result in a Match.com

Extension (due to ineligibility of the subscriber or failure of the subscriber

to accept the Extension) will automatically be renewed for successive six-month

subscription periods at the subscription rate in effect at the time of renewal.



See Match.com Terms of Use for details regarding Match.com subscriptions and

charges on your billing account.



For reference, below is a link to the Match.com Guarantee terms:



http://www.match.com/guarantee/rules.aspx?lid=0



For immediate answers to most common Match.com Guarantee questions, please visit

our help section at:

http://www.match.com/matchus/help/helpdtl.aspx?sec=42&lid=108.



Your Partners in the Search for Someone Special,





Match.com Customer Care

Jonathan T.



Entered on 09/13/2008 at 11:00:01 by w AT nc.rr.com:

I qualified for the six month guarantee but I think I accidentally hit the wrong

button. Could you check for me? I did not meet anyone special in 6 months and

would like to receive my free 6 months.

Va
Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Nr
      2nd of Oct, 2008
    0 Votes

    MATCH COM HAVE CHARGED ME FOR 6 MONTHS INSTEAD OF 1 MONTH .. I CANNOT SIGN IN TO RECTIFY .. ALL I GET IS STANDARD REPLY .. THEIR SUPPORT ADDRESS NOT WORKING

  • Sa
      3rd of Oct, 2008
    0 Votes

    I also am having trouble with match.com and their guarantee. I was not even offered the free 6 months-I'm set up for automatic renewal. Am trying to get the free 6 months and getting the run around. Have been matched up with person who don't even fit my criteria.

  • Wa
      14th of Oct, 2008
    0 Votes

    i can not log on to my account, using my password ??

  • Je
      30th of Mar, 2009
    0 Votes

    I also was never offered the free 6 months-I'm set up for automatic renewal, and I just realized that it has been over 6 months.When I called and asked at first they told me "sure we will refund your money today, and will give you 6 months free! After talking to supervisor for 20 min. assistant told me "you are approved! just wait couple hours for acct.to refresh and then click on "green words" 6 months Guarantee -above your profile pix and follow directions " I was waiting all day for my acct to change but, the only thing they did is closed my acct.I called back and asked whats happening with my acct? assistant said "you canceled it so you don't have it"! I o I said " you guys told me you will refund my money so I can have my 6 months free, so I agreed " . They told me " we will get back to you"! now I am waiting.

Post your comment