SUBMIT A COMPLAINT
Sort by: Date | Popularity | Natural Search

39 reviews matching "heal n soothe"

The Healthy Back Institute / heal n soothe shipment id: p13095036 (Complaint)

Gr
Graham Collum Jul 31, 2019

I originally ordered one bottle to try it out but you keep sending me one bottle at a time. I didn't order it again and I am requesting that you desist from sending any more.
There will not be any further payments for extra deliveries.

Cancel any further shipments effect...

LoseTheBackPain / heal-n-soothe (Complaint)

Jo
John Michael Venner Jul 21, 2019

Sir,
I cancelled all further supplies following our trial supply, and after reading a large number of other complaints.
Despite our action we received a dispatch last week. Please confirm your receipt of this complaint and you should note that there will be no further payments...

Heal N Soothe Capsules / complaint (Complaint)

Ma
Marion melling Jul 14, 2019

I have sent 2 emails to your company advising that I do not want to receive monthly supplies of these capsules but you still insist on charging me for the same. On the 12th may I paid $30.30 for a free sample of the capsules. However, when I spoke to my dr about them I was advised not to t...

LoseTheBackPain / your service leaves much to be desired!! tried to call, no answer for many minutes so am trying this. (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain Jul 09, 2019

Hi Judith, Thank you for contacting us. To answer your question please return all bottles within 90 days from your purchase date for Super Joint Support and your initial sign up date for Heal-n-Soothe and we will refund the number of bottles you have returned. Please note that your Free Tr...

Losethebackpain.com Gaithersburg Maryland / illegal recurrent monthly charges on my credit card for a fake newsletter I never signed up for (Complaint Comment)

Ro
Roger Rush Jul 06, 2019

I want to cancel my auto refill of Heal N Soothe. Address 6509 Tabor Street, North Richland Hills, Tx 76180. E-mail [protected]@yahoo. com. Please confirm that the cancellation has been completed. Shipment ID 1947122 and part # C HNS Bottle...

LoseTheBackPain / heal-n-soothe (Complaint)

Jo
joy sagmit Jun 24, 2019

Hi!
I would like to stop my order of Heal-N-Soothe products, how should i unsubscribe so that monthly shipment will stop and to stop debiting into my account. Hoping for your prompt attention on this matter. i appreciate your concern but i want to stop the monthly shipment that i di...

Living Well / heal-n-soothe (Complaint)

Do
donrhonehouse May 07, 2019

I ordered several trial bottles of "heal-n-soothe" to see how well they worked.. I have not finished making my decision whether or not to purchase more.
I have now received an (unwanted) bottle of this medication, which I do not want.
I do not know how this was paid for, as...

Speedy Health Supplements Michigan / Delivery time (Complaint Comment)

Ja
Jane Booklyn Apr 22, 2019

The company called "The Healthy Back Institute" promised to send a trial-bottle "Heal-n-Soothe" for free. They promised only to charge the shipping-fee, 9.95 $, but in fact they charged 59.95 $.
This is fraud, scam, fraud, scam, fraud, scam, fraud, scam.

Healthy Back Institute / unauthorised credit card charges (Complaint)

Al
Alex Pederick Feb 16, 2019

I ordered a bottle of your Heal N Soothe online early in the New Year 2019. When I received the bottle, I realised that some of the ingredients would be harmful to my health condition. I resealed and returned the package to your address, with a note which asked you NOT to send any more. Alas, when I looked at my February bank statement, you have billed me over $70AUD for products which I did not ask for...

LoseTheBackPain / heal n soothe (Complaint)

Ly
lynda smallman Feb 02, 2019

about the 2nd bottle of Heal N Soothe which i received from you, and which i did not order, and money has been taken out of my account which i did not authorise. I will be sending that package back. I would like that money put back into my account please ASAP. The 1st Shipment 1D P12022288 was a Free Sample as i was led to believe and i definitly did not need another...

The Healthy Back Institute Mchenry Illinois / c-hns-bottle -1- heal-n-soothe returned, by us postal service on aug. 1, 2018 and no refund yet? efund of $49.95 dollars (Complaint)

Ch
Chung Lam Dec 13, 2018

This company Healthy Back Institute located at 4610 Prime Parkway, Mchenry, Il 60050, phone number [protected] will not refund my $49.95 dollars back since my debit payment on July24, 2018. I have contacted them by email letters, phone calls, and regular mail letter to no help from them. M...

LoseTheBackPain MCHENRY USA. / heal-n-soothe systemic enzyme formula (Complaint)

Yn
Ynad Oct 20, 2018

I signed up for the free trial plus one tub of the above capsules. I did NOT expect you to keep sending them at the ridiculous price of 39.49 GBP and then have to pay 11.04 GBP customs fees on top. That is just crazy money. Please DO NOT send any more or I will be forced to report your act...

LoseTheBackPain Spata / heal-n-soothe (Complaint)

Ka
Karin Schaefer Oct 16, 2018

On march this year I made the mistake of ordering a ONCE only supply of the above mentioned product which arrived promptly!Unfortunatly I received further deliveries which I had not ordeted!After sending an email to put things right nothing happened and I was under the impression that all ...

The Healthy Back / heal 'nsoothe (Complaint)

Ka
Kathleen Mock Jul 26, 2018

I called in after I took the first bottle & even tried taking 4 and even 5 and found no relief. I was told my account was canceled. In todays mail I just received another
bottle & my account was deducted:

JUL 20

Recurring Withdrawal Debit Card/HEALTHY*BACK ...

The Healthy Back Institute 4610 Prime Parkway McHenry Illinois / had never asked to join a repeat program of heal n sooth but product keeps arriving in the mail and being billed to my master card. (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain Jul 03, 2018

Hi John,

Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent experience with our company. We’re disappointed we failed to meet your expectations as our goal is to provide only the highest quality products, services and information with every interacti...

LoseTheBackPain / heal and soothe #p10659888 (Complaint Comment)

Ya
Yael Mor May 12, 2018

You guarantee 100% money back if not satisfied.
I tried the Heal-n-soothe. You did not even wait whether this complies with me. It. does not. The first time I took it according to instructions 2 capsules 1 hour after eating, I had a blackout and fog for over 12 hours. I waited a cou...

LoseTheBackPain / heal and soothe #p10659888 (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain May 08, 2018

Hi Allyscooter,

Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent experience with our company. We’re disappointed we failed to meet your expectations as our goal is to provide only the highest quality products, services and information with every in...

The Healthy Back Institute McHenry Illinois / heal n soothe (Complaint)

Li
Linda Bonaly Apr 09, 2018

I ordered this product and for six months would get another supply which was not doing me any good and I cancelled. I phoned and cancelled and sent back two bottles back because it has a 90 day Money Back guarantee. I sent the two bottles back insured as they suggest to find that they only...

Living Well Nutraceuticals Las Vegas Nevada / heal-n-soothe (Complaint)

Ka
KarmaGirl007 Apr 08, 2018

Living Well Nutraceuticals heal-n-sootheTheir aggressive marketing in my email is bothersome. But what's more horrifying is that this cat daddy name jesse, reminds me of jailed scam artists kevin trudeau. I know he's next to go to prison if he's a scam artist. It's like he took a page right out of kevin trudeau's playbook & put ...

The Healthy Back Institute Austin Texas / the healthy back institute made unauthorized withdrawals (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain Mar 23, 2018

Hi Helen,
Thank you for your feedback. We have found and reviewed and understand that you added the Free Arthritis CD set on your Nov 18 2017 order with the Heal-n-Soothe FT. You paid a ship fee for both orders $21.94. $19.95 for HNS and $1.99 for the Arthritis set and the CD set in...

Healthy Back Institute McHenry Illinois / heal n soothe (Complaint)

Ss
S. Skoler Feb 01, 2018

The Healthy Back Institute is a complete scam. They just keep billing your credit card for so-called products even after you have called, cancelled your account and requested a refund. I almost feel sorry for their customer service representatives. If and when you actually talk to one of t...

The Healthy Back Institute Mchenry, IllinoisMchenry,IL. / heal-n-soothe (Complaint)

Ly
Lynda Janson Jan 02, 2018

My physician says not to take it due to the fact that it has too muc h blood thinning properties..my pharmacist says the same. I have C= z factors in my blood which makes my blood so thin that in an operation they have to electronically coagulate my blood. It has become very dangerous for ...

LoseTheBackPain / heal andsoothe (Complaint)

No
Norma Lee Jan 01, 2018

I have not received my purchase
Order ID: 2157856 on [protected]:44:44

Qty Item Price Paid Today
1 Heal-n-Soothe - Free Trial
This item was purchased as a free trial of a recurring subscription. You will be billed $49.95 after the trial ends in 30 days, the...

LoseTheBackPain Usa / natural pills (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain Oct 30, 2017

Hi, Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent experience with our company. We’re disappointed we failed to meet your expectations as our goal is to provide only the highest quality products, services and information with every interaction you have with us...

Lose The Back Pain San Mateo California / unauthorized credit card charges (Complaint Comment)

Lo
LoseTheBackPain Jul 07, 2017

Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent experience with our company. We’re disappointed we failed to meet your expectations as our goal is to provide only the highest quality products, services and information with every interaction you have with us.