The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Brave New Look / product not received

1 San Francisco, CA, United States
Contact information:

On April 3rd, I ordered 2 pairs of leggings and received only one. Sent many emails to the seller and no response. I have also posted a comment on Facebook and it was deleted. This is bad customer service and I'm almost ready to call it a scam. Order # 1346368

This is the last email I received
"Hi Rachel,

Thank you for your patience while we reviewed your request! Unfortunately, since all of our products are custom made-to-order, we aren't able to refund or exchange outside the policies set forth in our Terms of Service.

We apologize for any inconvenience this may cause. Please let us know if you have further questions, as we'd be happy to help!

Best Regards,

Daphne T."

Ra
Apr 11, 2017

Post your comment