The most trusted and popular consumer complaints website
Explore your opportunities! Create an account or Sign In

Binverse / Issues with Binverse? Check out a few other Usenet Options

1 CA, United States Review updated:
Contact information:

Binverse is a relatively new service we had high hopes for this Usenet provider but due to the negative feedback we've pulled them off our Top 10 list and posted a blog on this issue. Read more at http://www.usenetadvantage.net/usenet_newsgroup_blog/archives/146. We always like to keep an open mind so hopefully Binverse will solve some of these issues as there may be future potential with this Usenet provider.

If you would like to compare a number of other quality Usenet/Newsgroup providers & plans check out our website @ www.usenetadvantage.net.

Marcy

Sort by: UpDate | Rating

Comments

  • Pe
      17th of Apr, 2010
    0 Votes

    Binverse is a SCAM. DO NOT use your Paypal account, they imbed a Recurring Payment in your Paypal account when you send them the 1.00 for the trial period. Thereafter, Binverse charge your Paypal account without you aware of them. Once you aware of them, they WILL NOT refund you. So DO NOT pay them with Paypal or Credit Card. Binverse is a SCAM. No ligitimate business using their contact system. They use contact system so you do not have proof between you and them. You can not reply their email but need to fill out a different contact to send them. Therefore you have no record of your complaint.

    Login your Paypal and remove Recurring Payment immediately or else they will able to charge your account at any time. Contact Paypal if you need instruction how to remove the Recurring Payment Binverse imbed in your Paypal account without your authorization.

  • Je
      1st of Sep, 2010
    0 Votes

    FYI
    Call their CSC and complaint it !
    By phone - Toll Free US: (877) 352-1610, Non US: +1 201-408-0044

    *** Finally ***
    Hello jengjr lee,

    Thank you for contacting Binverse support. Listed below is the response to your inquiry submitted on 01.09.2010.

    As you did not cancel your account within the 14 days free trial, it was extended automatically into the yearly contract, which you agreed to during the registration process. However, as a sign of goodwill, we have just cancelled your account and initiated a refund of $99.96 for you. You will receive this money within the next few days. Thank you for contacting us.

    In order to enhence the quality of our support, we would really appreciate a rating of our support reply. Therefore, please follow the subsequent link:
    http://www.binverse.com/index.cfm?dl=sfb&sUUID=CD8AC268-EF4B-E150-311B76533C97F750

    Did we answer your questions? Contact a friendly support representative 24x7 for further assistance - http://binverse.com/index.cfm?DL=sf.

    Thanks for your continued business.

    Best regards,
    Binverse, Inc.

Post your comment